Wat voor school doe je? : $ Hmm.. Dat moeilijk in slaap komen heb ik ook ergens gelezen dat het er bij hoort
Ik doe de politie opleiding! Hmzz nou we gaan t zien! Morgen testen.. Of Miss wel pas zaterdag ochtend
Vet, ik heb ook gesolliciteerd bij de politie maar moest de sporttest doen en ben toen gestopt met solliciteren omdat ik eerst voor kinderen wou gaan. Omdat ze liever niet hebben dat je tijdens de opleiding (voor agent) zwanger bent want dan mag je de straat niet op enzo..
Ja super spannend wel! Ik leef met je mee hihi Ik zou dan zaterdag doen.. Hij komt dan 's avonds thuis toch? Anders moet je het nog zo lang voor je houden als het positief is! aaahhhh
Nee ik werk al 5 jaar bij Kruidvat en wou al heel lang bij de Politie en toen ben ik gaan solliciteren en toen besloten wij toch voor kids te gaan want zo'n opleiding duurt 3 jaar en zolang wou ik niet wachten dus toen sollicitatie stop gezet en werk nu gewoon nog steeds bij Kruidvat..
Samantha, het is ook niet de bedoeling om nu al zwanger te worden, maar mocht het zo zijn hoor je me niet klagen! Hilse, ja ik vind het nu ook opeens spannend worden! Terwijl ik toch eerst zo had van het kan niet!
Oke! Als je eenmaal aan kindjes denkt en ervoor wilt gaan kan je idd geen 3 jaar meer wachten! Wat verdien je gemiddeld bij de kruidvat als ik vragen mag? Ben nl op zoek naar een baantje haha..
Haha dat klopt Ik ben 22 en heb 2 Diploma's via kruidvat (Verkoop In Drogist & Assistent Drogist) en ik verdien 9,25 Bruto per uur.
Hahahahaha, ja! Ben blij dat ik het besteld heb, dan kan ik toch iets langer wachten... Ik krijg het morgen binnen, dus of 3 uur niet drinken etc of zaterdag ochtend doen.
Ja vanochtend maar die was helaas negatief Maar ben nog niet ongesteld dus heb nog hoop Denk dat ik nog te vroeg ben met testen.
Ik doe nu niv. 2. 3 was niet beschikbaar, dus die ga ik hierna gewoon verder. Bij mijn vorige zwangerschap, bleek toen ik ging testen pas 1 à 1,5 week zwanger te zijn. Dus vroeg testen kan soms wel.