sorry meiden, heb staat een beetje op elkaar, maar komt omdat ik in het ene scherm heb gelezen en in een ander scherm heb getypt, om bij te lezen, daarna heb ik het geknipt en geplakt.. als resultaat dat nu alles beetje op elkaar staat.. excusses.. heb vandaag wel last gehad van kramp in mijn buik.. nou ja meer een samentrekkend, irritant gevoel.. maar gaat vast over. Wel heb ik nog even lekker gesport, om fit te blijven en nu lekker bankhangen..
Haha, het is leesbaar hoor En ja, als dat het enige is heb ik het er zeker voor over. Zou er nog wel meer voor over hebben ook! Ik word echt gek van die website, ben er vanaf vanmorgen vroeg mee bezig. En krijg het gewoon niet voor elkaar...Ik zou van het bedrijf dat de site heeft gemaakt nog uitleg krijgen, nou daar mogen ze mee opschieten. Wil onderhand aan de slag! Tot zover mijn frustratie, morgen een nieuwe dag, nu lekker relaxen met een chocomoussje op de bank.
Inderdaad hopen dat ze snel met uit;eg komen, zodat je verder kunt.. lijkt me erg leuk een eigen website maken.. is dat ook je werk?? of wat doe je?? lekker hoor chocomousse.. geniet ervan! Vind ik ook erg lekker, vooral als mijn vriend (is kok) het zelf heeft gemaakt ik heb nu een lekker chococakje met zachte vulling van binnen heerlijk!!
Hahahah ja maar dat is omdat ik geen chips heb meegenomen vandaag ! Anders had ik waarschijnlijk de blauwe of paarse doritos gegeten...ZO lekker
Ook lekker ! Nu vind ik het toch wel jammer dat ik met boodschappen vanmiddag soort van bewust onbewust langs de snoep en chips ben gelopen...
Ik begin steeds benieuwder te worden!!!!!!!!!!!! Fred en ed is wel lekker btw! Wat denkt je vriend? heeft hij het idee dat je zwanger zou zijn? Mijn vriend zegt wel eens, als je zwanger ben dan weet ik dat, dan merk ik dat wel..
Haha oké wat lief, ik zal zo eens vragen als ie nog wakker is. (ben nog druk met wasjes enzo, lekker rustig s avonds) Volgens mij heb ik trouwens lichtelijk last van obstipatie Fijn of niet fijn? that's the question
Ik weet het niet zeg jij het maar He dames, Ik ga zo lekker douchen en daarna slapen, morgen ga ik aan de bak in mijn nieuwe huisje samen met mijn moeder.. Dan gaan we de toekomstige kinderkamer helemaal wit maken, want nu ziet het er wat oubollig uit! Wel lief, mijn moeder vraagt elke maand aan mij of ik al ongesteld ben En er komt een nieuwe badkamer en mijn moeder helemaal visualiseren hoe daar een badje zou staan...<3
Aan wat leuk van je moeder! Ik ben dus niet de enige die 's avonds snoept. En nee websites maken is niet mijn baan, en gezien de frustratie die het nu oplevert wordt het dat ook nooit. Haha nee maar daar ben ik niet technisch genoeg voor. Ik werk achter de receptie in een hotel. En ben nu bezig om een webwinkel, en over 2 jaar een echte winkel te beginnen. Nou Hilse, de symptomen worden steeds duidelijker hè!
@denise, wat lief van je mam! Mijn moeder heeft ook al bedacht dat ze maar een badje en box moest hebben bij haar thuis @daantje, ja denk het! Alleen durf nog biet te hopen!
Biet=niet Net getest, toch wel negatief. Maar was kruidvat, dus we'll see! Vrijdag test ik met cb! Mannetje net weg. Blijft 2 nachtjes weg nu, heeft een cursus.. Niet leuk!!(a) Maar heb vanavond met een vriendinnetje afgesproken voor ladysnight in Pathé beetje troost haha
Lees alle over vreetzucht Leuke kinder en badkamer ideeën, lief van je mams, Denise! Hilse, hmm apart hilse.. Toch een indrooglijntje? Ik dacht vanmorgen ongesteld te zijn toen ik net wakker werd, snel naar de wc gegaan (niemand heeft zin in rode vlekken in je witte overtrek ) Eenmaal op de wc bleek ik toch niet ongesteld te zijn. Dus we wachten het weer af.. Ik blijf echt super moe, echt heel vervelend.
Nance, welkom meid! Ik kan niet zeggen dat wij hier dezelfde ervaringen hebben als jullie, wij hebben gemerkt dat we eigenlijk behoorlijk snel zwanger raken. We hebben al 2 miskramen gehad, we zijn nu dus voor de 3de keer zwanger en al een stuk langer dan de vorige keren dus we hopen/gaan ervan uit dat het dit keer wel goed moet zitten. Ik doe wel mee aan moeders voor moeders, ik vind het belangrijk dat vrouwen die niet zo gemakkelijk zwanger raken ook een goede kans hebben. Daantje, ik heb je trouwens geaccepteert als vriend. Ben benieuwd naar je website. Meiden wat is het toch spannend hier met al die kwaaltjes! Ik leef helemaal met jullie mee, dacht dat voor mij hier de spanning nu wel zou minderen (aangezien ik nu niet iedere keer weer hoef door te maken) maar nee hoor.
Ik heb trouwens wat foto's op m'n pagina erbij gezet, misschien leuk om te zien? (de echo zit er ook bij)