Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

ohhhke!
    maar ik denk dat tempen mij niet gaat lukken,
    ben ook niet elke ochtend zelfde tijd, en 6 uur is me iets te vroeg :p haha
    Daarbij denk ik dat ik het wel eens kan vergeten...
    Maar ik ga zeker die testjes bestellen!
    Zit nu al weer 2 uur op zp te neuzen, ook niet goed:D:D

2. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Haha ik ook hoor , inderdaad niet goed ! Maar op je telefoon kan je minder lezen in een korte tijd .
    Ik temp ook niet iedere dag dezelfde tijd hoor 6 uur als me mannetje ochtend dienst heeft . En als hij avonddienst heeft rond 9 uur temp licht naast me bed en pak um gewoon als ik wakker wordt.
    Ik denk dat je dat niet vergeet je vind het ineens dan ook interessant , is me ei geweest , heb ik wel een ei en dat soort dingen .

Ik heb gewoon een app op me iPhone WomanLog . Zet er elke dag ff me temp in als ik wakker wordt om te plassen temp ik voor het plassen zeg maar . En vergeten maakt niet zoveel uit kijk nu is me temp bijvoorbeeld een paar weken tussen de 39,1 en 39,5 . En dan zal die na me ovulatie (morgen) tussen de 39,7 en 37,2 zitten zoiets .
    Veel simpeler als dat er soms van gemaakt wordt .

En ben je er al uit wat voor testen het worden ?

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Oke, dacht dat het per se om dezelfde tijd enzo moest :p Dat scheelt wel dan! :)
    Ja denk van sensitest.. Maar heb die kortingscode thuis liggen (Ben nu bij mn ouders)

*ego bericht coming*

Soms vind ik het helemaal niet leuk dat m'n vriend al een kindje heeft met iemand anders :(
    Dan kan ik dat wijf niet uitstaan, ben ik er helemaal klaar mee.. Kan er soms wel om janken!!!!!!

4. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    #1344 lisanne123, 7 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2012
    Oeps , heb het helemaal verkeerd gezegd , heb soms niet echt overzicht op me iPhone zal zo het hele verhaal wel ff vertellen

5. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Hilse, hou er rekening mee dat als je er geestelijk zo erg mee bezig bent, je die symptomen en het gevoel jezelf aanpraat.
    Terwijl je het helemaal niet bent.

Ik wil je niet depri laten voelen, maar wil je ook zeker geen valse hoop geven.
    Zou er vanuit gaan dat je gewoon ongesteld bent geworden (doe ik ook)

Wat betreft dat je vriend al een kleine heeft met een ander, begrijp ik je gevoel echt helemaal!
    Keep up meisje.

Lisanne, moet eerlijk zeggen dat ik het frapant vind dat je vriend het niet laat uitzoeken of het zijn kind is.
    Wat voor h*er zijn exvriendin ook is geweest, als het jouw kind is wil je die leren kennen, tenminste dat lijkt mij.
    Krijg nu het idee dat hij zijn verantwoordelijkheid ontloopt.

6. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Het kind ging als baby zijnde dus al veel naar een andere man .
    Nu is dat wijf samen met die man .
    En hij ( dat wijf haar vriend) heeft wel een DNA onderzoek gehad , en die was wel positief , dus haar nieuwe vriend is dan de vader . Bedoel alleen dat als mijn vriend wel een goede band had gehad het voor zijn gevoel zijn kind zou zijn . Hij zegt je kind heeft niks met een beetje bloed te maken maar met de speciale band . Maar die band was er ook niet . Haha sorry voor de onduidelijkheid !

7. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    He dames !

Niet helemaal bijgelezen...even zeggen dat ik nog steeds geen positieve ovu test heb gehad..
    ben wel aan het klussen en heb op de dag van de eisprong (volgens de banner nog geklust )
    Maar ik heb nu geen idee of ik mijn ei gemist heb of dat hij nog moet komen...Dat vind ik wel een beetje jammer :(

8. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Goedemorgen allemaal ,

SDenise , ben je laat begonnen met je ovulatietesten ?
    Als je optijd begonnen bent heb je het niet kunnen missen denk ik . Misschien een langere cyclus deze keer ? Ik zou toch door blijven testen . Snap dat het heel vervelend is , helemaal omdat je je mannetje niet altijd tot je beschikking heb ;).
    Dit is je eerst maand met testen toch ?
    Hoe heb je vorige maand je ei gevonden ?

9. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    #1349 SDenise, 8 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2012
    Ik ben begonnen op de dag dat ik had moeten beginnen voor een cyclus van 38 dagen..
    Vorige maand heb ik het gewoon berekend, toen niet heel specifiek naar mijn ei gezocht...
    Dus ik hooop dat ik gewoon een langere cyclus heb, ik blijf gewoon doortesten... :)

Ik ben trouwens een dag eerder begonnen

10. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Misschien dat je of een kortere cyclus heb gehad of toch een langere heb . Ik hoop een langere , dan test je nog positief .
    Hoelang was je ookal weer van de pil af ?

11. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    #1351 Bops, 8 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2012
    Dat maakt het verhaal alweer anders lisanne!
    Dan snap ik m helemaal!

Gisteren gepraat met m'n vent, over de rommelende eierstokken, heb liggen janken als een klein kind maar het lucht echt zo ontzettend op.

Ik wist eigenlijk ook niet bij mezelf dat het zo diep zat.. Ook kwam ik erachter dat ik het niet kon uitleggen waarom ik zo graag nu een kindje wil, omdat het mijn gevoel is.
    Het enige wat ik kan uitleggen is waarom het nu niet slim is.
    Ook ben ik soms echt bang niet zwanger te kunnen worden, omdat ik een abortus heb gedaan. Soort van karma denk ik dan.
    Is puur op gevoel en niet op verstand.. Maar het gevoel is zo moeilijk uit te zetten

12. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Miss zeg ik nu iets heel stoms hoor denise, maar werken die testen altijd 100% bij iedereen?

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Bops,
    gevoel is niet uit te zetten.. Jammer soms!
    Maarja.. Zeg maar eens tegen je gevoel dat je nu geen kindje mag gaan krijgen.. Dan wordt je gevoel boos en verdrietig..
    Zeg dat tegen je verstand en 't zegt je hebt gelijk.
    Denk ik? :p
    En over die abortus.. Dat gevoel heb ik soms ook hoor.. Maar het staat overal geschreven: onzin!
    Je kunt net zo goed zwanger worden na een abortus.. Tsja..

14. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Bops , ik heb ook een abortus gedaan ( vind het eng om dit op een forum te zetten waar mensen graag kinderen willen)
    En heb daar ook een heel naar gevoel over , alsof dat me enige kans was en ik die heb weggegooid .
    Zal vast nu ergens een reactie krijgen met er in " eigen schuld had je maar geen abortus moeten plegen" maar ik hoop het niet .

Mijn moeder heeft ook een abortus gepleegd en is daarna gewoon nog zwanger geworden , dat lucht me wel op .

En ik snap wat je bedoelt ik heb het er ook wel is met mijn vriend over om even te wachten ( wat beter zou zijn ) maar dan denk ik weer , straks duurt het 2 jaar voordat ik zwanger ben dus ookal kunnen we beter wachter , wil ik toch gewoon nog door gaan je weet nooit hoe lang het duurt .

Hilse : het is inderdaad onzin , je kan na een abortus gewoon even goed zwanger worden . Lees alleen soms dat mensen zwanger werden van hun eerste en het bij hun tweede niet meer lukt , dan denk ik oepss straks was dat bij mij ook het geval .

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Lisanne,
    ik heb het zelf ook gehad en ik denk ook wel eens van stel dat het nu niet meer lukt..!
    Mijn moeder was meteen zwanger van mij en daarna lukte het niet meer..
    Word ik wel eens bang van.
    Maar eigenlijk slaat het nergens op zoals je overal leest....

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

En ik zou nooit iemand veroordelen om een abortus (niet omdat ik het zelf ook gedaan heb)
    Want je weet nooit in wat voor situatie iemand heeft gezeten. En als het voor jou op dat moment goed voelt dan moet je dat doen.
    En het kan ook op niet fijne manieren zijn gebeurd, bijv als je er zelf niet achter stond etc etc..
    Vind het ook altijd schokkend als mensen er zo fel op zijn. Want je zal zelf maar eens in die situatie staan en wat moet je dan?!

17. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik heb dat ook heel erg ja ,
    aan de andere kant kan je je ook bedenken , dat we dus wel vruchtbaar zijn , en (bedoel het echt niet lullig) meer zekerheid hebben als iemand die nog nooit zwanger is geweest .
    Het slaat inderdaad ook nergens op maar je blijft toch denken dat je ervoor gestraft wordt op een een of andere manier .

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Klopt, het blijft een soort van rondspoken in je hoofd op de achtergrond. En soms komt het even naar voren.. (Als je weer een neg test hebt gehad oid!)
    Maar gelukkig zijn we allemaal nog jong en kansen zat! (is ook nog weer zo toch)

19. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ja dat heb ik ook , als ik een negatieve test heb . Zie ik zo dat kruisje op de test van toen weer voor me ! En kan ik het heel moeilijk beseffen dat de test nu dan negatief is ,

We hebben inderdaad nog zat kansen , we zijn nog jong inderdaad ! Maar dat maakt het verlangen niet minder , hihi

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hihi nee daar heb je helemaal gelijk in!
    Mijn ongi is bijna over gelukkig.. Dus dan kunnen we weer opnieuw beginnen!
    Het moet haast wel lukken, als we gewoon om de dag seksen... En ik voel m'n eisprong goed, hoop deze keer ook weer.. Dan zou je toch zeggen dat het niet fout kan gaan.. :p

Deel Deze Pagina