@Dunchan, meid ik leef met je mee hoor! Ben het met je man eens! Gewoon lekker doordrammen totdat je krijgt wat jij wilt Hier heerlijk in het zonnetje! Beetje bruin worden?!
@ Cheetara ik hoop ook dat jullie snel een ander huisje hebben. Kunnen jullie alles klaar maken idd voor jullie wondertje komt. Hoe voel je? Zwangerschaps kwaaltjes? dat zijn altijd leuke dingentjes om te horen........
Ik sluit me idd bij dunchan aan, ben benieuwd of je al 'leuke' kwaaltjes hebt hihi Wij hopen allemaal dat we ze ook gauw gaan krijgen nl.. En als we er een tijdje in zitten zijn we het vast wel zat haha!
@ Hilse ja maar ik ben zo niet echt. Ik wacht altijd af...... En mijn pusht me dan en doe ik het. We wachten tot maandag. We moeten geduld hebben Lekker hoor in het zonnetje. Ik wacht op mijn zoontje tot hij wakker is en gaan we ook even lekker wandelen met de hond. In het zonnetje.
Is heel verschillend hij is bijna een jaar. En dat schema verandert weer. Soms een uur en soms langer......
Dunchan , ik blijf dit echt raar vinden . Als jij voelt dat je bloed geprikt moet worden , moet dat gewoon gedaan worden! En dan hoort de dokter het zekere voor het onzekere te nemen en je juist op meer dingen gelijk te laten prikken in plaats van niet prikken!! Daantje3 , wat rot zeg allemaal ! Snap dat je je heel rot voelt ! Wel fijn dat het weer goed is tussen jou en je mannetje . Alleen vergeven gaat altijd wel , alleen vergeten is zo moeilijk . Het blijft toch in je hoofd malen . Cheetara , dat hoop ik ook inderdaad! Haha wie weet moet over een paar maanden de titel wel veranderd worden " meiden van 20 die zwanger zijn" ... Ik hoop het zo voor iedereen hier !!! Fijn dat alles goed gaat meid ! Hihi , je heb nog heel wat te verduren het is nu al een druktemakertje zo te horen . Hilse , lief zeg ! Hopen dat hij gelijk had !! Sdenise , fijn dat de vloer ligt dan is dat tenniste gebeurd . Jaja .. Wij kunnen af gaan tellen he
@cheetara, wel vervelend dat je zo ineens moet verhuizen. Hoop dat er snel een nieuw plekje is voor jullie en de kleine. De website is trouwens gewoon online hoor. Laat maar weten als jullie iets willen bestellen, zal een leuke korting regelen. Ik ben het met de rest eens Dunchan. Het is jouw lichaam en jij voelt echt wel of het klopt of niet. Ik ben ooit 3 keer weggestuurd bij de dokter met blaasontsteking, het zat volgens hem tussen mijn oren. Tot ik met nierbekkenontsteking na 3 dagen vakantie terug moest komen. Dus vertrouw op wat je voelt!
@ lisanne en Daantje ja ik weet het ook niet zo is die dokter altijd maar heb besloten tot maandag te wachten. Dan test ik weer. En als deze negatief ga ik nog keer bellen. En anders me vk vragen en kijken of zij mij kunnen helpen.
Dat zou ik inderdaad ook doen Dunchan , anders zeg je gewoon dat je ookal heel duizelig bent en bang bent dat je bloedarmoede heb , zwangerschap kruizen ze bij vrouwen altijd standaard aan . Dus dan weet je het ook . Klinkt misschien lullig maar als die dokter zo achterlijk doet vraagt hij er zelf om
Dunchan lees in je banner , dat je 9 feb een mk heb gehad erg zeg , vind dat zo erg . Als je grootste wens eindelijk is uitgekomen en dan gebeurd dat . Maar heeft de dokter je niet verteld dat na een mk je cyclus even overhoop kan liggen ? Of kan dat niet aan de orde zijn ?
