@ flavour Hoe lang hielt dat aan ? Ik verlies nu vooral veel slijm gemixt met bloed,het is wel echt HET slijm (nu weet ik dat verschil ook gelijk weer) .... Het betekend wel dat ik nu een cyclus van 45 dagen heb, al krijg ik het idee dat ik deze bloeding misschien in het begin wel vaker met een ongi verward heb... Nu is het wachten..
Pardon? Dat zou ik toch geen vriendin noemen hoor Buiten dat, hoe wist zij dat het gezond was? wie weet wel na 2,5 maand had het compleet fout gegaan. Ik vind dit een opmerking die ze niet had kunnen maken, als ze mijn vriendin was geweest had ik haar ook zonder pardon de deur uit geschopt.
Flavour, nog geen nieuws... Druk aan het kijken naar auto's! Enne, hij had echt zo iets van.. Pfff geldverspilling we hebben het nu helemaal niet nodig!
Sorry voor me late reactie het is hier druk met verbouwen . Bedankt voor de lieve reacties meiden voel me gelijk een stuk beter ! Dunchan : Je heb inderdaad gelijk ik zit nu in een situatie waarin er een warm hart en plek en een leuk leven voor een kindje mogelijk is , toen niet . Ik ga inderdaad er naar toe proberen te leven zonder terug te denken . Ik hoop dat je test positief is , morgen al , spannend . Sdenise , je heb inderdaad gelijk , dankje Las dat jij een positieve ovulatietest heb gehad ? En nu heel veel last van je eisprong ? Fijn dat je je ei gevonden heb ! Wel naar dat je er zo een last van heb ! Hilse , je heb ook gelijk , als de situatie beter was geweest had ik er nooit voor gekozen . Flavour2 , dat is zo , zei weet hoe de vork in de steel zit en heeft zelfs achter me keuze gestaan op het moment dat het gebeurde . Bops , wat lief , je heb eigenlijk ook wel gelijk hoor ik durf haar nu niks meer te zeggen , bang dat ze het later tegen me gebruikt , Je heb eigenlijk wel gelijk je kan wel denken , ik wou dat het nooit was gebeurd dan had ik nu een kindje . Maar wie zegt dat het goed had gegaan ? Vreemd dat je wat bruin bloed had , je zit toch op een cyclus dag zonder mogelijke menstruatie , ovulatie of innesteling . Waarschijnlijk gewoon een beetje oud bloed . Knuff voor jullie allemaal voel me een stuk beter door jullie lieve reacties
Lisanne, fijn dat je je wat beter voelt. Ik zou me echt niet kunnen inhouden tegen zo een persoon, bah wat een schijt opmerking zeg!!
@hilse, woon in brabant, omgeving nijmegen @sdenise, dat hielt echt wel en paar dagen aan 3 of 4 geloof ik maar het was eigenlijk alleen smorgens iets, de rest van de dag niet meer, maar het was bij mij echt bruin @bops, straks als het eenmaal zover is, scheelt het dan weer geld haha J @lisanne, fijn dat je, je beter voelt dankzij de meiden op zp.. J ik had me inderdaad ook niet in kunnen houden tegen zon persoon, echt een nare opmerking!! Vandaag druk bezig geweest thuis zijn begonnen aan het verbouwen van de tuin we hebben nu nog een heg staan (lees altijd snoeien L) en 2 hele grote bomen (lees heel veel zooi) dus vandaag zijn de 2 bomen gekapt (door paps en me zwager) en de stenen uit de tuin.. volgende week komen ze hem leeg scheppen en dan de schutting erin J.. me zus en moeder waren er dus ook en samen met hun het hele huis gepoetst en heerlijk gegeten met zijn alle.. en nu heerlijk op de bank! J Wat hebben jullie gedaan meiden?? En waar komen jullie vandaan??
Bops en flavour2 , lief dat jullie het zeggen ! Achteraf gezien vind ik het ook een rotopmerking , dacht alleen op dat moment dat zei gelijk had en ik dus " de slechte" was haha . Leuke dag heb je gehad zo te horen flavour2 , Wil je nog iets speciaals doen in de tuin ? Wij zijn hier ook bezig met huisje opknappen . Wordt heel mooi . Haha , hebben jullie dan zulke makkelijke mannen ? Me mannetje ziet me al aankomen met babyspulletjes , haha die wordt gek ook !
Woensdag was me ovulatie . (weet ik door die testen ) dus als ik over 10 dagen niet ong ben mag ik testen , wel fijn je weet nu echt dat je overtijd bent omdat je die testen heb gedaan , eerst wist ik niet wanneer ik ong moest worden ( verschilde altijd zo ) en als ik dan overtijd was had ik gewoon een langere cyclus . Ga er trouwens niet van uit dat ik positief ga testen maar hoop het . Maar als het echt zo is dat je elke maand maar 20 % kans heb . Weet ik al dat ik van de andere 80% uit moet gaan haha . Was me eerste maand met ovulatietesten , je hoort wel is dat het dan gelijk raak is he .
ja was zeker een heerlijk dagje.. nee wil niets speciaals met de tuin doen, wij zijn beide niet echt van die tuin mensen haha.. dus er komen gewoon stenen in en dan leuke potten met plantjes..loungeset.. heerlijk makkelijk tuintje haha.. nee hoor mijn mannetje is ook niet zo makkelijk.. ik moet nu ook nog echt niet aan komen met babyspulletjes.. hij wordt gek!!! volgens mij ben ik hier een van de weinige die geen gebruik maak van ovutesten en niet temperatuur... (mijn vriend ziet me aankomen).. we willen heel graag een kindje, maar het is niet zo dan we van alles extra gaan doen.. we zien wel hoe het loopt, mocht het langer duren dan kunnen we altijd nog eens kijken wat we gaan doen.. maar we hopen natuurlijk net als iedereen hier dat we snel zwanger mogen zijn.. kwestie van veel klussen haha..
