Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo super duidelijk test gold!!!
    Gefeliciteerd en geniet ervan!!!

2. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè ik ook bijna mijn nod.
    Heb al sinds gister het gevoel dat ik ongesteld zou moeten worden maar t komt maar niet !(innesteling? Haha :p)
    Wanneer mogen jullie weer testen?

3. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    @ gold, gefeliciteerd, mooie test! De hoeveelste rond was dit?

@rrowan, joanna1987, janssuhh en minimee, WELKOM!

@DJR, spannend, ik duim voor goed nieuws!

4. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Gold, geweldig!!! Gefeliciteerd meid!
    Niet bang zijn of het wel goed gaat, gewoon genieten.

Ik moet pas over 8dagen ongi worden, hopelijk blijft het weer uit.

5. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    @Gold; superrrrrrrr :)!!!! Gefeliciteerd!! Ik hoop en duim voor een mooie zwangerschap!
    @DJR: Spannend! Let us know als je hebt getest ;)

Ik helaas nog volop aan de pil...bluh..vanaaf maar weer ff gesprekje met vriendlief!!

6. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Gold, gefeliciteerd met deze knaltest! Ik ben benieuwd hoe het ontpillen gaat bij mij. En misschien beginnen we wel eerder. Ik wil wel gelijk als ik stop met foliumzuur gaan beginnen.

7. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal voor iedereen eigenlijk!
    Als het goed is mag ik aanstaande vrijdag beginnen met testen, maar wil nergens op hopen, dan kan het alleen maar meevallen.. :) ik hou jullie er zeker van op de hoogte wat de test gaat doen.
    tot nu toe heb ik wel krampjes in mijn buik, soms pijnlijke borsten en met vlagen heel erg misselijk, dit vooral de hele dag door.
    en oh ja, mn eetlust is ook een stuk minder..maar dat kan natuurlijk ook door de misselijkheid komen :p

8. scheetjemoi

scheetjemoi Nieuw lid

5 dec 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames!

vandaag me aangemeld op zwangerschapspagina...

zal me even voorstellen. ik ben 23 jaar en mijn man 26 zijn al ruim 9,5 jaar samen waarvan 1,5 jaar ook getrouwd. hebben een eigen huisje en beide een baan.

hebben al lang een kinderwens en zijn ook al een tijdje ermee bezig. afgelopen maanden een soort van verplichte pauze ingelast manlief heeft een grote operatie ondergaan. maar ja toch een beetje blijven hopen natuurlijk :(

Vanaf deze maand willen we er weer helemaal voor gaan en hebben ovulatietesten al in huis liggen. zondag ga ik hiermee beginnen en hoop zo natuurlijk onze kansen te vergroten om op de nieuwjaarsborrel tegen onze ouders te kunnen zeggen dat ze opa/oma gaan worden!

9. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Welkom!

Dat lijkt mij ook wel erg leuk, om met nieuwjaar te kunnen zeggen dat je zwanger bent en volgend jaar hopelijk met zijn 3en bent.

Hebben jullie al wel eens nagedacht over hoe je het zou vertellen als je zwanger bent?

10. scheetjemoi

scheetjemoi Nieuw lid

5 dec 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Daantje3

Natuurlijk is dat al heel vaak besproken haha, wij willen dan de opa's en oma's tegelijk op de koffie laten komen en allemaal een rompertje/t-shirt geven met de tekst ' de allesliefste opa/oma' erop en beschuit met muisjes gemengde roze en blauwe bij de koffie geven.

Hoe zouden jullie dat doen?

hoop zo dat we het nieuwe jaar goed gaan beginnen!!!

11. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Wow hier wordt veel gekletst :D

@gold gefeliciteerd!!! Geniet van je zwangerschap!! Hopelijk volgen wij je snel op :D

@daantje ik heb tot nu toe nog geen enkel twijfelmoment gehad. Voordat ik stopte wel.. ons buurjongetje (is nu ongeveer 10 maanden jong) is echt een huilbaby en huilt heeeeel erg veel. Hierdoor ging ik een heel klein beetje twijfelen 's nachts.. (we werden wakker gehuild hihi) maar niet voor mij, meer voor mijn vriend. Toen ik die ochtend weer wakker werd waren mijn twijfels helemaal weg en sindsdien ook helemaal niet meer teruggekomen :)

Ik ben er steeds over aan het fantaseren hoe ik het zou vertellen.. ik heb er echt geen idee van hoe ik het zou gaan zeggen.. alleen tegen mijn twee beste vriendinnen weet ik het :) Dan ga ik cupcakes maken met roze en blauwe muisjes :D Maar de rest.. bij mijn zusje maak ik denk ik iets met de vraag of zij peettante wil worden :) Maar de rest..?

Als jullie gaan testen, testen jullie dan samen met jullie vriend/man? Of alleen? Mijn vriend zei me dat hij het niet erg vond als ik alleen zou testen. Stel ik blijk zwanger, dan wil ik het op een leuke en originele manier tegen hem zeggen.. maar hoe?

