@bops ja ik twijfel gewoon heel erg ook vanwege die miskraam. Ben ik erg onzeker geworden. Ik heb wel wat symptomen van zwangerschap maar ja als een test nega blijft en aangezien ik toen ik zwanger was ook maar hele ligt streepjes had die vervolgens verdwenen wil ik wat zekerheid. En als me bloedtest zegt dat ik niet zwanger ben kan ik iets van ha krijgen om het opgang te brengen zijn mijn vk. Ben nu bijna week overtijd dus met nog langer wachten word ik nog nerveuzer en blijf me ongi misschien nog langer weg of zo....... Dus ik moetzoiezo een paar dagen wachten op de uitslag..... Maar we hebben nog maar wat geduld hihi
Duchan , als je normaal je ongesteldheid zo vroeg aan voelt komt is het wel vreemd inderdaad .fijn dat je toch bloed kan laten prikken . En als je vorige keer ook alleen maar lichte streepjes had enzo .. Zou het nu zomaar wel uit de bloedtest kunnen komen Samantha89 , gefeliciteerd !! Leuk zeg ! Je hoeveelste ronde was het raak ?
@lisanne ja ik ben echt nooit overtijd en en ik voel het 3 dagen van te voren. Vandaag ben ik wel erg moe en opgezetten bortsen en hoofdpijn. Maar geen buikpijn. Ik heb meestal eerst buikkrampen en daarna word ik dan ongi?? We wachten wel af. Ik ga er vanuit dat het gewoon wat langer duurt maar mocht ik wel zwanger zijn ben echt door het dolle Duimen maar.......
Moe en opgezeten borsten .. Het zouden natuurlijk klachten kunnen zijn dat je ongi wordt maar je heb geen buikpijn ! Dus dat is dan wel vreemd! Wie weet , is de bloeduitslag wel positief . Las net ook iets op internet dat het eitje soms een week telaat innestelt dus je ook later positief kan testen . Maar je bent nu al wel een tijdje over tijd !
@ hilse, wij hebben ook al heel war spullen, maar dat zijn meer spullen zoals een commode, bedje, wipper, maxi cosi etc.. heb dit alles van mij nicht gekregen J Vind het zonde om een hele nieuwe baby kamer te kopen, aangezien het maar een korte periode is dat de kleine erin ligt.. Super lief van je mannetje dat hij gaat regelen dat hij de hele week thuis is.. J @ lisanne, ik heb ook al een aantal kleertjes, van me zus en me nicht, wat ze of niet of bijna niet hebben gedragen.. @dunchan, nou fijn dat je nu advies hebt gehad van ha, lucht vast op J gelukkig dat je nu morgen terecht kan voor bloedprikken.. ik ga met je mee duimen op een goede afloop J @samantha89, wat spannend en fijn, ga zo eens een kijken nemen! J
@flavour ja zeker fijn. Je moet er even wat voordoen maar nu wel gelukt. En idd duimen. Maar ben bang dat het gewoon vertraagd is mijn ongi. Maar ja dan kan ik iig iet krijgen om het opgang te krijgen. En kunnen we het opnieuw proberen.
@flavour voor jouw ook spannend zie ik...... Jij mag ook bijna testen. Ga ook voor jouw duimen hoor. En ik duim natuurlijk ook voor alle andere meiden.
Haha ik ben sinds 11 maart 2011 gestopt met de pil dus dit was me 12e ronde Nu hopen dat alles goed mag blijven gaan
Nou vanmorgen naar de HA geweest. Er wordt geen bloed geprikt ik moet een maand afwachten. En in tussen tijd af en toe testen. Mijn dokter is zo irrie. Ik zeg nogde vk zegt datum ff me bloed kan laten prikken. En hij zegt nee gaan We niet doen is helemaal niet nodig.......... Grrrrr......... Dus eindstand wordt dit wachten heel erg lang en dan maar hopen dat we snel ongi worden of een positieve test.......
