Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ik heb juist helemaal niet gekeken naar wanneer ik vruchtbaar was en mijn ovulatie had. Ik wist het niet eens tot ik gister weer hier op de pagina keer. Mijn vriend heeft een eigen bedrijf en is eigenlijk nooit weg. Maar hij sport vaak savonds en ik heb onregelmatige diensten, dus heel vaak komen wij elkaar niet tegen.
    Maar we hebben gewoon seks gehad als we er zin in hadden en dat doen we de rest van de maand zo. Ik heb namelijk geen idee wanneer mijn eisprong is. Ik denk gister of vandaag ergens, maar kan ook later zijn. Maar het werkt wel fijn om me er niet mee bezig te houden.

Ik ga wachten tot een paar dagen na NOD, ligt er aan hoe ik me voel. Heb in ieder geval nog nooit voor NOD getest, ik zie het wel.

2. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Vind het echt knap van je ! Het is inderdaad heel vervelend om je er continu mee bezig te houden . Eigenlijk moet je nu juist genieten van de tijd die je nog samen heb met je mannetje ( en misschien kinderen) straks heb je die tijd samen ook nog wel maar wordt toch anders met een baby . Het eist dan toch veel aandacht .
    Ik heb ook besloten gewoon te genieten van de dingen die nu nog kunnen . Van het lang uitslapen in het weekend , en al dat soort dingetjes. We kunnen ons er straks ons hele leven nog mee bezig houden op het moment dat het raak is .

Ik test inderdaad ook niet voor me nod . Ookal test je dan positief heb je nog geen duidelijkheid want het kan dan nog eindigen in een gewone menstruatie . Waar van je anders nooit wat gemerkt had .

3. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @ Cheetara,
    nou als het goed is is het af als we erin gaan, we nemen alle oude meubels mee en we willen dan wel rustig nieuwe meubels gaan kopen...

Wat jammer dat jullie weg moeten, ik hoop dat jullie snel een nieuw huis krijgen! en dat je lekker kan gaan kijken naar een leuke kamer voor jullie kleintje!

@ All
    Hier een heerlijk zonnetje gehad! Lekker open schoenen aangehad en vind het heerlijk als ik mijn zonnebril lekker kan opzetten!

4. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @daantje3.. jeetje wat een verhaal L ik zou het ook heel vreemd vinden als dat mij zou overkomen. Beetje geheimzinnig allemaal, en ook dat hij liegt betreft het tv kijken, terwijl zij er is???
    inderdaad blijf dan gewoon nog even binnen terwijl jij thuis komt.. ik zou echt mijn verdenkingen erbij hebben en hem gaan checken enz.. gelukkig is het mij ‘nog’ niet gebeurd! Succes ermee.. en inderdaad vergeven gaat makkelijker, dan vergeten...
    gelukkig is het wel weer allemaal goed met je vriend en jou
    J

En dan ook nog een het gezeik met oplichting.. jeetje het zit je ook niet mee he meid! Gelukkig kan je hier ff lekker je ei kwijt.. J knuff..

@ hilse.. hoe lief is dat, nou meid ik hoop ook voor je dat het raak is! J

@cheetara, het lijkt mij ook niets verhuizen als je hoog-zwanger bent of een kleine hebt..
    hoop voor je dat ze snel met iets anders komen..
    ik ben het ook eens met de andere meiden, als jij wilt dat er bloed geprikt moet worden, moeten ze dat gewoon doen.. mijn vriend voelde ook een bolletje bij zijn bal en is naar de dokter gegaan, die vertelde hem dat het niets was, een week later is hij weer terug gegaan, omdat het hem niet lekker zat en hij toch foto’s wilde laten maken.. de dokter heeft hem toen doorgestuurd, om het zekere voor het onzekere te hebben (gelukkig was het niets
    J) dus ik vind ook dat je dokter het gewoon MOET doen… succes..