Jaar dat heeft mij HA en vk beide gezegd. Maar door onze voor geschiedenis wil de vk geen risico's nemen. En je kan na een mk ook gewoon weer een normale cyclus hebben. Toen ik 16 was heb ik een miskraam gehad. Met 8w 3d.En toen had ik daarna gewoon normale cyclus. Mijn vk wilde gewoon dat ik voor het zeker ging bloedprikken en mijn HA is daar dus niet mee eens en vind dat ik een maand moet wachten. En dan wordt er geen bloed geprikt maar krijg medicijnen om een menstruatie te krijgen. Maar ik wil gewoon dat ze het even checken ik bedoel is toch eigenlijk een kleine moeite???:x
Ik snap inderdaad helemaal met je verleden dat je zekerheid wilt . Ik vind dit ook niet normaal , hij had toen kunnen zeggen kijk het even aan tot het eind van de week . Maar een maand ? Dat gaat wel te ver . Zou het toch proberen gewoon zeggen dat je je niet goed voelt duizelig enzo misschien dat hij dan wel bloed wil laten prikken? Want een maand wachten , is wel heel lang
Ja idd en het enigste wat ik hoeft te doen is mij een formulier te geven wat ik kan inleveren. Dus maandag bel ik hem weer. En dan zeg ik gewoon dat ik me heel slecht bena gaan voelen. En ik ben bekend met bloedarmoeden ik heb dat namelijk al dus ga ik idd dat gebruiken. Ik had daar nog niet eens over nagedacht is wel een goeie. Ik ga nu Maaris koken voor mijn 2 mannen en mezelf haha Karbonade met gebakken aardappeltjes en bruine bonen en sla.
Een maand is inderdaad wel erg lang. Ben benieuwd wat ze maandag gaan zeggen. De website is Mama's BabyWinkel | Home page. Maar eigenlijk mag hier geen reclame worden gemaakt, dus als dit bericht wordt verwijderd dan stuur ik wel een pb-tje.
Dunchan , als je al bekend bent met bloedarmoede moet hij wel gelijk bloedproeven ! Als hij het dan nog niet doet klopt er iets niet aan die vent! En zal ik toch een andere huisarts zoeken desnoods in dezelfde praktijk . Kookse , en eetse Daantje3 , bedankt voor de link . Heb de link al opgeslagen voor als hij verwijderd wordt . Ga gelijk even een kijkje nemen . Jij kan over 13 dagen testen zie ik . Spannend .
Aaaaaaaaachhoossiiee , wat een lieve dingetjes op je site ! Als het raak is zal ik zeker inkopen op je site gaan doen ! Is dat jou kleintje van wie er foto's op de site staan ?
Haha nee hoor, niet mijn kleintje. Zijn gewoon foto's van producten. Allemaal kleine modelletjes. Ben nog aan het uitbreiden, maar heb een beperkt budget. Dus mensen moet eerst gaan kopen wil ik weer verder kunnen inkopen. Maar oer 13 dagen testen ja. Ik ben er deze maand helemaal niet mee bezig geweest, daarom was ik ook niet hier. Want elke keer als ik mijn banner zie denk ik oh shit we moeten nu klussen of er zou nu ongeveer innesteling moeten zijn enz...En om dat los te laten heb ik een tijdje alleen gelezen en niets geschreven. En jij ook over een weekje. Ga je eerder testen? Voel je al iets?
Zodra het raak is zal ik me inkopen zeker bij je doen . Als er iemand in me omgeving zwanger wordt zal ik ze zeker de link geven ! Snap heel goed wat je bedoelt , ik heb dat ook hoor nu denk ik weer "me innesteling ". Haha en ik voel van alles , iedere maand weer denk dat het een beetje tussen me oren zit . Ik ga niet eerder testen dan 5 dagen na me nod . ( als het lukt) En jij ? Heb je ondanks dat er niet mee bezig was of eergeval probeerde , wel gevreeën rond je innesteling ? ( ik weet niet of je mannetje misschien afwezig was , in het leger zit of wat dan ook) . Heb het deze maand ook een beetje losgelaten , dat lukte aardig . Tot na me eisprong .. Dan begint het weer op te spelen .