Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Ik weet niet waarom..
    Maar ik voel me echt vet down!
    Alsof alles tegenzit, terwijl dat echt wel meevalt.

2. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lovieyou, welkom..

@sdenise, en is ie al thuis?? Ik hoop het zoo voor je!! Jeetje dat was even langer wachten dan gepland.. nu maar volop genieten dan van elkaar JJ

@hilse, wat vervelend dat je ziek bent, en manlief ook.. al weer wat beter?? Gelukkig dat de kleine meid naar opa en oma kon..
    Balen dat je ongie bent geworden, zeker als je de gedachte had dat je zwanger was, dan komt het toch net iets harder aan.. sterkte..

***hoi! Ik was nog jonger zwanger en alles is goed gegaan. Je kan met me mailen karina.vandijk@yahoo.com tot horens!!! Karina**
    Eeehhh ???:(

@ukkie87, jeetje wat balen… al bij de ha geweest?? Enn?

@nance89, hopen op een goede uitslag.. sterkte.. let is know!!

@bops, balen dat de auto al verkocht is die je zooo graag wilde hebben..
    Wil je voor een nieuwe auto gaan of een 2ehands?? Wij hebben hier een nieuwe suzuki alto gekocht.. ennn er past iig een kinderwagen etc in.. getest toen ik dagje weg ging met zusterlief en de kleine!!
    J
    balen dat je je zo down voelt.. knuff!!

@lisanne123, dat wordt klussen!!!

heerlijk mijn vriendje heeft de hele week vakantie!!:) dus het eten staat al klaar als ik thuis kom, heerlijk.. en dan nu een heerlijk chocolade taartje met zachte vulling... jammie:D

3. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Zo jij wordt dus verwend! lekker je ventje een week thuis :D

Ja ik baal verschrikkelijk!
    Een hele nieuwe kunnen we niet betalen, word gewoon nieuw 2ehands :p

Dank voor de knuff! :)
    Mannetje die begon paar uur eerder met werken dus die komt zo lekker thuis, kan ik mooi tegen hem aankruipen.

4. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hallo dames,

Mijn man is lekker thuis...eindelijk !!!!
    Ik heb nog steeds geen positieve ovutest gehad , dus dan hoop ik maar dat mijn cyclus wat langer is en mijn ei een paar dagen later is...

We gaan toch wel klussen daar niet van ;)

Ik ga later even bijlezen, nu ga ik lekker even genieten !!

5. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bops, ja dat is zeker lekker genieten, even een hele week niet koken na het werk.. heerlijk :D

Wij hadden het geluk dat mijn ouders ons een lening wilde doen.. Oude auto ging stuk en had echt een nieuwe nodig ivm werk.. na veel overleg een nieuwe gekocht..
    Een nieuwe 2ehands is ook niet verkeerd!!:D Succes!!

@sdenise, wat fijn dat je mannetje thuis is!:D
    je hebt groot gelijk, geniet lekker van elkaar en have fun!:)

6. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Bops , ja ik ken het gevoel ! Lijkt net of je wereld ff instort . Klinkt misschien overdreven maar zo voelt het bij mij echt , en bij jou ook zo te horen ! Komt goed meid , gelukkig liet je ongesteldheid geen jaar op zich wachten !
    Nieuwe auto's zijn inderdaad ook duur , zouden wij ook niet kunnen betalen! Misschien is het wel het lot dat die andere auto weg is en ben je straks blij , omdat je de auto die je nu neemt toch veel mooier vind !

Flavour2 : jaaaammie chocoladetaart , hoe smaakte die ?

SDenise : wat fijn dat hij thuis is , geniet maar lekker van elkaar !!

Ik had gister dus een positieve ovu test ,
    Voelde om 2 uur ovu pijn ( denk ik ) en we hebben om kwart over 8 gevreeën . Nu meet ik me temp , is die maar 36,3 haha dat is laag voor mijn doen hij is altijd tussen de 36,1 en de 36,5 .
    Ik weet het ook ff niet meer . Hoelang na je ovulatie stijgt je temperatuur ? Als ik gister 2 uur me ovulatie had had mijn temp dan hoger moeten zijn ? , ben een beetje in paniek , zo goed geklust terwijl we in een soort van verbouwing zitten en nu misschien vandaag weer , dat trekt manlief misschien niet eens .

7. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    hey ga er eigenlijk vanuit dat de uitslag vandaag negatief is, dan kan het alleen maar meevallen..:p
    mijn vriend belt het zh na 4 uur op... dus ben benieuwd...
    maar laat het tuurlijk wel weten:)
    kan alleen wel zijn dat het morgen pas is, want ben aan het werk (de kleine slaapt nu dus lekker rustig:p) en moet tot 7 uur.

