Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    @ bops ik ben er ook zeker niet voor om een hond weg te doen. We hebben al gedrags cursusses gevolgd en al..... Hij wil niks van kinderen hebben , idd geval niet van kleine kinderen. en ik vind de veiligheid van mijn kind gaat boven alles. Maar dit zul je zelf ervaren als je zelf een kindje heb... Ik kan hem houden en dan moet hij heel dag in de bench nou ja sorry maar heb ik hem niet daar voor genomen hij hoeft niet heel de dag op gesloten te moeten worden. Hij heeft vrijheid nodig en moet zich op zijn gemak moeten voelen in een gezin. En hij voelt dat nu niet zo. En daarom zoeken wij een ander huis voor hem waar hij alles kan krijgen wat hoort als je hond neemt....

@ samantha Ik heb een amerikaanse stafford van 2,5 jaar.

2. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Apart, staffords staan erom bekend familie honden te zijn..

(wat betreft veiligheid van je kindje(s) ;) begrijp ik heel goed hoor! alleen mensen zijn zo makkelijk.. ooh het gaat niet doe hem weg.. niet dat ik zeg dat jij dat doet maar zie het helaas zo vaak...)

3. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Ja klopt idd.... Maar deze helaas niet.... En wat de reden daarvoor is weten we zelf ook niet....

4. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Ik snap wat je bedoelt hoor maar zo zijn wij zeker niet we zijn er al een jaar mee bezig en het lukt niet om het er bij hem er uit te krijgen en nu die kleine gaat kruipen en lopen. Wordt het er alleen maar erger door.

5. blueberry

blueberry Lid

14 mrt 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, maar of dat helpt? Is meer voor vitaminen en foliumzuur toch?

6. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Het is natuurlijk niet vreemd dat de hond reageert op een kleine. En juist als die kleine gaat kruipen/lopen wordt dat erger. Want wat ooit zijn ruimte was wordt nu ineens door een ander ingenomen, een ander die totaal geen rekening houdt met hem. Je moet gaan zien waarom/waarop je hond reageert, en dat moet je gaan verhelpen! Je hebt geen hond die van nature agressief is, dus dat gedrag komt ergens vandaan. Zodra je dat ziet kun je het gaan oplossen. En tot die tijd zorg je ervoor dat zowel zoon als hond een eigen ruimte hebben.
    Zet een stukje af voor de hond, met zo''n handig hekje en laat hem merken dat echt niemand in zijn veilige stukje komt, dan wordt dat zijn vertrouwde stukje.

Daarnaast moet je ervoor zorgen dat jullie boven de hond staan. En dat gaat verder dan je denkt, in principe moet je hond voor alles bij jou toestemming vragen. Nu bepaalt jullie hond wanneer de kleine dichtbij komt of iets doet wat hij niet leuk vind. Maar dat horen honden niet te bepalen, daar worden ze onzeker en dus in sommige gevallen agressief van. Kinderen onder de 11 staan van nature onder honden. Als jij geen duidelijke leider bent maken ze hier misbruik van.

Je hond wegdoen is de makkelijkste oplossing. Ik hoop echt dat je gezocht hebt naar een oplossing. Want behalve als de hond echt niet goed in zijn hoofd is valt het op te lossen.

Sorry voor mijn reactie, dit is geen aanval maar mensen denken er zo makkelijk over. Als je kind andere kinderen slaat ga je toch ook een oplossing zoeken, die doe je toch ook niet weg.

7. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    kreeg daar best een vaag antwoord op laatst ze zeggen als de baby er is dan pas een hond halen ergens wel logisch
    maar ik weet nog toen ik klein was hadden mijn ouders al een duitse herder en die bleef schijnbaar de hele dag bij mijn kinderwagen waken en snuffelen en zo kei liefff

8. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Heb je wel eens naar Cesar milan gekeken?

Ik ben echt blij dat die van ons echt gek is op kleine kinderen!
    Dat heeft ze het laatste weekend weer bewezen!

9. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
  10. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Dit klopt helemaal wat jij zegt, de hond is nu de baas in huis.

Maar hoe en wat en hoe diep dit allemaal zit zou ik echt niet over kunnen oordelen, want ik zie niet hoe de hond reageert.
    Ik heb zelf ook een staff en ook ervaring met moeilijkere honden, dus ik zou je best wel willen helpen Dunchan.

Oja, een heel belangrijke vraag, hoe vaak laten jullie hem uit?
    En dan heb ik het echt over rennen rennen rennen rennen tot hij echt moe is.

11. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Inprincipe maakt het niet uit wie er eerder is, zolang de kleine maar goed geintroduceert wordt.

12. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    jouw antwoord leek me ook al een stuk logischer

13. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Ik heb me er ook erg in verdiept hoor :D

En sommige honden hebben het gewoon van nature, dat kan ook en sommige honden moet je helpen..

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

Wat een geklets dames:p
    Ik heb kater gewerkt tot uur of 1, lag helemaal kapot in bed met rusteloze benen pfoe! Vanmorgen om 9u eruit en ben nu met auto bij een dealer, willen eigenlijk een andere:p
    En nou ben ik vanmorgen vergeten te testen!! Stom! Haha, dan maar morgen....:p

15. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    lekker toch hilse!
    lekker even druk, ben je even ergens anders mee bezig ;)

Dames ik heb een vraag voor jullie!
    Ik zit net een topic te lezen: "Schoonmoeder bij de bevalling"

Vriend zit naast me op de bank en ik vertel wat ik lees en zeg tegen hem: "Ik zou denk ik ook niet jouw moeder bij de bevalling willen hebben" waarop hij dus vraagt: "en je eigen moeder?" Ik: "ja die denk ik wel"

Nou dat zou hij dus echt ontzettend lullig vinden, wel mijn moeder maar niet die van hem!

Nu is dit natuurlijk allemaal nog maar speculeren, hoe zit deze gedachten bij jullie? ben ik toch stiekem wel heel benieuwd naar :D

16. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Heb nog niet zoveel terug gelezen . Ga ik zo doen dus kan dat me reactie vreemd lijkt .

Ik vind dat je een hond niet weg kan doen . Je heb ervoor gekozen om een hond te nemen en hoe naar een hond ook tegen kinderen is , dan maar voorlopig uit elkaar houden . Besef dat een hond ook lastig kan zijn omdat hij / zij jaloers is omdat de hond zo gek op je is en er nu ineens naar een ander om wordt gekeken . Een hond blijft je altijd trouw en kan je eigenlijk nooit weg doen vind ik .

Bops :

Haha mannen en moeders .. Vertel mij wat .
    Ik zei tegen me moeder dat ik zwanger was . Dat had ik geen 2 keer tegen me mannetje moeten zeggen , werd dezelfde avond nog meegesleurd naar zijn moeder .

En ik snap best dat je je schoonmoeder niet bij de bevalling wil hebben . En vaak willen de schoonmoeders dat zelf niet eens .

Hilse , ga je morgen testen ben echt benieuwd .
    Maar wel goed dat je er even niet mee bezig bent geweest .

Lennyt , jij op naar de nieuwe ronde hè ?
    Jou tijd komt ook meid echt waar .

Gister een prachtige echo gehad met een prachtig kloppend hartje . Echt super !!

17. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

sorry ben een tijdje niet meer geweest, maar had ook tegen mezelf gezegd dat ik het even moest laten rusten..
    ik ben nml nog steeds niet ongi :( en het is zoooo frustrerend...
    wat kan wachten toch lang duren.. elke keer ga ik naar de wc in de hoop dat ik ongi ben, maar helaas!! :S

ik had nooit gedacht dat ik zo graag ongi wil worden. :) wil gewoon verder met een nieuwe ronde..

meiden, ik ga zo ff bijlezen...
    liefs..

18. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan , snap het aan de ene kant wel maar aan de andere kant soms niet zo goed .

