@ Hilse :x ja echt hè. Het is echt niet cool..... Echt zo onzeker. Maar ik bel volgende week mijn vk mocht ik dan nog niet ongi zijn. Kijk ik of ik een aanvraag via hun kan krijgen. Want ga dit niet een maand volhouden.
Nou ja blijkbaar wel. Baal echt onwijs. Maar ik ga proberen tot maandag vol te houden om niet te testen. Anders wordt ik echt gek. Dus maandag ochtend testen en daar na de vk maar bellen. Kijken of zie iets kunnen regelen! Ik wil echt wat duidelijkheid. Want wordt echt gek als ik het Eem maand moet volhouden. Volgens mij heeftmijn dokter niet echt gevoel of zo
@lisanne123, normaal voel ik mijn ongie wel opkomen ja.. meestal dag of avond van te voren, krampen in mijn buik.. maar nog nergens last van.. @dunchan, ik ga denk ik pas over een week testen ofzo (als het me lukt, haha) mocht mijn ongie uitblijven.. dan geef ik dat nog een week de tijd en anders test ik een week later.. mindere teleurstelling dan denk ik.. ik laat het jullie zeker weten.. duimen..
@dunchan, inderdaad ik zou proberen tot maandag, dan testen en dan eens zien wat de test zit. en anders gaan bellen.. is echt niet normaal dat je een maand moet wachten hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!, sterkte meid.. knuff
@ flavour. Oké spannend hè!! Ja ga het echt proberen anders wordt ik gek van al die testen. Dank je wel! Wj hopen ook snel duidelijkheid
He Dames, Het is alweer even geleden dat ik iets heb geschreven, heb wel bijna elke dag even meegelezen om op de hoogte te blijven. Maar heb het zo onwijs druk gehad, en eerlijk gezegd wilde ik deze maand niet bezig zijn met mijn cyclus. En elke keer als ik hier mijn eigen banner zag, was ik er weer gigantisch mee bezig. Tot nu toe heb ik deze maand gewoon gesekst als ik zin had en heb geen idee of het op de juiste momenten is geweest. @Dunchan, wat klote zeg dat je dokter je zo lang laat wachten. Hoop voor je dat er snel duidelijkheid is. @DeZwangereDames, gefeliciteerd. Wat een goed nieuws! Hoop voor jullie dat alles goed mag gaan! @cheetara, hoe verloopt jouw zwangerschap? Voel je je al wat zekerder dat dit kindje gaat blijven? @IedereenDieNogBezigIs, hoe staat het bij jullie?
Oh haha, zie dat ik vandaag mijn eisprong heb. Volgens mijn banner dan. Mag ik even egoistisch doen, en mijn bizarre verhalen van de laatste dagen vertellen. Zo niet, moet je maar niet verder lezen.
2 dagen geleden was ik savonds aan het werk. Vriendlief lag al de hele dag super ziek in bed en ik had na een paar berichtjes nog geen reactie terug. Dus ik belde hem rond half 11 om te vragen hoe het ging. Even gekletst, het ging goed hij was tv aan het kijken. Om 11 uur ging ik naar huis toe, toen ik de straat inreed zag ik een vrouw ons huis uitkomen en mijn vriend weer naar binnen gaan. Ik bleef in de auto zitten kijken en toen ik haar in de auto zag stappen ben ik uitgestapt. Ik keek bij die auto naar binnen toen die wegreed maar ze keek de andere kant op. Nu hoeft dat natuurlijk niets te betekenen, kan gewoon een vriendin zijn geweest. Was donker en ik zag het niet goed, maar het voelde niet goed. Toen ik binnen vroeg wie was dat, zei hij hoezo? Ik zeg wie was die vrouw? Ohja dat is ... , waar ik die offerte laatst voor heb gemaakt. Om een lang verhaal kort te maken; hij kent haar van het stappen, heeft voor haar en haar (nu) ex vriend een offerte gemaakt voor de verbouwing van het huis. Ze whatsappte mijn vriend om te vertellen dat het uit was met haar vriend en hoe zielig ze wel niet is nu. Hij (in al zijn goedheid) nodigt haar uit om even te komen kletsen. Hij schijnt het onder andere te hebben uitgemaakt met haar omdat hij dacht dat zij iets met mijn vriend had. Hij heeft al haar berichtjes verwijderd, toen ik vroeg wat hij aan het doen was zei hij tv kijken, terwijl zij er dus was. Zij ging precies weg toen ik ging, en wilde mij niet zien want dat zou te confronterend zijn(hoezo verdacht). Nu vraag je me... Mijn vriend beweert dat hij haar met geen vinger heeft aangeraakt en haar alleen maar een luisterend oor wilde bieden. Daar vind ik niets mis mee, maar dit is allemaal zo geheimzinnig en bizar. En eerlijk gezegd vind ik haar echt een ***. Was dan gewoon 5 minuten langer blijven zitten en had mij een hand gegeven. Dan was er niets aan de hand geweest, maar zo werd het wel heel vreemd allemaal. Nu bleek ze ook nog 11.5 week zwanger te zijn geweest, maar ze heeft van hem abortus moeten laten plegen. Terwijl ze al 2 kinderen van een ander heeft. Het heeft mij in ieder geval veel pijn gedaan, maar tussen mij en mijn vriend is het wel weer goed.
En toen belandde ik gister ineens midden in een oplichtingszaak. De eigenaar van het bedrijf waar mijn website wordt gemaakt blijkt een crimineel en oplichter te zijn. Inmiddels is alles goed gekomen, maar gister was een helse dag en ik heb echt mijn best moeten doen om geen geld kwijt te raken en mijn website te houden. Hoop dat ik na 2 slapeloze nachten vannacht wat beter slaap. Bedankt dat ik dit hier even kwijt mocht!
