meiden die 5 december zijn uit gerekend?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door troetjuh, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

7 nov 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    He meiden,

Sorryvoor de late reactie. Had vandaag afspraak voor de liggingsecho dus heb nu pas even tijd om te reageren. Dankjewel voor jullie reacties op mijn sm verhaal, ik neem jullie advies ten harte.

wat fijn dat alle afspraken zo goed zijn verlopen bij iedereen en troetje wat ben jij lekker weinig aangekomen! @tothemoon wat een mooie buik heb jij!

Mijn echo vandaag was heel erg leuk eigenlijk. Ik heb voor het eerst ook goed zijn gezichtje kunnen zien en hij deed gewoon even zijn oogjes open...zo schattig! Maar helaas lag hij nog steeds in een stuit zoals ik al vermoede..

Heb nu een spoed afspraak gekregen voor morgen om de bevalling/keizersnede te bespreken.. Erg spannend dus allemaal...

Ik hou jullie op de hoogte..!

Groetjes

2. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hallo meiden,
    Dit weekend ff druk geweest met Sinterklaas en de laatste dingen in huis regelen voor de baby dus weinig op ZP geweest.
    Maar ondertussen staat de box ook klaar. En helemaal geweldig, ons zoontje slaapt vandaag voor het eerst in zijn nieuwe bedje. Dus het ledikantje is ook vrij. Ik ben zo trots op onze kanjer.!!Vanmiddag ging het goed, ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Hij heeft ook toevallig koorts, dus het kan juist goed gaan omdat ie dan veel slaapt, maar ook minder goed omdat ie zich niet lekker voelt. We wachten af. Gelukkig morgen toch vrij...;)

@Tante Pol: Dat is niet zo mooi dat de baby nog in stuit ligt. Ondertussen al bekend wat ze gaan doen? Gaan ze nog proberen te draaien of wordt het een keizersnede?

Ik zal ff kijken of ik nog een recente buikfoto heb die toonbaar is.....

3. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ Manoontje: Wat leuk hè, als ze in een groter bedje mogen slapen. Die van ons vond het helemaal geweldig. Is het vannacht nog goed gegaan? Hopelijk is hij snel weer beter!

Maar jij dus ook al lekker druk geweest! Ik ben ook met de laatste dingetjes bezig en eigenlijk zo goed als klaar!

Verder alles goed?

4. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hier staat het bed inmiddels op de klossen en heb ik voor de zekerheid alvast een bedzeil over ons matras heen gelegd. Je weet maar nooit... ;) Heb hier trouwens eergisteren een uurtje of 2 een soort van voorweeën gehad, echt niet leuk... Maar het zal allemaal wel ergens goed voor zijn hè! ;) Ben er helemaal klaar voor, dus kom maar op beeb!

5. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

7 nov 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    hallo meiden,

hier een wat late reactie, het zijn een paar hectische dagen geweest. Afgelopen donderdag dus de liggingsecho gehad. Daarna vrijdagochtend meteen een spoedafspraak gehad in het ziekenhuis voor overleg met de gynecoloog.

Ik heb met haar besproken hoe wij dachten over de bevalling en zijn tot de conclusie gekomen dat het beter was om een geplande keizersnede te doen.. dus we hebben heel veel afspraken gemaakt in het ziekenhuis en wij weten nu ook al de datum....!

29 november wordt ons kereltje geboren (als hij zich niet eerder aandient)...! Dit is zo onwerkelijk maar ik ben wel blij dat ik weet waar ik aan toe ben eindelijk..

@Manoontje, wat fijn dat hij zo lekker slaapt in het grote bed, kan me voorstellen dat je trots bent! Wij hebben vorige week ook de box opgezet. We hebben er ballonen in gedaan omdat ik wilde dat de katten zouden schrikken ervan en de box niet leuk vonden maar het intreseert ze helemaal niets.. hahaha wie had dat verwacht..

6. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    @tante pol das fijn idd dat je nu weet waar je aan toe ben
    Mooie datum haha geen 5 dec dus...