Mensen kunnen me als ziekelijk verklaren , maar voor mij staan honden kwa waarden gelijk aan mensen . Ze hebben evenveel gevoel en kunnen even veel liefde geven .

Waar je wel gelijk in heb is dat het zielig is dat een hond de hele dag in een bench moet zitten . Daar heb je wel gelijk in . Zou je de hond niet naar een bekende kunnen doen ? Dan zou je het contact kunnen houden en kunnen controleren hoe de hond zich daar voelt . Het is natuurlijk ook zielig als je hondje je ineens niet meer ziet .

Snap dat je het goed bedoeld ook voor het hondje . Maar kijk uit dat je geen spijt krijgt .
    Maar blijf zowizo controleren of je hondje het goed heeft , of was je dat al van plan ?

Hier een overdreven dierenliefhebber die alles zielig vind enzo . Als er zo een reclame komt op tv dan is het oren en ogen dicht en me man roepen dat hij moet schakelen . Eet ook geen vlees enzo .

19. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo, veel nieuwe meiden, welkom en gezellig!! J

@ hilse, al meer duidelijkheid??

@bops, hond aangevallen?? En nee ik zou mijn schoonmoeder niet bij de bevalling willen hebben..
    Mijn moeder wel… maar die wil er zelf liever niet bij zijn.. bij de bevalling van me zus was ze er ook niet bij, daar was alleen haar man en ik bij… zelf zou ik ook graag mijn man(hoop ik dan) en mijn zuslief erbij willen hebben.

@dunchan, wat vervelend van jullie hond, zeker als je er al zo lang mee bezig bent.. toch zou ik proberen om toch echt een oplossing te vinden.. het kan nml goed zijn dat hij jaloers is omdat er nu nog iemand om jullie aandacht vraagt… eerst was het jullie hond die alle aandacht krijgt nu moet het verdeeld worden.. laat ze kennis maken met elkaar, probeer dingen uit.. heel veel sterkte ermee…
    ik zou het echt niet over mijn hart kunnen krijgen om die 2 van ons weg te doen..

Sporten(paardrijden) kan je gewoon blijven doen, alleen niet overdreven veel… dit kan wel slecht zijn.. (als je zwanger bent)… heb ik toevallig gelezen in t boek, zwanger worden…

Toen wij een huis kochten hebben wij voor een samenlevingscontract gekozen, maar we willen wel trouwen, vooral omdat het makkelijk ivm een kindje… maar ik heb wel gezegd, dat hij mij moet vragen.. dus afwachten haha.

Zo beetje bijgelezen meiden, hoop dat ik niemand ben vergeten, anders sorry meiden..
    ga nu proberen om een beetje bij te blijven, zolang mijn frustratie niet te erg wordt!!
    J

20. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hi Ladies,

Hilse, ben toch wel echt benieuwd inmiddels. Knap dat je het zo los kan laten.

Lisanne, wat bijzonder dat je het hartje hebt zien kloppen. Lijkt me een onwijs gaaf en bijzonder moment.

Bops, schoonmoeder bij de bevallen...NO WAY. Het is dat wij nu beide mama-loos zijn. Maar mijn moeder had er bij mogen zijn, maar zijn moeder dus echt niet he. Dat is toch heel anders, jouw moeder heeft jou al je hele leven in alle toestanden gezien en ze is hopelijk iemand waar je steun aan hebt. Dus dat kan ik me goed voorstellen, ik denk dat ik het ook wel zou willen. Maar een schoonmoeder is een heel ander verhaal vind ik. Als je vriend haar erbij wil hebben gaat hij maar met haar op de gang staan. Nou lijkt me duidelijk hoe ik er over denk he:p.

Flavour, wat kl*te dat je nog steeds niet ongesteld bent. Hoe lang wil je wachten voordat je naar de dokter gaat?

Nieuwe dames, Welkom! Of had ik dat al gezegd?

Deel Deze Pagina