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Het dames, drukte ja:) hihi
    Heb het beetje bijgelezen maar zit op m'n mobiel dus beetje lastiger!
    Ik ben weer beter denk ik:) vanmiddag met vriendinnetje de stad in:) heerlijk weertje erbij!! Supahh:p

@denise, fijn dat je mannetje thuis is!!

9. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    roermond
    hey meiden,
    kon niet wachten tot 4 uur dus heb net al naar het zh gebeld.
    maar zeiden dat ze dat niet telefonisch doorgaven, dus moesten en afspraak maken...:(
    dus heb nu een afspraak gemaakt voor maandag om 5 uur bij een nieuwe fertiliteitsarts.
    maar is wel k*t, want dan heeft mijn mannetje zijn eerste cursus dag in rotterdam... en blijft daar de hele week, dus kan ie niet mee:(.
    maar aan de telefoon zeiden ze wel al dat de uitslag nog niet binnen was..
    en heb meteen gevraagd hoe ik dat nu moet doen met de clomid, of ik die nu wel gewoon moet slikken..
    dus zij zei ook van zou ik wel gewoon doen..
    dus vanavond maar mijn eerste pilletje weer nemen...
    baal nu wel echt erg...

10. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hey nance ,

Ik snap dat je baalt !
    Helemaal met het idee in je hoofd dat jullie het pas maandag te horen krijgen terwijl het dan allang bekend is .
    Hoop dat alles goed is !
    Je kan morgen nog een keer bellen of je de clomid door moet slikken , dan hebben hun de uitslag en zullen ze wel een hint geven , als ze zeggen "ja slik maar door " weet je dat het waarschijnlijk goed zit en als ze zeggen " het is beter als je het gesprek afwacht " weet je ook genoeg . Balen , dat hij dan ze eerste cursus heb ! Snap dat je nu in de stress zit meid . Maar onthoud , door te stressen heb je de uitslag niet eerder .

11. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    roermond
    ja heb al weer gebeld en doorgeven dat mijn vriend dan op cursus is..
    dus of het deze weekniet meer kon..
    en heb nu voor vrijdag een afspraak:).
    maar slik zoiezo de clomid.
    moeten toch zo goed als zeker een andere behandeling, maar dan verlies ik voor mijn gevoel tenminste geen maand..:):p
    maar super bedankt voor je lieve woorden:)

12. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Nance, wat fijn dat je toch deze week nog kon. Kunnen jullie er toch saampjes heen.:)

Hilse, heerlijk he om even weg te zijn met dit weer:p, heb gehoord dat er misschien weer een hitte golf verwacht wordt begin voorjaar...:$:cool:
    Ik ga nu ook wat vaker even een stukje wandelen, gisteren nog naar oma van Frank (verloofde) geweest, was gezellig.:p:)

Denise, geweldig dat je je man eindelijk bij je hebt, en ik duim me suf hierzo voor een posi ovulatie test voor je, voordat je mannetje weer weggaat.:D;) Hoe lang is tie nu thuis?

Lisanne, jouw eitje is maar zo'n 12 uurtjes bevruchtbaar ongeveer, maar de zwemmers van je man die kunnen goed tot iets van 3 dagen erna nog aanwezig zijn hoor:$, dus ook als je een dag voor je ovulatie klust dan is er nog steeds een goede kans dat ze er optijd bij zijn:). Duurt ook een paar uur voordat ze in de eileider bij het eitje zijn...
    Maar wel knap dat jullie alsnog voor een extra lading hulptroepen hebben gezorgt;):D:).

Flavour, wat fijn dat jullie ouders dat konden doen voor jullie (lenen),:) hebben jullie toch een leuke auto kunnen halen. Voor ons hier nog een tijdje geen 'eigen' auto, we wonen samen met m'n vader en we lenen die auto als we het nodig hebben (vind hij helemaal geen probleem). En m'n mannetje is straks bezig met z'n rijexamen, ben benieuwd hoe het gaat.;)

13. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Nance
    Ben benieuwd naar je afspraak van vrijdag..:)
    Success!

@ Lisanne
    Wel fijn dat je je ei hebt gevonden...hier nog steeds niet en ik hoop toch wel dat ik hem vind...

@Hilse
    Fijn dat je weer beter bent!!

@Bops
    Jammer van die auto, maar je komt vast een andere tegen! :D..maar het is rot dat die ineens weg was!

@All
    Heerlijk dat hij weer thuis is.....:)
    Nu maar hopen dat ik snel een positieve ovutest heb!

14. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hij is nu tot volgende week woensdag thuis...
    Dus ik hoop echt dat ik nog een ei heb en anders heb ik wel een hele lange cyclus nu..:(

15. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    #1275 lisanne123, 6 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
    Nance , bedankt voor je uitnodiging :D !
    Wat fijn dat je vrijdag terecht kan , dan kan je tenminste samen met je mannetje en weten jullie het voor het weekend , dan kunnen jullie het (hopelijk goede )nieuws samen verwerken .
    Dat gevoel dat je dan een maand mist snap ik ,
    ik heb dan als ik en mijn mannetje "klussen" en het zaad wil ergens anders terecht komen als op de goede plek , haha .

Cheetara , hihi ja voelt toch goed zo een extra lading , hoop dat het nut heeft gehad . Vandaag weer positieve test en geen temp stijging . Dus waarschijnlijk komt me ei vandaag of morgen pas . Dus nu maar weer aan zijn hoofd zeuren terwijl die aan het behangen is hihi .

Wij hebben ook nog geen eigen auto we lenen ook die van me vader zo nu en dan haha .

SDenise , hoop dat jou ei ook snel komt . Haha oefen maar goed aangezien je je mannetje zo lang niet heb gezien !

16. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    cheetara, dat ligt toch helemaal aan de persoon?
    Het gemiddelde is 12 uur, maar kan volgens mij ook langer..
    Lisanne, Ja heel stom, maar zo voelt dat wel, terwijl dat echt niet zo is!
    Heel vervelend ook.
    Qua tempen heb ik echt geeeen ervaring dus daar kan ik je niet mee helpen.

Nance, Het blijft lastig om positief te blijven na zoveel tegenslagen, ik hoop voor je dat de test een uitslag heeft waar jullie beiden wat aan hebben.
    Gelukkig konden jullie vrijdag nog, toch saampjes!
    Hilse,
    Nou het weer vanmorgen was heerlijk!
    Nog hardgelopen met de hond, maar nu is het maar een beetje grijzig weer hier.
    Veel plezier in de stad!
    Cheetara, Jaaaa in april al 30 graden! ben benieuwd!!
    Heb nu al medelij voor je, met je zwangere buik in de hitte ;)
    De zwemmers kunnen 48 uur in leven blijven, maar ook dat scheelt per man.
    Maar dat is het gemiddelde.
    Denise, laat je wel weten wanneer je eisprong hebt?
    Over de auto, Vent heeft wel zijn droomauto gevonden.
    Hij was vanmorgen wezen kijken, en kreeg een berichtje dat hij hem gekocht heeft.. (mannen :p ) Donderdag halen we hem op.
    Dan gaan we voor mij voor een kleinere auto kijken die zuiniger rijd.

17. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Bops, ja inderdaad, maar ik ga meestal maar uit van zo'n beetje de laagsten waardes. Aangezien je zelf natuurlijk niet weet hoe lang je eitje 'goed' is, denk ik van: altijd binnen de veilige marge rekenen.

Ik moet zeggen dat ik nogal vaak een kou kleum ben hoor 30 graden is mij ook iets te veel maar een lekkere 27 28 graden met een klein briesje vind ik denk ik wel lekker, misschien heeft dat iets te maken met het feit dat ik in een hittegolf ben geboren...

En meiden, hij heeft z'n rijbewijs GEHAALD!! Meteen de eerste keer!

Heb net trouwens ook even m'n overgrootmoeder aan de telefoon gehad, en heb haar verteld dat ze over- overgrootmoeder gaat worden! Ze vond het geweldig!

18. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    ja gelijk heb je hoor! (qua veilige marges)

Hihih ik ben in de winter geboren, en heb hetzelfde als jij :p

GEFELICITEERD!!! echt top :D

Enneee hoe reageerde ze? gillen? hihi

19. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Cheetara
    GEFELICITEERD!!!met je mannetje !

Van mij mag het ook wat warmer worden, de laatste dagen is de temperatuur weer wat gedaald en zal toch wel blij zijn als ik lekker mijn zonnebril en dunne jasje weer kan aandoen...

Lijkt me leuk om het nieuws te delen! En zeker als de reacties leuk zijn :)!

@Bops
    Wat voor auto is het ?? :D

@ all
    Nog steeds een negatieve ovutest.....ik ben benieuwd of ik uberhaupt een positieve test ga ontvangen :( en heel erg benieuwd naar mijn cyclus...
    KOM NOU EI

20. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    eeeuh, als ik het weet zet ik het hier neer :p
    weet alleen dat ie vet mooi is :D

Zorg je wel dat je niet met teveel verdunde urine de testen doet?
    Blijven ze helemaal wit of zie je wel een klein streepje?

Deel Deze Pagina