Hahaha , mijn mannetje hoorde me ook al aangekomen hoor . Ik zei maar dat ik gewoon bang was dat ik helemaal geen eisprong heb en dus naar de dokter moet ( heel verhaal er aan vast geknoopt dat je moet tellen dat je na 14 dagen ong moet worden na een posi test en als je niet zwanger bent dat het anders niet goed is blabla) dus heb ik gratie gehad voor 1 maand haha . 1 maand testen is wel aan te raden , dan weet je tenminste of je een ei heb en dat stelt je weer gerust dan weet je dat het goed zit. Hij is zo makkelijk .. we hebben toch geen haast zegt hij we zien wel wanneer het gebeurd . Dat vind ik ook het leukst gewoon een simpel tuintje met een heerlijke loungeset .
volgens mij zijn de meeste mannen hetzelfde.. het heeft allemaal geen haast wel zien wel, haha (die woorden heb ik ook al gehoord) maar wij vrouwen zijn daar toch anders in, volgens mij eenmaal gestopt met de pil willen wij het liefst meteen zwanger zijn!! trouwens jou banner zegt heel iets anders, die zegt dat je over 4 dgn kan testen en net vertel je over 10 dgn??? ben benieuwd, spannend..
@flavour, ik kom uit Groningen! Hier ook druk bezig met wat verbouwen. De 'tuin' hier was al een en al steen dus gras zaaien is ook zo'n gezeur. Plus voor zo'n klein tuintje een maaier aanschaffen vind ik ook al wat maar vind gras altijd wel fijn in de zomer! Ik ben ook nog niet aan de ovu testen en het tempen hoor. Ik voel m'n eisprong wel goed denk ik dus weet bijna zeker dat ik er eentje heb Heb al tegen m'n mannetje gezegd dat we vanaf donderdag goed moeten klussen haha! Vond ie prima En ik heb al wel wat spulletjes verzameld. Soms kom ik iets tegen waarvan ik denk dat het nodig is en een goede aanbieding ofzo Hij zucht dan even maar vindt het stiekem wel leuk
Flavour2 , volgends mij zijn inderdaad de meeste mannen hetzelfde , haha . Als wij gestopt zijn willen we inderdaad gelijk zwanger worden . Steeds als ik op dit forum kom , denk ik bij mezelf over hoe lang zou ik naar onder kunnen scrollen naar het rubriek "zwanger " . Me banner staat ingesteld op 28 dagen . En me ei was woensdag dus hij is 36 dagen ( ongeveer) . Ik zal het vanmiddag veranderen als mannetje naar werk is ( hij heeft avonddienst) het is hier nu druk druk .. Haha Hilse , als je je eisprong voelt heb je inderdaad geen ovulatietesten nodig . Maar als die snachts spring ofzo voel je het dan ook ? ( las dat die in de winter meestal snachts springt , weet alleen niet of ik het moet geloven) Wel leuk dat je mannetje het ook leuk vind als je iets koopt . Wordt de tijdsdruk bij jou dan niet groter ? Ik heb dat wel als er ongebruikte of ongedragen spulletjes liggen te wachten .
Zat op internet te zoeken naar zwangerschapstesten die je extra vroeg kan doen , zou het zelf denk ik niet doen maar was benieuwd vanaf wanneer dat kan , toen las ik dit : Uiteraard geldt voor de Testjezelf.nu zwangerschapstesten dat je deze ook op, rond, of na je NOD kunt gebruiken. Je hoeft niet per se enkele dagen voor je verwachtte menstruatie te testen. Je kunt het echter wel betrouwbaar doen. Overigens zul je altijd moeten beseffen dat 60% van alle zwangerschappen in een voortijdig stadium (meestal spontaan) worden afgebroken. 60% , zo veel , dat had ik echt niet verwacht .
Jeetje lisanne, zoveel? :O Maar ze zeggen ook dat als je een miskraam krijgt het waarschijnlijk al niet goed was... sja... Zo lief, m'n vriend blijft meestal op maandagavond op de kazerne slapen. Dus ook volgende week, maar nou heb ik dan mijn eisprong (ongeveer) Hij zei dat ie wel even ging regelen dat ie er dan gewoon was de hele week! hihi
Hey meiden, vandaag nog steeds niet ongi. Nog niet getest morgen doen. Moet wel heel veel plassen en veel ook maar voor de rest niets byzonders. Wat als die test nou nega is moet ik dan HA Bellen ofzo? Of moet ik dan nog langer wachten. Ik wordt beetje ongeduldig????