@ Hilse Ja inderdaad haha en laat hij deze keer nu net terugkomen 2 dagen voor het begin van mijn vruchtbare week! Ik heb al gezegd, een hele week lang iedere dag klussen hoor! en omdat we elkaar minder zien en missen moet dit toch wel te doen zijn Dus ik hoop dat er iets blijft plakken
Ik ben niet helemaal up to date, maar zou het kunnen als je kijkt naar je cyclus dat of je eisprong of er een innesteling is geweest?
Nou ik ben vorig jaar op de huishoudbeurs en 9maandenbeurs geweest en je ziet bijna alleen maar van die trolleys dus je loopt dan echt niet voor gek hoor
@Samantha, haha oke gelukkig ik ga denk ik eentje van ikea halen Mn nod is over 9 dagen ongeveer.. heb dan wel berekend van een cyclus van 28dagen..
Hilse, volgens mij hebben ze daar ook gewoon van die trolly's!! En ja weet je zeker of je een cyclus hebt van 28 dagen? @Denise Welkom
Ja maar die moet je daar ook gewoon kopen dan. Die zijn 15eu! En ik ga toch eerst naar de 9maandenbeurs, weet niet zeker of we de hhb nog redden En ik weet niet zeker hoe lang mn cyclus is! Die vorige kan ik eigenlijk niet meetellen want dat was net na de pil en 40dagen geworden.. Dus heb gewoon gegokt op 28dagen omdat dat de standaard is Maar denk wel dat ik gister m'n eisprong gevoeld heb! Weet het bijna zeker! Maar stiekem hoop ik dat dat mn innesteling was, al is dat dan wel super vroeg haha.. Nouja ben benieuwd
We gaan het zien!! ik hoop het zo voor je meis, zou echt ontzettend blij voor je zijn! Ik was vanmorgen weer even een vlaag misselijk, duizelig.. etc. Brrr zou het dan echt? Ik zou toch zeggen griepje..
@Hilse & Samantha.. Mijn vriend werkte bij landmacht (luchtmobiele brigade) heeft inmiddels 2 uitzendingen van ruim 4,5 maand gedraaid. Is nu sinds een half jaar overgestapt naar de marchause en zit bij een speciale beveiligings brigade.. 5 November staat weer een uitzending gepland..