Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Goedemorgen Dames,

De test is wederom negatief. Dus laat me nu maar gauw ongesteld worden. Ik ben klaar voor ronde 6!

2. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    @ Daantje baluh meis. Geef de moet niet op hoor. En idd hopen dame dan snel ongi bent dan kun je op naar de volgende ronde.

@ denise baluh dat zo lang duurt..... Hoop snel duidelijke voor je. Dikke knuf

@ bops ja de medicijnen slaan aan koorts is gezakt bijna weg. Maar meneer slaapt snachts mega slecht hij is dan benauwd. Dus kotst hij alles uit enzo dus dat sloopt wel een beetje.
    En hoe gaat het met jouw?

@ all sinds gistermiddag kleine steekjes recht onder in me buik. En best laste van tot een uur of 1. Nu misselijk en zeur pijnen in me buik.
    Als het goed is gisteren mijn eisprong gehad dus neem aan dat het daarbij hoord. Nu naar manege lekker met me paardje freubellen. En even lekker buiten rijden. Fijne zaterdag allemaal

3. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Dunchan, dat klinkt als je eisprong inderdaad.
    Veel plezier op de manege vandaag!

Ik ben ongi geworden:D. Misschien vreemd dat ik er blij mee ben. Maar is weer een nieuwe ronde!

Fijn weekend allemaal!

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey dames!

Net m'n ponytje verkocht.. :( en :)
    Is nooit leuk om een dier weg te doen :(
    Maar wel fijn dat ik nu meer ruimte heb en het rustiger is met 2 :)

5. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Hilse, jammer dat je je pony weg hebt moeten doen, maar je zult vast en zeker een goed thuis voor hem hebben gevonden. :)

Dunchan, nog beterschap met je knulletje meid, lijkt me echt vreselijk hem zo te zien. :( Ik hoop voor je dat je ondertussen toch ook een beetje rust krijgt.

Ik mag (eigenlijk) niet vaker meer dan 2 keer in de week douchen, omdat vaker douchen m'n huid te veel uitdroogt en dat ik door vaker douchen blijkbaar m'n huid uit balans heb gebracht, maar ik zit eraan te denken om nog een neutral iedere dag te halen en hypoallergene bodymilk ofzo te halen zodat ik toch een keertje meer kan douchen. (maar 2 keer in de week douchen is niet echt iets voor mij...)

Ze zei dat ik een aantal weken snel vet haar kan krijgen en een vette huid, omdat m'n huid het heeft geprobeert te compenseren door meer te gaan produceren, dus je gaat in cirkels rond: je gaat meer douchen dus je krijgt sneller vet haar en huid waardoor je weer meer gaat douchen...

En je kunt ineens meer last gaan krijgen van producten waar je normaal geen last van had tijdens je zwangerschap.
    Ik gebruikte altijd gewone dingen andrelon en goedkope producten wasmiddel enzo, maar daar kan ik nu nog slechter tegen dan eerst. Ik had eerst al wel wat last maar voor een paar puistjes erdoor ga je nog niet echt van middel veranderen maar nu is het zo erg dat als ik er al aan denk er puistjes over m'n hele lichaam ontstaan, bij wijze van spreken. Dus dacht ach laat ik daar maar nu wat aan gaan doen.

Hierzo trouwens van de week de baby voor de eerste keer gevoeld,:D:D best vroeg al maar het kan gewoon niets anders zijn geweest. M'n man was bezig te voelen of hij m'n baarmoeder al voelde en inderdaad een bobbel in m'n buik,:) hij er een aantal keer tegenaan drukken, houdt ermee op, en voel ik ineens het gevoel alsof er een heel zacht stofje tegen m'n buik aan wordt gewreven aan de binnenkant.:$:D Gister nog een keertje 's ochtend gevoelt en 's avonds nadat ik een lachbui had gehad en m'n buik helemaal aan het schudden was geweest.:p

Een buikje heb ik al:), maar ik wou dat ik kon zeggen dat je al zag dat het een babybuikje was, heb aan het begin een keertje gepost in topic oktober buikjes en we moeten nog even een foto maken (om het bij te houden), maar ik hoop dat je snel kan zien dat het om een baby gaat, nu zie ik er gewoon dik(ker) uit;):).

Heb trouwens net op de vakantieveilingen site geboden op apenheul kaartjes:p en we waren het hoogste bod dus,:) we hebben gezegt dat we lekker maandag over een week ernaartoe gaan, voordat de echte drukte van trouwen en baby gaat gebeuren we samen nog even een dagje weg zijn.:D
    Zijn wel benieuwd hoor, zijn er allebei niet meer geweest sinds we ongeveer 2 waren...:$:p

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

hey dames
    vandaag 1e echo gehad vond t zo spannend !
    hartje klopte goed , kleintje was 1,6 cm dus groot genoeg voor dit termijn en ik ben 8+1 weken :) precies op termijn :)

7. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hilse, inderdaad rot als je afscheid moet nemen van een diertje. Je hecht je er zo snel aan! Ga je morgen testen?

