Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Lisanne123, een degoe is een knaagdiersoort.
    Ik had meer trek in gezonde dingen met af en toe een ''afwijking'' naar patat, frikandel en chocolade.;):D
    Ja de trouwdag is nog maar 2 weekjes ver:):D, ik ben zaterdag met m'n nicht en tante naar de stad geweest, heb een leuke jurk met bloemen bij v&d gekocht (die ik ook nog lekker de rest van de zomer aan kan), bij prenatal heb ik een witte legging, een wit jasje (met de onderkant net onder m'n boezem) bij..... (die weet ik niet meer). En balarina's bij van haren, en sieraden bij six.
    Ik wou het graag vrolijk hebben en draagbaar ook buiten m'n trouwerij (wilde niet geld uitgeven voor 1 keer dragen), en ik ben super blij met m'n outfit!!:D:D:D:D En nu zijn we met veel dingen bezig om nog te regelen voor de dag zelf.

Ik snap helemaal dat je boos kan worden op die vrouw als ze dat zegt, wat maakt het uit dat het nog zo klein is? Tuurlijk is het nog klein het moet nog groeien! Het is jullie wondertje en probeer er lekker van te genieten en zeg de volgende keer anders dat je dat niet wilt horen van haar, we zijn uiteindelijk allemaal zo klein geweest.;)

Ik zou het trouwens wel fijn vinden als ik een dochter krijg om haar toch met 3maandjes oorbellen te laten prikken. Dat heeft ook een reden... Mijn ouders vonden dat ik en m'n zusje het zelf moesten beslissen, en ik had er een jaar over gezeurt en toen gingen we. Ik zat op de stoel en daar ging m'n eerste... dat vond ik zo vreselijk dat ze me vast hebben gehouden om m'n tweede ook te doen (uiteindelijk was ik natuurlijk wel blij dat ze dat gedaan hadden anders had ik er maar met 1 gelopen), maar bij m'n zusje werd die mogelijkheid niet gehandhaafd want dat mocht niet meer, dat wist m'n moeder niet voordat ze de eerste er al in hadden, dus m'n zusje heeft jaren met 1 oorbel ingelopen want niemand mocht meer aan haar oren komen.
    Om onszelf en m'n kind dat te besparen zal ik ervoor kiezen om het met 3 maanden te laten doen, maar ik weet alleen niet waar dat hier mogelijk is maar ik ga er zeker na vraag naar doen, als we weten dat we een meisje zullen krijgen.

En eventjes wat minder nieuws tussendoor.....:(

Zoals jullie misschien nog wel weten heb ik diabetes, waardoor ik tijdens m'n zwangerschap bij het ziekenhuis ervoor onder behandeling moet. Maar vanaf het begin heb ik duidelijk gemaakt dat ik niet volgens hun standaards werk omdat dat voor mij niet werkt. Ze lopen me vanaf het begin te pushen om dat wel te doen en ik wordt er steeds geirriteerder van en emotioneel... Nu heb ik als ik erg gestrest ben kramp... in (je raad het wel) m'n onderbuik...
    Ik heb nu al meerdere keren duidelijk geprobeert te maken dat het niet werkt voor me en dat ik m'n uiterste best doe voor mij en m'n ongeboren kind, maar ze zeggen dat ze me begrijpen en praten er daarna weer overheen, en proberen me een schuldgevoel aan te praten over dat ik het niet goedgenoeg doe voor m'n kind omdat die het nodig heeft. (alsof ik dat zelf niet weet!) Steeds zeggen ze dan weer dat begrijp ik wel maar je kindje heeft het nu nodig want de orgaantjes zijn zich aan het vormen, met andere woorden: als je niet doet wat wij willen dan ben je een slechte moeder omdat je het riskeert dat je kindje z'n organen zich niet goed vormen...:(
    Ik voelde me er gisteren zo rot over dat ik in een autistische woede aanval onze hele kamer overhoop had gehaald (zie dat als, alles wat door de lucht kan vliegen stuiterde dus van het plafon af....) Door hun begin ik weer meer last te krijgen van m'n autisme en voelt het alsof ze me langzaam in in depressie proberen te krijgen...:( Gisteren toen ik was gestopt met dingen gooien en m'n man en vader bij me kwamen kreeg ik opeens enorme krampen met steken erbij, het was zo pijnlijk.
    Gelukkig namen ze na een tijdje weer af maar ik ben het zo zat:x om behandeld te worden alsof ik niets van m'n eigen diabetes afweet:x en alsof ik maar zo'n jong wicht ben die zomaar zwanger is geworden en geen idee heeft waarover ze het heeft!Ze zorgen ervoor dat mijn gezondheid en dat van m'n kind op het spel staan en dat ga ik niet laten gebeuren, maandag heb ik een afspraak met m'n psychologe bij diabeter (instelling waar ik bij zat voor m'n zwangerschap) en heb daar en hopelijk ook met de arts die mij het beste kent, een gesprek over dat ze het in het ziekenhuis moeten dimmen, want dit gaat echt niet meer, ik probeer met ze te werken maar hun proberen dat dus echt niet met mij. En dit gaat op ten duur echt fout...:(
    Ik hoop echt dat het beter kan...:(:(

