Daantje3 , Ik had dus ook al me ongi tekenen hoor en bleef net als jou roepen dat ik ong werd . Volgends mij zit dat gewoon in je . Ben nu weer bang dat het mis gaat en ga zo maar door . Als iemand hier de testen wil , zijn alleen de verzendkosten goed hoor . Gun iedereen het hier van harte dus . En echt meid ik was er de hele hele dag door mee bezig het zegt echt niks . Ik tests gewoon vanaf 5 dagen voordat ik me ovulatie verwachten . Verwachten verder niet veel van die testen en toen was die positief ( twee even donkere strepen) en toen hebben we 3 dagen gevreeën . En je weet ook echt wanneer je echt overtijd bent na 16 dagen na me ei niet ong zijn vond ik het toch best lang duren . Ik raad je alleen deze ovu testen niet aan heb ze zelf nog nooit gebruikt en het zijn dipsticks dus voor de eerste keer kan je beter iets duidelijks gebruiken . Die van testpoint waren echt goed die gebruikte ik . Sdenise , hetzelfde verhaal als hier boven ! Luister maar even niet naar je gevoel je gevoel zegt momenteel even niks .
Meiden, Even een ego berichtje. Ik ben mezelf gek aan het maken. Het is maar goed dat ik aan het werk ben. Maar heb mezelf inmiddels wijsgemaakt dt ik zwanger ben. Als ik ongi word gaat dit zon vieze tegenvaller worden. Voel nu nog niets...morgenvroeg testen. Zenuwachtig
Daantje3 , het geeft niet , als je echt zwanger bent wordt je er niet minder zwanger van als je het gaat denken . Ik had mezelf ook de ene dag wijs gemaakt dat ik zwanger was de andere dag was ik echt boos op mezelf want ik zou het mezelf nooit meer wijs maken na al die teleurstellingen . Je kan dan wel proberen te denken dat je niet zwanger bent maar dat is heel moeilijk omdat dus gewoon een kans is dat je wel zwanger bent , en dat blijft door je hoofd gaan .
Al met al doet het niet alleen wat met je lichaam maar ook met je hoofd! Met ups en downs! @bops, oeh meid.. Is het zwaar dat aandraaien? Doet het veel pijn als je dat doet? @lisanne, wat lief van je mannetje dat ie al zoveel dingen heeft bekeken enzo! Hihi @all, ik hoop dat ik niemand vergeet. Niet zo bedoelt! Ben erg druk geweest laatste tijd en nu mag ik volgens m'n banner over 4 dagen testen! Ben zo benieuwd!! Mannetje zegt dat het raak is.. Dat wil ik zelf ook graag voelen natuurlijk! Maar ben he bang dat het niet zo is!:-/
@ Daantje, Ik weet hoe je je voelt.. Laten we hopen op op het beste, is het niet zo dan trakteren we onszelf op iets leuks. Dus verzin iets leuks, wat je jezelf kan geven als je toch ongi word Dat werkt bij mij altijd wel fijn Omdat ik al dacht niet zwanger te zijn heb ik mezelf 2 leuke jasjes en een truitje kado gedaan @ Hilse Ben zo benieuwd hoop het zo voor je !!! Voel je al iets ? Btw heb ik nu testen gekocht en weet ik niet of ik kan wachten, ik ben nu 3 / 4 dagen overtijd,... Ik hoop dat ik het red Daantje
Stomm, ik wilde zo graag testen en dacht dat ik moest plassen maar toch niet echt, dus nu is het een verspilde test geweest. Nu ben ik weer boos op mezelf en hoop ik gewoon op wat duidelijkheid! Laat me dan maar ongi worden, maar niet ongesteld en niet zwanger vind ik net zo'n leuke combi Ik heb er twee van de kruidvat, dus alsnog morgenochtend..
