@flavour Ik zie aan je banner dat je je eisprong kan hebben..het kan zijn dat Je een soort van eisprongbloeding hebt.. Die steekjes in je buik kunnen daar ook op wijze, heb je goed geklust ?! En ik heb lekker lopen verven..de toekomstige kinderkamer had wat oubollig behang en nu is dat lekker helemaal wit..zodat als de tijd daar is we er ons eigen ding kunnen doen @ cheetara Ben benieuwd wat je schoonmoeder zegt !
thnx.. laten we het daar dan maar op houden! Er is hier flink geklust.. fijn, dat het oubollige eraf is.. kan je straks kijken wat je er mee gaat doen..
Daantje, ik zag het begin van je website en het zag er goed uit, heeft me wel nieuwschierig gemaakt... Lisanne, we zijn inderdaad nogal bang dat er weer iets mis zal gaan en dat we het weer tegen mensen moeten zeggen, had de vorige keer daardoor nog een grotere naslag, maar we gaan er nu maar vanuit dat het goed zal gaan omdat we nu al zoveel weken verder zijn en alles er goed uitzag in het ziekenhuis. En het is zeker fijn dat ik niet de hele tijd alleen thuis ben, hij gaat nog naar school en in de zomervakantie werkt hij, maar het idee is hetzelfde. Denise, wij zijn ook benieuwd wat ze zegt, we nemen aan dat mn schoonvader het al gezegt heeft maar ze is laat thuis, iets van 10 uur. Dus we bellen dan ook nog even en daarna ons bed in, we hebben al de foto van de echo naar dr gestuurd dus hopen dat ze het toch leuk vind, ookal hebben we het haar niet tegelijk verteld...
Ooohh dames... Zoals jullie weten werkt mijn vriend op zee.. Hij zou vandaag thuiskomen maar door de dichte mist op zee vliegt de helicopter niet...en niet alleen vandaag maar waarschijnlijk is hij zaterdag pas thuis.... Nu mis ik hem gewoon heel erg vandaag....en voel ik m gewoon een beetje rot... Nu heb ik ook berekend dat mijn eisprong ongeveer op zondag is...maar ben zo bang dat ik deze kans mis (en aangezien hij bijna de meer als de helft van het jaar weg is voor zijn werk) als ik morgen positief test voor een eisprong... We willen het gewoon zo graag en we missen elkaar nu gewoon heel erg STOMME MIST. Ik vind het gewoon rot.... Er is een heel klein kansje, dat als de mist wegtrekt hij morgenavond kan vliegen, maar die kans is nihil...
hee meis, wat vervelend dat hij nu pas later thuis komt.. lijkt me heel vervelend, verheug je, je erop dat hij thuis komt en dan door ''die stomme mist'' is hij pas een paar dagen later thuis... ik vind het al erg als mijn vriend tot 23.00 uur of later moet werken en ik dan al vanaf 18.00 uur thuis zit.. Dat is nog niets vergeleken met jou!! dat wordt dus flink klussen zodra hij weer thuis is! Sterkte.. gelukkig kan je hier je ei kwijt!
@Denise, wat balen zeg. Dat is niet iets waar je nu op zit te wachten. 1 nachtje is tot daar aan toe, maar tot zaterdag is klote. Ik zal bidden dat de mist verdwijnt. Mijn vriend is trouwens ook 31, wat een oude kerels allemaal. @Cheetara, een aparte wending dus ineens. Ben benieuwd wat ze straks zegt. Ik neem aan dat ze super blij voor jullie is, ook al wist ze het niet gelijk, ze zal wel begrijpen waarom dat is. @Flavour, dat zal dan inderdaad wel met je eisprong te maken hebben. Hopen dat het raak is deze keer! Morgen ga ik na het werk verder met de website, maar dat bedrijf werkt niet zo fanatiek mee. En heb ze toch echt nodig voor een paar dingetjes. Laat het wel weten als ie weer online is, alvast bedankt voor jullie reacties.
Cheetara : ja dat snap ik , dan heb je zelf niet even de tijd om het te verwerken maar moet je het eerst nog is tegen iedereen gaan vertellen . Ik zou er ook van uit gaan dat het nu goed gaat , de kans dat het goed gaat is natuurlijk groter als dat het slecht gaat ( 1 op 5 zoiets geloof ik ) Sdenise : dat lijkt me ook heel rot zeg dat je vriend op zee werkt en je hem zo vaak moet missen . En dan zit je natuurlijk ook nog is in over je eisprong , jammer hè dat je niet gewoon een beetje in kan vriezen hihi . Maar het is zeker heel vervelend dat je hem zo vaak moet missen .
@Flavour.. Later op de dag 7,2 km hardgelopen, dus dat ging gelukkig wel goed... Verder geen blunders gelukkig!!!! @Lisanne.. Welkom & Succes... Zie dat vandaag je 'eisprong' is... klus ze
gelukkig dat je dag verder wel goed is verlopen! dan moet het wel zijn dat je vandaag dus echt niet mocht testen... morgen een nieuwe dag en nieuwe rondes..
Yes... Ga morgenvroeg testen, heb geen kwaaltjes.. maar ook geen kwaaltjes voor een ongi.. Spannend dus! Jij... Klus ze !!!!
Ukkie 87 : drankje , je vandaag is me eisprong als ik een cyclus van 28 heb maar heb geen flauw idee wat voor cyclus ik deze maand heb hihi
@ukkie, spannend meis morgen testen!! Ik net thuis, ben kapot! Op de terugweg werd ik misselijk. En nu nog steeds een beetje. Rel flesje water leeggedronken, werd het wel iets beter van...
Bijna allemaal oudere mannen hier Die van mij is 34 en ik 23.. Hopen dat de mist vandaag wegtrekt...het is namelijk zo dat deze dagen ook van zijn vrije dagen afgaan...dus daarom vind ik het ook zo jammer.. @ Ukkie, ben echt benieuwd wat je test zegt! Hopelijk positief!
Bleh ja die mist is niks aan! Ik ga zo "lekker" met de paardjes enz bezig *lees hokken uitmesten Dat kan nog wel met dit weer
Denise, wat vreselijk vervelend dat door die mist je je mannetje niet bij je hebt:x. Ik hoop voor je dat je eitje wacht totdat hij thuis is! Ben ik hier een van de weinigen met zo'n jonge partner? (hij is zelfs een paar maandjes jonger dan ik) gelukkig zien we het niet zo hoor, maar we vinden het altijd wel raar als we het erover hebben dat hij eigenlijk wat jonger is dan mij, iedereen denkt vaak dat hij een paar jaartjes ouder is dan mij. We hebben gisteravond natuurlijk zijn moeder nog gebeld, en ze zei al dat ze het gehoort had, en dat ze het vermoeden al had door hoe ik keek op een verjaardag toen ik zei dat ik af en toe wat misselijk ben de laatste tijd. Maar ze vind het leuk, en we hadden de echo naar d'r gestuurd en dat vond ze echt leuk. Hebben nog wat gehad over de beurs en dat we al wat dingetjes hebben, hoe het was bij het ziekenhuis. En we hebben haar ook gevraagt of ze het leuk leek om binnenkort te komen kijken naar wat we al hebben voor de kleine, want ik weet dat het haar leuk lijkt om mee te helpen met de baby uitzet, en dat zou ze inderdaad heel graag willen. We hebben ook gezegt dat ze vanaf iets van 1 april de mensen mag bellen over dat ze oma wordt, zodat ze ook meer betrokken is met de bekendmaking, leek ons leuk omdat ze er zo enthousiast over is.