@ Daantje jeetje wat een verhaal zeg!!! Als mijn man zoiets zou doen dan en zo geheimzinnig vertrouw ik het voor geen meter...... En ben ook niet zo snel vergevingsgezind. Ik ben blij dat het wel weer goed tussen jouw en je vriend.... Maar blijft een vreemd verhaal. En dan daarna ook nog is die oplichtings gezeik! Sterkte meid zijn geen leuke dingen. Knuff
Hè daantje ! O wat naar zeg ! Ik ben wel blij dat het tussen jou en je vriend weer goed is, maar ik had het ook niet echt vertrouwd hoor ! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en alles even lekker op rolletjes loopt ( mag ook wel eens toch ) *knuffel*
Dunchan, ik vind net als de anderen dat ze je toch niet zo lang kunnen laten wachten, is dit soort dingen vaker voorgekomen met die dokter? Dan zou ik maar even informeren wat voor andere dokters er nog in de buurt zijn... Daantje, jeetje inderdaad wel vreemd hoor, ik geloof wel dat je mannetje de beste bedoelingen heeft gehad en niet eens heeft gedacht aan hoe het eruit zou kunnen zien. (ik heb ook zo'n goeierd) Maar ik zou me er ook zeker niet prettig bij gevoeld hebben, en ik ben (nu) echt erg (door zwangerschap) ik zou willen dat hij haar dan niet meer zou zien. (eerst zou ik het niet leuk hebben gevonden maar hem niet hebben verboden haar te zien, nu ben ik blijkbaar wat erger geworden want nu zou ik dat wel doen) Mijn zwangerschap gaat goed, we hebben al 2 keer afspraken in het ziekenhuis gehad, maandag was de vorige. We hebben 2 goeie echo's gehad, bij de vorige was de kleine zelfs flink aan het bewegen in m'n buik. We zijn echt een stuk zekerder over deze kleine, iedere week weer wat meer. Lisanne, ik geloof dat er al zo'n club is, maar dat die al heel vol zit en een stuk verder zijn dan wij. Ik hoop gewoon dat we hierzo straks allemaal kunnen kletsen over hoe zwanger we allemaal zijn.
@Daantje, jeetje meis! Wat een gedoe!! Weet je ook wie die meid is? Misschien kan je eens aan haar vragen wat ze daar wel niet moest..? Blijft een beetje vreemd! Maar als je je vriend gewoon vertrouwd verder is er natuurlijk niks aan de hand denk ik, iig blij dat het goed is tussen jullie nu! En dan die oplichterij.. Jee.. het is allemaal wel goed gekomen dan?? @All, gister na 't klussen zegt mn liefie ineens: ik heb echt het gevoel dat het raak is. Let maar op!
@ Hilse Wat leuk dat hij dat zei! Ik hoop het voor je! @Lisanne De vloer ligt nu, en nu zijn we rustig spulletjes aan het verhuizen... Lekker weertje hier in den haag dames! bij jullie ook?
Bedankt voor jullie reacties. Omdat de volgende dag dat oplichtings verhaal ineens naar boven kwam heb ik er verder niet meer over nagedacht eigenlijk. Maar ik heb mijn vriend wel gezegd dat ik niet meer wil dat ze elkaar zien/bellen/whatsappen. Nu zullen ze elkaar vast nog wel zien, aangezien hij portier is en zij dan gaat stappen, maar daar kan ik weinig tegen beginnen. Dat met de website is voor mij gelukkig goed gekomen. Wat wel echt super leuk is dat er steeds meer spullen binnenkomen, heb hier nu allemaal van die geweldige babyspullen. Heerlijk! @hilse, wat leuk dat je vriend dat zei. Ik hoop voor jullie dat hij gelijk heeft! @cheetara, wat fijn dat het zo goed gaat en dat jullie je ook goed voelen! En ook hier is het heerlijk weer. Net lekker met de hond met de frisbee gespeeld. Zometeen helaas wel een afspraak, maar de tuindeuren staan open dus kan er toch van genieten.
Hilse, wat leuk dat hij dat zei! Die van mij zei ook zoiets de eerste keer, en hij kreeg nog gelijk ook, ik hoop bij jullie ook. Denise, wat lekker he dit weer. ben net de markt op geweest even wat fruit kopen, en een patatje, ik moet zeggen dat ik best wat meer ben gaan eten zeg. Vooral patat gaat er wel in Zijn jullie dan bijna klaar of gaan jullie verder als jullie daar wonen? Bij ons willen ze ons voor september laten verhuizen, vanwege dat er een kleintje opkomst is en ik niet hoog zwanger of met een pasgeborene wil gaan verhuizen. En we moeten hier weg omdat ze ineens gaan slopen, dus ze mogen van mij wel snel over de brug komen met huizen waaruit we kunnen kiezen, zodat we ook een plekje voor de kleine kunnen inrichten.
Hey Daantje, je was net wat eerder klaar met typen dan ik. Ik ben blij dat het met je site is goedgekomen, want ik wil er toch wel op kijken voor iets leuks zodra die klaar is en mensen kunnen bestellen.
@ Cheetara ja ik bel maandag mijn vk en vraag het haar. Anders ga ik een andere dokter zoeken me man is echt boos dat hij zo doet. Zeker met ons verleden.:x @ Hilse spannend meid. Wie weet. Ik ga voor jullie duimen. Hier nog steeds geen veranderingen. Voel me nog steeds het zelfde. Ik wou dat mijn lichaam is wat tekenen ging laten zien van of dat ik ongi ga worden of dat ik zwanger ben...... Liever dat laatste