Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Jaja, dat betekent dat ik woensdag mijn NOD pas heb. Voel van alles en het voelt allemaal vreemd..maar ja ik heb ook wel het idee dat ik het me allemaal een beetje verbeeld ;)

Wat wil dat eigenlijk zeggen bij jullie handtekening dat 'pendels'?

2. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    DJR, GEFELICITEERD!!!!!!
    Leuk dat je blijft mee kletsen we willen natuurlijk wel weten hoe het verder met je gaat.

3. Embarazada

DJR,
    Helemaal over jou heen gelezen..sorry! Gefeliciteerd! Superrrrr leuk! :D

4. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    DJR gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws!!:D

Ladylaura, pendels zijn soort van voorspellingen over wanneer je zwanger word/bent er zijn topics over, staan bijna onderaan het topicpagina :)

5. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    DJR; Gefeliciteerd!!!

essje; tuurlijk mag je dat vragen :)
    we willen de kindjes gewoon lekker dicht bij elkaar dus zijn na 6 weken gewoon weer asn de klus gegaan.
    lichamelijk zit t allemaal weer goed dus waarom wachten :D
    t heeft geen haast trouwens, als t snel raak is, is dat fijn.. zo niet dan zit er maar wat langer tussen.
    ik kan genieten van 2 ukkies terwijl we wachten op de 3e.. helemaal geen straf:)

6. Embarazada

Meiden, ik heb echt jullie mening/hulp nodig...
    Ik zit 7 dagen voor mijn NOD, maar heb dus het weekend van de 26ste ovulatie gehad.
    Nu kon ik me niet meer inhouden en heb nog een keer getest, ook gelijk een ovulatietest, want die had ik toch nog met bosjes liggen...
    De ovulatietest geeft positief aan! :S en de zwangerschapstest nog negatief...

Maar nu heb ik gelezen dat de ovulatietest ook een zwangerschap aan kan geven...maar ja, die zwangerschapstest geeft negatief aan...maar ik kan geen 2 ovulaties hebben in 1 periode...

HELLUP!

7. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    he djr
    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!

hier nog een jonge meid van 26 (of ben ik te oud ;))
    ik was 22 toen onze oudste kwam
    en was 24 toen onze jongste kwam
    en hopelijk 27 dat onze derde mag komen!!!!!!

8. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Gefeliciteerd iedereen die al zwanger is! :D

Ik wou ook graag jong moeder worden, dus volop aan de slag in september 2010, was toen 23, mijn man 28. Helaas nu 1 jaar en 3 maanden verder nog steeds geen geluk, en ook weer een jaartje ouder..

Op dit moment ben ik heel negatief, en zie mezelf voorlopig nog niet moeder worden.. :(

Sorry voor dit depri berichtje!

Hoop voor jullie dat het eerder raak is!

9. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    ladylaura; het kan idd dat ie posi word door de hcg die de zwtest nog niet oppikt.. spannend!!
    heb t bij mn laatste zwschap getest door bij 5 weken (had al bij 3w3d een posi zwtest)
    een ovutest te doen. die bleef gewoon licht, helemaal niet posi :(

fokje en arian; welkom !

10. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Mama van c en m, super leuk joh zo snel achter elkaar :) inderdaad, als het dan niet meteen raak is, dan wat later, maakt niet echt uit :)
    Ik hoop voor je dat het snel raak is!!:D

Ladylaura, een week voor NOD is echt nog te vroeg om te testen ik zou zeker nog even vier dagen wachten tot je weer test :) ik moet nog twee weken wachten tot ik kan testen! WRAAAGHH :p soms duurt het me echt te lang!

Even een vraagje, ik heb twee dagen terug een posi ovutest gehad, maar mijn temp is nog steeds niet gestegen, vandaag was hij zelfs gezakt naar 36,0 iemand enig idee hoe dat kan??:(

11. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    dan heb je vandaag je eisprong ;)
    wedden dat je temp morgen omhoog is :cool:

12. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    @DJR; WOOOOW SUPER, GEFELICITEERD!!:D

Voor iedereen die nieuw is; welkom! Elke keer als ik kijk is het weer gezelliger.
    Laten we hopen op allemaal kleine gelukjes deze maand:).

13. Embarazada

Mama van C en M,
    Ja, zo pikten wij het ook op...vind het erg verwarrend...want kan geen 2 ovulaties hebben in 1 periode en ik heb niet het idee dat ik ongi gha worden...erg appart...

Nog meer tips?

14. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Oh trouwens, die kerstballen met voetjes zijn wel echt onwijs leuk. Mocht ik deze maand het geluk hebben zwanger te zijn dan gaan die zeker in de boom. En dan hopen maar hopen dat ze het zien:D

DJR, ga je nu iedereen die kerstballen geven?

15. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Nou dat hoop ik dan maar! Word er zo onzeker van:) vanavond maar lekker klussen dan! Haha :p

16. Embarazada

@Essje,
    Ja, ik weet het ook eigenlijk wel...maar kon niet w88 ;) Maar kan een posi ovi test dan duiden op zwangerschap? En zo ja, hoe komt dat dan? Het staat in de beschrijving,maar snap niet goed waarom ;)

@DJR,
    Die kerstballen zijn idd superrrr...als het bij ons zo ver is..gaan we ze ook halen ;)

17. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    @ladylaura eigenlijk kunnen ovulatietesten dat niet, maar waar er door komt is dat als je zwanger bent je nog wat licht lh hormoon aanmaakt waardoor de test positief uitslaat. Maar dat kan ook als je niet zwanger bent. Dus jammer genoeg met je nog even wachten:) ben wel benieuwd hoor! Ik duim voor je!:D

18. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Nou meiden denk niet dat het er voor mij deze maand in zit.

Ik heb diabetes waarbij als ik zwanger ben m'n suiker zonder echte aanleiding omhoog gaat, dus met m'n zwangerschap ging die omhoog en heb ik hem daaraan aangepast. Nu sinds gisteren in een stuk of 10 hypo's gezeten, betekent dus dat ik te hoog zit met m'n insuline (waarschijnlijk is de vorige zwangerschap helemaal uit m'n lichaam)
    Wat dus zou betekenen dat ik nu niet zwanger ben anders zou het nog steeds even hoog zijn of hoger gaan.

Heb net even flink zitten huilen bij m'n mannetje, hij denkt inderdaad ook dat het niet raak is, zou ons vreselijk verbazen als het wel nog zou blijken. (geen hoop meer voor mij deze maand, nu maar wachten op m'n ongi...)

19. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje wel meiden!!!
    voel me nog steeds erg dubbel en kan het niet goed bevatten! net onze ouders vertelt, en me schoonmoeder sprong een gat in de lucht en mijn eigen moeder was blij verrast haha!
    we gaan nog wel de kerstballen geven, maar gewoon voor de leuk.. niet gedaan bij het vertellen!
    ik hoop ook dat jullie allemaal heel snel roze of posi mogen testen!!!1

20. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    @cheetara jeetje meis wat balen :( ik voel onwijs met je mee! Hoop dat het stiekem toch nog raak is voor je en zo niet dan maar volgende maand! Hou je Koppie omhoog meis, het gaat soms sneller dan verwacht maar jammer genoeg wel met vallen en opstaan:) dikke knuffel!:)

Deel Deze Pagina