Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    SDenise , ja daar heb je inderdaad gelijk in !

Ik voel me eigenlijk ook wel anders , maar ik weet niet of dat nou echt zo is of dat ik mezelf gek maak , misschien gewoon een ongigevoel.
    Snap inderdaad dat je dus geen conclusie wil trekken al hoop ik natuurlijk dat je gevoel klopt ! Nog ff afwachten , ga je voor je nod testen ?

Hilse , nou dan kan het in ieder geval niet missen met al dat geklus .
    Het kan inderdaad dat je je ei deze keer minder voelt. Kan ook dat je het bij de ene eierstok heel erg voelt en bij de andere veel minder .

2. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Goedemorgen meiden,

Druk weekend gehad dus vandaar geen reactie van mij.
    Gisteren bij me schoonmoeder geweest. Hebben we even een fietsstoeltje gekocht. Zodat we bij hun ook lekker kunnen fietsen.
    Wordt nu weer lekker weer.....

Nou mijn lichaam is erg in de war.Ben gisteren weer gaan vloeien. En vandaag weer over? Ik snap er niks van maar we zullen het af wachten.:(

@lisanne tempen doe ik niet meer daar wordt ik gek van. Ik ga deze keer gewoon ovulatie tegen gebruiken. En dan zien we wel.

3. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Goedemorgen Dunchan ,
    Leuk een fietsstoeltje , lekker met dit weer vind die kleine het ook leuk in ze fietsstoeltje ?

Wat raar dat je ineens weer een dag gaat vloeien . Het kunnen ook restjes zijn wat er uit moet . Ik had dat ook , maar volgends mij alleen in me menstruatie dagen . Als je tempen niks van zou ik inderdaad ovulatietesten gebruiken . Alleen met tempen zou je aan je temp kunnen zien of je echt ongesteld bent geworden of niet . Maar als je het echt vervelend vind moet je het inderdaad niet doen .

4. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Bibliv, ik weet dat je hier al door verschillende bent verwelkomt dus hier sluit ik me ook bij aan, welkom hierzo!!
    Jammer dat je eerste zwangerschap zo is verlopen, maar hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat het dit keer goed.

Dunchan, wat vreemd is dat met het vloeien zeg.

5. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Ja heel vreemd allemaal. We wachtenhet allemaal wel af. Mijn lichaam is in ieder geval ng flink in de war. Nu weer buikpijn en vloeien heftiger geworden. Het zal wel weet het ook niet.
    Nu maar heerlijk genieten van het weer met de kleine man.
    Zo naar de kinderenboerderij.

6. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, even snel een berichtjE van mij, zit nml op mijn tel.
    Moet nog een aantal dingen doen vanavond, oa een test halen, hier nml nog niet ongie. En nog een aantal dingen voor mijn werk (Lees menukaart aanpassen, schonmaaklijsten etc) maar hoop over een paar uurtjes alles bij te kunnen lezen... Tot straks meiden.

7. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hilse, heb geen idee eigenlijk of oeps een zesling terug te kijken is op uitzending gemist.. denk het wel..
    niet heel onbelangrijk vooral klussen als je er zin in hebt!! J doen wij ook..

@lisanne123, nee gebruik geen ovutesten, dus kan ook een langere cyclus zijn… heb echt geen idee..

@dunchan, leuk een fietsstoeltje, inmiddels al gefietst.. lijkt me ook heerlijk J
    wel vreemd van dat vloeien, maar even afwachten dus..

Nou meiden, het was niet heel veel om bij te lezen. De ene dag wordt er hier heel wat af gekletst en de andere dag is het rustig..
    ik ben nog steeds niet ongi en ga morgen testen, dus jullie horen van me.. moet zeggen dat ik echt geen idee heb of het raak is of niet! Wel heb ik de laatste 3 avonden last van steken/krampen in mijn buik… we zullen zien morgen.. J

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik duim voor jullie meiden !!
    ben zelf net 20 en nu bijna 7 weken zw :) na 7 rondes klussen

9. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Dunchan, toen ik nog aan de pil zat werd ik altijd 's ochtends ligt ongesteld, in de loop van de middag/avond hield dit op. 'S nachts ben ik het sowieso niet. En dan ging het de volgende dag pas een paar uur na het opstaan weer verder. Je lichaam doet gekke dingen hoor:s.

Flavour, spannend zeg. Soms voelt een zwangerschap in het begin toch net alsof je ongesteld moet worden? Ben benieuwd wat jouw steken betekenen.

Behappy, gefeliciteerd met je zwangerschap! Kom je hier mee kletsen of alleen je goede nieuws delen en ons goede hoop geven?

10. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Ik maak me er niet heel druk om. We zien wel hoe het gaat deze maand.

Ja we hebben al heerlijk gefietst. Hij vind het helemaal geweldig.:D

Maandag is onze kleine mannetje jarig word hij alweer 1 jaar:p
    Dus van het weekend komt zijn nichtje van 2,5 logeren. En gaan we wat leuks doen. Voor de rest vieren we het niet heel groots. Zondag ochtend krijgen we de Fam. Over de vloer. Zal hij wel weer gruwelijk verwend worden.;)

Vandaag een beetje me huisje doen. En vanmiddag lekker naar buiten met me kleine man en de hond.

11. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    @ flavour spannend meid vandaag testen?
    Ben erg benieuwd meid ik duim voor jullie.... Hopelijk leuk nieuws. Ik duim voor je en natuurlijk ook voor alle anderen.

