Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Meiden... Lange tijd hier niet meer geweest.. Zit op een forum met allemaal meiden die ook in de mmm, zitten.. (Sorry)
    Heb een aantal grote stappen gemaakt voor degene die het leuk vinden:

Maandag ben ik bij de gyn geweest, kreeg eerst een gesprek om wat gegevens door te nemen enzo en mocht daarna naar de arts. Aan mijn cyclussen & temperatuur te zien krijg ik waarschijnlijk geen eisprong. Dus vrij wel zeker aan de medicijnen.

Heb vandaag bloed laten prikken en volgende week (2 april) moeten wij terug voor een Echo & zaad onderzoek. Ze doen dan meteen een samenlevingstest, en kijken of er een eitje begint te groeien (CD 14) dat zal waarschijnlijk wel niet! (Want ALS er een eitje groeit is het rond CD 21 bij mijn cyclussen van 35 dagen) Als er geen eitje groeit krijg ik medicijnen, moet daarna weer terug komen om te kijken of het gelukt is, is het niet gelukt dan krijg ik rond CD 32 medicijnen om mijn ongesteldheid 'op te wekken?' Dus écht de mediche molen in.... Spannend allemaal.

Ik wens jullie allemaal snel een positieve test toe.. Dikke knuf

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

@ukkie,
    oke dat is even wat zeg! maar wel fijn dat jullie nu gehoord en geholpen worden!
    Hopen dat er geen eitje springt eigenlijk en dat je dan die medicijnen kan krijgen zodat je er zeker van bent dat je eitjes wel komen!
    Al zal het natuurlijk fijn zijn als er wel eentje springt en het raak zou zijn hihi :):)
    Duim voor je!!

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

@all,
    hier lekker misselijk.. bah... waar komt het nou van? :(

4. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lisanne, jeetje wat erg allemaal L uiteraard wel gefeliciteerd, lees dat je mannetje wel blij is!! J kan ook niet anders er groeit toch iets moois in je.. wat van jullie is!! Geniet ervan.

@sdenise, jammer.. nieuwe ronde, nieuwe kansen, maar uiteraard wel eerst ongi worden… ik wacht ook nog steeds.. L

@bops, jeetje wat een ingreep een kaak operatie.. hoe staat het ermee?? Wow lees iets verder en het lijkt mij niet niks om het zelf te moeten aandraaien etc.. heftig en pijnlijk… Beterschap en we missen jou ook hier!! J

@cheetara, goed geslaagd dus op die soort babybeurs.. leuk!
    zo net even je verhaal gelezen, haha.. leuk dat iedereen zo positief reageert! En misverstanden gebeuren overal, goed van je dat je meteen hebt opgebeld om het helder te krijgen.. goed opgelost zo toch! En erg leuke reacties van je familie!
    J
    Fijn dat de 12 wkn echo goed was!!! Geniet ervan..

@dunchan, nog gefeliciteerd! J leuke dag gehad?? Hoop dat de kleine weer een beetje beter is..
    @daantje3, balen van je test.. nu dan maar snel ongi worden..

@sdenise, ben benieuwd, hoop het zoooo voor je!!

@ukkie, fijn dat jullie geholpen worden… heel veel succes.. J

Zo heb weer even bijgelezen..
    Meiden hier nog steeds niet ongi, hoop echt dat ik het snel wordt, want wordt hier echt gek van…

5. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb het trouwens erg druk gehad afgelopen dagen, werken, gisteren was ik jarig (maar gewoon gewerkt, haha.. wel had mijn mannetje lekker voor me gekookt) dus gelukkig niet veel na kunnen denken, maar wel dat als ik elke keer naar de wc ging hopen dat ik bloed zag... laat me maar ongi worden, want dit wachten is ook niets..

ik ben trouwens ergens achter gekomen... mijn zuslief is bezig voor een 2e... ben erg enthousiast erover.. al wilde ze het me eerst niet vertellen omdat ze me niet voorbij wilde lopen, omdat wij voor de 1e bezig zijn.

nu zijn we dus beide in ronde 2, maar zuslief denkt dat ze zwanger is, we gaan morgen samen even nieuwe testen halen, aangezien in toch nog een testje wil doen, zodat ik alles zeker weet..