Meiden, hier was ook een heerlijk zonnetje vandaag.. alleen moest ik heel de dag werken.
    Maar nu moet ik vertellen dat ik in de horeca werk en ik dus vandaag ook lekker buiten op het terras heb gelopen om alle gasten te bedienen.. maar wat een dag wat een dag.. door de drukte wilde ik even snel een broodje eten, maar beet vervolgens op mijn tong (tot bloedens toe
    L) auwie.. heb er nu nog last van als ik iets eet.. verder heb ik wel een heerlijke dag gewerkt, heb altijd veel meer energie, kan makkelijker me bed uitkomen, zin om te poetsen etc. als het zonnetje schijnt… J
    hebben jullie dat ook??

dus eenmaal thuis nog even wasjes gedaan en opgeruimd, lekker gedoucht en nu heerlijk niets doen op de bank..
    J love it.

Ik kan testen.. maar ga dit nog niet doen meiden.. ik wacht nog tot volgende week woensdag.. mocht ik nog steeds niet ongie zijn..

5. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden, ik ga straks richting bedje.. ben moe maar voldaan :) tot morgen..

6. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    @ Daantje leuke site ik heb net ook even gekeken.:p

@ flavour knap dat je zo lang kan wachten! Ik wil altijd gelijk testen wanneer het kan..... Spannend deze week dus voor jouw. Ik hoop voor het zo voor je.

@ lisanne onze dokter is zo ie zo apart en veel te lang laat hij je met dingen tobben enzo.
    Ik ben al niet echt te vrede over hem. Maar om een andere dokter te vinden is makkelijker gezegd dan gedaan meeste zitten vol. En anders gelijk verweg......:x

@ all Ik ga nu ook lekker me bed in. Morgen een hele dag werken. Vroeg op. Maar Gelukkig denk ik meestal op zo'n dag minder vaak na over zwanger zijn of ongi worden......:(
    Welterusten allemaal

7. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Nou meiden, hier duidelijkheid hoor:( we zijn ongi.......
    Nu kunnen we weer op nieuw beginnen..... Over een paar dagen gaan we weer aan de slag:p volgende ronde nieuwe kansen!

8. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Jammer Dunchan, nieuwe ronde nieuwe kansen.... Veel plezier met 'oefenen'... ;)

9. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    @ Bellaluna ja jammer maar wel duidelijkheid na deze slopende week.

Met jouw zwangerschap alles goed?

10. BellaLuna

Ja hier gaat alles goed.. Vandaag eerste echo gehad dus echt kunnen zien dat we zwanger zijn. Vruchtzakje met een klein kloppend hartje. Heel leuk! :D

11. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Gefeliciteerd meid spannend allemaal!! Geniet ervan;)
    Knuf

12. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Jemig, wat hebben jullie gisteren nog veel gekletst, de ene dag is het hier bijna windstil en de volgende dag is er storm;):D:D.

Nou met de kwaaltjes gaat het hierzo wel goed:D, een aantal keer last van ochtend misselijkheid gehad en over me nek gegaan:$, maar tot zo ver niet echt veel:cool:. Beetje last van maagzuur had ik een week geleden. Bandenpijn heb ik ook al regelmatig last van...:(

En ja de hormonen doen hun werk ook goed vanaf het begin...;);):D Dus de huilbuien en snauw momenten heb ik wel gehad, nu niet vaak meer boos maar meer last van dat huilgedoe:p (zoals ik het noem).
    En eten, eten en nog meer eten, ik heb al vanaf een aantal weken geleden last van heel erge vreet aanvallen, dat ik ergens heel erg trek in heb en dat ik niet meer normaal nadenk totdat ik het in m'n mond heb.;):p:p (had verwacht dat het erg zou zijn, ben van mezelf toch al een eter, maar dit is toch wel heel erg en kan er op sommige momenten echt niets aan doen):):)
    En ben af en toe vermoeider dan dat ik was, dan ga ik even 's middags op bed liggen en ben ik ook zo weg hoor:p

