fijn dat ze zo achter je staan moet wel goed voelen wanneer moet je het kenbaar maken wat je gaat doen? hmmmm.... wel apart dan dat je vriend nu wel die opmerking maakt maar durf er ook niets van te zeggen hoor meid we moeten nog effe door de dagen heen zien te komen hahaha pfff zwaar..... ga je zondag testen als je niet ongi bent?
krijg net te horen dat mijn ex vader is geworden van een meisje, tis heel vreemd want ik ben toen bij hem weg gegaan omdat ik veel verder was met huisje, boompje, beestje en hij nog aan stappen en zuipen dacht tis al 6 jaar geleden maar toch voelt wel vreemd.
heb beloofd morgen een testje te doen.... omdat we uit eten gaan met onze buren en die wreten ervan en zijn ook bezig dus morgen rond 18.00uur even een testje doen... maar ik verwacht er eink niet te veel van... oh en moet het z.s.m latn weten
oke spannend morgen hopen dat je de buurtjes dan leuk nieuws kan brengen je laat het mij ook wel weten he
tuurlijk maar ik ben dr bang voor hoor... voel niks van ongi.... was eerdere rondes wel volgens mij, toch?? maar heb ook niet t idee dat ik zwanger ben... al denk ik soms 1tel van.... hmmm of wel??8)
ja normaal dan had je al een paar dagen van te voren last van krampjes en last van je onderrug dus is best opvallend dat je het nu niet hebt. Maar tis en blijft gissen we zijn al zo vaak teleurgesteld en voor de gek gehouden door die rare kwaaltjes. Maar jij hebt nu helemaal geen kwaaltjes wat ook wel weer apart is.
Ja dat dacht ik dus ook al indd.. normaal begint het vaak vanaf 6dpo al te klooien.... buikpijn en ongi gevoel.... nu ongi gevoel alleen als ik 's avonds of 's ochtens in bed lig.... verder niks... me buik zeker niet.... Ja heb wel wat dingen hoor... maar zijn wel nieuwe dingen, en juist daarom ben ik bang, denk dat het weer nep dingen zijn.... Opboeren, onrustige darmen, misselijk soms even, veel meer zin in drinken, meer plassen dus ook, sneller vet haar, flinke blauwe aders, en volgens me schatje wat vollere/stevigere borsten... OOhjah en in vergelijking met andere rondes ben ik nu inees sinds 2 dagen best droog van onder.... (toch aardig wat dus maar wel allemaal onbekend...) maar ik duef geen hoop te hebben...
ja das best wel aardig wat kwaaltjes ik weet hoe je je voelt ik had het ook de vorige ronde andere kwaaltjes die ik nooit eerder had. daarom heb ik voor mezelf ook het besluit genomen om er niet meer in te trappen en wachten wat er komen gaat.
hmmm ja lijkt me ook erg vreemd! en dan heb je vooral het gevoel dat hij nu eerder is dan jij terwijl de wens eerder had!~ Heej meid Ten eerste van harte met je zoontje!!! En wat k*t dat je juist op deze dag ongesteld geworden bent en nu de dubbele cijfers ingaat!knuf en ondanks alles wens ik je toch een fijne dag toe met je zoontje! heb zo'n 3parken pas dus dat scheelt! voor dolfinarium hellendoorn en walibi!
heej nou hier mega pijnlijke borsten... heb vannacht verkeerd gelegen en me borsten en oksels doen echt pijn!!! Temp blijft stabiel, lijkt me geen goed teken
nog 9 dagen te gaan tot je nod meid alles kan nog. verkeerd gelegen en dan zo een pijn hoe ken dat dan?
Hey meiden! ik kom hier ook gezellig meekletsen. Wij zitten in ronde 7....en waarom duurt het zo lang? Ik begin steeds meer te denken dat er misschien iets niet goed is ofzo.. Ik wil het zo graag! een half jaar geleden nog niet echt, eigenlijk sinds een paar rondes dat ik er graag voor wil gaan. maar ja...dan moet moeder natuur wel een handje helpen. Ik wil graag met manlief afspreken dat als het in oktober nog niet raak is dat we dan naar de huisarts gaan. Hebben jullie daar ervaringen mee? Zodat we iig weten of t uberhaupt kan lukken.... Groetjes! J
je word pas bij een jaar bezig zijn doorverwezen.... ook ik heb het gevraagd, maar mag pas in januari dus daarvoor gaan heeft niet echt zin .... helaas
hoi Jennifer welkom hier gezellig dat je met ons mee komt kletsen tsja en waarom het zo lang duurt kan ik je helaas geen antwoord op geven was het maar waar. Naar de huisarts kan je gaan alleen heb je kans dat die je weg stuurt met het bericht kom nadat je 12 maanden bezig bent met het doe het zelven maar terug en dan zullen we verder gaan kijken. Huisartsen houden zich hier toch wel heel erg aan jammer genoeg.
tja...ik kan me linkerarm nauwelijks omhoog doen dan doen me borst en oksel echt mega pijn, niet normaal! rechs ook wel,maar links is niet te houden...heb ik weer! ja idd als ik ff en menstruatienet het goed hebben 9dg tot nod, altijd weer spannend!
NOD lijstje september: * sjorsjette--> 3 september * bezigbijtje --> 5 september * wherona --> 18 september *wolfje22--> 11/18 september *Engeltje1 --> 25 september *Kim1990--> 29 september Rood = ongesteld Roze = zwanger