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Bij kleine kinderen (jaar of 5 enz) doen ze het okk wel in beide oren tegelijk, dus dan met 2 mensen. Hebben ze ook bij mij gedaan toen ik 11 was, is een stuk beter dan om en om! Misschien een tip:)

@cheetera, meid wat vervelend!:( probeer bij jezelf te blijven en in jezelf te geloven! Jij bent wie je bent en je wilt het beste voor jou en je kind, dat moeten zij maar accepteren!
    Geven ze ook daadwerkelijk goede argumenten voor wat ze zeggen of dat niet?
    Wat doe jij volgens hun dan verkeerd eigenlijk?
    Succes meid, knuff!!

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

@flavour, 'gelukkg' ben ik niet de enige..:p

4. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Ze zeggen dat m'n suikers nòg beter zouden moeten kunnen, maar ik m'n suikers zijn gewoon goed, het is niet alsof ze over de kaart heen liggen ofzo. Als het nog beter zou zijn dan zou ik een robot zijn, je kunt niet altijd voorspellen hoe je suikers zullen reageren, en ik anticipeer er al heel goed op, ja ik zit af en toe ietsje hoger of ietsje lager, maar dat is niet zo erg. Het ziekenhuis is gespitst op perfecte cijfers en dat kun je gewoon niet constant hebben.
    Hun hebben een totaal andere manier van regelen, hun regelen jouw leven en suikers en dat doe ik niet ik regel m'n eigen suikers en leef hoe ik zelf wil en kan daardoor ook eten en drinken wat ik wil. Ik ben bij hun onder controle geweest toen er pas diabetes bij me geconstateert was en m'n suikers waren toen helemaal over de kaart en ik werd er gek van. toen ben ik naar diabeter gegaan en daar heb ik informatie gekregen en toen heb ik besloten om het zelf te gaan doen, sindsdien zijn m'n suikers een stuk verbetert. En toen ik net terug was bij hun heb ik geprobeert duidelijk te maken hoe we het beste samen kunnen werken, maar ze hebben me zo laten schrikken met dat m'n suikers nog beter moesten dat ik het 2 dagen op hun manier geprobeert heb en m'n suikers begonnen weer absurt te doen, van te hoog naar te laag. Dus nu wil ik dat niet doen omdat ik weet wat er gebeurt en dan proberen ze me een schuldgevoel aan te praten over dat ik het niet goed doe voor m'n kind omdat het hun manier niet is en ik niet constant perfect zit.

5. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Cheetara, wat heftig zeg meis!
    Ik weet wel dat de hormonen autistische en depresieve reacties kan veroorzaken of verergeren als je er al gevoellig voor bent.

En ik zou duidelijk maken aan het ziekenhuis, mijn manier of ik ga ergens anders heen! klaar!
    Ze moeten in gaan op de wensen van de patient, zeker als dat gewoon goed gaat en niet op gevaarlijke waardes gaat zitten.

Maar probeer jezelf wel rustig te houden, dit is namelijk echt niet goed voor je kleintje!

6. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan , als je een regelmatige cyclus heb weet je natuurlijk ongeveer wel hoelang je zwanger bent .
    Ik heb de volgende echt op 14 mei . We kunnen samen aftellen en ik tel dan nog wel even door :p .
    Heb je je uitslag al ?
    Ben benieuwd . Hoe voel je je nu ?

En over oorbelltjes heeft iedereen inderdaad ze eigen mening .

Ik was niet zo bang voor 2 dat zou ik net aan kunnen hendelen , maar was erg bang dat het er meer dan 2 zouden zijn , dat zou ik niet aan kunnen ookal zou ik er wel voor gaan . Jij heb natuurlijk al 1 kindje dus dan is een tweeling al bijna onhaalbaar .

Lennyt , vreemd die kriebels . En is er nog iets gebeurd ?

Bops , je heb ook wel gelijk hoor . Nu ik het zo lees zie ik ook wel in dat het voor een kindje veel problemen met zich mee kan brengen . Ik had het meer over een hele lichte vorm . Maar als het een zwaardere vorm is wordt het een ander verhaal natuurlijk .
    Maar vind het ook heel belangrijk mee te geven aan me kindje dat hij of zij niet minder en niet beter dan andere is ( ookal vind ik hem / haar natuurlijk wel beter;) ) en dat anders zijn niet betekend dat je minder bent . En je mensen niet moet beoordelen op hun uiterlijk .

Gelukkig vertoont je hondje geen appart gedrag , ookal klinkt dat gedrag want de hond van daantje3 vertoonde wel heel schattig .

Daantje3 , ik heb inderdaad dezelfde mening over oorbelltjes . Dat mogen ze inderdaad ook zelf beslissen van mij .

Wel slim van je alvast tempen enzo , dan kan de dokter je inderdaad niet weg sturen met de opdracht te tempen .

Flavour2 , het was zeker heeeel fijn ! En het hartje klopt heel mooi !
    Ggrr , je zou je in gaan schrijven , haha . Maar het is wel belangrijk om te doen hoor . Snap het wel hoor je uitstel , herken het wel . Moest ook kwijtschelding aanvragen voor de belastingsamenwerking ( gouwe Rijnland ofzo ) moet het nu nog steeds doen .. Lekker slim .

en het voelt inderdaad als vertrouwde vriendinnen . Wel fijn om dat toch ergens te kunnen praten en je hart te kunnen luchten .

Ik snap wat je bedoelt over de oorbelletjes . En je tweede gaatjes deden meer pijn maar zoiets doet je wel beseffen dat als je iets mooi vind en wilt je er soms iets voor moet doorstaan . Wil ook wel dat mijn kindje dat weet .

Cheetara , heb even een degoe opgezocht , zijn echt leuke diertjes !
    Hier is af en toe die afwijking naar patat haha wel vaker .
    Ben erg benieuwd , plaats je een foto na je bruiloft ?
    Klinkt erg leuk je outfit ! Vind het ook slim dat je iets heb gekozen wat je vaker kan dragen . Zou het anders ook zonde van me geld vinden als ik het maar 1x aan kon . Dan zou ik het huren ofzo maar niet kopen voor 1x .

Ik denk dat ik dat ook tegen die vrouw ga zeggen , hun zien het 100x op een dag het stelt voor hun gewoon weinig voor maar voor mij stelt het me hele wereldje voor !! Fijn dat je het begrijpt .

Snap na je zusje haar verhaal wel dat jij er voor kiest het wel te doen , meningen verschillen inderdaad . Haha heeft je zusje er uit eindelijk wel twee ?

Vind het raar van het ziekenhuis , helemaal omdat je hun manier heb geprobeerd en dat gewoon niet bij jou paste en het alleen maar erger werd . Vind dat ze jou mening moeten respecteren . Jij bent de patiënt of te wel klant , hun verdienden aan jou via de verzekering . Dus dan mogen ze jou wensen wel accepteren . Jij voelt zelf wat het beste voor jou en je kindje is , blijf gewoon bij je eigen manier wat voor jou het beste voelt .

