Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja echt wel spannend!! Mn gevoel zegt dat ik zwanger ben.. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik het zo graag wil, ik weet 't niet! Sommigen zeggen het ook meteen te voelen he..

Ben nu aan het oppassen op m'n twee neefjes. Eentje van 3 en eentje van 7maand. Super lief hihi!
    De oudste zit hier lekker voor de tv Noddy te kijken, en de jongste zit/ligt hier bij mij op de bank lekker te brabbelen, heerlijk! :)

2. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Bij m'n vorige zwangerschap voelde ik het meteen hilse..

3. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Oh wat leuk! Ik vind het ook altijd heerlijk om op onze buurkindjes te passen.
    Maar inderdaad, hoor wel vaker dat je het echt wel voelt. Onze buurvrouw had dat ook, die voelde zich echt anders, is toen gaan testen en het was raak.
    Ik heb me tot nu toe al die keren niet zwanger gevoeld, ik hoopte er wel op natuurlijk en praatte het mezelf ook redelijk aan. Maar toch voelde het niet zo...Dus wie weet voel jij het wel goed en test je positief! Ik hoop het voor je.

En ja van die wijn heb ik genoten:). Kon vervolgens totaal niet slapen en heb tot 3 uur beneden gezeten. Haha, maar de wijn was heerlijk!

Trouwens, mijn website gaat bijna online. Ik ga er vandaag heel hard aan werken, en dan hopelijk vanavond of morgen al online! Dus als het zover is krijgen jullie allemaal een pbtje.

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja ik hoop ook dat ik het goed voel dan!

Oh leuk Daantje!!:D

5. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik hoop het ook voor je...!

Ik ga vandaag beginnen met ovutesten, morgen is mijn vriend weer thuis.. :) dus hopelijk ga ik ergens deze week / volgende week mijn ei vinden :)

@ Daantje
    Wat voor website is het ?

6. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Oh, ben benieuwd naar je ervaring met ovutesten. Ik ben vandaag begonnen met temperaturen. Half 6 ging de wekker, thermometer erin, opschrijven en weer slapen:p.
    Hoe vaak ga je testen?

Het is een website die te maken heeft met dit forum, maar als ik reclame maak wordt mijn post verwijderd. Dus ga even heel wijs mijn mond houden. Ik denk dat ik jullie vandaag of morgen een berichtje stuur. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

7. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Oké leuk, ben benieuwd...

Ik ga vanaf vandaag testen en er staat dat het geen ochtendurine mag zijn, maar tussen 10 en 22 uur..elke dag 1 test op hetzelfde tijdstip...aangezien ik volgende weer naar school moet, test ik elke dag om 18.00...of iig in die richting..

Ik heb testen van clearblue en Predictor...ik begin met die van cb want die lijkt me lekker makkelijk, gewoon simpel ja of nee aangeduid met een smiley.. :)

Dus ik ben zelf ook benieuwd :p

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Daantje, ben erg benieuwd!!:)

9. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    predictor schijnt echt troep te zijn (de ZW testen)
    Heb je het topic gezien? heeeel veel vragen worden daar beantwoord over die dingen, erg handig :)

Daantje,
    Ik ben erg benieuwd, wacht met smart op het pbtje ;)

Hilse,
    Hoop zo dat je het goed voelt!! :D
    Als zaterdag je nod is, wacht dan gewoon tot dan, dan krijg je namelijk een mooie knaller en des te blijer ben je dan ;)

Hier nog steeds niet ongesteld.
    Vriendje krijgt het iets benauwder maar raakt nog niet in paniek, de spiraal is er pas uit en kan dus behoorlijk afwijken!

10. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    hoi
    ik zou me graag aansluiten bij jullie clubje..

ik zal even iets over mezelf vertellen..

ik ben nance en ben 22 jaar en woon in roermond samen met mijn vriend, hij is 31 jaar.
    graag willen we samen een kindje, maar omdat ik pcos heb gaat dat niet vanzelf.
    zijn nu sinds november bezig met clomid, omdat mijn eitjes niet goed rijpte..
    de 1ste rond was niks, want kreeg een cyste..
    de 2de ronde zit er nu bijna op.. nog een paar daagjes..
    ik had nu wel 2 eitjes!!
    en ze zijn ook gesprongen..
    alleen hebben we nu ook een samenlevingstest gehad maar die was 2 keer negatief..:(
    bijna geen levende zaadjes en de 2de keer zelfs maar 1tje die ook bijna niet bewoog..
    dus moet mijn vriend morgen zijn zaad inleveren voor een analyse..
    dus ben best zenuwachtig wat daar uitkomt..

zijn er hier nog meer meiden die iets soortgelijks mee hebben gemaakt of mee maken?

groetjes nance

11. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Hoi meid, welkom!

