Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Jee dames! Druk geklets!
    Ik kan niet veel zeggen want m'n telefoon is stuk; gevallen; glas iPhone stuk:( balen.. Morgen langs de winkel.. Hopendat ik verzekerd ben!

@bops, meid beterschap, niet niks!

@lisanne, gefeliciteerd! Probeer te genieten, samen! Het valt vast wel op z'n plek allemaal

2. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Zal vanmiddag even reageren , als me mannetje naar werk gaat rond half 3 , hij heeft avonddienst .

Ben nu wel echt super blij ! En mijn mannetje ook ! Hij was al aan het kijken op een Chinese kalender wat het kan worden enzo .

Maar ik ben zooo bang , zo bang dat het mis gaat ! De kans is toch groter dat het goed gaat ? En dan lees je weer dat veel vrouwen die een mk hebben gehad hun zwangerschap onwerkelijk vonden voelen . Ik heb dat ook het voelt gewoon te mooi om waar te zijn .

Sdenise , aah meid wat rot voor je ! Hoopte het echt voor je ! Voel me nu wel een beetje schuldig tegen over jou !

En voel me ook schuldig tegen over andere meiden hier ! Kwets ik niemand door er over te praten ? Als het zo is kunnen jullie het gewoon zeggen ik snap het heel goed !

3. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hilse, balen dat je telefoon kapot is. Mijn iphone is echt al zo vaak gevallen, en wonder boven wonder leeft die nog.

Lisanne, dus je mannetje heeft goed gereageerd toen je het vertelde? Ik kan me de angt dat het misgaat wel voorstellen. Als je iets ontzettend graag wil en je krijgt het dan lijkt het te mooi om waar te zijn. Ik heb nu al een paar keer gedacht, als ik deze maand zwanger ben. Maar elke keer denk ik gelijk, neeee dat gebeurt toch niet. Zou wel echt te mooi en geweldig zijn.
    Maar probeer er toch van te genieten. En nee, ik vind het niet vervelend dat je het er over bent. Ben juist onwijs blij voor je en kan alleen maar hopen dat het mij en de rest ook ooit gegund is.
    Dus kom maar op met al je blije baby verhalen!

4. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Meiden ga morgen even alles bij lezen.

Onze kleine man is vandaagjarig:D alweer1 jaar.
    Gister drukke dag gehad veel visite alsnog het was de bedoeling van niet Maar ja het was erg gezellig. Kleine man heel veel kanootjes gehad.
    En vandaag gaat het feestje uiteraard nog verder.
    Opa en oma's komen en nog wat family.
    Dus zal hij of wel meer verwendt worden.
    Helaas is hij wel ziekjes dus hopelijk heeft hij er wel zin in.
    Hij heeft 2 ontstoken oogjes en verhoging is gisteren avond begonnen. Baluh:( en vannacht gaat hij weer voor het eersten zijn eigen bedje slapen. Hopen we!!
    Tot morgen meiden ga ik even op jullie reageren ;)

5. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Daantje 3 , wat lief van je , dankje ;) . Herken me wel in hoe jij je nu voelt ik dacht steeds , ik ben zwanger , en dan kwam er een stemmetje stop nu onmiddellijk met dat denken dat is te mooi om waar te zijn en dat ging zo maar door ! Dat te graag willen heeft geen invloed ik liep met een sjaal om me buik om de innesteling te bevorderen , bleef liggen na de seks en alle zotte dingen die je je maar kan bedenken en je ziet het .

Dunchan , gefeliciteerd meid ! Aach wat zielig zeg dat hij op ze verjaardag zo naar is ! Beterschap . Hoop dat hij zich snel beter voelt .

6. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met ja mannetje:).

En Lisanne, tja volgens mij heeft het uiteindelijk weinig invloed invloed of je het te graag wil of er juist helemaal niet mee bezig bent. Het moet in je lichaam allemaal gebeuren, en dat zaadcelletje gaat echt niet harder racen als jij dat wil:p

7. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Dunchan Gefeliciteerdd!
    en natuurlijk beterschap, gaat het alweer een beetje? Heeft ie wel kunnen genieten van zijn verjaardag?