Snap dat het heel rot is dat steeds in je schoenen wordt geschoven dat je alles fout doet !
    Logische dat je even woedend werd en het even van je af wou gooien . Heeft het wel een beetje opgelucht ?

Zou gewoon niet teveel meer van hun aantrekken . En gewoon bij jezelf blijven en aangeven dat dit is zoals jij het wilt .

7. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Over het trouwen, ik zou dan wel weer een hele mooie bruidsjurk willen hebben waar ik in zou spetteren!
    Gewoon omdat het kan! :D

Juist om die dag nog specialer te maken, en wie weet krijg ik wel een (schoon)dochter later die hem ook aan wilt met haar trouwerij!

8. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Bops , haha dat is dus niet voor 1x dan :p .

Als ik een hele mooie dure bruidsjurk zou willen zou ik kiezen voor huren . Tenzij het binnen me budget zou passen .

Maar nu momenteel , als ik nu zou gaan trouwen zou een dure bruidsjurk kopen geen optie zijn , ook met ons kindje op komst .

Wat voor jurk lijkt jou mooi ? Wat vond je van de jurk van barbie trouwens ?

9. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Oowja en barbie krijgt een meisje .

Haar man zei : gelukkig krijgen we een meisje anders had ik al die tijd met een sagerijnig wijf gezeten .

Erg hè ! Ze heb een gezond kind en dan wil ze persee een meisje . Is eigenlijk toch niet normaal . Er zijn genoeg vrouwen die een kindje willen en het niet lukt ! Vind dat heel erg , ze zei ook , een jongen dat mot ik niet hoor en anders wordt hij homo

10. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Over barbie is al een topic, zit ik toevallig ook in :p

Voor mezelf is hij voor 1x, wie weet..
    Ik trouw ook alleen als het echt in het budget past, anders stel ik het wel uit hahaha erg he!

Ik vond de jurk van barbie mooi, maar zonder roze, al zou dat niet bij keuze zijn voor een jurk denk ik.

11. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Haha snap het

12. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Haha snap het ook wel hoor . Als ik dan toch een bruidsjurk zou nemen zou ik voor strapless kiezen . Ik ga dat topic van barbie even zoeken .

Vond haar jurk ook best mooi maar niet helemaal mijn smaak .

13. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Kan me eerste berichtje met snap het weer niet verwijderen haha had het perongeluk geplaatst

14. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
  15. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Samantha , hele mooie jurk vind de kleur erg appart . Het jasje is ook heel mooi , maakt de jurk een beetje stoer .

Ik heb ook 14 mei me tweede echo . Leuk dat jij dan ook je 2e echo heb . Heb je verder last van kwaaltjes ?

16. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Rilland
    Ja ik ben echt heel moe en af en toe misselijk, en soms beetje buikpijn maarja das logisch omdat je baarmoeder oprekt :)

En heb jij veel kwaaltjes?

17. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik ben ook heel moe . Misselijk af en toe een vlaagje maar niet extreem . Ik heb ook elke dag wel een keertje een beetje buikpijn . Wel fijn om te horen dat jij dat ook hebt . Ik tel helemaal af naar 14 mei haha . Gelukkig duurt dat niet zo lang meer . Heb jij het al verteld , en dingetjes gekocht ?

18. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Hallo.

Ik ben Danielle 21 jaar, en we zijn bezig voor ons 2e kindje. Onze zoon Jayden is van maart 2011.

(Sorry voor het binnen vallen) ;)

19. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Rilland
    Ja mijn familie weet t al en heb al veel dingen gekregen en heb zelf al paar dingen gekocht :) zoals een t-shirt met born in 2012 :)

Welkom Danielle ;)

20. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Meiden ga vanavond even proberen te reageren bloed uitslag was nog niet binnen ze bellen me zodra het binnen is...

Danielle welkom mijn zoontje is ook van maart 2011 en zijn tweede naam is Jayden. Toevallig!!!!!

Wij zijn nu net zwanger van de tweede..... Heel spannend allemaal. Heel veel succes.

Alle andere jullie horen mij straks nog ff

Deel Deze Pagina