Wat is pcos?

Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me zo ontzettend #$*&%*#$@& als je niet op een "natuurlijke" manier kinderen kunt krijgen.
    Hoop dat het jullie dan ook snel gaat lukken, ik zal voor jullie duimen!

12. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    @ bops: pcos staat voor: Poly Cysteus Ovaruim Syndroom.
    voor mij betekend het dat ik af en toe cystes heb op mijn eierstokken en dat als ik verder geen medicijnen neem of zo, dat ik dan hele lange cyclus heb..
    soms duurt het dan wel een half jaar voor ik weer ongi werd.
    en ik heb zonder medicatie ook vrijwel nooit een eisprong.
    dus kan dan ook niet zwanger worden..

13. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @nance

Welkom!
    Ik heb hier zelf ook geen ervaring mee...nu maar hopen dat je na al deze tegenslagen toch snel zwanger mag zijn...
    Ik duim voor jullie :)
    Je kan hier iig lekker spuien en dat is natuurlijk ook wel eens fijn :)

@bops
    Ik weet dat de Predictor zw niet zo goed is, maar over de ovutesten niet zo heel veel gehoord, maar heb daarna alsnog een cb test gekocht...dus de Predictor is meer als back-up...

14. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Ah oke, nu snap ik het.
    Wat erg zeg :(

15. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Ik ben zeer benieuwd Denise, wel fotos he :p

16. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hahahah ja hoor, alleen die van cb zijn niet zo boeiend, lachende smiley is je lh piek en geen smiley niet :p

Ik heb wel nog een misschien vies vraagje, je hoort veel vrouwen over een bepaald soort slijm vlak voor de eisprong... Alleen ik heb dit nog nooit gehad en let er best wel op...ik heb alleen in de week na mijn ongesteldheid witte vloed..
    Hebben een aantal van jullie ook deze niet herkenbaarheid ?

17. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Ik heb altijd slijm en witte afscheiding, (niet ontzettend veel hoor) tis niet dat mijn string elke keer onderloopt :p

18. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    @nance, welkom hier. Ook ik heb daar geen ervaring mee, ben pas in de vijfde maand, maar mijn mentruatie verloopt in ieder geval normaal. Lijkt me wel lastig. Hoop voor je dat het snel raak mag zijn!

Dat slijm heb ik wel, zo rondom de vermoedelijk eisprong. Had het laatst ineens 2 dagen na de eisprong weer. Maargoed, heb het meer dat ik het bij het afvegen zie, en inderdaad net als bops niet heel mijn onderbroek onder:p.

Moet trouwens wel even zeggen, ik heb altijd de pil geslikt vanwege zware menstruatie. Nu begint dus die zware menstruatie weer terug te komen, dat is het enigste nadeeltje aan dit alles. Had normaal zo weinig bloedverlies dat ik tijdens de hele menstruatie misschien 4/5 tampons gebruikte. Nu moet ik echt elke zoveel uur wisselen, en vloei ook snachts. Dit had ik voorheen ook niet.

Ik ga gauw weer aan de website bouwen!

19. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Misschien dat ik het dan wel heb gezien , maar toch niet bij stilgestaan heb..
    Ik heb niet het idee dat ik dat slijm heb en vraag me af of ik het dan gewoon niet zie of dat ik het niet heb :/
    Misschien toch iets beter opletten :p

20. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ bops, oww haha, hbe ik dus niet ver genoeg terug gelezen..
    @ Hilse, spannend, hopen dat je straks een posi test in handen hebt! J
    @ daantje3, jeetje dat je dat kan om half 6 je bed uit en dan vervolgens weer slapen, zou mij echt niet lukken.. ben dan wakker genoeg en krijg ik de slaap niet meer te pakken..
    Ben benieuwd naar je website…
    @ nance89.. welkom, jeetje wat een verhaal.. ik heb er zelf geen ervaring mee, maar lijkt mee heel vervelend om niet op een natuurlijke manier zwanger te kunnen worden!
    Hopen dat je snel goed nieuws krijgt.. ik duim voor jullie!

@ sdenise, dat witte slijm/afscheiding heb ik ook, maar inderdaad net als bops en daantje3 niet dat heel mijn string vol zit ofzo.. J
    @ daantje3.. vervelend dat je zware menstruatie terug komt.. maar als dat het enige nadeeltje is en er hopelijk snel een klein wondertje opgroeit in je buik, heb je het er vast voor over gehad! J
    Succes met je website bouwen.. J

Deel Deze Pagina