Ja inderdaad , dat denk ik dan ook , ik heb toch seks gehad op me ovulatie . Wat kan er dan fout gaan . Je zou dan inderdaad zeggen , we zijn jong alles zit goed want we zijn al eerder bevrucht . Dat moet wel lukken , haha.
Haha ja, kan me bijna niet voorstellen dat het nu deze ronde net gelukt is bij mij, terwijl er gewoon voldoende zaad aanwezig was
Haha , raar is dat hè . Ik denk dat steeds , het eitje zal wel bevrucht zijn maar niet ingenesteld ofzo . En dan weer hetzelfde liedje .. waarom wordt het bij mij dan niet ingenesteld haha . Maar we zijn nog zo jong , we zijn in ons vruchtbaarste periode . Dus eigenlijk is de kans groot . Maarja dan hoor je weer dat je maar 20% kans heb per maand . Zo weinig , hoe kan je dan ooit kans hebben . Elke maand weer 20% . En je lichaam weet niet of je al een jaar bezig bent elke maand krijg je die 20% weer opnieuw . Dat is toch bijna nihil haha .
Nee dat denk ik ook niet , dan heb je echt minimum kansen. Dan heb ik evenveel kans als dat ik ineens een ziekte onder me leden heb ofzoiets . Dus als ik dan op 20% moet vertrouwen moet ik al die slechte dingen waarop ik 20% kans heb ook gaan denken haha . * net zo negatief als jou na me laatste negatieve test (ookal is dat al 3 weken ongeveer geleden *
Hè dames, Het juist goed dat we die keuze kunnen maken...soms is het niet verstandig een kindje op de wereld te zetten als de situatie niet optimaal is.. En ik ben blij dat we die keuze kunnen maken, ook al heb ik hem nooit hoeven maken..ik snap dat die keuze erg heftig en emotioneel is..! No judgement Here @bops Geen idee...net weer een nieuwe lading testen gekocht...heb een beetje zeurende buikpijn...misschien komt het eraan ? Ik heb echt geen idee.... Ik ben nu eerder bang dat ik heen eisprong heb... We shall see ik blijf testen tot ik ongi word, als ze negatief blijven en dan volgende maand wat eerder beginnen met testen ? Hoewel dat geen zin heeft als ik een lange cyclus blijf houden ?
Ik ben btw vanaf vorig jaar juli van de pil...ik heb nu wel een regelmatige cyclus, maar misschien toch niet het lichaam is raar
Sdenise , als je een ei had voor dat je ging testen , had je nu al ongesteld moeten zijn . Dus je kan het toch niet gemist hebben ?
@Lisanne jij kunt al over 7 dagen testen he?? Ik begin straks pas weer bleeehh duurt lang!(A) @Denise, denk niet dat het heel veel helpt om eerder te beginnen met testen. Maar misschien ook wel, stel dat je een kortere cyclus hebt ojee..
Heb m'n banner op 28dgn gezet trouwens, dan kan ik m'n ei sowieso niet missen (A) Afgelopen keer was ie ongeveer 29dgn dus komt wel goed denk ik
Over 17 dagen pas mijn bannen is op een cyclus van 28 ingesteld . Gister me ei , dus eigenlijk over 14 dagen maar test pas met 17 . Want je moet na je ei toch na 17 dagen ong worden , kan niet langer duren toch ? Het duurt zeker lang , en daarna weer hetzelfde liedje haha . Ga nu bij voorbaat al uit van een negatieve test komt de klap minder hard . Je heb een mooie cyclus , 29 dagen is netjes ! Des te korter wachten elke keer , hihi .
Oke! Nee langer kan niet hoor.. Dacht gewoon 14 dagen.. Ja ik hoop echt dat deze cyclus weer net zo mooi kort wordt! Zal wel ideaal zijn hihi
Hilse , lees nu je bericht pas over dat je iemand nooit zal veroordelen op abortus . Met me iPhone mis ik soms dingen . Ik zou inderdaad ook nooit iemand daarvoor beoordelen. Een vriendin van me zei : je bent niet egoïstisch geweest , je heb niet gedacht Oow leuk schattig baby'tje ik hou het , maar ik heb het kind nu niks te bieden . En hoe graag je het zelf dan ook wou je heb voor het beste voor het kindje gekozen . Dus je heb als toekomstige moeder al een streepje voor . Mag ik vragen hoelang jij zwanger was ? Of praat je er liever niet over ? Mooi om te weten dan ga ik over 14 dagen testen . Ik hoop het ook inderdaad , dat zou mooi zijn als je zulke cyclussen houdt !!
Wauw meiden, jullie hebben geen idee hoe fijn dit is om allemaal te lezen! Het is ook puur op gevoel gebasseerd, want natuurlijk kan ik lichamelijk gewoon kids krijgen! Mensen die om een goede reden een abortus hebben gepleegd (of nog gaan plegen) heb ik diep respect voor. Maar er lopen ook meiden rond die dat gewoon jaarlijks doen (ja die kwam ik tegen in de kliniek) daar schrok ik wel heel erg van. Overigens is er geen touw aan vast te knopen aan mijn lichaam, ben nu net weer ongesteld geworden! Verklaard wel mijn uitbarstingen soms
@Lisanne, ik was nog heel vroeg. Toen het weggehaald is was ik misschien net 6weken! Maar dat alles was wel onder dwang van m'n toenmalige 'vriend' . Niet zo'n lieverdje dus.. En jij? En jij Bops?
@Bops, lekker ongesteld geworden dus.. Nouja zeg! Hier is het bijna over alweer. Wel fijn! Vanmorgen negatief getest dus vol goede moed verder! Net m'n paardje voor 't eerst weer naar buiten sinds zieke periode.. Vond ie zo fijn!
Bops , fijn dat je er wat aan heb om het te lezen ! Hoop dat jij het ook een beetje los kan laten en niet denkt dat het invloed heeft op je toekomstige zwangerschap(pen) . Dat jaarlijks of zelfs maandelijks naar een kliniek gaan vind ik ook niet normaal . Haha je heb voor je mannetje tenminste weer een excuus van je uitbarstingen . Hilse : ik was 7 weken en nog wat dagen . Tussen de 7 en 8 weken . Erg zeg , maar bedenk dan goed of je van zo een man wel een kindje had gewild . Ookal is het natuurlijk heel erg .
Hilde , wat fijn dat je paardje weer beter is en naar buiten mog ! Zeker vol goede moed verder gaan , alleen niet teveel hoop , dat voorkomt teleurstellingen . Bops: hoe is jou cyclus nu ? En hoelang ben je gestopt met de pil ?
Zo net de HA gebeld, assistent kon het in de computer zien dat die afspraak was gemaakt. Ik word morgen gebeld door de HA tussen 12:00 / 12:30 (telefonisch spreekuur) en dan krijg ik een verwijskaart voor naar de gyn....