Ja dat hoop ik ook inderdaad ! Gelukkig heb je vandaag je eisprong niet gehad , elke dag dat die later komt is voor jou nu ff mooi meegenomen .
toch even iets corrigeren: er zijn maar weinig vrouwen die een LF hebben van exact 14 dagen! De waarheid is eerder dat de meeste vrouwen een LF hebben van ronde de 10. Maar met een lange cyclus kan je perfect zwanger worden hoor!
@ Toekan Inderdaad, maar hij kan nooit langer duren toch? Korter kan, of een aantal dagen ernaast kan..maar veel langer dan 2 weken heb ik nog nooit gezien of van gehoord...en dan heb ik het niet over 15 dagen maar zeg 19 tot 21...
Bedankt toekan en SDenise , Ik wist helemaal niet dat het nooit later als 17 dagen kon zijn , wel mooi om te weten . Welke ovulatietesten gebruik jij trouwens SDenise ? En wie gebruikt hier nog meer ovulatie testen , is er nog een merk aan te raden ? Ik heb een vraag gesteld in het rubriek "zwanger worden" "cyclus in de war eisprong ook in de war?" zoiets is de titel . Misschien dat iemand van jullie daar antwoord op weet ?
Jeetje, door jullie gesprekken over tempen en ovulatie testen besef ik me pas hoe makkelijk wij het hebben gehad. Helaas heb ik geen ervaring over dat soort dingen... Denise, jammer dat hij zo lang van huis blijft, zal dat wel anders zijn als je zwanger bent of als jullie een kind hebben? Persoonlijk heb ik niet echt iets met motors, maar ik weet dat m'n vader vroeger graag motors reed (en een aantal had) en hij vind harleys geweldig, een buurman heeft er een iedere keer als die de straat in rijd staat me vader te kijken.
Het word echt steeds meer uitgesteld zo..hij mailde net dat het er morgen ook slecht uitziet...dus ik hooooooooopppp zoooooooooooooo daaaatttttdddeeeeee miiiiiisssssstttttt wwweeeeeeggggggiiiiiiissssssss mmmmmmoooorrrrrgggggeeeeennnnnnnn... @cheetara Nee dat zal dan niet anders worden...het is moeilijk, maar op momenten dat hij wel thuis is hoeft hij niet te werken... Dus als hij 3 weken weg is, is hij ook 3 weken helemaal vrij... Dus het heeft voor en nadelen, ik maak me wel zorgen om wanneer de bevalling is en of hij er dan wel is de eerste week, maar daar zal vast iets voor zijn...HOOP IK..
Aach meid , wel rot dat je steeds weer negatief nieuws krijgt . Ik hoop ook voor je dat de mist weg gaat . Maar is er wel een grote kans dat hij er zondag wel is ? En blijft hij dan 3 weken ? Dat is wel fijn! Hihi als je eisprong hetzelfde blijft is het wel balen want dan is er telkens net niet .
Nou hij blijf nu maar anderhalve week omdat dit van vrije dagen afgaat, anders zou elke keer het rooster omgegooid moeten worden. Hij word elke keer als hij naar huis gaat, afgelost door iemand anders.. Maar als ik naar het weerbericht kijk is er wel een grote kans dat hij zondag naar huis komt en dan is hij zondagavond thuis... Als ik morgen ook negatief test, dan zou het wel goed uitkomen, of misschien test ik nog we een paar dagen negatief, dat zou helemaal mooi zijn
Oké , wel lastig zeg dat hij dat werk doet . Maar wat je zegt en zitten ook positieve kanten aan , zo is hij ook weer 1,5 week bij je . En vaak 3 weken . Dat zou helemaal mooi zijn ja! En gelukkig zijn de weerberichten positief . Hoe weet je eigenlijk wanneer je je eisprong heb ? Dit is je eerste maand met testen toch . Of heb je je eisprong eerder gevoeld ?
Maar heb wel heel duidelijk m'n eisprong gevoeld.. Heb het alleen niet opgeschreven beetje jammer. Maar ik denk dat het maandag ongeveer 14dagen terug is? Als ik daar van uit ga ben ik ook nog vroeg met testen..
Kan het zijn dat je ei misschien wat later is gekomen ? Of heb je toch een langer cyclus ? Ik hoop het zo voor je...
@lisanne Ik denk dat ik hem voel, maar dat weet ik natuurlijk nooit zeker tot ik positief test.. Maar door de afscheiding en buikpijn die ik heb heb ik wel het gevoel alsof die eraan komt, maar eigenlijk heb ik dus niet "echt " een idee..ik hoop dat het allemaal gewoon mis heb en mijn ei gewoon lekker een stuk later komt..! Er is namelijk weer mist, waarschijnlijk komt hij vandaag Niet thuis en schijnbaar hangt er een zware mistbank dus misschien is hij morgen ook niet thuis...:'( Als de mist vandaag voor 12 uur wegtrekt dan heeft hij een kans om vandaag al thuis te komen en zeker een kans voor morgen...maar het weer slaat zo snel om, dat het een minuut later weer anders kan zijn...
Denise, ik denk toch wel dat er iets zal zijn om ervoor te zorgen dat hij een tijdje bij jou en de kleine kan zijn als je net bevallen bent, ik geloof dat er ook zoiets bestaat als een soort verlof voor vaders dat ze als ze vragen om (een bepaalde tijd, staat geloof ik vast) een verlof dat ze daar dan ook recht op hebben. Weet het niet zeker hoeven het hierzo ook nog niet echt uit te zoeken omdat die van mij niet werkt maar naar school gaat nog, maar ik dacht dat ik dat een keertje ergens had gelezen... Hier is trouwens de mist nu wel weg, dus misschien heb je toch kans dattie toch naar huis komt? Hilse, als je ei maandag 14 dagen geleden zou zijn, zou je inderdaad een goede kans hebben dat je nog te vroeg test. Hierzo net trouwens weer een ochtendmisselijkheid ''aanval'' gehad, ik heb nu geleerd dat als ik me voel alsof ik ineens ga flauwvallen of dat ik laag zit in m''n suiker en dat ik het ineens heel erg warm krijg, dat ik dus moet gaan overgeven......... Tot nu dus 2 keer over me nek gegaan, jeetje ik krijg wel een heel ander soort respect voor de vrouwen die dit constant hebben zeg.
Hahaha ja dat zei hij ook al, Ik voelde het de laatste dagen eigenlijk al hoor dat ik ongesteld moest worden. Dus ik raakte niet in paniek eigenlijk Mn vriendin van die rare test is inmiddels ook ongesteld geworden (van de week al)