Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Bops seksbelust? Nee toch :p

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

@all, ik heb toch zwaar het gevoel dat ik wel zwanger ben ondanks m'n ongi van nu.. Had ook het idee dat er twee eitjes gesprongen waren omdat ik het aan beide kanten voelde..
    Ben nu 2 dagen best veel bloed verloren+stolsels en nu vandaag ineens niet zoveel meer....

3. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Normaal zou zo kort redelijk normaal zijn na het net stoppen met de pil , maar je vorige ongi was wel langer dus dan zou deze toch ook weer iets langer moeten zijn .. Durf niet teveel te zeggen ben bang om je valse hoop te geven .
    Maar ik hoop eergeval dat het innesteling was! , heeft er wel veel kenmerken van . Verwachten je je ongi ? Was dit keer vroeger als normaal toch ?

Eigenlijk wil ik ook nog wel een lading zaad ( dat klinkt echt heel raar hè whahah ) . Dus ga kijken of ik manlief zover krijg . Kosten me de afgelopen 4 dagen geen moeite . Ookal weet ik dat er genoeg zaad aanwezig is , gewoon even voor me gevoel .

Haha , ja leuk he die iphones .

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Lisanne,
    haha, kan ik me voorstellen hoor. Je wilt toch een soort van zeker zijn door zoveel mogelijk zwemmertjes te hebben he?:p

Ik denk dat ik wat ovutesten ga bestellen als blijkt dat ik gewoon nu mn gewone ongesteld was en er verder niks is..
    Ik voel m'n ei denk ik wel heel goed. Maar wil het wel graag bevestigend zien zegmaar. En wanneer ie dan precies is als ik het voel.....:)

5. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hilse , heb je dan het gevoel dat je zwanger was en het verloren bent ? Of dat je nog zwanger bent . Als je veel stolsels heb en je heb dat normaal niet kan het er op wijzen . Het is een rotgevoel , als je er nooit achter zal komen . Maar vertrouw op je eigen gevoel

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik had het gevoel dat ik zwanger was. En toen werd ik eergister ongesteld.. Maar nu heb ik nog steeds het gevoel dat er wat zit zegmaar..
    Voordat ik aan de pil ging had ik ook vaak wel wat stolseltjes er tussen zitten hoor, dus dat ken ik nog wel, dus denk wel normaal.. Maar misschien is het nu van wat anders.:(
    Maar mijn gevoel zegt dus nog dat er iets zit! Wanneer kan ik dan het beste testen gaan? Ook al durf ik dat niet hoor! :p
    Heeft ongesteld/bloed ook invloed op uitslag van de test?

7. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hilse , ja inderdaad het geeft je het gevoel dat je er in iedergeval alles aan heb gedaan . Dan denk ik weer , het zal maar de lucky shot zijn dan loop ik die mis :p .

Ik had dus twee dagen geleden ovulatiepijn ( dacht ik) en de dag erna was de test weer positief dus was hij nog niet gesprongen en vandaag de test negatief en vanochtend niks gevoelt haha .
    Dus je kan toch mis zitten .

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja het valt niet mee om het allemaal onder controle te hebben:p
    Moeten ze toch nog maar eens iets voor uitvinden...
    Had nooit gedacht dat zwanger worden zoveel spanning enz met zich mee bracht! :p

9. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ja klopt echt wat je zegt , zwanger proberen te worden is gewoon zo vermoeiend , het put je eigenlijk wel een beetje uit .
    Dan weer die teleurstelling , Er weer boven op proberen te krabbelen , dan ben je er eindelijk boven op gekrabbeld , kan je weer aan gang om te zorgen dat het raak is .

Had me voorgenomen gewoon te stoppen met de pil en verder te gaan met me leven zoals die was ...