@ the moon
    Hier ook gisteren bed op klossen gedaan en de zeiltjes eronder gedaan

@ nanootje leuk hoor ZO'N GROOT BED voelt hij zich al een heel heertje haha

hier ook box met ballontjes erin overdag kijken ze er nie naar ook biet als de ballontjes weg zijn, nachts zonder ballonnen liggen ze er dus mooi in he

vandaag bij vk geweest, baby is,volledig ingedaald
    zou dat teken zijn dat die eerder komt :)...

7. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hoi meiden,

Ons zoontje heeft het vannacht geweldig gedaan!! Hij heeft netjes geslapen zonder wakker te worden. Alleen vanmorgen om 6.45 uur was zijn knuffel uit bed gevallen. Die heb ik weer gegeven en toen heeft hij nog tot 8.15 uur geslapen. Goed he!
    Hij heeft alleen helaas nog wel 39 graden koorts, dus echt genieten is het vandaag niet. Hij spuugde net ook in zn bed dus dat mocht ik ook verschonen.... Maarja, arme kind kan er ook niks aan doen.

Hier ook het bed op klossen gedaan dit weekend. Wel weer ff wennen dat het bed zo hoog is. En dan heerlijk zeiltje ligt er hier al een week onder (voor de zekerheid, wil niet mn hele matras hoeven weg gooien). Maar wat een onding is het! Het kraakt enorm en zweet als een gek. Ben blij als ie weer weg mag....

Verder ben ik vandaag echt zo brak. Ik heb bij elke beweging al een zere buik en bij het kleinste beetje bukken zit mn buik al in de weg. Erg vermoeiend! Zal wat dat betreft zooooo blij zijn als die buik weg is en ik me weer gewoon kan bewegen...

Hier ligt er aluminiumfolie in de box tegen de katten. Gisteren keken de katten er niet naar om, maar net ging er eentje in, en liep gewoon vrolijk over de folie heen. Deed hem niks..... Balonnen kan ook, maar denk dat mn zoontje die dan allemaal wil hebben. Hij gooit er nu al van alles in. Wel schattig, hij legt zijn knuffel er nu in en dan zet hij de muziekmobiel aan voor hem. Dan gaat zijn knuffel lekker slapen zegt ie.

@Tante Pol: Oeeeeeeh! Wat spannend dat je nu een datum hebt!!!! Lijkt me wel een raar idee dat je de geboorte datum dus al weet! Zie je er tegenop (tegen de keizersnee)? Lijkt me toch wel pittig.

@Troetjuh: ik hoop voor je dat het betekent dat hij eerder komt. Zou wel fijn zijn denk ik..... En dan zou hij bij mij ook eerder komen... let's hope....

8. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ Tante Pol: Ooww, wat spannend! Leuk dat je nu de datum alvast weet. Tenzij beeb natuurlijk besluit eerder te komen... :D

@ Troetjuh: Helaas zegt het volledig ingedaald zijn niets over eerder bevallen... Mijn eerste was dat ook al vrij vroeg, maar daar ben ik pas met 41w4d van bevallen... :D

Hoop wel dat deze eerder gaat komen want begin het nu behoorlijk zat te worden! Moet de hele dag achter de oudste aan rennen en dat is echt ontzettend irritant en vermoeiend. :x

@ Manoontje: Wat goed van jouw zoontje! Wat worden ze dan ineens groot hè! Heeft hij trouwens nog steeds koorts of gaat alles al weer wat beter?

Hier ook zo brak als maar kan... en ik voel mij gigantisch opgefokt! :x Kan om het minste of geringste ontploffen... Vooral als je weer een knap staaltje lompheid van mensen hebt meegemaakt.

Zo heb ik mensen in mijn schoonfamilie zitten die het nu ineens interessant vinden om op visite te komen terwijl ze dat normaal gesproken in jaren nooit eens spontaan deden. En welja... of ze dan ook nog eens mee kunnen eten die avond... :x Voor manlief doe ik het dan maar weer, want na al jaren mopperen op die schoonfamilie gebeurt er wel eindelijk eens een keer iets. Maar om dat nou *%^$#@ te doen als ik hoogzwanger ben en rust wil!!! AAARGH! Stomme gedoe de hele tijd!

9. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Zo meiden,

Net weer op controle geweest bij de vk en alles is nog steeds dik in orde met ons! Altijd fijn om te horen. :) Ben het stuk er naar toe wezen lopen, maar pfff... :$ Voelde mij net een gebrekkige oude oma! Daarna nog even snel langs een aantal winkels gehobbeld, maar ik denk dat dit één van de laatste keren zal zijn. :D Nu lekker op de bank met de beentjes omhoog en dochterlief achter de tv. Zo af en toe een echte uitkomst, want dan zit ze tenminste even stil! ;)

Straks eens even een lekker broodje in elkaar flansen, en dan heerlijk naar bed voor een middagdutje. Sinds deze week is dat echt nodig volgens mijn lijf, dus ik geef mij er maar eens lekker aan toe!

Hoe is het verder met iedereen? Nog leuke plannen voor het weekend?

10. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hoi meiden,

Hier gisteren bij de vk geweest en alles was prima.
    Wel raar, deze schatte de baby nu op zo'n 2700 gram. Terwijl de vk 10 dagen geleden zei dat hij al 3300/3400 gram was. Nogal een groot verschil!! Nou ja, we wachten maar gewoon af. Maar hij mag van mij wel ietsje kleiner zijn hoor.....;)
    Ik ben ook de laatste 3 weken niks aangekomen, terwijl ik normaal elke week wel aankwam. Maarja, volgens de vk niet erg dus het zal wel goed zijn....

Verder herken ik wel wat je zegt TTM. Ik voel me ook een oude oma. Ik ben ook steeds sneller moe en kan niet zo veel meer.... Alles doet eigenlijk wel pijn. Zitten, bukken, lopen, tillen, als de baby beweegt...... Ik heb zodra ik loop eigenlijk gelijk een zere buik.
    Heb ook het idee dat ik de laatste week alleen maar aan het klagen ben. Ben het ook zo zat. Begrijp me niet verkeerd; het is een wonder om zwanger te zijn en ik ben heel blij met de baby. Maaaaar....ik ben nu wel klaar met het zwanger zijn. Hij mag er NU uit komen!!

Hoewel.....liefste na het weekend. Morgen is de verjaardag van ons nichtje en willen we Sinterklaas inhalen en zondag gaan we Sinterklaas vast vieren met familie. Wil dat nog wel even doen. Maar daarna mag ie komen....

11. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Wat fijn dat alles goed was bij de vk dames hihi
    Pff wachten is begonnen he....

Ik heb nergens geen zin meer in ook niet schoonmaken, dus ik ga alleen nog de badkamer en wc grote beurt geven en dan vind ik het best
    Dan na de bevalling weer hoor :p

Best vreemd die schatting van gewicht haha Maarja het blijft een schatting he :)

Hier gaat lopen ook niet meer heb echt veel pijn, al dwing ik me nog wel om naar de stad tegaan (nog wat kerst kados halen)

En sinds gisteren heb ik ook ineens vocht in me voeten :s
    Haha dus helaas de,dans niet ontsprongen heel me zwangerschap geen last gehad en nu ineens wel....

12. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ Manoontje: Wat een vage schattingen zeg... :( Het is inderdaad te hopen dat jullie kleintje gewoon niet al te groot is bij de geboorte... Wel goed om te horen dat alles in orde is met jullie! Maarre, je bent in ieder geval het weekend doorgekomen! :D Was al het feesten leuk?

@ Troetjuh: Heb ook nergens zin in, hahaha. Het is dat een aantal dingen gewoon moeten, zoals de was doen... ;) Wel balen van dat vocht vasthouden zeg! Goed in de gaten blijven houden en even aangeven bij een volgende controle bij de vk.

13. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hier een hoop gerommel en gisteren een echte huilbuien-dag... Geen idee waar dat vandaan kwam. Geven die takkehormonen maar weer de schuld. ;)

Heb echt veel harde buiken de laatste dagen, dus hopelijk hebben ze straks alvast een beetje voorwerk gedaan voordat ik aan de bak moet!