Maar vooral kijk ik uit naar de 12 weken dat iedereen het kan/mag weten:D:D, we kijken er echt zo naar uit om het aan m'n oma te vertellen, ze weet dan waarschijnlijk dat weekend wat het geslacht is van haar 2de achter kleinkind :)(2de kindje van m'n neef) en dan hoort ze van ons dat ze even later nog een keer overoma wordt!:cool: Al weet je bij haar nooit hoe ze gaat reageren:(, kan nogal kort door de bocht zijn, en meestal is de familie van m'n tante (tante, neef en nicht) bijna heilig:( en is alles goed bij hun en bij ons is het vaak alleen maar negatief:(, maar dat is sinds een jaartje wel een stuk minder geworden;), dus we hopen dat ze het leuk zal vinden als we met de 12 weken echo aankomen.:):p

En m'n schoonmoeder mag dan haar kant van de familie bellen:), dat lijkt ons leuk om haar daar zo bij te betrekken, want de kleine zal maar 1 echte oma hebben, behalve dan natuurlijk nog mijn oma's maar dat is alleen m'n vaders moeder en m'n overoma in bergen op zoom. :p
    Maar we beginnen steeds enthousiaster te worden, en vrolijker erover enzo, vandaag ben ik zelfs gewoon helemaal in de wolken en moet oppassen dat als we iemand tegen komen dat ik het niet eruit schreeuw.:D:D:D:D

Daantje, ik heb net trouwens even op je site gekeken jullie hebben wel leuke dingen ertussen zitten, vooral het speelgoed vind ik leuk!:D:D:p:p
    Ik kijk er nog wel een keertje op met m'n mannetje:), wat ik wel zag was dat er veel is met als je het geslacht al weet, en ik ga ervanuit dat wij dat pas rond begin of half mei weten.
    Moet het natuurlijk wel even met hem over hebben (doen we met bijna alles) maar ik ben bijna zeker dat we binnenkort iets bestellen, vond dat speelgoed zo leuk!!
    Leuke site ook trouwens! Begon meteen weer te kriebelen bij me om te kopen kopen kopen, dat begint hij door te krijgen, en dus hebben we afgesproken dat ik niets alleen koop, ze zouden me zo de hele winkel kunnen aansmeren op het ogenblik!:p:p:p;):D
    Maar dat verandert gelukkig ook per dag.

We hopen ook echt dat we snel een andere woning krijgen:), maar wel nadat we getrouwt zijn:p, we hebben het de komende tijd al zo druk, dus na de trouwerij vinden wij het wel goed dan kunnen we er weer tegenaan. En dan zo snel mogelijk klaar zijn, zodat we het er rustig van kunnen nemen totdat de kleine er is natuurlijk.:D:cool:

13. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Dunchan, jammer dat het deze keer niet raak was, in ieder geval heb je nu duidelijkheid. Veel succes en plezier de aankomende ronde, en m'n duimen zijn gekruist voor alle meiden die nog bezig zijn.

BellaLuna, gefeliciteert met je zwangerschap (weet niet of ik dat al gedaan had), wat leuk he, en wat een ervaring om dat voor het eerst te zien, over een paar weken dan zal je verbaast zijn over hoe het beeld verandert is!
    Hadden wij ook maandag.
    Het is ook een echte bevestiging dat er echt iets bij je aan het groeien is vanbinnen.
    Ik geloof dat jullie al een kleintje hebben? Is het dan anders of hebben jullie het nogsteeds, dat het net zo verbazend is als de eerste keer?

De rest van de meiden al kwaaltjes?

14. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Ja ik ben vooral heel moe en zere rug en af en toe krampen/banden pijn voor de rest nog niks :)

Ik mag maandag na de VK voor een gesprek hoe het verder allemaal te werk gaat, heb er zin in :)

15. BellaLuna

@ Cheetara:
    Het is hetzelfde, maar toch ook anders. Inmiddels weet je wat je ongeveer kan verwachten, en hoe het allemaal in zijn werk gaat. Met de eerste had ik echt schrik om naar de gynaecoloog te gaan. Nu had ik er gewoon zin in... :) Dat soort dingetjes.

