Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Dan zal je jaloezie ook wel wegtrekken denk ik.

Ik snap ongeveer wel wat je bedoelt, dat gevoel heb ik nu ook naar mijn stiefzusje toe.
    Waarom zij wel en ik niet?

Is ze vaak bij jullie?

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik krijg helemaal zo'n raar gevoel als ik eraan denk hoe het allemaal gegaan is, want zij kon namelijk niet goed zwanger raken dus heel proces aan vooraf gegaan etc etc
    maargoed!

't Meisje is elk weekend bij ons. Soms een lang weekend, van vrijdagmiddag tot zondag avond en soms een kort weekend, van zondag avond tot maandag avond..

3. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Naar is dat he :(

Ik vraag me ook af, hoe dat bij mij zal gaan.
    Ik ben door de pil heen toen zwanger geraakt, dus in die zin raak ik "makkelijk" zwanger, dan vraag ik me af, zal dat nu weer zijn?

Zegt ze tegen jou ook mamma, of dat niet?
    Lijkt me in het begin toch vrij lastig in het begin van je relatie!

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja precies..
    Ik ben ook een keer door de pil heen zwanger geraakt..
    Dus in die zin snap ik je precies!

Soms zegt ze dat per ongeluk, maar denk dat ze me wel een beetje beschouwd als een soort van mama..
    Maar mn vriend en zn ex hebben afgesproken dat alleen zij de mama blijft en hij de papa. Dus dat nieuwe relaties niet zo genoemd worden door het kind...
    Alleen voelt dat op den duur wel zo natuurlijk!
    Als ze er weer is dan komt ze ook altijd meteen op me af rennen en krijg ik een dikke knuffel en kusjes!
    Toen ze weg ging maandag zei ze ook dat ik mee moest in de auto, was ze eigenlijk een beetje verdrietig dat dat niet kon!

5. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Ahhww wat superlief!
    Je krijgt echt een band met zo een ukkie, dat is dan wel heel erg fijn!

Maar als ze jou mamma wilt noemen, maakt dat toch niet uit?
    Ze weet echt wel wie haar "echte" mamma is.
    Ik zou me daar niet druk om maken als moeder zijnde, maar dat ben ik :p

Mijn vriend raakt nu een beetje gewend aan het idee.. Dat hij opeens veel enthousiaster wordt :$

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Nee inderdaad, als ze dat zelf wil en zelf gaat doen dan zal ik er ook niet tegenin gaan.. Het maakt mij namelijk niet uit:)
    Denk dat dat ook wel lastig zal worden als mn vriend en ik een ukkie er bij hebben.. Dat die dan wel mama zegt enzo... Misschien gaat ze het dan ook wel doen :p

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

Leuk van je vriend trouwens,
    is ie al bijna enthousiaster dan jij of valt dat nog mee?:D:D

8. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Hihih, dat weet ik wel zeker dat ze gewoon mee gaat doen hoor :D

Hmmm, enthousiaster dan mij.. weet ik niet, bij mij is het vooral mijn biologische klok natuurlijk.
    Hij heeft daar ook wel last van, maar toch op een andere manier.

één maand terug had ik nog ruzie met hem omdat ik er steeds over begon, en nu begint hij soms over namen.

Ik ben een beetje aan het rondkijken naar kinderwagens en boxen etc etc.
    Daar krijgt hij wel de kriebels van, maar het helpt mij op die manier om de laatste maanden door te komen, voordat we er bewust aan gaan beginnen :)

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha, straks wil hij al eerder beginnen omdat ie het zo leuk gaat vinden nu:D
    Ik ben ook beetje daar naar aan het kijken al.. Maar denk dat we dat pas echt gaan kopen als ik zwanger ben, en dan lekker samen langs de winkels met die dingen gaan lopen lekker uitproberen hahah!:p

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik kan tegenwoordig zo slecht tegen wachten..
    Voordat ik echt zwanger wou worden had ik dat nooit gedacht, en was dat ook niet zo. Maar nu je het echt wilt, ga je er bijna vanuit dat het ook gauw lukt. Maar de tijd kruipt serieus voorbij..:(:p
    Ook met die sollicitatie.. Kan er echt niet nog 2week op wachten hoor :p
    Maarja., als je binnen nu en 2week niks hoort dan wordt het niks staat er..blegh

11. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Kopen doe ik ook nog niet hoor :D
    Maar rondkijken vind ik erg leuk ;)

Oja, ik heb je toegevoegd aan msn :p

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hihi ja is ook erg leuk!:D
    Ik weet ook al wel een beetje wat ik wil haha(A)
    Autostoeltje weet ik sowieso al: Maxi Cosi Pebble :D:D in het zwart :p

13. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Ik heb nooit tegen wachten gekund, alles moest nu en meteen! ;)
    Maar heb wat dit betreft weinig keus, en is het gewoon het slimst om het einde van het jaar echt te gaan beginnen :)

14. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Bobs.. Sommige meiden krijgen steken onderin hun buik.. soort van ongi krampen, sommige krijgen rugpijn, sommige krijgen wat meer afscheiding, er zijn dus dames die het wel kunnen zonder ovulatietestjes. En tempraturen in de ochtend is natuurlijk ook wel een optie !! Zo krijg je ook (meestal) een beter beeld in je cyclus!

Jij zegt: Je eisprong zit ong op de helft van je ongi en dan kan het 3 dagen van te voren zijn, of 3 dagen na de helft.

Ik denk dat je bedoeld op de helft van je cyclus maar. Je eisprong zit niet op de helft van je cyclus !!! Ofja als je een perfecte cyclus hebt van 28 dagen. Je eisprong zit (meestal) 14 dagen voor je ongesteld moet worden. Bij 28 dagen dus op dag 14 maar zoals bij mij met een cyclus van 35 dagen zit hij rond dag 21!

Ik heb wel ovulatie testjes gedaan, maar vind het erg duur. (Je moet ze eigenlijk elke dag, liefst 2x per dag een hele periode doen) en bij mij zag je niet zoveel verschil tussen alle testjes. Ben nu aan het tempraturen, als je tempratuur omhoog gaat met minimaal 0,5 dan heb je een eisprong. Dus zo kun je het ook zien, alleen met tempraturen MOET je elke dag op hetzelfde tijdstip tempraturen met dezelfde slaap en omstandigheden.

Ohja, ik ging er vanuit dat ik ook wel binnen een aantal maanden zwanger zou zijn, ging eerst rond kijken voor spullen en ben na een aantal maanden pas gestopt met de pil. Ben nu 10 maanden verder en baal ontzettend dat ik niet meteen gestopt ben! Elke maand is het weer zo'n teleurstelling! Maargoed... hopelijk ben je snel zwanger als je stop, maar ben bang dat als je stopt je zo graag zwanger wil worden dat elke maand een teleurstelling is!

Zo heel verhaal, hopelijk heb je er iets aan :)

15. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Ukkie,
    jij slaat de spijker op zijn kop :D

Geen enkele vrouw is hetzelfde, en is er geen vaste eiersprong datum.
    Dat bedoel ik er vooral mee te zeggen.

Ook ik heb soms steken, maar of dat mijn eiersprong is? lijkt me eerlijk gezegd stug.
    (al zou ik het nu wel hopen, dan is de kans er dus dat ik zwanger zou kunnen zijn ;) )

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hahaha... positief blijven, you go girl !! :D

17. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
  18. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    M'n arme ventje moest zwaar overwerken, hij was pas 3.00 uur thuis.
    Toen mijn wekker ging lag hij pas 2,5 uur in bed.

Nog 4 dagen om te testen!

Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger ben, raar!

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Bops, dus hij heeft je niet wakker gemaakt?:p hihi

Was het een mooie droom?
    Ik droomde dat ik m'n kindje had, vast had, aan het knuffelen was, had echt het gevoel van ik ben de mama. Het voelde zo echt!! Vind er gewoon jammer dat ik wakker ben geworden:(
    Voelde zo fijn!

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

Heb nu trouwens alweer van die lichte krampjes steekjes in m'n buik, beetje gek!

Deel Deze Pagina