@ Lisanne
    voel je niet schuldig, geniet er van, vind het juist super leuk voor je!!

Ik heb nog geen ongi krampen en ook nog geen ongi, dus als ik over een paar dagen nog niet ongi ben test ik weer..
    Misschien dat ik toch weer een beetje hoop heb..

@ All
    Vandaag even een minder dagje, merk dat ik in vergelijking met mijn klasgenoten met hele andere dingen bezig ben...soms vind ik dit wel moeilijk, dan wil ik zo graag een kindje en kan ik dit gewoon niet met veel mensen delen :(
    Daarom ben ik natuurlijk hier! :) gelukkig dat er zulke fora bestaan ^^
    Afgelopen zaterdag was mijn studiebegeleider er met haar kindje, zo'n lekker jochie en zo lekker knuffelbaar! Hij was helemaal onder de indruk van me ^^, en ze was zo lekker met hem bezig.. op dat soort momenten is mijn kinderwens zo grooottt..

8. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    EN natuurlijk beterschap bops!!!!!!!!!!!!!!

Hoop dat je je snel weer beter voelt :)
    We missen je hier! ^^

9. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Nou meiden nu een beetje bij gelezen.

@ bops beterschap en wij missen jou ook hier!!

@ lisanne gelukkig heeft je mannetje goed gereageerd. En je moderniteit stressen over het feit dat het meschien fout kan gaan. Kan is redelijk klein dat het fout gaat. En door gestres kan het wel fout gaan. Hè je al een afspraak gemaaktmet d verloskundige?
    Genieten je zwangerschap.
    ik vindt het trouwens ook niet vervelend hoor is fijn om te zien dat het gelukt. En voor degen dienog zwanger moeten worden onze tijd komt ook echt wel.

@ cheertara vervelend misverstanden in de familie. Kan gebeuren.
    Leuk dat je oma zo trots is en voor je kleine ook leuk dat in of zei een overgrootoma heeft.
    Mijn zoontje heeft 2 overgroot opa's en 4 overgrootoma's en zij we ook super trots op.

@denise vervelend meid ik ken je gevoel echt. Toen wij besloten om in 2006 een kindje te willen krijgen. Dachten we dat we snel ouders zouden zijn. Maar helaas werkte dit zo niet. Daarnaast werdt/wordt iedereen om je heen wel zwanger. Je kinderwens is daardoor op sommige momenten zo heftig. Pas wel op dat jekinderwens geen obsessie wordt. Dit is mij wel over komen. Ik ben er door in een depressie geraakt. Probeer jezelf wat ruimte tegeven dit is heelmoeilijk maar probeer is iets vooruit te plannen iets waar je naar uit kijkt. En hou een maand is niet bij wanneer je seks moet hebben maar ga er gewoon elke dag voor. Maar meschien vind je wel dat ik een beetje doordraai in dit stukje verhaal. Ik kan je wel zeggen sinds ik dus met mezelf had af gesproken en het is klaar. Onze kinderwens komt er niet. En maak mezel alleen maar gek. Daar stopte ik mee en twee maanden later was ik zwanger. ;) ik wens je idd geval veel succes meid knuf

@ all hopelijk Benink niemand vergeten.
    Hier super verjaardag gehad van ons kleine manneke nog bedankt voor de felicitaties. Mijn huisstaat vol met kadoos. Maathou heeft het heel leuk gehad ondanks hij onwijs ziek is.
    Morgenmet hem naar de HA.
    En nu ga ik lkkr me bedje in. Zal vannacht weer er een paar keer uitmoeten. En hij slaapt vanavond weer in zijn eigen kamertje . Dus tot nu toe gaat alles nog goed. ;)

10. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Sdenise , lief dat je dat zegt maar snap dat het voor jou ook hard aan kan komen . Gelukkig ben je nog niet ongi hoeveel dagen na je ovulatie zit je ? Geen bloed geeft moed toch hihi .
    Hoop dat je alsnog positief mag testen .
    Snap inderdaad wat je bedoelt . Ik heb dat ook al een tijd dat ik totaal niet meer op een lijn zit met leeftijds genootjes . Hun wenste een super dure chanel tas ( bijvoorbeeld) en ik een kindje ( en nu natuurlijk dit kindje) . En het is soms zo vertederend om met kinderen bezig te zijn dan wordt je wens echt heel erg versterkt .