Cheetara, wat bijzonder dat je jullie kleintje al hebt mogen voelen! Lijkt me echt een bijzonder gevoel.
    Apenheul ben ik ook al jaaaaren niet geweest, lijkt me wel super leuk. Weet wel dat je daar je spullen goed moet opbergen want die aapjes jatten alles!

Behappy, Super fijn dat alles goed is. Ik moet eerlijk bekennen dat ik op die foto's altijd weinig zie, is dat witte figuurtje midden in het zwarte het kindje?

8. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    @ Daantje ik ga weer voor je duimen...;)

@ Hilse altijd zwaar het weg doen van een huis dier. Zal wel even zwaar voor je zijn. Knuffel.:)

@ cheertara dat is wel heel snel zeg maar wel leuk. Ik voelde mijn kindje met 17 weken pasen dat vergeet je nooit meer is echt iets bijzonders. Leuk dat jullie naar de apenheul gaan. Ben daar toen ik kleinen geweest. En pas idd goed op je spullen...:cool:

@ behappy Ahh zo'n klein baby'tje in je buik. Zoiets moois. Kan niet wachten om dat ook weer te hebben. Geniet ervan;) is echt iets bijzonders:p

@all hier vanavond helemaal alleen thuis nou ja samen met babyman maar die slaapt. Man lief zit bij voetbal in de KUIP met een vriend. Ik ga zo maar is richting bed.... Slaap gebrek hahaha:p
    Voor de zwangere meiden geniet nog even van het kunnen door slapen snachts.
    Morgen rustig dagje. Meschien ff naar Brielle daar hebben ze 1 april viering. Is het altijd een groot feest.
    Meiden voor de rest niet echt veel boeiendst te vertellen dus ga jullie niet verder lastig vallen:p
    Fijne avond allemaal en truste voor straks.

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

thanks lieverds ! hoop dat alles bij de 2e echo ook nog goednis
    maar heb er een goed gevoel
    over !

10. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @cheetara

Super leuk ! Ben zo benieuwd naar je buikje en leuk dat je de baby voelde ! <3 !

@ Hilse
    Idd niet leuk om dieren weg te doen, de andere twee maar extra verwennen ! :)

@ behappy
    Leuk zo'n eerste echo :)

@ dunchan
    Toch wel lekker zo alleen in huis, kan je even lekker dingen voor jezelf doen toch, je eigen programma's kijken enzo ^^

@ all
    Vandaag eerste dag in mijn nieuwe huis, wel raar, ander soort geluiden enzo... Mijn katjes zijn nog heel erg aan het wennen maar al wel lekker aan het slapen.. Vandaag wat dingen uitpakken, want alles is kwijt ;)
    Tv en internet doet het al !

Ongi nog steeds niks, ik heb wel al 3 dagen krampen dus dacht dat het zo komen, maar toch niet :(
    Morgen gooi ik er weer een testje tegenaan..

11. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Behappy, wat leuk dat je jouw kleintje ook al gezien hebt, leuke foto's trouwens :D (meteen gekeken;):p), wij liepen op 8weken en 10 weken ook precies goed maar bij de 12 weken zeiden ze dat we toch ietsje verder waren. En gewoon gelukkig zijn met je zwangerschap nu, wij durfden ons ook niet eerder dan 12 weken rijk te rekenen hoor maar we genoten er wel regelmatig even van. Ga je trouwens meedoen aan moeders voor moeders?

Daantje, ik zit eraan te denken om de ritsen van de rugzak met veiligheidsspelden vast te zetten;), voor het geval dat die beestjes weten hoe je ritsen open krijgt.:$:)

Ik vond het ook nogal vroeg maar ik heb gehoort dat er meer vrouwen zijn die het zo vroeg voelen, en ik ben me vaak erg bewust van m'n lichaam en het kon niets anders wezen, dus ik ga ervanuit dat dat de kleine al was.

Voor de geinteresseerden hier is de buikfoto van 13 weken,:) ik vind dat je nog niet een echte babybuik ziet maar ik ga wel al zwangerschapskleding dragen want m'n knoopje kan echt niet meer dicht:).

12. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, heb wel bijgelezen maar geen puf om te reageren. Vandaag weer er een druk dagje gehad op het werk. (was koopzondag) en vanavond het huisje nog een beetje gepoetst.. Ik ga morgen of dinsdag even reageren op iedereen..

