lisanne; heb je een link naar je temp-kaartjes? Anders is het wat moeilijk om uit te maken of je een eisprong hebt of niet
neeeeee wat erg!!! De mist hier in adam valt heel erg mee, maar als ik richting mijn stal ga rij je zo de dichte mist in. Sterkte meisie, ik blijf voor je duimen.
Lisanne, ik denk dat je nog wat aan het ontpillen bent. Dan kan het ook wel eens zijn dat je geen eisprong krijgt. Mijn vriend heeft de motor, netzoals het rijbewijs Hij heeft een Honda Super Magna uit 1987. Zelf wil ik ook zeker mn motorrijbewijs halen, maar nu nog even niet
Thanks voor de reacties dames.. Het is gewoon jammer, waarschijnlijk is hij maar een klein weekje thuis nu...en hij is ook zo'n schatje..hij vind het zelf ook zo jammer dat hij er niet is..hij zegt elke keer in het mailtje (want de telefoonverbinding doet het niet ) Dat hij graag een kindje wil en dat hij er zo klaar voor is.. heel lief, maar dan hoop ik nog meer dat hij lekker naar huis kan komen !! Ik heb net allemaal pannenkoeken staan bakken.. die ik in mijn eentje ga eten Vanavond lekker naar de film en dan hoop ik dat hij morgenavond gewoon lekker thuis is.. Hij zit btw bij de kust van Engeland, maar hij vliegt naar den helder en daar schijnt enorme mist te hangen... @lisanne Heb een regelmatige cyclus van 38 dagen en deze maand is de eerste maand met ovulatietesten... Je kan gewoon een eisprong hebben met een langere cyclus, alleen heb je in een jaar wat minder eitjes..
Mijn vriend heeft ook een motor Hij heeft een Suzuki en een Harley ...lekker uitwaaien als je achterop zit!
Toekan : dat lukt niet zo goed , ik heb hem wel aan proberen te maken maar dat lukte niet echt met me mobiel . En van die app snap ik ook niet veel . Heb net een negatieve ovulatie test gedaan , hopen dat die snel positief is. Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met tempen en vandaag met de testen . Bops : even gegoogeld wow wat een mooie motor zeg ! Zo een motor zou ik in de toekomst ook wel willen . Maar eerst even flink sparen , hihi . Ik wil inderdaad ook nog even wachten met me motorrijbewijs halen maar lijkt me wel heel gaaf ! Het zou kunnen inderdaad , maar het zou toch ook kunnen dat ik gewoon een eisprong heb ? Zijn er hier meer mensen met een lange cyclus (mijne is 36-35-38) na het stoppen met de pil die toch een eisprong hebben ? Of is die kans eigenlijk heel klein ?
@lisanne Ik heb altijd een cyclus van 38 dagen en als het goed is heb je dan gewoon een eisprong..alleen wat minder in een jaar...
Ik hoop zo dat hij morgen avond thuis komt meisie, ik ga zoooo voor je duimen!! En ook dat je EI wacht totdat je mannetje thuis is, Wie weet voelt ie het wel Wel ontzettend lief dat hij dat mailt, is toch fijn om elke keer bevestiging te horen. Net zw testen besteld. Mijn vent wilt het toch zeker weten Terwijl ik me echt niet niet niet zwanger voel. Maar hij wil zekerheid, dus die krijgen we maandag binnen. Dus dan ga ik dinsdag ochtend maar testen. Hij gelooft me niet dat als je net stopt met de spiraal, de pil etc het maaaaanden kan duren voordat je ongi wordt. De vorige keer dat ik was gestopt kreeg ik wel meteen regelmatige cyclus, maar dat geldt denk ik voor deze keer niet. Maar wie weet komt er wel een verrassing uit de test
Hihihi ik ben heel erg benieuwd!!! Btw ik heb net nog een ovutest gedaan en die was nog lekker negatief... Dus dat is hoopvol toch
Jaaa! als hij zondag terug is, en hij is morgen positief, dan springt je ei zondag of maandag.. zou net mooi uitkomen
Lisanne, Ja het is heeeeerlijk achterop Enneee, hij gaat hem van de zomer pimpen, zal binnenkort wat mooie foto's plaatsen van zijn motor
SDenise , een Harley , gaaf ! Hoelang ben jij al gestopt met de pil ? Dat is wel een geruststelling dat jij ook gewoon je ovulatie heb, hopen dat het bij mij ook zo is . Bobs , meestal weten andere eerder dat je zwanger bent dan jij zelf . Wel spannend hoor . Haha mijn mannetje denk ook altijd dat ik zwanger ben , daar wordt je zo moe van . En je raad vast al wat het eerst symptoom is wat hem opmerkt , je borsten worden groter , je tepels worden donkerder . Haha . Ze praten je het aan tot dat je het zelf gaat geloven . Leuk dat je binnenkort foto's gaat plaatsen , ben benieuwd !! SDenise mooi dat je test nog negatief is , dan zal het allemaal toch goed komen !! Nu kan hij je ei bijna niet meer missen als hij er maandag is .
SDenise , lees trouwens net je berichtje dat dit ook jou eerst maand met ovulatie testen is , verwarrend met me telefoon soms lees ik nieuwere berichtjes later als oudere . Maar jij heb dus ook nog nooit een positieve ovulatie test gehad ? Ben dan benieuwd of je eisprong is wanneer jij hem verwacht .
Ik ben sinds juli gestopt de eerste maand was een hele lange, daarna heel regelmatig om de 38 dagen.. Maar je cyclus kan ook gewoon van slag zijn door het ontpillen he? De harley heeft hij vroegtijdig geërfd van zijn vader, ik weet niet uit welk jaar die komt maar het is wel een klassieker , die staat dan ook bij zijn vader thuis, hier heeft hij een suzuki, weet niet welke... Nu hopen dat hij zondag gewoon thuiskomt, morgen is nog beter natuurlijk!
@Lisanne Je eisprong is ongeveer 14 dagen voor je ongesteldheid, dit kan variëren in dag en je kan er een aantal dagen naast zitten...ik heb gelezen dat de lutheale fase (de fase na je eisprong) eigenlijk bijna altijd 14 dagen is (met uitzonderingen daar gelaten)... De eerste fase is dan wel langer, bij mij dus ongeveer 3 weken.. Maar je hoeft je geen zorgen te maken, er zijn nog veel meer vrouwen met een cyclus van 38 dagen en die zijn gewoon zwanger geworden hoor
Ja oké het kan door het ontpillen komen , maar al liggen me cyclussen in de war door het ontpillen , kan ik dan nog wel een eisprong hebben ? Oude harleys zijn meestal nog het mooist , en heel veel waard hihi . Ik hoop ook echt voor je meid dat hij zondag thuis komt . En dat de tijd dan lekker snel gaat dat jou mannetje snel bij je is , en wij allebei een positieve ovulatie test hebben , hihi Ja oké , dat is bij mij ook niet heel moeilijk uitrekenen want vind me cyclussen nu al wel redelijk dicht bij elkaar zitten . Ben zo benieuwd of ik een ovulatie heb . Deze maand zal ik het weten.
Ik hoop dat wij een mooie positieve ovutest mogen krijgen ! Wel graag na zaterdag eigenlijk nog liever op zondag..