Ja als ik dan nog niet ongesteld ben wel ja Ik hoop dat de rode duivels weg blijven, Wij zitten namelijk al in ronde 11 en het mag nu wel
@Samantha: ronde 11, meis, hou je het nog een beetje vol? Vanaf wanneer kan je eigenlijk naar de HA oid als het niet lukt?
Ja we blijven hoop houden en volgens een pendel zou Feb onze maand zijn dus we hopen het nu echt. Na 1 jaar dan pas mag je na de HA voor testen dus als het deze maand niet raak is moet mijn man zn sperma onderzocht worden enzo
Dank je wel,, ik laat het wel weten of ik ongesteld ben geworden of een posi test heb Ga nu maar verder met huis opruimen en de was doen enzo..
Oke leuk! Hoe ga je dat straks doen als je zwanger bent? Kan je er gewoon een jaartje ofzo tussenuit?
HmHm.. Ik ga me denk ik aanmelden voor een mbo opleiding.. Als ik dan zwanger ben, dan zie ik het wel.. Maar ik moet denk ik maar iets gaan doen. Ik ben tenslotte nog leerplichtig, anders krijg je dat weer aan je broek..
Ik heb werkelijk geen idee! Maar denk dat er vast iets te regelen valt! Oja dat is tegenwoordig tot 21 hè?
Ja denk ik ook wel! Ja klopt.. Als je tenminste geen havo diploma hebt of mbo! Maar heb net bedacht dat ik het zo ga doen, ik ga me inschrijven voor een mbo opleiding en dan kan ik altijd nog als ik wil als ik 21 ben een toelatingsexamen doen voor hbo
Hallo, Ik ben 23 en mijn man 30 wij zijn 9 jaar samen en hebben een zoontje van 10 maanden en willen nu voor een tweede gaan! Afgelopen week een miskraam gehad! Mag ik met jullie mee kletsen?