Zo, ik net 3 afleveringen gtst terug gekeken Krijg nu wel beetje honger.. Ga eens kijken beneden.. Heb alleen geen puf om te lopen bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh @Bops, vmk kan best idd, zeker als je die test licht positief was! Ik krijg hier weer een beetje moed denk ik. Ben nog niet lekker, maar voelt al wel beter gelukkig, afkloppen..
@Cheetara Hopelijk morgen! *PLEASE MOEDER NATUUR* Ik heb me ei nog niet gehad, dus wie weet @Bops Nee geen extra verlof :'( maar hij wil wel graag vragen of hij volgende keer eerder naar huis mag, omdat als hij weer terug komt we gelijk moeten verhuizen ... Hopelijk komt hij morgen thuis en heb ik vlak daarna me ei @ All Ik ga lekker slapen dames, des te sneller ben ik wakker en hopelijk is de dag snel voorbij en is mijn man lekker thuis
Hoop het voor je!! Komt vast goed! Slaap lekker! Ik ga een beschuitje eten en hopen dat 't binnen blijft
Bops , dat zou inderdaad kunnen . Ik had vorige maand ook een heeeele lichte positieve test . Vind dat altijd wel een raar idee dat je er nou nooit meer echt achter kan komen . SDenise wat fijn dat je vriend naar huis komen en inmiddels waarschijnlijk thuis is . Heb jij inmiddels je ei al gehad ? Ik zit er nog op te wachten maar mag nu wel is op gaan schieten hihi . Hilse : wat rot dat je ongesteld bent geworden , ik weet hoe erg het is altijd je echt hoopt en ook het gevoel heb zwanger te zijn en dan toch ong worden . Maar je cyclus loopt in iedergeval . Je cyclus had ook een paar maanden stil kunnen staan . En hij is korter geworden . Dus je nu cyclus gewoon loopt heb je ook weer meer kan om zwanger te worden !
hey meiden, ben inmiddels ongi geworden.. nu moet mijn mannetje morgen naar het zh bellen voor de uitslag van zijn zaadonderzoek. ben heel erg benieuwd. en als het negatief is vraagt ie meteen ff of ik dan toch gewoon deze maand clomid moet slikken. want heeft dan ook weinig nut denk ik. majah we horen het morgen wel.
Nance89 , Spannend , hoop dat de uitslag goed is ! Negatief betekend nog niet onvruchtbaar alleen iets minder zaadjes dus minder kans . Dus ik weet ook niet of je het dan nog moet slikken . Na hoeveel maanden geen ei heb jij clomid gekregen ? En hoeveel onderzoeken worden er per maand ongeveer gedaan ? Kijk nu met ovulatietesten of ik een eisprong heb en zit er aan te denken anders ook te kijken voor clomid , als mijn dokter dat voor wil schrijven .
ik heb pcos dus heb van mezelf eigenlijk bijna nooit een eisprong en heb ook geen goeie eitjes van mezelf. ben daarom eind vorig jaar naar het zh gegaan omdat we een kindje willen en kregen bijna meteen clomid. je krijgt dit echter niet zomaar mee... je moet eerst minimaal 1 jaar zelf hebben geprobeerd zonder resultaat en dan pas kan je terecht in het ziekenhuis. of je moet iets hebben waardoor je verminderd vruchtbaar bent. en dan gaan ze kijken of ze iets kunnen vinden waardoor het niet lukt en dan kijken ze wat ze verder gaan doen. je huisarts kan je geen clomid geven. moet allemaal via het ziekenhuis. dus weet niet wat jullie verhaal precies is?
Oké vandaar , las in je bannen dat het wel aanslaat de clomid , gelukkig dan is er toch nog een optie . Ik zal bij het begin beginnen , heb tot 2009 de pil geslikt(9 jaar)Stopte in 2009 omdat we een kindje wilde . Werd om de 3/4 maanden ongesteld , dus had weinig kan om zwanger te worden. In 2011 was het raak , en na 9 weken ging het mis . Door de shock toch maar even aan de pil begonnen . November 2011 een jaar later , weer gestopt met de pil . Ben nu dus bang dat het hetzelfde als toen gaat lopen . Alleen werd ik toen om de 3 à 4 maanden ong . En zat toen langer aan de pil . Nu is mijn cyclus korter en heb maar een jaar aan de pil gezeten . Dus misschien stel ik me aan , hihi
je stelt je helemaal niet aan hoor! begrijp het heel goed.. ik denk dat je misschien het beste naar de huisarts kan gaan en een doorverwijzing kan vragen voor de gynaecoloog. want als je cyclus lang is heb je wel minder kans.. kijk kan zeker zijn dat je nu ook zo zwanger word, maar je kan altijd even laten kijken toch. dan weet je ook zeker dat er niks aan de hand is. is voor jezelf misschien ook wel beter dat je je niet de hele tijd druk loopt te maken. want dat is dus ook niet goed..
Bedankt meid , fijn om te horen dat ik me niet aanstel . Had vanochtend een positieve ovu test , ollee een hele opluchting . Had om 2 uur ovulatiepijn! Weet zeker dat om 2 uur mijn ei is gesprongen. Nu is manlief druk bezig met behangen dus 10 à 11 uur vanavond is de eerste mogelijkheid om te vrijen. Is dat erg? Nance , ben benieuwd naar de uitslag morgen ! Je zal vast zenuwachtig zijn ?
Hey Lisanne, ze gaan er normaal vanuit dat een eitje maar 12 uurtjes in leven blijft, en hoe langer het duurt des te kleiner de kans op bevruchting... Als ik jou was zou ik proberen om toch zo snel mogelijk te klussen, je weet maar nooit...
Hilse, wat erg... heb er geen woorden voor meis.. Lisanne, Ja ik denk het wel. Vind het echt heel erg vervelend, maar ik ga er vanuit dat mijn lichaam het goed doet Het zo dus zo moeten zijn. Ennneee, klussen jij!! Denise, en en en en? is hij al thuis? Nance, sterkte morgen! Ik heb nu een cyclus gehad van 34 a 36 dagen. Normaal had ik een kortere, dus we gaan het zien. Ik had echt MIJN auto gevonden, is die afgelopen zaterdag verkocht G*DVERDOMME (sorry lady's) Ik baal echt als een stekker... Vriendje gaat morgen bij een heleeee mooie auto kijken! Dus wie weet is het wat Hij koopt dan een grotere auto die mijn trailer mag trekken, dan kan ik een kleiner (gezins) autootje kopen. Opties?
Meiden, ik ben er even paar dagen tussen uit geweest, ivm drukte en verjaardag van mijn.schatje.. Ik zit nu even snel op me telefoon, maar ga zo even douche (net bezig geweest in de tuin, gaan verbouwen) en pak dan mijn laptopje erbij en een kopje thee en Ga even bijlezen... Tot zo meiden..
Cheetara : ja daar was ik al bang voor , gister avond wel gevreeën , krijg me mannetje nu echt niet aan de gang ik moet maar wachten tot vanavond ggggrr wordt hier zo nerveus van ! Haha Bops , vanavond ga ik aan de klus ! Ja dat is zeker vervelend altijd weer een teleurstelling , en dan altijd 2 dagen even down .. En daarna weer omhoog krabbelen .. Zo gaat het bij mij in ieder geval . Ben benieuwd naar de auto ! Stuur zo nog even wat meer moet even me mannetje helpen ggrrrr .. Hij moet mij eigenlijk helpen .......