Welkom!! @cheetera, leuk hè apenheul! Ben er vorig zomer geweest @lennyt, ben jij de lennyt van mijn pendel? @all, fijne pasen
Hallo, aan alle nieuwe meiden hier. Leuk dat jullie mee komen kletsen. Vinora, wat leuk dat jullie al ouders zijn, was het alles dat je je had voorgesteld over het ouderschap? Babywens20, ik wordt in aug ook 22 wat geinig! En wat lastig dat jullie al zo lang wachten, ik hoop voor jullie dat het toch snel lukt en jullie ook een wondertje mogen krijgen. Hilse, nou het was vooral leuk om samen weg te zijn geweest, misschien dat we een te hoge verwachting hadden van de apenheul want... nou ja... (ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen)... we vonden het nogal teleurstellend... Maar we hebben er toch een leuke dag van gemaakt gewoon omdat we de tijd voor mekaar hadden.
Alle meiden een fijne Pasen toegewenst! @cheetera wat fijn dat je familie goed reageerde! Ik weet ook zeker dat onze familie blij is. Ze vragen nu al steeds waar blijven onze klein kinderen? Hihi ik maak me meer druk om hoe mijn vriendinnen reageren. Geen van mijn vriendinnen hebben een kind en ze zijn bijna allemaal vrijgezel. Maargoed 1 mort de eerste zijn en diep in mijn hart weet ik dat ze ook heel blij voor me zullen zijn. (ik ben gewoon een beetje een piekeraar). Hoe hebben jullie het geregeld voor de geboorte? Gehuwd, samenlevingsvorm contract, geregistreerd partnerschap? Wat zijn de voor en nadelen?
@cheetera, tja het blijven alleen maar apen hè Ik vond eigenlijk vooral die kleintjes leuk die bij je kwamen @all, zal ik een bloedtestje bij de ha aanvragen?
@cheetara: Mijn kids waren beiden ongepland (maar zeer gewenst), en het is best wel eens druk met momenten en veel plannen aangezien ik nog een opleiding doe en mijn vriend om 7u al aan het werk is 's morgens. Maar alles loopt hier wel goed Fijne Pasen iedereen!
Hey meiden, hier een beetje druk en hectisch allemaal. Ik ben nog steeds met de kleine man aan het tobben vandaar. Voor alle nieuwe meiden welkom! Hilse wel positief dat er een plus verschijnt dat betekent dat je hcg hormoon in je lijf heb. Ander verschijnt er echt geen plusje. Het kan zijn dat het nog laag is en daarom vaak weer weg trekt. Je kan ook gewoon een verloskundige in schakelen Op de rest reageer ik later nog even.
Alle meiden, welkom! Hilse, als jij het wilt, lekker doen! ben je tenminste ook zeker van je zaak! Iedereen nog een fijne pasen, wij doen er niet zo heel veel aan eigenlijk. Vandaag eerst verjaardag en dan nog even langs mn mams, die woont toch op de route naar huis!
Buikje88, m'n man heeft me in september ten huwelijk gevraagt omdat hij wist dat ik graag met hem getrouwd wou zijn en hij wilde dat ook graag. En een maandje later konden we voor een kindje gaan omdat m'n cyclus weer op gang was gekomen. Dus we gaan op 2 mei trouwen!! We wilden allebei graag getrouwd zijn dus hebben eigenlijk niet eens naar andere dingen gekeken. Wat ik wel weet is dat het een stuk makkelijker is om getrouwd te zullen zijn wanneer de kleine geboren is dan (vinden wij), anders moet de vader het kind nog erkennen en dat soort dingen, wat ik ook heb gehoort is dat als je naar sommige landen op vakantie gaat en er gebeurt iets met jou als moeder dat de vader hoog en laag kan springen, maar hij krijgt ze niet mee als jullie niet getrouwd zijn. (dat heb ik van m'n tante, die was niet getrouwd maar is uiteindelijk toch maar getrouwd omdat ze regelmatig op vakantie gaan en ze niet het risico wilden lopen...) Maar uiteindelijk is de keuze om te trouwen of voor andere regelingen te gaan meer een keuze van het hart. Je kunt vanalles aanvoeren dat het beter zou maken maar je moet het toch echt willen. Hilse, misschien is het toch handig dat je bij de ha of vk langs gaat voor een verder onderzoekje... Natuurlijk je eigen keus, maar je hebt dan denk ik wel zekerheid. Vinora, oh dus je had eigenlijk niet echt voor ogen nog hoe je dacht dat het zou worden. Ik begrijp dat het druk is, ik kijk daar juist wel naar uit, ik ben thuismanager (door noodzaak is het helaas niet mogelijk voor me om te werken, maar ik vind het erg leuk om te doen) en ik zou het leuk vinden om nog wat meer thuis te hebben.
