Tis maar stil hier.... Zal straks is effe een buik foto up loade Jeej ik heb eindelijk een belachelijke veelste dure olily luiertas haha Ben er wel heel erg super blij mee Hoe ist bij jullie? Hier ene nacht beter dan de andere
Hallo, mag ik me hier ook aanmelden..? Ik ben wel op 6 december uitgerekend. Ik heb ffies zitten meelezen en het is leuk dat we allemaal in dezelfde periode zitten. Ik heb sinds afgelopen dinsdag "officieel" verlof maar ik werk sinds 20 weken helemaal niet meer. Heb eerst minder gewerkt maar heb toen 3 bloedingen gehad en ben gestopt met werken. In het begin vermaakte ik me nog wel maar begin me langzamerhand wel te vervelen. Maar op de een of andere manier kan ik me ook niet tot heel veel dingen zetten, ik slaap echt heel slecht (kom gewoon niet in slaap) en volgens mij ook minder energie daardoor.. De kleine ligt bij mij al heel lang in een stuit en ik heb zo het idee dat ie dat ook lekker blijft doen. Ik moet over 2 weken naar het ziekenhuis voor een echo en dan zien we wel weer verder. Nou dan hebben jullie een ook een beetje info over mij nou ik stiekem heb zitten meelezen hihi liefs,
hoihoi tante pol ja hoor kom maar gezellig meekletsen vervelend zeg dat je al zo tijd thuis zit, flink schrikken zeker die bloedingen? maarja alles voor de baby he ik heb sinds maandag officeel verlof haha moet zeggen vermaak me wel hoor tot nu toe elke dag nog wel wat te doen gehad volgende week maar is een weekje vrij maken voor de grote schoonmaak ik ben ook erg moe in slaap komen lukt wel maar ut plassen snachts pfff nou zoals beloofd een bui foto en foto van kinderwagen en luier tas
@ Tante Pol: Gezellig, kom dr bij! Jij stiekeme meelezer... Ik kan mij voorstellen dat je, als je vanaf 20 weken al thuis zit, je nu wel een beetje loopt te vervelen... Maar wel een goede zaak dat je het allemaal voor jouw beeb over hebt, toch?! Wel lastig dat je zo moe bent... Misschien gewoon af en toe iets leuks doen voor jezelf? Laat je nog even lekker verwennen. Het wordt straks druk zat! Hier ook minder energie. Pfff... Kom zo af en toe ook maar moeilijk in slaap en als ik dan eindelijk slaap, dan kan ik er weer vaak uit met een volle blaas. Maar die van jou ligt dus nog in stuit? Hopelijk draait de beeb nog even snel voor de bevalling! Hier volgens mij nog steeds netjes met het hoofdje naar beneden. Heb het idee dat het ook druk bezig is om verder in te dalen vandaag. Het voelt niet echt fijn. @ Troetjuh: Mooie buik hoor! En wat een gave luiertas!!!
haha te moon dat mag ook wel dat ding was echt belagelijk duur 140 euro afgeprijst voor 100 nog steeds mega duur maar heb hem van me vader gehad en hij past goed bij de kinderwagen kleur
wat een stilte hier haha, zo word het natuurlijk niet echt een praat groeppie he ik heb morgen een groei/liggings echo... spannend hoor ben benieuwd wat ze de kleine schatten en hoe het ligt, ik heb zelf idee met koppie naar beneden maarja je weet maar nooit he hoe gaat bij de rest van de dames? ik ga vandaag maar is de envelopen bestellen voor de geboorte kaartjes kan ik alvast gaan schrijven
Hier aan het genieten van mn 1e verlofdag! Heerlijk uitgeslapen en nu rustig opstarten. Heerlijk dat je niks hoeft en moet! Verder van het weekend druk bezig geweest met mn zoontje die denk een buikgriepje had en meerdere malen moest overgeven. Dus veel aan het schoonmaken en wassen geweest. Maar gelukkig gaat het nu weer goed en is hij bij opa en oma. Dus ik kan heerlijk een dagje relaxen. Ik heb nog wel een lijstje met dingen die gedaan moeten worden, maar dat zijn alleen kleine dingen. Grote dingen zijn wel af. Maar bv mn zomerschoenen opruimen, lakentjes strijken, babybedje opmaken, ziekenhuistas pakken etc. Mn man gaat woensdag enveloppen halen en dan kan ik deze ook gaan schrijven. Maar als het goed is is er nog tijd genoeg..... Kwam er wel achter dat ik minder kleine kleertjes had (mt 50) dan ik dacht. We hadden vorige keer wel wat geleend, maar dacht dat we zelf ook meer hadden. Maar goed excuus om deze week nog even te shoppen voor het 1e pakje voor de baby. Ik laat het mn man uitkiezen. Ik heb het vorige keer gedaan en vind het wel leuk om hem er zo meer bij te kunnen betrekken. Leuk he Troetjuh zo'n liggingsecho. Hoewel ik me heriner dat je er niet echt veel op ziet hoor, baby is al te groot om nog goed t kunnen zien op de echo. Ik heb hem volgende week. Bij mij is ie al aan het indalen dus weet wel zeker dat het hoofdje beneden ligt. Ben nog wel benieuwd wat ze over de grootte zeggen.