Samantha, gefeliciteert!! Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan en je er snel van kunt gaan genieten. Jeetje ronde 12, is het wel spontaan nog gegaan? (als ik dat mag vragen) Behappy, jij ook gefeliciteert meid!! jeetje werd toch ook wel tijd dat ik niet de enigste was hierzo (vond het al wat lastiger worden mee te praten over dingen). Hebben jullie al een eerste afspraak? Oh en mag ik jullie vragen of jullie eraan zitten te denken om met moeders voor moeders mee te doen?
Flavour2 , wel fijn dat je kleertjes heb gekregen , dat scheelt weer kopen . Dunchan , wat belachelijk zeg ! Eerst zei je dokter dat je een week moest wachten , toen belde je de verloskundige die zei dat je gelijk terecht kon . En nu wil je dokter het helemaal niet meer doen , ook niet meer over een week? Nu zegt hij ineens een maand , vind dat wel heel lang. Samantha 89 , 12 maanden is vrij normaal . Helemaal als je aan de pil bent geweest , meestal komt je eisprong pas na een paar maanden op gang . Leuk zeg ! Je zal wel heel blij zijn ! Cheetara , misschien een club erbij openen "meiden begin 20 die zwanger zijn" hihi en maar hopen dat we ons daar allemaal snel bij aan kunnen sluiten .
Hè dames, een paar daagjes niet geweest, heel druk met verhuizen en daardoor ook heel erg moe, beetje down...het is gewoon heel erg druk op dit moment en dat eist zijn tol een beetje.. Ik ga rustig aan bijlezen! @samantha Gefeliciteerd !!!! Super ! @ dunchan Ben benieuwd wat er allemaal uitkomt ! @ alle dames op het wachtbankje , hoe is het daar ??? @ behappy Gefeliciteerd !!! En de rest ga ik straks lekker bijlezen !
Sdenise , dat eist inderdaad zijn tol . Logisch dat je een beetje down bent . Ben je ondertussen wel een beetje aan het genieten dat je mannetje lekker thuis is ? Je had je ei uit eindelijk wel goed gevonden hè ? Hoeveel dagen nog tot je nod ?
Ja dat zeker en mijn ei was gevonden en ik zat nu op een langere cyclus, dus ik zou tot 25 maart moeten wachten.. En bij jou? 9 daagjes zie ik in je bannen staan ? spannendddd !
Gelukkig heb je je ei gevonden ! We lopen bijna gelijk , hihi . Ja zeker spannend , bij jou ook ! Hoop het zooooo ! Maar trek nog geen conclusie anders zit ik er weer doorheen als de test negatief is ( hopelijk niet ) Las ergens op internet dat klaarkomen tijdens een innesteling niet goed is ofzo .. Pff nu ben ik weer in paniek . Haha ik zoek nooit meer dingen op internet
Nou Meiden, mijn banner zegt dat ik vandaag mag testen, mijn app zegt morgen ik voel nog geen ongie opkomen, en denk eerlijk gezegd ook niet dat ik zwanger ben.. dus we gaan maar afwachten, waarschijnlijk blijft mijn ongie wat langer uit en anders ga ik over een paar dagen testen.. @samantha89, inderdaad ik duim voor je mee, dat alles goed blijft gaan. J @dunchan, belachelijk dat je nu zooo lang moet wachten.. echt niet normaal!! Sterkte.. @behappy, volgens mij heb ik jou overgeslagen, maar uiteraard gefeliciteerd! J @sdenise, ik hoop dat je ondertussen ook lekker van je mannetje hebt kunnen genieten vordert de verhuizing een beetje?? Fijn dat je, je ei hebt gevonden! J
Flavour2 , Spannend zeg , voel je je ongi meestal vroeg aankomen ? Hoop dat je deze week een positieve test mag hebben !
@ flavour ja is ook belachelijk maar kan er helaas niks aan doen. We wachten dan maar af. En jij spannend hè. Waarneer ga je testen? En wel laten weten hè. Ik duim voor je