Ze vind het zo erg dat ze nu wss eerder zwanger is als ik, dat ze wil wachten met 12 wkn voor ze het aan iedereen gaat vertellen, want wie weet wordt ik toch nog zwanger en kan ik het eerder vertellen.. vind het zooo lief van dr!! :) echt schattig dat ze zo meeleeft..
    het is echt fijn dat ik dit samen kan delen met mijn sister.. :) al is het soms wel lastig, omdat paps en mams er niets van weten en we elkaar niet veel zien ivm langere afstand en als we elkaar dan zien is mams er meestal ook.. maar gelukkig bestaat er ook whats app.. :)

morgen ga ik gezellig een dagje weg met mijn sister, de kleine meid, mams en onze 2 achternichtjes (ze zijn als nichtjes voor ons, onze oppaskindjes).... wordt vroeg mijn bedje uit, dus ga er zo maar eens in.. heb er zin in.. :)

hopelijk ben ik er morgen weer even.. als ik niet vermoeit thuis kom :) en hopelijk mag ik dan goed nieuws lezen.. :)

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

@flavour, veel plezier morgen!
    Wel leuk dat jullie allebei in de 2e ronde zitten!
    Zal we leven slikken zijn denk ik als zij nu al zwanger is.. Maar bij jou komt het heus ook meid:)

Ik ga ook maar op bed.. Voel me nog steeds belabberd..:(

7. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    het zou inderdaad heel dubbel zijn, zal heel blij voor haar zijn, maar voor mij minder.. maar inderdaad mijn tijd komt ook vast wel...

minder dat je misselijk bent.. beterschap en truste...

8. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Nee die gebruik ik niet, maar we zijn dan ook nog niet bewust aan het mikken ;)

De pijn valt heel erg mee, ik had het ook vele malen erger verwacht, maar tot nu toe te doen!
    Het is nu in totaal 1,5 mm verbreed raar idee hoor!

Wat de pijn na de 2,5 week gaat doen.. ik heb echt geen idee, de tijd zal het me leren :p

9. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Valt best mee, zorg gewoon dat ik onder de doping zit :p

ik duim voor je meissie!!!

10. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Ukkie,
    Balen dat je de mmm in moet, maar wel super dat ze jullie daarbij kunnen helpen, dan gaat het er nu eindelijk van komen!!

Flavour,
    Dubbel, heel moeilijk.. snap ong. wel wat je bedoelt!
    Ik hoop dat je samen met je zus zwanger mag zijn!

11. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Hier de laatste tijd wat minder achter de pc, heb meeeeeer afspraken (gelukkig dat het een goede reden heeft anders zou ik er gek van worden), en ik plan m'n activiteiten een beetje om de middag heen want dan moet ik echt een tukje doen. Anders wordt ik het hormonster en iedereen in het huishouden die duikt bijna weg voor me als ik langs kom:(;):p.

Bops, het is inderdaad heel vervelend om niet meer je gebruikelijke producten te kunnen gebruiken...:( Ik heb eergisteren 75e uit moeten geven bij de apotheek voor nieuwe hypoallergene producten, gelukkig had ik daar veel diabetespunten gespaart en heb ik het daarmee kunnen betalen;):), maar de neutral wasmiddel is ook een stukkie duurder. Naja we zien wel weer hoe het daarmee allemaal zal gaan, het enigste wat ik wat minder vind is dat ik maar 2 keer in de week zou moeten douchen...:$ normaal deed ik dat om de dag of soms iedere dag, dat zal even wennen worden alleen eventjes wat opfrissen.