Het is nu al zwaarder hoor, de tweede. Toen ik van de eerste zwanger was kon ik naar bed gaan wanneer ik dat wilde. Heerlijk 'S middags even een tukkie doen, maar nu gaat dat niet. De eerste slaapt overdag niet meer, dus handjes vol. ;)

Ik ga het meemaken hoe het in het vervolg gaat lopen. Ben héél benieuwd hoe deze zwangerschap gaat verlopen en wat het gaat worden.

@ Samantha89
    Wat leuk, net zwanger!! Gefeliciteerd!!

16. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Dank je wel :)
    Ja idd net zwanger :) Vandaag was mijn NOD en had dinsdag al positief getest :) Kan niet wachten tot dat ik een echo krijg ;)

17. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    #1557 SDenise, 16 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2012
    Hè dames, wat een tekst allemaal! Ik kan soms haast niet bijlezen !

@dunchan, jammer van je ongi, maar idd nieuwe ronde, nieuwe kansen !
    @ Bella Luna, gefeliciteerd !!!
    @ cheetara Wat heerlijk dat je lekker geniet van je zwangerschap !
    Hier nog niet echt symptomen, maar na hoeveel dagen heb je meestal een innesteling ? Ik heb afgelopen zaterdag of zondag mijn ei gehad... Dus volgens mij kan ik nog niet echt wat voelen :p ?

18. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    @ denise ja zeker jammer. Maar we gaan er gewoon opnieuw voor.

Het is verschillend bij iedereen ongeveer een dag of 5 geloof ik?
    Maar wel spannend over 9 daagjeskan je al testen.
    Ik duim voor je. Net als voor iedereen natuurlijk.

Morgen lekker paardrijden even mijn frustraties kwijt raken. En eind van de middag lekker met mijn twee mannetjes naar mijn "zus" en haar man en 3 kids. (=ze is niet mijn echt zus maar wij noemen elkaar zo). En zondag een lekker dagje niks heerlijk..... En hopen op mooi weer dit weekend.
    Nu moordvrouwen kijken en dan me bedje in.
    Fijn weekend meiden.......

19. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Denise, nee je zou dat nu geloof ik nog niet kunnen voelen, ik geloof iets van een week of anderhalf na je eisprong. Als je dan al iets voelt, ik voelde niet echt wat totdat ik iets van 5 en halve week / 6weken was. Het enigste wat ik merkte was dat m'n suiker wat raar deed...

Samantha, meestal krijg je tussen de 8 a 10 weken een echo (bij de gynocoloog) de eerste keer dat ik belde was dat ik een afspraak kreeg voor met 10weken, nu heb ik speciaal gevraagt of ik eerder mocht komen, omdat ik al 2 mk heb gehad en ''dat ik wat last had van steken in m'n onderbuik, ze hebben toen meteen een afspraak gemaakt voor 7,5 week.

20. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Dunchan, balen dat het geen zwangerschap is, maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt.

Denise, volgens mij duurt dat inderdaad wel even voor je iets voelt.

Voor de zwangere onder ons, hebben jullie iets gevoeld van de innesteling of de eerste dagen van de zwangerschap? Of hadden jullie al symptomen ofzo?

Even mijn angst met jullie delen. Ik had toenstraks wat pijn/steekjes rechts onderin mijn buik. Niet anders dan normaal hoor. Maar daarna nog had ik seks en tegen het einde had ik gewoon tranen in mijn ogen van de pijn. Elke keer als hij diep in me was dan had ik giga pijnscheuten, zelfs mijn benen gingen ervan tintelen. Ik heb dit heel af en toe ook wel eens. Als je op internet kijkt heet dat diepe pijn, niets raars opzich. Maar nu ik zwanger probeer te worden maak ik me er wel een beetje zorgen om. Als je op internet gaat kijken kom je namelijk allemaal enge ziektes met onvruchtbaarheid tegen.
    Even wat extra info, ik heb volgens mij nu ergens mijn eisprong, of net gehad.
    Wat denken jullie hiervan? Zorgen maken...of niet?

Deel Deze Pagina