Muhahahaha Mannetje en ik gaan vrijdagavond naar de 9 maanden beurs!!!! Dankzij een lief klasgenootje die kaartjes over had! Heb er zin in!!!
Haha ja, stuk beter Maar vind ook wel gezellig even een ritje in de auto hoor, kan gelukkig zelf rijden haha Lekker kletsen met vriendinnetje Was ook wel grappig geweest als je op zaterdag ging, konden we meeten
Nou ik kan die app niet vinden........ Ik zou ook vrijdag avond naar de negenmaandenbeurs gaan. Ik heb ookeen kaartje ervoor. Maar ik ga toch maar niet..........
Nou heb het deze week erg zwaar! Na die miskraam! Ik sla het deze keer een keertje over!!. Zit gewoon niet lekker in me vel en weet vanzelf dat ik dan beter niet kan gaan.Met al die zwanger vrouwen daaro!! Maar ik kan me nog altijd bedenken
Ja dat snap ik hoor!! Nouja je kunt het altijd nog besluiten idd om te gaan! Doen wat goed voelt voor jou
Ja idd meschien voel ik me vrijdag beter!! En anders ga ik volgend jaar!! Jij veel plezier!! En nog een vraag heb jij die app via iTunes gekocht? I
Jaa daarom! Dankje! Nee zijn gratis. Het is zo'n app waarbij je je eigen gegevens in moet vullen en dan vertellen ze bij iedere week wat er gebeurd in je lichaam. Volgens mij zijn ze wel engelstalig hoor!
Als je bij zoeken gewoon ''baby, pregnancy of pregnant'' ofzo intypt dan komen er wel verschillende tussen te staan
Haha oke, ja kan ook altijd nog Ik ga eens even boodschapjes doen. Vanavond lekker boerenkool maken bij m'n ouders. Mn mannetje blijft weeeeeer op de kazerne vanavond aaarghh Gelukkig hebben we gister nog wel geklust dus ben ik wel even voorzien van zwemmertjes hahahaaa!
Oké lekker eetse!! Wij gaan vanavond aan de klus aangezien het onze meest vruchtbare dag moet zijn . En dan hopen dat het weer gaat lukken!! Boodschapse!!
Ik moet ook nog boodschappen doen, maar ik eet alleen.. dan vind ik koken zooooo overbodig. Dus ga wel een patatje halen of zo..
@bops Nou succes als je gaat. Ik eet vanavond ook alleen. Maak vanavond een lekkere salade met kipfilet er door heen enzo lekker makkelijk. Twijfelde eerst ook om ff makkelijk een patatje te halen maar dan moet ik er weer uit....... Daar heb ik dan weer geen zin