@behappy gefeliciteerd meid spannende weekjes nog even.
    En volgende week je eerst echo. Spannend meid en heel veel succes.

12. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan , hoe is het met het vloeien bij jou ? Is het weg , minder , of erger ? Heb je verder je gewoonlijke menstruatie klachten gehad ?
    Wat leuk zeg dat je ventje het helemaal geweldig vind :D .
    Spannend zijn 1e verjaardag ! Zullen vast drukken dagen voor je worden !

Behappy , wat leuk gefeliciteerd !

All , vandaag precies 14 dagen geleden mijn ovulatie gehad . Sinds gister menstruatiekrampen ! En was gister ineens heel duizelig ! Maar door de krampen denk (ik hoop het echt niet ) ik dat me menstruatie er aan zit te komen :(

13. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    hey
    maandag naar het zh geweest en tegen alle verwachtingen in had 1 goed eitje!!
    hij was al 20,9mm!!
    hadden we niet meer verwacht:p.
    dus meteen een ovulatietest gedaan en die was hardstikke positief!
    dus moesten we eigenlijk maandag en gister klussen..
    maar mijn ventje zit in rotterdam ivm cursus en hij kon maandag niet meer komen..:(
    nou is ie gister wel geweest:D en hebben goed ons best gedaan:p haha.
    dus nu hopen dat het heeft gepakt!:p
    alleen maandag nog even bloed prikken om te kijken of ie echt gesprongen is, maar zit volgens mij wel goed:D
    dus is echt spannend nu!!
    nu alleen nog wachten of ik 3 april wel of niet ongi word..:p

14. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @ Behappy
    Gefeliciteerdddd!

@Nance
    O super! nu hopen dat je niet ongi word!!!!!!!!!!!!!! ik hoop het zo voor je :)

@Lisanne
    Ik hoop toch dat je lekker niet ongi gaat worden! Je weet maar nooit, sommige mensen voelen hetzelfde als bij ongi, sommige voelen niks...er is bijna niks over te zeggen!

Hier lekker genieten van het weertje, was vandaag even op het strand en het zat vol met ouders met kinderen, heerlijk om te zien!

15. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @ All

ik vind het zo moeilijk om te zeggen of ik iets voel of niet, alles wat ik voel druk ik daarom weg als gewone pijntjes of ziek zijn achtige dingen..
    Mijn vriend denkt wel dat ik zwanger ben en een vriendin ook, maar ik weet het niet...ik durf er eigelijk gewoon niet op te hopen....

16. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    @ lisanne nu weer weer over het vloeien. Ik heb vannacht wel van half 1 tot half wakker gelegen hand onwijzen buikkrampen. Maar nu alles over.

En oor jouw spannend meid ik hoop voor je dat je toch niet ongi word ik duim voor je.

@ Nance goed nieuws hopelijk is het raak geweest ik duim voor je meid.

@ denise Heb je al getest? Je kan tot al testen. Ik zou dat gewoon doen dan weet je zeker anders maak je zelf gek.....
    Ik duim voor je meid.

@ all ik heb heerlijk heel dag in. De tuin gezeten met mijn kleine man.
    Ben we kapot moe. Aan gezien ik heel de nacht wakker was....
    Nu even eten mijn man is pas laat thuis dus lekker makkelijk eten.
    En de kleine baby man gaat optijd naar bed want die is nu niet meer te genieten.

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik kom mee kletsen als dat mag van jullie
    zit ook bij de november mamas
    maarja ben daar de jongste ! als 1 van jou nou ff gauw zwanger is vandaag of morgen hihi

thanks voor jullie felicitaties !
    en ja zeker spannede weekjes nu
    maar heb er een goed gevoel bij ! dat scheelt.
    volgende week 1e echo super spannend.

na 7 rondes een kleine puk in mn buik.
    ik heb nooit aan ovu testen gedaan of mn temp bijgehouden ofzo trouwens

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lisanne
    ik had elke ronde een ongi gevoel ook de keer dat ik zw bleek te zijn
    dus het zou zomaar kunnen !!
    ook pijn in je boobs ?

19. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @behappy, welkom en gefeliciteerd!

@nance89, fijn! Nou hopen dat het nu raak is dan.. Duim voor je! J

@sdenise, ik hoop het ook echt voor je meid! Je kan beter denken van niet, dan valt het mee, anders wordt je straks bij een negatieve test beetje depri.. maar hoop het zo voor je..

@all, ik heb vanmorgen getest en die was negatief.. dus we gaan weer druk verder met klussen.. J al ben ik nog niet ongi, dus geen idee wanneer nu de beste timing is om te klussen, maar dat gaan we gewoon doen wanneer we er zin in hebben en dan zien we wel..

Denk gewoon dat mijn ongi nu later komt, al heb ik nog geen gevoel dat ik het moet worden..

20. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Flavour, misschien heb je wel een langere cyclus inderdaad, dan maar hopen dat je snel ongi word :) dan kan de nieuwe ronde echt beginnen..

En inderdaad denk ik ook dat ik niet zwanger ben en dan kan het alleen maar meevallen..

@ Dunchan, ik denk gewoon dat ik echt wacht tot aan de dag dat ik ongesteld zou moeten worden....en dat is nog 4 daagjes, dat moet ik wel volhouden ^^

@Behappy
    Gezellig toch! het is alleen maar leuk als we allemaal mee blijven kletsen, ook al zijn we al zwanger....^^ en hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Deel Deze Pagina