Dunchan , me mannetje .. Hij heeft al al de namen vast staan ( samen bedacht ) hij wil morgen al voor een babykamer kijken . Zo lief . Maar eigenlijk denk ik dat ik gewoon ga kijken voor een kamertje( niet kopen) 90 % kans dat het goed gaat is best veel . Dus denk ook wel dat het goed komt maar het lijkt gewoon zo onrealistisch .

Komt mijn droom dan gewoon uit , is dat dan niet te mooi om waar te zijn ? Hoe was dat bij jou zwangerschap was jij ook bang ?
    Besef je het pas echt na de echo ?

Wat fijn dat hij zo een leuke verjaardag heeft gehad ! Hij is lekker verwend zo te horen . Maar hopen dat hij snel beter is .

11. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Behappy, welkom!
    ik heb je ergens langs zien komen en nog niet gezien volgens mij :D
    Dunchan, netzoals Daantje3 denk ik het ook.
    Eigenlijk meer om de reden dat ik het vroeger (op oudere leeftijd) heb gehad.
    Ik ben namelijk meerdere malen ingestopt door mijn oma van mijn vaders kant, niets raars aan zou je denken toch?
    Buiten het feit dat ze al een aantal jaar dood was.
    Ik ben toendertijd ook gillend wakker geworden onder het zweet, ik ben toen verhuist naar een andere kamer omdat mijn broers wouden switchen, toen was het over!

Lisanne, jeetje meis ik weet absoluut niet wat ik moet zeggen, toen ik je onderschrift zag was ik zooooo blij voor je!
    Maa dit maakt het allemaal wel lastiger.
    Persoonlijk zou ik ook niet beginnen aan een kindje als 1 van de 2 personen in de schuld zit (in die zin dat er beslag gelegd word etc)
    Buiten dat, het is nu gewoon zo (gaan we vanuit!) en ik vind dat je er gewoon van moet genieten!
    En ik weet zeker, dat ook je mannetje zit een lichtpuntje vind!!

Schuldsanering is alleen maar hulp bij het afbetalen van de schulden, ga samen met je vent om de tafel zitten en ga dit zelf samen regelen!
    Wie weet kan je zelf nog wat extra missen per maand en kan je helpen met afbetalen.
    Bel alles en iedereen af en maak concrete afspraken, dan komt echt alles goed meis.
    Als je wilt schelden, vloeken, schreeuwen noem maar op mijn pb box staat open!
    mijn nummer mag je ook hebbenn, alleen praat ik niet echt veel terug.

Denise,
    oooh meid, ik had zo graag gelezen dat die van jou ook posi was!! :(

Cheetara, Muahahah betrapt door tante :D
    Toch stiekem wel leuk ;)
    Hihih wat een verhaal, wat dat beteft ken ik dat wel hoor...Mannen... ;)
    gelukkig viel het niet verkeerd! Je weet het nooit he vrouwen en de hormonen :p
    Hilse!!!! Hoooooi! hahaha
    Wat balen van je telefoon zeg!
    Mijn klasgenoten krijgen dat ook altijd voor elkaar, ik heb mn iphone echt al ontelbare keren laten vallen maar helemaal niks (thank god)
    Lisanne,
    adem in, adem uit, GENIET! ;)
    Dunchan, Gefeliciteerd met je kleine vent!!
    Denise, lekker hier langskomen als je je zo voelt.
    Ik moet zeggen dat door deze operatie mijn drang even op een laag pitje staat.
    Heeft zo zn voor en nadelen..