lekker he mamoontje wahaha ik moet zeggen dit is me 2 weekje verlof maare de eerste is voorbij gevlogen.. voel me moment niet helemaal lekker slechte nacht gehad... veel pijn in me buik rug,en benen... dus wie weet was dat ook een indaling poging haha ik moet ook nog het 1 en ander poetsen maar pfff zooo weinig zin en ispiratie (de babykamer waha) denk dat ik pas bij een week of 37 a 38 het bedje op ga maken... ligt nu wel al sier maar nog niet het echte setje naja zal zo maar is ga douche en dan even om boodschapje wie weet knap ik daar wat van op...
haha oja heb van de week ook nog van die nep ugg gekocht want schoenen strikken gaat dus echt niet meer :S miss een rare vraag hoor maar hebben jullie dat ook? mijn placenta ligt aan de voorkant maar ik voel nu sinds vorige week me kindje ineens veel beter dan dat ik het in al me weken zwanger zijn heb gevoelt....
Hey meiden, daar ben ik weer! Het was inderdaad wel erg stil de afgelopen dagen! @ manoontje: Ow, wat lijkt me dat heerlijk om eens uit te kunnen slapen! Is hier tot nu toe nog niet gelukt. Maar dat komt ook omdat dochterlief altijd vroeg wakker is en meteen naar onze kamer komt. Maar hier ook een lijstje met dingetjes die nog gedaan moeten worden, al is het meeste nu wel klaar! Ik ga van de week manlief ook even op pad sturen voor enveloppen zodat ik die alvast kan schrijven. Scheelt toch weer flink wat tijd. Trouwens, leuk om nog even voor de beeb te shoppen! Het is zeker een goed idee om manlief er zo wat beter bij te betrekken. Zijn ze toch altijd wel weer trots op! @ Troetjuh: Heb nu ook niet meer zo'n zin in poetsen, haha! Maar wie weet komt het wel weer terug, die zin! Hier ook steeds meer last van wat pijntjes en ik moet de laatste nachten vaak plassen, dus het zijn wel een beetje gebroken nachten. Maar je hebt morgen de liggingsecho dus! Leuk hoor! Mijn placenta ligt trouwens ook gedeeltelijk voor, maar ik voel de beeb nog steeds hartstikke goed hoor! Eigenlijk al de hele tijd. Het kan dus zomaar zo zijn!
Hier vanmiddag weer op controle geweest bij de verloskundige. Alles is nog steeds dik in orde met de beeb en mij! Nog steeds netjes met het hoofdje naar beneden en al ingedaald. Het ligt ook al bijna vast met het hoofdje. Ik krijg volgende week donderdag een liggingsecho. Ik hoorde al dat je er niet heel veel van moet verwachten, maar dat is op zich ook wel logisch! Ben wel benieuwd of ze nog even naar het geslacht kunnen kijken... je weet maar nooit!