Afgelopen weekend ook eens wat bakerpraatjes uitgeprobeerd, haha! McDonald's, voetmassage, seks... :D Ik denk maar zo: baat het niet, dan schaadt het niet... Het heeft alleen niks geholpen tot nu toe, dus dat word gewoon wachten, wachten en nog eens wachten...

Gaan jullie nog spannende dingen uitproberen? :D

14. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hoi hoi,

Ik meld me ook weer (helaas...).
    Tja, inderdaad raar die schattingen. Maar ik maak me er totaal niet druk om hoor. Het is zoals het is en eruit moet ie toch! En bij mijn zoontje zeiden ze ook dat hij groot zou zijn en die was helemaal gemiddeld en maatje 50 was nog te groot. Dus we zien het wel.

Hier ook totaal geen zin meer om nog wat schoon te maken. Het is dat het af en toe moet..... En dan ging gisteren ook nog eens onze stofzuiger kapot. Mooi timing! Dus gelijk maar een nieuwe besteld bij de Wehkamp. Had geen zin om nog naar een winkel te gaan.... Maar wel een goed excuus, nou hoef ik in ieder geval niet te zuigen (maar dat deed mn man toch al bijna altijd de laatste weken...)

De feestjes dit weekend waren leuk, maar wel vermoeiend. We hebben gisteren Sint gevierd en mn zoontje vond het geweldig! Hij is vandaag al de hele dag heerlijk aan het spelen met zn cadeautjes. Zo leuk om te zien! Maar nu ben ik er klaar voor hoor! Heb dit weekend ook weer 2 feestjes, maar die kunnen me gestolen worden! Ik heb liever een baby in mn armen dan.

Hier hou ik ook weer steeds meer vocht vast. Mn sokken staan aan het einde van de dag in mn benen gekerfd, mn vingers zijn dik en mn gezicht zwelt ook op. Hoort er denk wel een beetje bij zo op het einde. Vorige keer kon ik geen eens meer schoenen aan, alleen Birkenstocks en zelfs die stonden in mn voeten gekerfd. Dus het valt nu heeeeeel erg mee.

Maar zo te lezen zijn jullie het ook helemaal zat?
    Ik ga denk niks uitproberen, ik denk toch niet dat het helpt helaas....

15. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    hier vandaag weer naar de vk geweest alles was goed bloeddruk 120/75 dus netjes :D
    mag tot 42 weken door lopen dus ben weer voor een weekje goed gekeurd haha
    de kleine is is vannacht van rechts in me buik naar links gedraaid maar hij lag nu wel met zen koppie vast dus daar kan die niet meer uit komen:p

ik ga morgen nog even naar de kapper haartjes knippen en verfen gisteren zijn me wenkbrauwen weer bij gewerkt dus zie er strakkies pikobello uit:p

morgen gaan we even de laaste dingentjes in de stad halen en even wat grote boodschapjes doen zodat er wat is als de kleine toch eerder wou komen ;) zoals veel drinken en beschuit met muisjes natuurlijk :p

ik heb nu ook echt nergens geen zin meer in maar gelukkig is alles gedaan dus tja en anders na de bevalling komt er wel weer een tijd hoor ;) ben erg makkelijk op het moment:p

16. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Meiden... zullen we dit topic maar laten voor wat het is?

Zag dat Troetjuh nu ook lekker aan het kletsen is in het bevallingsforum en ik vergeet ook elke keer hier te kijken...

Liefs!

17. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

7 nov 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    he..

ja ik vergeet eigenlijk ook steeds hier te kijken.. en bij mij is het al bijna zover dus zal het er ook niet echt meer van komen straks denk ik..

Iedereen heel veel succes!!

xx

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Sorry dames zal jullie ook even op de hoogte brengen van morgen zijn bij mij de vliezen spontaan gebroken ben nu op weeen aan het wachten...

19. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

7 nov 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    owww wat spannend!!! heel veel succes!! xx

20. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Ja meisjes, heel veel succes voor iedereen! Dat jullie allemaal maar een voorspoedige bevalling/keizersnede mogen hebben, een wolk van een gezonde baby mogen verwelkomen en snel mogen herstellen!!!

Zet em op!!!

Deel Deze Pagina