Over mijn bovenkaak, om gelijk alle vragen te beantwoorden.
    Ik heb een hazelip, ik weet niet of iedereen weet wat dat is? zo niet geef een gil leg ik het uit ;)
    Daardoor is mijn bovenkaak smaller dan de onderkaak (aan de rechterkant) dit is heel vervelend met kwauwen en kan nooit mijn hele tong kwijt tussen mijn boventanden. (ik zie het jullie nu allemaal proberen :D hahahah.
    Nu is de rechterkant gebroken en moet ik hem elke dag aandraaien, best heftig maar heb het er voor over. (al soms geef ik de moed op....)

Zooo volgens mij ben ik redelijk bij nu ;)

12. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Shit!! Had net op iedereen gereageert klik ik verkeerd en is het weg!

Nou ja even klipnote version:

Hilse, rot van je tel, ik heb een ''ouderwetse'' kan alleen bellen, gebeld worden en smsen (vraag er ook niet meer van) maar het zijn stevige dingen ik kan niet tellen hoe vaak ik hem al heb laten vallen.

Lisanne, laat je niet te nerveus worden want dat is ook niet goed voor je kleine, bij ons heeft het even geduurt voordat het echt inzonk hoor(we wilden ons niet rijk rekenen voordat de 12 weken om waren). En pas helemaal sinds gisteren met de 12 weken echo, probeer rustig aan te doen en het gewoon in te laten zinken dan is die tijd zo snel mogelijk voorbij, en kun je vast en zeker met volle teugen genieten. Probeer er toch af en toe nu al van te genieten, en hoe verder je komt des te beter dat gaat.

Dunchan, misschien een beetje te laat maar alsnog gefeliciteert meid je knul, en beterschap jammer dat hij ziek was op z'n verjaardag.

Denise, vervelend dat je weer een nega test in handen hebt, ik hoop voor je dat je een late posi tester bent en anders dat je een goede nieuwe ronde zult hebben.

Bops, jeetje hoelang moet je blijven draaien? Lijkt me erg pijnlijk...

Gisteren naar het zh geweest, goede echo gehad via de buik dit keer, en we zijn een aantal daagjes naar voren gezet, de uitgerekende datum is nu 6 oktober. (ook gister een nieuwe internist gekregen, bah wat heb ik een hekel aan m'n diabetes)
    Maar goed, gister ook naar me schoonouders geweest en daar was oma B ook (die wist het nog niet) dus gaven we haar een envelop met echo's van 2 weken geleden erin (hadden nu geen nieuwe gehad, misschien was ze dat vergeten met de drukte) en we zeiden: kijk oma we hebben foto's laten maken misschien vind u het leuk om ze te zien. Zei kijken en zegt: waar kijk ik naar? Wij: u wordt overoma. Ze vond het heel leuk maar ik denk dat het nog even bij dr moet inzinken ze leek best wel beduust.
    Ook heeft m'n man meteen z'n andere tante gebeld (hij was zo gelukkig en blij, dat we de 12 weken gehaald hadden en het goed was) en die had het niet verwacht maar vond het ook erg leuk. En 's avonds belde m'n oom dus heb ik het hem ook meteen verteld, hij zegt van ik heb maar 1 neefje en daar is het bij gebleven, voor de rest allemaal meiden voor meiden is het zo lastig om leuke dingen te kopen, dus ik zo van: nou ja nu heeft u dit jaar weer een kans... hahahaha
    Dus langzamerhand begint iedereen er weet van te krijgen.

En ik moet andere wasmiddelen gaan gebruiken, shampoo, douchegel, creme of lotion. Sinds ik zwanger ben heb ik overal steeds vreselijke uitslag van puistjes als ik me heb ingezeept of in gesmeert dus moet nu hypoallergene dingen hebben of dingen op natuurlijke basis.
    Ga vandaag wel even kijken.

13. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Dat hoop ik ook, Ik als praatgraag praat helemaal niet graag meer :(

Cheetara, dat hebik ook wel eens gehad, irritant!!!!!!

wat fijn dat jullie het nu langzamerhand aan iedereen vertellen, dat lijkt me een mooie mijlpaal, zeker ook voor jullie dat jullie er nu meer vertrouwen in gaan krijgen.

14. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Cheetara, wat fijn om al die positieve verhalen te horen. Ben blij dat het goed gaat met jullie kindje. Willen jullie weten wat het word?

Bops, lijkt me wel heftig als je dat elke dag moet aandraaien. Hoe lang gaat dit alles bij elkaar duren?

Denise, als je nog steeds geen ongi kramp hebt kan dat een goed teken zijn natuurlijk. Wanneer ga je weer testen?

Ik ben nog niet ongesteld, leek vanochtend even een ongikramp te hebben, maar dat was een keertje. Daarna niets meer. Heb wel al sinds een week een soort van kriebels in mijn buik. Kan het niet echt uitleggen, op een bepaalde plek begint het dan ineens te kriebelen, en dan heb ik ook de neiging om daar te krabben. Daarnaast jeuken mijn borsten en zijn ze hard nu. Normaal heb ik voor me ongi gigantische eetbuien, dat heb ik nu nog niet. Al begin ik al wel een beetje humeurig te worden. Dus laat me of zwanger zijn, of heel rap ongesteld worden.
    Heb geen testen in huis en ga ze de komende dagen ook niet halen. Heb al te vaak negatieve testen gehad, dus ik wacht voorlopig gewoon. Denk ik...

15. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Bops , dankje voor je lieve reactie . Als ik de keus opnieuw kon maken had ik weer dezelfde keuze gemaakt . Kijk dit is gewoon mijn droom , en je kan de schulden alles van je af laten pakken maar ook bedenken of je de mogelijkheid heb dat het kindje er niks van merkt . En het kan over 10 jaar nog wel zo zijn .

Me mannetje vind dit dus echt een lichtpuntje , hij weet de naam al heeft al gekeken voor een babykamer de kinderwagens zijn al aangewezen . Haha , dacht dat ik dat zou gaan doen :p.
    We gaan inderdaad goed om de tafel zitten en kijken hoe we dit het best kunnen regelen .
    Lief van je , als het even niet meer gaat zal ik je een pb sturen en andersom hetzelfde meid .

Ik kom er niet helemaal uit , ik kan uit je verhaal opmaken dat je ivb met een hazelip minder ruimte heb en je kaak wat smaller is wat vervelend is . Maar wat is er gebroken en wat moet je aandraaien , bedoel je een beugel of heb je misschien een kunstkaak? Sorry als dit echt een domme vraag is .
    Hoop eergeval dat je er minder last van krijgt .

Cheetara , wat fijn dat je de 12 weken echo heb gehad je zal je nu wel al een stuk beter voelen . Ik probeer me inderdaad ook niet meer zo druk te maken en te beseffen dat de kans dat het goed gaat een stuk groter is als de kans dat het niet goed gaat .

Wat fijn dat jullie het eindelijk iedereen konde vertellen ! Dat is echt een opluchting want je wil je geluk natuurlijk delen .

Wat lastig van je uitslag , hoop dat je goede wasmiddel shampoo en zeep kan vinden waar je wel tegen kan .

Daantje3 , wat spannend dat je nog niet ong bent ! Trek je van je krampjes niks aan die had ik ook . Hihi een kriebelend gevoel hoor je vaker . Ik had dat niet zo erg meer krampen . Wanneer wil je testen ?

Ik heb me vandaag aangemeld voor moeders voor moeders . Volgende week donderdag komt de vrouw hierheen .

16. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Daantje, ik snap wat je bedoelt, op een gegeven moment wil je gewoon geen teleurstelling meer.

Het aandraaien duurt nog 2,5 week en het gehele genezingsproces 3 maanden...

