OOk al lekker aan het shoppen. Ik heb een hele mooi Bugaboo cameleon 2010 Burberry te koop. Marktplaats.nl > Maxi cosi beige - Kinderen en Baby's - Autostoeltjes en Veiligheidszitjes
ah dank! wel een goeie toch? (ik vind hem fijn! ) @Hilse Mn vent krijgt nu al een rol beroerte, laat staan als ik dat al koop!
Morgen testen ben nu al nerveus voor de uitslag. Maar ja meschien heb ik het verkeerd berekent na die miskraam. Wat als hij negatief hoelang moet ik dan wachten vooreen tweede test. En wat als hij positief Isis hij dan positief voor een nieuwe zwangerschap of is het dan nog een rest van de vorige zwangerschap. Heb gelezen dat het eenpaar weken duurt voor het hcg hormoon echt je bloed uit is........ Pffffff ga zo maar gewoon ff in bad en dan naar bed Des te eerder is het morgen.
Dunchan, Sja.. moeilijk, dan zou ik als ik jou was dan nog een week wachten. Ik testte alleen omdat mijn vriend dat wou, ikzelf had er niet echt behoefte aan. Jij gaat hem niet gebruiken voor jullie 2e kindje? of daarna pas verkopen?
@bops ja ik Vind het ook lastig mijn man wil dat ik test morgen dus dat doen we dan maar. En ik ga die kinderwagen niet meer gebruiken. Ik heb nu al een buggy voor me zoontje. En op die buggy past ook een maxi cosi. Ik heb die bak helemaal niet gebruikt. Dus heb zoiets van doe ik hem weg want is hartstikke dure wagen en gebruik hem niet eens meer en vind ik zonde. Maar het is echt een mega fijne wagen.
@dunchan, succes met testen meid!! Komt wel goed. Als het positief is kan je misschien het best je ha bellen over hoe en wat omdat je die miskraam hebt gehad..? En ga je de kleine dan alleen in de maxi cosi doen op het buggy onderstel? X
@bops ja heb een buggy voor hem. Hij is nu bijna een jaar dus dat gaat hartstikke goed. Vanmorgen getest maar was negatief dus we zullen moeten afwachten.
@ Hilse ja ik ga nooit zo heel lang weg. En die buggy die ik heb kan je helemaal verstellen kan helemaal plat enzo.
Voor je kleine nu snap ik het wel, maar voor een pasgeborene zou ik toch echt in de bak doen. Vanwege het ruggetje en het vrij kunnen bewegen, maar dat is ieder voor zich. Jeetje meis.. Jammer.. Komt goed!
Maxicosi liggen ze ook in een knik en niet recht. Word aangeraden niet langer dan een half uur erin te laten in het begin.
Ja klopt.. Nouja ik ben niet bang voor langer dan een half uurtje hoor. Als je nou in de auto moet bijv of weet ik veel.. Maar in het eerste begin ga je toch niet zo heel lang en veel weg denk ik
Ik ben met mijn zoontje ook niet veel weg gewenst en ik gebruikte modi Cosi meer omdat van uit de auto makkelijk er is. Anders blijf je zo sjouwen met zo'n kleintje. Ik heb die bak meschien 3 keer gebruikt toen we ergens een hele dag waren voor de rest niet.
Leuk al dat gepraat over kinderwagens , ik zit ook steeds vaker te snuffelen op marktplaats . Ben alleen heel voorzichtig durft pas wat te kopen als ik 12 weken zwanger ben , hihi . Dunchan , rot zeg dat je negatief heb getest , maar je bent nog niet ong geworden ? Als je over 2 daagjes nog niet ong bent geworden nog maar een testje doen . Hilse , ik weet niet of ik zo een mooie aanbieding ( de badset) zou kunnen laten staan hihi . Bops , haha mijn vent is precies hetzelfde . Heb het allemaal wel ff gehad , denk dat alles mis is wat er maar mis kan zijn , verkleefde eierstokken , en andere afwijkingen . En dat de abortus me enige kans was en ik die weg heb gegooid . Een vriendin van me zei gister : het blijft raar je eerste gezonde kind heb je weg laten halen en nu wil je toch kinderen . Voel me er rot over .
@lisanne Ja ik wacht tot maandag dan test ik weer. Je moet je er niet rot overe voelen je hebt toen een keuze gemaakt dat je kindje heb weg laten. En je zal daar toen zeker een goede reden voor gehad hebben. En nu ben je klaar voor een kindje en is het gewenst en geplant ga daar gewoon naar toeleven en laat de rest in het verleden laten. Ik kon vroeger erg boos zijn nou ja meer teleur gesteld in mensen die hunne kindje weg lieten halen. Maar ik denk nu van ze zullen daar wel een goede reden voor gehad hebben en ik ga daar niet over oordelen. Knuffel
Niet doen lisanne ! Niet rot voelen ! En dat wat je vriendin zegt vind ik eerlijk gezegd een beetje raar ! Jij hebt die keuze om een bepaalde rede gemaakt! En dat moet je niet vergeten... *knuf* @ all Heb toch wel erg veel last van mijn eisprong, gister en beetje bloed vandaag iets meer....ook veel slijmverlies... Hoewel ik nu weet dat het met mijn eisprong samenhangt, vind ik het wel wat minder... ik heb gelezen dat vrouwen met een langere cyclus vaker bloedingen rond de eisprong hebben..dat geeft me toch een beetje een geruststelling.. @ duncan Als je idd over een paar dagen nog niet ongi ben, alsnog testen...
@lisanne, niet rot over voelen! Vind dat wat je vriendin zei niet leuk en zeker niet redelijk. Jij hebt in die situatie gezeten en toen de beslissing gemaakt dus dat is goed!
Zo meiden ben ff paar daagjes niet meer op zp geweest, vriendje was een weekje vrij en aangezien ik wel moest werken, was het een beetje ongezellig als ik dan de hele avond op zp zat, dus vandaar maar nu ben ik er weer.. ben weer helemaal bijgelezen, jeetje wat een verhalen.. Ik heb trouwens een jack russel en een kruising tussen een herder en rottweiler.. en het zijn inderdaad net kinderen haha Jeetje meiden, abortus dat is niet niks, veroordelen zou ik niet, je weet immer de reden niet, maar inderdaad meiden die elk jaar gaan, daar kan ik wel boos om worden!! Ik zou voor een kinderwagen van maxi cosi gaan de mura.. erg fijn, mijn zus heeft hem ook en erg makkelijk in gebruik en pas trouwens ook in elke auto.. J zie bij de kleine van me zus dat ze erg comfortabel zit trouwens in het stoeltje @ Bops, al nieuws over je auto?? haha leuk van de maxi cosi ben benieuwd wat hij ervan zegt (moet hier echt nog niet aankomen met kinderspullen haha) @hilse, zo inderdaad een beestenboel J.. Jeetje wat erg van je nicht L geen woorden voor Cheetara, gefeliciteerd met je mannetje met zijn rijbewijs.. @dunchan, uhms balen dat je test negatief was! @nance89, jeetje wat erg, sterkte, knuff. @sdenise, rond mijn eisprong had ik bruine afscheiding @lisanne123, jeetje wat een rot opmerking van je vriendin, juist een vriendin zou moeten weten hoe het verhaal in elkaar zit en juist niet zn opmerking maken.. niet rot voelen...knuffel!