Lennyt, balen zeg! weet niet wat ik moet zeggen om je op te beuren. @Cheetara Ik wou eigenlijk nooooit trouwen! vind/vond het allemaal maar onzin en lastig ALS je wel ooit een keer uit elkaar gaat. Mijn vent wil wel heeeeel graag trouwen, en nu begint het soms toch wel een beetje te kriebelen hoor. Begin het idee steeds leuker te vinden
Nou dames heb de stap gezet en de ha gebeld.. Moet er straks om 10:10 zijn! Moet een potje urine mee haha maar ik zei dat ik dat al getest had, ga daar niet nog 7 voor betalen Ik wil gewoon dat m'n bloed onderzocht wordt haha
@bops is niet erg meiske gewoon met goeie moed op naar de volgende ronde misschien heb ik gewoon pech
@lennyt baluh meid. Altijd weer een teleurstelling. Maar idd volgende ronde nieuwe kansen. Zal weer weer duimen. @hilse spannend meid. Laat je ons het even horen als je goed nieuws heb of slecht...... Duim duim duim @ bops. Hoe gaat het eigenlijk met jouw? Je kaak enzo? @ cheertara ik ben ook heel jong getrouwd. Toen ik 18 was en mijn man was toen 25. Ik zag het eerst allemaal niet zo zitten maar hij wilde het graag. Nu inmiddels zijn we in aug 6 jaar getrouwd en in juli zijn we al weer 10 jaar samen. Tijd vliegt!!we mogen alweer een jaar genieten van ons wondertje. @ all....... Vannacht geen oog dicht kunnen doen. Ik werd misselijk, en kreeg een raar gevoel in me buik. Net alsof er iemand aand rond wandelen is en mij af en toe kieteld. Heel raar gevoel het ergste is dat ik er niet van heb kunnen slapen. Voel het nu nog steeds en ben nog steeds misselijk. Ik hoop dat dit goed voor tekenen zijn..... Durf nog niet te testen wil echt wachten tot na nod. En durf er nog niet op te hopen... Bang voor een diepe teleurstelling.
Lennyt, rot voor je meid, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Bops, tja wij kunnen er niet eens aan denken om zonder elkaar te zijn, ondanks dat we soms behoorlijke ruzie kunnen hebben gaat die gedachte nooit door onze hoofden heen. We kunnen gewoon niet zonder elkaar, vreemd misschien maar ook lichamelijk gaat het dan ineens gewoon slechter met ons, het is vaak alsof we samen een geheel vormen. (ik weet het klinkt dromerig ik geloofde vroeger ook niet in het verhaal van de wederhelften, maarf sinds wij samen zijn kan ik niet anders meer dan geloven) Hilse, spannend! Laat ons weten wat de uitkomst is he, ben heel erg benieuwt voor je. Dunchan, ik hoop dat het goed nieuws is meid, en ik vind het knap dat je wacht tot je nod dan is het toch wel wat zekerder.
Dacht ik.. Bloedtest geeft zelfde resultaat zegt ie als een reguliere zwstest dus die moet ik eerst doen. Als er over 2 wk nog niks uit is kan ik weer bij hem komen en dan kunnen we een buikecho doen omdat ik dan theoretisch gezien 7 wk zou zijn.. Sta nu zo'n beetje voor de kv om testjes te kopen, heb een potje urine bij me hahaha dus ben benieuwd!
@ cheertara nou met moeite kan ik wachten maar doehet wel! @ Hilse als ik jouw was zou ik even een vk bellen en vragen of zij een test kunnen doen. Heb ik ook gewoon gedaan!! Ik zou geen 2 weken wachten! En bloedtest geeft aan of je hcg er in heb zitten en hoeveel. Ik zou het er in ieder geval niet bij laten zitten. Succes meis onzekerheid is niet leuk. Dikke knuf