12. Gold

Gold Actief lid

14 mei 2011
    135
    2
    18
    Bedankt allemaal! Voelt wel raar als je gefeliciteerd word, haha!
    Vanochtend toch aan mijn moeder verteld en toen kwamen er toch wat traantjes hihi.. Kleinkind nummer 10 voor haar, maar voor het eerst dat haar eigen dochter zwanger is :D

10 januari pas de echo.. dat gaat zo lang duren! Ik weet dat je er gewoon op moet vertrouwen maar dat is wel lastig ;)

@DJR spannend zo vlak voor je nod!

@vertellen/testen Ik heb alleen getest, maar deed al elke maand een paar testen, dus dit was eigenlijk als routine zodat ik me kon instellen op de menstruatie ;) Ook was ik wat ziek (dacht ik) En zou vandaag anders naar de dokter gaan en ik kwam de slaapkamer in dat ik niet meer naar de dokter hoefde, toen wist meneer al genoeg :D

Met mn moeder had ik ooit een keer een afspraak gemaakt dat, mocht ik zwanger zijn, ik op appeltaart zou trakteren. Zij kwam vanochtend in eerste instantie om mee te gaan naar de dokter (gezien de duizeligheid) Maar ik kon geen appeltaart halen dus had de testjes ingepakt en als 'sinterklaas cadeautje' gegeven.. Daarna appeltaart gekocht en samen met mn moeder naar mn stiefvader en bij hun de appeltaart gegeten, die had het overigens ook gelijk door waar het om ging :D

Bij de rest weten we nog niet hoe we het gaan vertellen.. Aan mn moeder moest ik het nu al kwijt. Eigenlijk wil ik het al wel gelijk aan iedereen vertellen maar het is nog zo pril.. Maar 10 januari is de eerste echo en dat is ook weer zo ver weg! Dus nog even kijken wanneer de rest het mag weten ;)

ZO een heel verhaal.. hopenlijk vinden jullie dat niet vervelend.. Ik duim voor jullie dat het ook allemaal snel mag gebeuren! :D

13. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Hoi Allen!

Ook wij willen graag jong ouders worden. Ik ben nu 23 en mijn is 25. Zijn alweer 7 jaar samen en 3 maanden getrouwd. Ben gelijk na ons trouwen gestopt met de pil en nu eindelijk voor het eerst ongesteld geworden! In het nieuwe jaar willen wij ook graag voor ons eerste kindje gaan. Enige nadeel is dat ik last heb van paniekaanvallen en dat maakt een eventuele zwangerschap niet echt makkelijker. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Groetjes paniekertje

14. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Hoi paniekertje,

Ik heb een vorm van autisme, gecombineert met een rottige jeugd bij m'n moeder heb ik ook een hele tijd last gehad van paniekaanvallen, heel vervelend.

Heb er hard aan gewerkt (gelukkig zonder medicijnen kunnen doen), voordat we (sinds januari) stopten met de prikpil vroeg ik me ook vaak af hoe ik het moest gaan doen, ik kon bijna niet zonder vader of partner naar buiten. Maar sinds we ervoor zijn gegaan heb ik me voorgenomen dat ik het wel allemaal zelf moet kunnen redden als we een kleine hebben, en dat moet dus al beginnen voordat we zwanger zijn (kan namelijk een tijdje duren voordat je een stap verder bent mentaal gezien), eigenlijk ben ik al heel snel gegroeit daarin, waarvan ik eigenlijk wel dacht dat het zo zou gaan want ik zou alles voor de kleine doen (ook voordat het zich aandient).

Ik zou niet weten hoe het bij jou gaat en hoe ernstig het is, maar misschien bedenk je wat waardoor het wat vermindert bij jou, omdat je wens toch groter is dan je angst.

Wat fijn trouwens dat je er nu voor kunt gaan, waren wij ook helemaal happy over toen het eindelijk kon, hopelijk zijn we allemaal snel zwanger en blijven ze goed plakken.

15. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ik ben dus niet de enige die aan het fantaseren is over hoe we het gaan vertellen. Mijn vriend en ik hebben het eigenlijk nooit ghad over het testen. Maar aangezien hje sochtends moet testen en hij van maandg tot zaterdag al om half 6 weg is, zal ik dat wel alleen doen. Het lijkt me wel leuk om een fopspeen in te pakken en dan ons hondje dat pakje aan hem te laten geven.
    Mijn vader wil ik het gewoon vertellen en mijn broer en zijn vriendin krijgen denk ik tijdens een etentje bij ons een slabbetje met liefste oom en liefste tante:).
    Maar verder ben ik er heeeelemaal niet mee bezig hoor:p.

@gold, lijkt me onwijs moeilijk om dat zolang stil te houden. Maar je moet er gewoon vanuit gaan dat alles goed gaat!

16. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames..
    Sinds een paar dagen echt ongi krampen met vlagen en vooral veel jeuk aan mijn borsten, lijkt alsof er kruimels brood in mijn bh zitten. Dus ook een steekerig gevoel. Verder echt lage rugpijn...
    Maar is dit omdat ik zwanger ben of omdat ik ongesteld moet worden?haha was natuurlijk te ongeduldig om te testen dus heb vanmorgen getest en negatief. Pfff heb geen geduld met testen haha :p

Ik ga vrijdag ochtend testen en als ik positief test, pak ik hem in en leg ik m'n test onder de boom. Als mijn vriend dan thuis komt, dan mag hij het natuurlijk direct open maken haha ;)
    En ouders en zusje denk ik met shirtjes ja...of gewoon vertellen want weet niet hoe blij hun zijn als ik vertel dat ik zwanger ben...

17. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Hoi dames,
    Ik wil ook wel graag met jullie meekletsen. Mijn man en ik zijn allebei 24 jaar. We wonen 2 jaar samen en zijn er helemaal aan toe! We zijn in juli gestopt met de pil, maar pas bezig sinds midden september. Ik heb nog geen regelmatige cyclus, dus het is een beetje proberen met ovulatietesten. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen...

Liefs,
    Laura

18. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    @gold hihi ik kan me goed voorstellen dat het raar is dat iedereen je feliciteerd hihi :D Nu is het echt!! ben echt benieuwd naar je echo! Het scheelt wel dat er kerst en oud&nieuw tussen zit.. heb je wat extra afleiding :) Maar klinkt wel nog ver weg! (al is het al over 5 weekjes!) Wel erg leuk van de appeltaart! Dan weten ze gelijk al genoeg ja hihi :) Geniet er van meis! Het is je van harte gegunt! :D

@paniekertje ik heb er helemaal geen ervaring mee en kan je alleen maar de tip geven; probeer er zo veel mogelijk van te genieten en lol te hebben.

@cheetara oww dat is ook heftig zeg :( Wel fijn te horen dat het stapsgewijs beter gaat! Praat het hier van je af als je het nodig hebt, wij zijn er voor je :) (geld trouwens ook voor de rest :) )

@daantje hihi wat leuk om het jullie hond te laten geven! Wij hebben jammergenoeg geen hond.. wel denk ik dat mijn NOD rond 23 dec ligt. Als ik dan ga testen en hij blijkt positief denk ik dat ik hem noder de boom leg en tegen hem zeg dat hij al een cadeautje open mag maken ;)

@DJR Spannennddd!! Ik hoop voor je dat je zwanger bent! Over een paardaagjes idd nog eens testen! Ons wel op de hoogte houden, he??? :D

@Ladylaura welkom!! Gezellig dat je hier mee komt kletsen :) Ik ben pas in mijn 1e ronde, maar denk ook een onregelmatige cyclus te hebben. Wanneer test jij met je ovu testen? Of test je iedere dag?

Hier gaat nog alles zijn gangetje :) Ik probeer iets minder op ZP te komen, maar soms is het zo moeilijk! Mn lief wordt helemaal gestoord van mij als ik er te veel over praat, dus dan moet ik hier maar mijn ei kwijt ;) sorry :D

19. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

@Kiewie,
    Ik doe ze als ik denk dat ik rond mijn ovulatie zit. Mijn man heeft een app geinstalleer die voor je uitrekend wanneer je vruchtbaar bent en ongesteld moet worden, hij maakt dan ook grafiekjes enzo. Die app zou dus dat ik rond die bepaalde dag vruchtbaar zou zijn en toen heb ik ook getest (wel twee dagen later want ik had de testen nog niet). Uit die test bleek dat ik een licht streepje had, dus net nog niet of al geweest. De dag daarna streepje nog lichter en de dag daarna streepje weg. Dat zou dus betekenen dat ik dat weekend vrcuthbaar ben geweest. Daar hebben we ook naar gehandelt, zeg maar. Dus nu zit ik tegen mijn NOD aan...spannend! Ik weet nog niet of ik kan spreken van rondes...ben me nu pas echt bewust van NOD ed.
    Leuk om hier lekker te kletsen, ik snap je meid...ik vind het ook moeilijk om er niet de hele tijd over te praten ;)

20. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Mijn man wordt ook altijd gek van me als ik er teveel over praat.
    Hij zegt dat ie er nog niet klaar voor is, maar wanneer zijn mannen dat wel :p.
    Nu kan ik gelukkig met jullie meiden kletsen!
    Vandaag op het werk overigens goed gegaan en geen last gehad van paniek, ziet de dag er toch weer heel wat positiever uit dan gister en kan ik niet wachten totdat ik zwanger ben!
    Hoop dat we na oud en nieuw kunnen beginnen (klinkt zo raar)...

Deel Deze Pagina