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja, je kunt het beste maar gewoon een beetje doorgaan met je leven! Makkelijker gezegd dan gedaan dat wel :)
    Maar heb wel gemerkt dat het vooral in het begin is als je besluit dat je stopt dat het ontzettend spannend is.
    Ik vind het nu wel weer een beetje rustiger worden bij mij. Maar denk dat als je weer wat langer bezig bent dat je juist wel weer meer druk gaat maken!
    Pfffffffffff! :)

11. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Haha zeker makkelijker gezegd als gedaan .
    Nu ben je wat rustiger , je zal straks wel merken als je je eerste maand met ovulatietesten aan de gang gaat . Dat het dan weer net zo spannend is als de eerste maand dat je stopte met de pil . Je heb telkens toch een soort druk ( zonder en met testen ) als ik het nu niet doe mis ik een kans .. Wat moet ik doen nu verpest ik het ik mag die kans niet missen . Haha.

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hahah ja, en zo blijf je wel bezig :p
    En als je dan eenmaal zwanger bent kan je er nog mee zitten of alles wel goed gaat :p haahh!

13. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ja precies ja , zo blijf je inderdaad door gaan . En dan nog de bevalling .. Gaat alles wel goed haha . Ik dwaal een beetje teveel af , eerst maar zwanger zien te worden . Als me eitje springt , leeft hij ongeveer 12 uur toch ? Wordt die als die springt gelijk bevrucht als het zaad aanwezig is . Of pas na 12 uur ? Haha kan het nergens vinden

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja +-12 uur.
    Denk dat zodra je eitje gesprongen is ze ook al bevrucht kan worden! Maakt niet uit waar ze dan is in je eileider. Zodra ze naar binnen kunnen doen ze dat! :p

15. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Bedankt , haha hoop zo dat me eitje bevrucht is . Misschien een beetje raar om me daar zo mee bezig te houden . Maar hoop het echt !
    Het is wel aan te raden om het is te proberen met ovulatietesten , het is wel vreemd om precies te weten wat je lichaam doet op dat moment

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja ik heb nog een kortingscode van sensitest dus denk dat ik daar een aantal bestel!
    Hoeveel heb je nodig eigenlijk ongeveer voor 1 ronde? :p

17. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik haalde een pakje van testpoint . Met 5 stuk ben pas nieuwe gaan halen toen die op waren . De 5e was positief maar moest toch nog 2 daagjes verder testen dus maar een pakje bijgehaald .
    Waren 13 euro . Wel duur hè , maar ze waren echt duidelijk !
    Maar tussen de 8 en 10 testen zit je garant . Normaal minder maar jou cyclus is net als die van mij , nog niet helemaal te vertrouwen . Hihi

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha nee.. Had nu een 'normale' cyclus als ik dit als ongesteld mag zien (wat ik dus doe, ook voor 't gemak)
    Daar ben ik wel blij mee. M'n vorige was langer, 40..
    Jij ook best wel lange zie ik?
    Op welke dag moet je beginnen met ovu testen? :p

19. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Daarom , en je weet niet of je volgende of weer 40 of 29 zal zijn .
    Ik zou eergeval testen bestellen die ook in de winkel te koop zijn zodat als je van 29 uit gaat , en nog geen ei heb gehad op de verwachte dagen , je verder kan testen voor als je cyclus toch weer 40 is.

Ik zou op dag 10 na je ong beginnen . En dan die testen opmaken ( als er 10 inzitten tot dag 20) als je dan nog geen ei heb gehad , wat testen bij halen en verder testen .

Mijnes zijn inderdaad ook lang , dacht eigenlijk geen ovulatie te hebben , maar toch wel :D .
    Oowja ik zou erbij tempen . Mijn test was maandag positief maar doordat ik dinsdag niet hoger tempen wist ik dat hij niet gesprongen was . Maar dat hoeft niet persee natuurlijk

20. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Zal het nog even uitleggen . Je test is 24 tot 48 uur voor je ei positief . Zondag 11.00 teste ik negatief en maandag 12 uur positief . Toen dacht ik dus gelijk , ja hij had zondag 1 uur smidags ook al positief kunnen zijn dus dan springt hij al bijna . Vandaar dat tempen de volgende ochtend duidelijkheid gaf . Ik deed wel weer een positieve test om 12 uur , maar tempen kan je al vroeger doen .

Deel Deze Pagina