Daantje, het maakt ons echt niet uit wat het is:) maar we willen het wel graag weten zodat ik ook wat meer kleurdingen zal kunnen aanschaffen, lijkt me toch leuk om te weten of ik rokjes en jurkjes kan kopen of dat ik leuke broekjes of pakjes ofzo kan halen.
    Vind het trouwens lastig voor je dat je nog niet weet hoe het met jezelf zit, tja een vrouwenlichaam he... Ik hoop dat je alsnog posi test meid.:D

Lisanne, wat geweldig dat jullie allebei zo blij zijn met het aankomende kleintje in alle rottigheid komt er toch iets om naar uit te kijken.
    Het is wel even vreemd om iedereen het te kunnen vertellen, maar iedereen is er vrolijk over en dat vinden we leuk (we hadden wel wat opmerkingen verwacht, maar dat kan nog komen:(), maar tot nu toe hebben we alleen maar leuke reacties gehad.
    Geweldig trouwens dat je je hebt ingeschreven voor moeders voor moeders!:D:D Zo kunnen we ook nog wat goeds doen voor andere vrouwen.

Denise, ik heb al wel een buikje (heb ik al wat van mezelf) maar ik geloof dat in de eerste maanden ook je darmen gaan veranderen van plaats om ruimte te maken voor de groeiende baarmoeder, nou dat heb ik hier dan wel gemerkt zeg!:$ M'n buik is groter en het zal niet lang meer duren voordat ik me zwangerschapkleding aantrek hoor, m'n broeken passen alleen nog dicht als ik sta. Van mij mag dat babybuikje toch wel snel komen want nu zie je dat het nog allemaal darmen zijn (en natuurlijk m'n al natuurlijke rolletjes:)), we maken iedere 2 weken een buikfoto maar ik vind het nog zo raar omdat het nogsteeds geen duidelijke babybuik is;), ik hoop wel dat dat snel komt.:p

Ukkie, wat fijn om te horen van je hier, jeetje wat zwaar vervelend voor jullie om door de mmm heen te moeten gaan:(, ik hoop dat jullie snel goede resultaten krijgen meid, lijkt me echt zo dubbel en dwars niks om dat te moeten door gaan. Maar wel goed dat het er is voor jullie.

flavour, nog gefeliciteert. Leuk dat je zus toch zo aan jullie denkt, en ik hoop voor je dat het snel raak is.:) Het lijkt me zo leuk om het samen met je zus tegelijk te kunnen delen:D.
    Veel plezier trouwens vandaag op het dagje weg met z'n allen.

12. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Meiden ff kort berichtje ga vanavond even bij lezen en reageren op iedereen. Zit hier nog steeds met een ziek mannetje. Hij heeft een lucht weg infecties. Hij wordt vol gepropt met medicijnen en hopelijk slaat het snel aan. Morgen naar het Sofia kinderziekenhuis met hem.
    Dus vandaar weinig tijd om te kletsen. Veel slaap gebrek aan gezien ik nachten wakker loop met hem.

Verder zijn we de afgelopen dagen flink aan de klus gegaan. En gaan nog even door whahaha volgens mijn man is het weer raak...... Maar we wachten het af... Ben er niet zo mee bezig deze dagen van me zieke manneke. Aan de ene kant wel fijn dat ik wat afgeleid ben anders ben ik weer in de stress van wanneer we moeten enzo.

Meiden jullie horen mij vanavond weer eventjes. Mijn zieke baby man is alweer wakker van 10 min slaap....

13. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Zo weer een beetje bij gelezen meiden.

Voor de meiden die negatief hebben getest super baluh:(.
    Hopelijk snel ongi dan kunnen jullie op naar een nieuwe ronde.

@ ukkie heel veel succes. Jullie worden nu eindelijk geholpen en hoop dat jullie snel zwanger zijn.

@ Hilse baluh dat je misselijk ben..... Meschien ben je wel zwanger.....;) ik ga voor je duimen je kan bijna testen toch.

@ flavour baluhzeg die onzekerheid en dat je cyclus zo lang is..... Hopelijk snel duidelijkheid.
    Wat een verhaal zeg. Leuk dat je zus ook weer zwanger wil worden en dat jullie zelfde ronde zitten. En zal idd wel slikken zijn als zij eerder zwanger is al jij. Ik hoop dat het snel raak is:p

Ik hoop niemand vergeten te zijn anders sorry daarvoor. Ik ga me bed in ben kapot. Truste allemaal....

14. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @ukkie
    Wat fijn om te lezen dat jullie geholpen worden :)
    Ik hoop dat het geluk snel jullie kant op komt.. !

@all
    Vet witte test, nog geen tekenen van ongi en ondertussen op dag 50.. Gaat lekker zo ! :/

Voor iedereen die ik nu even vergeet, sorry! Morgen weer bijlezen, nu even lekker slapen !

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

Nou dames, lekker weer is anders:( baaahh..
    Ik ga zo de deur uit richting beverwijk (babyzaak).. Het waait echt enorm hier!

Zaterdag moet ik oppassen van 8 tot 14, daarna komt er iemand kijken bij een pony van mij, wordt misschien verkocht dan!
    Zondag moet ik weer werken, ergens anders; restaurant, werk ik sinds kort!:) van 14 tot 20..
    Hopen dat het weer dan mooier is!

@denise, balen hoor dat het zo lang duurt voor je! Knuff!

16. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Hahahaha vrouwen en hormonen :D

Maar waarom mag je niet meer douchen ?

17. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Nou, ik wou dat ik mijn vent zo ver kreeg ;)
    hahaha die heb ik 1x meegekregen naar de prenatal en nu is het over!

Ohhh, nou hoop dat het een leuk iemand is voor je pony.

18. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Jeetje meid... ik vind het zo erg voor je.. ik wou dat ik wat voor je kon doen! *knufff*

19. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    aahww wat vervelend voor je mannetje!! hoop dat hij zich inmiddels beter voelt.
    Weten jullie al hoe het komt?

20. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Denise, Balen dat en die test negatief is en er ook nog steeds geen ongi is. Graag het een of het ander, maar niet niets....

Hilse, ik hoop ontzettend dat die misselijkheid een goed teken voor je is:). Leuk dat je een baan hebt trouwens!

Flavour, ik hoop dat je snel ongi wordt, of toch stiekem zwanger blijkt te zijn:). Leuk dat je nu gelijk loopt met je zus en samen zwanger probeert te worden. Maarja, als zij dan eerder zwanger is gaat dat vast en zeker heftig en pijnlijk zijn.

Ukkie, goed dat jullie de stap hebben gezet om er werk van te maken. Wel balen dat het zo moet natuurlijk. Ik hoop voor je dat het probleem zich beperkt tot een gebrek aan ei(sprong). En dat het maar snel raak mag zijn! Mag onderhand wel:)

Cheetara, balen dat je die andere producten moet gaan gebruiken. Kan dat bij iedereen gebeuren door de zwangerschapshormonen? Als je een buikje hebt, wil je dan een foto plaatsen:D? En hoezo mag je maar zo weinig douchen inderdaad?

Lisanne, ik moet zeggen dat toen de uitslag negatief was ik ook alleen maar dacht, oke dit had ik wel verwacht. Was er nog niet eens heel verdrietig om. Ergens zit toch in mijn hoofd dat het nooit gaat lukken. Maar aangezien ik nu nog steeds niet ongi ben en het er ook niet aan lijkt te komen kreeg ik stiekem een beetje hoop nog. Misschien dat ik morgenvroeg nog een keertje test. Is het dan negatief dan hou ik ermee op. Zit nu op dag 33. Ben benieuwd hoe het gaat lopen.
    En dat afvallen, ik ben 1.63 en weeg 62 kilo. Ben absoluut niet dik, maar heb rond mijn middel een minder mooi vetlaagje zitten wat ik erg lelijk vind. Ik wil straks in de zomer gewoon een spijkerbroek en een strak truitje aan kunnen zonder dat ik me druk maak om me buik. En nu doe ik dat wel, voel me zo niet op me gemak. En begrijp me niet verkeerd, 10 kilo afvallen is niet de bedoeling. Als me buik maar strak wordt:)

Dunchan, beterschap met je ventje! Lijkt me niet tof om je kleintje zo ziek en hulpeloos te zien.

Deel Deze Pagina