@Lisanne
    Ik weet zeker dat alles goed komt hoor!
    En ik wist ook al dat je vent het ondanks alles toch een lichtpuntje vind in het duister ;)
    Ik ben echt zo ontzettend blij voor jullie!! :D

Wat betreft mijn kaak, ze hebben mijn kaak nu aan 1 kant gebroken.
    Je zou dus kunnen zeggen dat hij "los" hangt ( nu is dat natuurlijk niet zo, maar even voor het idee :p )
    Ik heb in mijn bovenkaak een soort mechanisme zitten die mijn kaak op zijn plek houd en kan verbreden. Dus als je die aandraait gaat het verder uit elkaar staan, waardoor dus 1 kant van mijn kaak naar buiten geduwd word.
    Elke dag 0.5 mm gaat ie in de breedte verder, ik voel me op dit moment (net aangedraait) ook een breedbek kikker, zo voelt het echt haha.
    Dankzij de goede pijnstilling heb ik er eigenlijk vrij weinig last van, het is wel een zeurderige pijn de hele dag.
    Ik ben heel snel moe en dan ook echt uitgeput dus veel doen zit er voorlopig niet in.
    Ook moet ik oppassen dat ik niet ergens tegenaan stoot of val of iets in die richting.

Hoop dat je het nu een beetje snapt ;)

17. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Bops , Aach meid wat lief . Weet zeker dat het bij jou ook goed komt ! En dan het snel raak is ! Gebruik je ovulatietesten . Ik heb nog een doosje liggen met 10 stuks . Het heeft bij mij gewerkt haha .

Ik snap het nu inderdaad beter . Lijkt me heel pijnlijk , , en hoeveel standjes nog ? En wordt de pijn na die 2,5 week wel wat minder of blijft deze erge pijn 3 maanden ? Doet me denken aan zo een oorbel in je oor waar je telkens een dikkere doorheen moet doen . Erg pijnlijk . Gelukkig heb je goede pijnstillers . Haha snap dat je je net een breedbekkikker voelt :p , is ff wennen natuurlijk. Hoop dat je er gauw minder last van krijgt .

18. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Oeh klinkt erg pijnlijk bops.

En inderdaad die teleurstelling is killing. Ben nog niet ongi maar heb nu wel migraine, en dat heb ik vaker de dag van te voren. Dus we gaan morgen afwachten. Heb toch maar 3 testen besteld, komen morgen binnen. Dus morgen geen ongi, donderdagochtend testen.
    Maar gezien mijn migraine zal het wel een tegenvaller worden.

Ik wil wel ovutesten gaan gebruiken, als het deze maand niet wil lukken. Als je ze niet meer wil wil ik ze wel overnemen, laat maar weten wat de kosten zijn. Maar hoe werkt dat eigenlijk?

19. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @ Bops

Klinkt pijnlijk, hoop dat het snel minder pijnlijk word!

@ Daantje

Hier ook nog geen ongi dus ik ga morgen testen halen en donderdagochtend weer testen... ik ben nu 2/3 dagen overtijd.. en zondag voor het laatst getest..
    Testen we samen!
    Maar ik verwacht zelf wel ongesteld te worden, heb geen tekenen zoals normaal, maar liever zonder hoge verwachtingen dan met..:) als een soort van zelfbescherming.

@ Dunchan

LIeve woordjes :), ik ga ook vanaf deze maand minder proberen, ovu testen de deur uit en lekker leuke dingen doen, we zien dan wel waar het schip strand. Als ik eind juli nog steeds problemen met mijn ongi heb en aan de lange cyclussen zit dan ga ik naar de Ha, we proberen het dan ook ongeveer een jaar..

@ CHeetara

Zo leuk dat je het nu lekker kan vertellen, heb je eigenijk al een beetje een buikje?
    BEN IK HEEL ERG BENIEUWD NAAR :D

20. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ik verwacht ook gewoon ongesteld te worden hoor. We gaan donderdag samen testen, ik ga hopen dat we dan nog niet ongesteld zijn! Dan ga ik nu richting bed, morgen vroeg op en nu migraine:(

Deel Deze Pagina