Hier nog steeds niet ongie :( hopen dat het snel mag komen...
    Fijne avond meiden..

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Inderdaad nooit leuk om een dier weg te moeten doen!
    Gelukkig doen de 2 die ''overgebleven'' zijn het super goed zo. Ze zijn eigenlijk veel rustiger geworden, met name de jongste. Alleen maar positief eigenlijk, dus ben wel blij :)

Ik wou eigenlijk gister een testje kopen van kv of cb, maar helaas niet gelukt! En nu heb ik dus voor morgen ook niks.. Wel balen! Maar ben er eigenlijk ook rustig onder, heel gek wel!
    Ik eet ook al 3,4 dagen heel weinig, heb ik anders nooit! + wit slijm + duizelig + jeukende borsten + meer bultjes op mn tepels (dacht ik net te zien).. Sjaa! Hoop dat ik 't niet fout heb, maarja!:(:)
    Hoe gaat het met de rest hier??:)

Vandaag gewerkt van 2 tot half9. Super druk geweest! Nu eindelijk gedoucht en wel op mn lappie :)

@Cheetera, mooi buikje al hoor! Hihi! Wat voor zwangerschapskleren draag je al? Gaat het nog goed met mvm? Ik denk dat ik dat ook ga doen! (als ik ooit zwanger mag worden:p)

14. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Nou ja hilse je lijkt er wel ''tekens'' bij te krijgen, dus wie weet...

De zwangerschapskleding die ik draag is wat ik bij de berentrein (tweedehandsbeursje) heb gekocht, 2 dingen zijn wat te groot, ik denk dat ik daarvan probeer heet te wassen dat het misschien een beetje krimpt zodat ik het ook pas, en anders maakt het niet uit(koste toch een euri of 2)
    Ik draag nu een rok tot de knie (met ook echt zo'n buikband eraan) en hij zit toch wel even vreemd, maar ik vind het fijn dat ik niet steeds m'n knoop en rits open hoef te doen (en het soms vergeet als ik opsta en naar buiten loop) en ik heb nog een rok tot de knie alleen andere stof en een leuke olijf achtige kleur. En nog een kleiner rokje (alles trouwens met buikband eraan) spijkerrokje wat boven de knie, meestal ben ik daar niet weg van maar het wordt toch zomer en het was niet duur.
    Verder heb ik 2 gewone zwangerschapsshirtjes, een blauwe met driekwart mouw van prenatal (eerste rok is dat blijkbaar ook) en een shirtje dat ik ook op de berentrein heb gekocht en dat is cremekleurig gestreept met wit ook wel een lekker shirtje.

Wauw wat een tekst om kleding te beschrijven zeg...

En ik pies nog steeds goed voor mvm, zeker wel hoor. Al moet ik nu vaker 's nachts eruit om naar het toilet te gaan, en als ik denk dat dat alleen nog maar meer gaat worden dan hoop ik eigenlijk dat het volgende huis een toilet boven zal hebben.

Je zal wel zwanger worden meid, al voelt dat soms niet zo. En dan kun je ook piesen voor vrouwen die moeite hebben zelf zwanger te raken.;)

15. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    wij zijn beide 26 en gaan ook voor de eerste

16. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    @ Cheetara goed van je dat je mee doet aan mvm ik heb het ook gedaan alleen ik plaste niet zoveel.....

@ Hilse zie ik nu aan je banner dat je ongi bent...:$ baluh meid geef de moet niet op hoor dikke knuf

@ lennyt welkom. Hopelijk voor jullie ook snel een zwangerschap. Zie dat je al een aantal rondes heb gehad. Baluh voor jullie dat het zolang duurt hè !! Succes!!

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

@dunchan, hee ik zie het nu ook! hij is denk ik zomaar verder gegaan, want dat klopt niet hoor! wel vreemd trouwens!!!
    Ga vanmiddag testjes kopen :)

18. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    @ Hilse oké nou spannend meid!! Ik duim voor je...... Hopelijk krijg je vriend gelijk. Hou ons op de hoogte hoor:p succes met de test en alvast een dikke knuf...

19. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Lennyt, welkom!:) Hopelijk zullen jullie ook snel zwanger zijn, zijn jullie al een aantal rondes bezig, of gaan jullie nu beginnen en zijn dat je cyclussen na de anti conceptie gebruik?

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

Heyhey,
    Ik zag vanmorgen een super licht plusje maar verdween ook weer:(
    Maar nog niet ongesteld dus overmorgen maar weer testen als er dan nog geen bloed is!:)

Deel Deze Pagina