Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Ik ga zo kijken na de les!

2. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Zet ze trouwens in het topic! Is ook leuk toch?

3. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Aahhwwww wat een ukki nog! ;)
    Ben jaloerssss hihi

4. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Heb even niet bijgelezen sorry!

Even snel een berichtje vanuit mijn werk:
    Ik denk altijd, alles gebeurt met een reden, dus ook zo vanochtend:

Ik werd wakker, nergens last van, tempratuur weer omlaag, ik dacht ik ga toch maar eens een testje wagen! Dus ik naar de wc, bekertje erbij.. wat denk je, bekertje bijna vol laat ik het uit mijn handen glijden! Tijdens het plassen het bekertje plas/water snel omgegooit en proberen nog wat laatste druppels op te vangen, jawel hoor nog een klein beetje! Yes! Ik zet het bekertje op de rand, pak wc papier…. En stoot het bekertje om !!!!!! Morgen een nieuwe kans :)

5. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    is wel goed dat er zoveel meiden mee doen met moeders voor moeders..
    als ik een keer zwanger ben ga ik ook kijken of ik dat kan gaan doen.
    vind het echt super dat zoiets bestaat!

6. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    dat meen je niet ukkie!!!!!
    Jeetje, dat is echt zo van "vandaag mag je niet testen"

@Nance
    Ja ik vind het ook zeker een goed doel!
    Maar of ik het zou kunnen...

7. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hallo allemaal ,

Ik ben Lisanne , 22 jaar en ik en mijn vriend zijn ook bezig voor ons eerste . Ik ben eind november gestopt met de pil . Heb tot nu toe wel lange cyclussen (36-35-38) ik zit nu op dag 13 .

Ik zou gewoon stoppen zonder er bij na te denken en wel zien wanneer het raak is maar ben er ondertussen wel heeel veel mee bezig hihi , had dat zelf niet verwacht .

Leuk om hier nog meer verhalen te lezen van meiden van mijn leeftijd die ook bezig zijn voor een kindje .

8. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    @ukkie, oh jee jij mag inderdaad echt niet testen vandaag.
    @hilse, ben benieuwd wat straks die andere test laat zien. Zo wordt het er ook niet duidelijker op he...

Dames, ik ben eindelijk (bijna) zover. De website is nu online, moet er nog wel veel aan doen. Er moeten nog veel producten worden toegevoegd en andere gegevens. Maar het begin is er. Ga jullie nu pben.

9. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hoi Lisanne, welkom! Vertel wat meer over jezelf:).

10. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    :'( zo jammer, mijn vriend zou vanavond thuiskomen, maar door de mist kan de helicopter niet vliegen em dus komt hij morgen pas thuis :(...

Net lekker wat geverfd, het huisje begint echt vorm te krijgen, volgende week ergens de vloer halen :) leuke meubels kijken en van inpakken !

@ lisanne
    Welkom! Het is heel gezellig hier !

@ Daantje, ben heel erg benieuwd

@ ukkie, niet echt een dag om te testen dus, hopelijk morgen wel !

11. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Het ziet er goed uit !!!
    Leuke vormgeving, overzichtelijk, duidelijk :)...frisse kleuren ook !

12. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Bedankt voor jullie welkom :D

Daantje , ik zal wat meer vertellen over mezelf :

Ik ben zelf 22 en mijn vriend 31 , we hebben 6 jaar een relatie.
    We wonen sinds een jaartje samen , en hebben een kamertje over hihi die we graag willen vullen . We woonde daarvoor ook wel een soort van samen maar dan bij zijn ouders .

Ik heb vanaf mijn 12e de pil geslikt . Ik ben 2,5 jaar geleden gestopt en was toen na 1,5 jaar zwanger . Helaas ging dat mis . Daarna toch maar weer even met de pil begonnen . En nu vanaf eind november gestopt .

Toen ik vorige keer was gestopt werd ik 1x in de 4 maanden ongesteld . Dus de kans was toen vrij klein. Werd toen 2 maanden normaal ong en toen was het raak .

Hoop dat het nu niet weer zo lang gaat duren maar mijn cyclus is nu in iedergeval beter .

Hihi , en dat het hier gezellig is heb ik wel gelezen ja. Erg herkenbare verhalen ook .

13. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    hoi lissane:)
    wat leuk:) wij zijn even oud en onze vriendjes zijn ook even oud:D:p.
    hoop dat het bij jou ook zo raak is en dat dan alles goed gaat:).
    zijn jullie gewoon zo bezig of via het ziekenhuis?

14. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Lisanne, welkom hier, het lijkt erop dat er weer meer meiden dit topic terug vinden:D;)
    Wat leuk trouwens dat jullie eerst ook samen woonden bij zijn ouders, wij wonen ook samen met mn vader.:)

Ukkie, jeetje ik geloof ook sterk erin dat je vandaag niet mocht testen...:$

Nance, ik vind het ook zo geweldig, ze heeft me wat dingetjes erover verteld en een van de dingen was dat ze het al ongeveer 80jaar doen, en het ''in den beginne'' nog met de paard en wagen opgehaald werd!:$:p (dat zijn leuke feitjes)

Hilse, het wordt nu toch wel tijd dat je een flinke test krijgt zeg, zou je een late tester zijn?;)

Ik wil trouwens de fotos wel posten maar weet niet precies hoe, en het zijn er nogal wat...:D;);):p

Nou vandaag is mn man dus naar zn vader gegaan omdat hij hulp nodig had bij iets van de studiefinanciering van mn zwagertje, en daar kreeg hij de vraag of we nog naar de beurs waren geweest en of we wat dingen gekocht hadden. Mn man zei natuurlijk ja, en kreeg meteen daar achteraan de vraag is ze dan alweer zwanger? En we hebben tegen elkaar gezegt dat als iemand het direct vraagt dat we eerlijk zouden antwoorden, dus nu weet mn schoonvader en zwager ervan en waarschijnlijk tegen deze tijd ook mn schoonmoeder wel.
    We hadden het graag nog even stil willen houden zodat we zeker weten dat we nu hun kleinkind zullen ''volbrengen'', maar ja als het je direct gevraagt wordt...

Vanaaf maar even me schoonmoeder bellen of ze er nu al meer betrokken in wil zijn, we weten dat ze er al een hele tijd echt super naar uit kijkt. (en me schoonvader reageerde nu ook leuk, blijkbaar heeft hij misschien tijd gehad om eraan te wennen dat we voor een kleinkind gaan...?)

15. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Dames, ik lees straks even bij. Maar voor nu even, de website is weer offine. Zat nog een fout in!

16. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Nance89 , hihi toevallig zeg dat kom je niet vaak tegen een stel dat ook zoveel scheelt en dan nog precies dezelfde leeftijden ook .

Wij zijn niet via het ziekenhuis bezig . Maar wel vanaf november 2011 . Mag ik vragen wat de rede is dat jij al na zo een korte tijd bezig bent via het ziekenhuis ?

Cheetra , ik snap inderdaad dat je nog even wou wachten met het vertellen , je heb zo te lezen al eerder het slechte nieuws van een miskraam moeten brengen dus dan ben je natuurlijk ook wat voorzichtiger . Maar het is ook moeilijk om je blijdschap voor je te houden . Ik zou zeggen geniet van elk moment , elke dag is er een en elke dag dat het hummeltje in je buik zit is een wonder .

17. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Cheetara , was nog wat vergeten te typen hihi .
    Wel fijn hè om ergens te wonen bij een van de ouders . Altijd iemand in de buurt ook als vriendlief aan het werk is . En waarom niet als er genoeg ruimte is

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Daantje, ben benieuwd naar je website! Wanneer gaat ie weer online?:)

Lisanne welkom!:)

19. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sdenise, wat lief dat je moeder zo met je mee leeft J is het trouwens een beetje gelukt in je huisje??

@ daantje3, haha oke dat is zeer duidelijk dus, te veel frustratie haha.
    leuk dat je in een hotel werkt, heb ik ook gedaan
    J
    maar ben toch weer terug de horeca in gegaan..
    Heb net je pb gezien.. voorpagina ziet er goed uit!!! Ben benieuwd.. hoop dat het allemaal gaat lukken!

@Hilse.. uhm dus toch negatief.. wel vreemd nou vrijdag dan toch maar met cb testen..

@ cheetara.. zal zo eens naar je foto’s kijken.. J gelukkig dat je schoonvader nu wel beter reageerde, en snap inderdaad dat je het nog even stil wilt houden..
    Wij hier ook, alleen is mijn vriend soms niet 1 van de slimste.. soms maakt hij een opmerking (wel zonder het door te hebben), dat andere dus gaan denken dat we bezig zijn.. mannen haha..;)

@ ukkie87… ging dus lekker vanmorgen.. is de rest van je dag wel goed verlopen? Ik heb namelijk altijd dat als er in de ochtend al iets verkeerd gaat, het de hele dag niet lekker loopt.

@ lisanne123, welkom.. het is hier zeker gezellig J

20. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoo meiden.. heb elke avond wel ff nodig om bij te lezen haha..
    Vandaag erg druk dagje gehad op het werk.. maar dan gaat de tijd wel lekker snel en voor je het weet is het al weer tijd..

even een vraagje heb de afgelopen 2 ochtenden rond 10.00 uur ongeveer.. iets wat bruinige afscheiding.. het gekke is dat het elke x rond 10.00 uur is en dat het daarna over is.. ook heb ik wat steekjes in mijn buik, wordt wat erger savonds.. iemand een idee wat dit kan zijn..

Deel Deze Pagina