Thanks voor jullie lieve woorden! Voel je al wat Hilse? Ben benieuwd, mijn vent weet niet eens wanneer ik ongi zou moeten worden. Wanneer ga je testen? Ik heb inmiddels getest, het resultaat is zoals verwacht belabberd. Heb snel maar een bonbonnetje gegeten. Ik probeer in vorm te komen voor de zomer en omdat ik mezelf te zwaar vind. Dus als ik toch ongesteld ga worden dan ga ik deze maand kei hard afvallen! Denise ik hoop zo ontzettend dat het raak is bij jou. Dan word het voor mij ook wat leuker, geeft goede hoop!
Ik ga ervan uit dat het negatief is, ik heb zondag voor het laatst getest, als je deze ongeldige test niet meerekent... Maar tot nu toe allamaal kei negatief, dus ga er niet vanuit dat hij positief word. Marja dan mag ik van mij nu wel ongi worden, nog geen bloedverlies, zelfs niet een druppel, geen kramp zoals normaal.. Niks nada noppes... Dus ik ben een beetje in de war
Daantje3 , wat een rustige reactie ! Je mag wel even schelden hier hoor om het van je af te gooien . Het doet toch altijd pijn . Je heb gelijk ook dat je een lekker bonbonnetje pakt . Is het afvallen echt nodig of vind je dat zelf alleen maar . Mag ik vragen hoeveel je weegt ? SDenise , jij heb testen gebruikt hè , hoeveel dagen geleden was de test positief ? Ovulatietesten bedoel ik hè .
Vrijdag of zaterdag dus 9 of 10 maart.. Maar ik weet dat je ei dan later kan springen...maar ik had ook een bloeding (die ik zie als eisprongbloeding). Dus lijkt me dat hij uiterlijk zondag gesprongen kan zijn ? Of ook maandag ? Dan zou ik nu pas 1 dag overtijd zijn... Iig doe ik morgenochtend weer een testje, hoop gewoon zo erg dat ik een late tester ben.. Je hoort wel eens dat sommige vrouwen pas heel laat positief testen.. Tot nu toe is alles niet zoals het hoort te zijn,dus laat het dan dat zijn...
Als toen je ovulatie was zou je toch nu echt wel ong moeten zijn of snel moeten worden . Dus denk inderdaad dat een testje wel handig is ! Hoop echt dat die positief is . En inderdaad genoeg late testers . Welk merk had je gebruikt?
Ik had vrijdag getest met cb digitaal en Zondag met een normale clear blue.. Ik heb nu van kruidvat, maar net eentje verspild omdat ik dacht dat ik naar de wc moest en dus niet Nu morgenochtend dan maar...hoop het zo, alleen door de negatieve testen durf ik gewoon niet te hopen.. En anders hoop ik snel ongesteld te worden, anders is dat ook niet goed !
@Daantje, jammer meid!!!! @Denise, misschien is het handig om sowieso altijd in een potje/bekertje te plassen. Dan heb je altijd wel iets er in, zodat je voldoende hebt om mee te testen! Doe ik altijd, anders ben ik bang dat ik idd te weinig urine heb Maar wel spannend.. Morgen weer een testje wagen? Hier heel moe.. Duizelig, redelijk veel afscheiding doorzichtig/wit, gister en vanochtend misselijk...! Durf niet te hopen.. We'll see......
Dat ga morgen dan ook inderdaad doen Morgenochtend dan idd een testje, maar ik hoop gewoon op iets, al is het mijn ongi...maar dit is echt niks
meiden, ben een paar daagjes niet geweest, omdat ik er even niet zo mee bezig wilde zijn, aangezien in nog steeds niet ongie ben ik ga dus maar eens even bij lezen en misschien lees ik nog wel wat leuke nieuwtjes..
Hè flavour Hier ook nog niet ongi, zit nu op dag 47.... Ik normaal een cyclus van 38 dagen en vorige maand aan ovutesten gedaan, mijn ei later gevonden en nu ongeveer 3 dagen overtijd... Misschien heb je ook je ei later gehad ? Dan kan je latere ongi worden..