Haha, nou idd ik droom ook steeds dat alle echos zeggen een jongetje en als ik aan bevallen ben er een meisje uit komt heel erg vreemd haha Miss is het leuk om een lijstje temaken met afspraken enzo
Afspraken lijstje Troetjuh 1-11 liggings echo Troetjuh 4-11 verloskundige Troetjuh 10-11 kijken kraam afdeling ziekenhuis Uitgerekend Troetjuh 5-12 Voeg jezelf toe dames
Afspraken lijstje Troetjuh: 1-11 liggings echo Troetjuh: 4-11 verloskundige Troetjuh: 10-11 kijken kraam afdeling ziekenhuis TTM: 10-11 liggingsecho + controle verloskundige Uitgerekend Troetjuh: 05-12 TTM: 05-12
Afspraken lijstje Troetjuh: 1-11 liggings echo Troetjuh: 4-11 verloskundige Manoontje: 7-11 verloskundige + liggingsecho Troetjuh: 10-11 kijken kraam afdeling ziekenhuis TTM: 10-11 liggingsecho + controle verloskundige Uitgerekend Manoontje: 04-12 Troetjuh: 05-12 TTM: 05-12
Goeiemorgen meiden. Heb mezelf even toegevoegd op het lijstje. Hier alles ok. Wilde vanochtend lekker uitslapen, maar het lukte niet. Ik kleed mijn zoontje nu in de ochtend aan zodat manlief hem naar het kdv kan brengen en daarna kan ik lekker mn bed weer in. Maar het lukte me nu niet meer om te slapen. Dus wilde ik lekker aan de slag gaan, maar zie nu even vlekjes voor mn ogen.... Heel irritant. Is een te laag suikergehalte (heb ik wel vaker last van) en gaat vanzelf over, maar schiet niet op zo. Gisteren begonnen met de ziekenhuistas inpakken, maar vind ik nog best lastig. Wil ook weer niet te veel meeslepen. Ga er namelijk wel vanuit dat ik na de bevalling snel weer naar huis mag. Maarja, je weet het nooit..... Nou ja, prop er maar wat in, beter te veel dan te weinig.
@ Manoontje: Ja, die ziekenhuistas blijft altijd wat lastig! Ben ook altijd bang dat ik veels te veel mee sleep... Heb je trouwens nog wat kunnen doen vandaag? Lijkt me vervelend om een te laag suikergehalte te hebben. Wat kan je daar eigenlijk tegen doen? Is het dan gewoon een kwestie van tijdig wat eten en dergelijke?
Ik had gisteravond waarschijnlijk last van voorweeën, of iets in die trant... Was best vervelend en wat pijnlijk. Ze kwamen elke keer vanuit mijn onderrug en trokken dan zo naar mijn buik die vervolgens hard werd. Was niet echt heel regelmatig, maar wel genoeg om te denken dat het weeën waren want het duurde bij elkaar wel een half uur... Bij de eerste heb ik daar nooit last van gehad, dan wat harde buiken... Maar ook die voelde ik altijd amper. Het was dat een vriendin een keertje vroeg of ik soms een harde buik had toen ze de baby even wou voelen bewegen maar dit niet lukte... hahaha! Maar ik merk dat in deze zwangerschap alles veel gevoeliger is, sneller pijntjes heb en dat je door ervaring wat meer zaken opvalt... Vandaag erg moe dus maar weinig gedaan... Zometeen maar eens de afwas doen van gisteren...
Hallo, Ik ben toevallig ook gisteren bij de vk geweest. En heb ook volgende week op donderdag de liggingsecho! Bij mij lag de kleine nog steeds goed in een stuit. En hij is nog niet aan het indalen, heb wel al aangegeven dat ik zeker geen draaipoging wil. Ben wel erg benieuwd naar de echo volgende week. Heb hem al zolang niet gezien! @tothemoon: wat vervelend dat je voorweeen had, ik heb dit bijna nog niet gehad en ben benieuwd hoe dat voelt. Heb wel wat harde buiken gehad. Ik ben langzaam aan spullen aan het pakken voor de ziekenhuistas maar vind het lastig want als het een geplande keizersnede wordt dan heb ik veel meer nodig.. Ben blij als ik weet waar ik op kan rekenen.. Xx
@ Tante Pol: Wat leuk, alles precies hetzelfde! Ik ben ook erg benieuwd naar de beeb! Benieuwd wat er nog allemaal te zien valt, aangezien het natuurlijk allemaal véél groter is dan bij de 20 weken-echo! Ach, hoe dan ook kan het niet lang meer duren voordat we onze beebjes in het echt kunnen zien en mogen vasthouden! Maar die van jou ligt dus nog heel eigenwijs in stuit... pfff. Wie weet draait hij nog deze week... Zal voor je duimen! Anders zou ik ook echt geen draaipoging willen doen. Lijkt me helemaal niks! Gewoon op jouw gevoel afgaan. Wordt het een keizersnede, dan prima toch!? Moet je inderdaad wel even wat meer inpakken, maar dat zal je vast wel tijdig te horen krijgen! Dat van die (voor)weeën is vaak een beetje te vergelijken met een flinke menstruatiepijn. Een soort krampjes... Meestal begint de bevalling ook op die manier zo langzaam op gang te komen. Alleen wordt het dan steeds sterker en pijnlijker...