@Jo: ik heb wel een paar mensen met wie ik er over praten kan, dat is wel fijn ja, maar er blijven genoeg mensen over die het niet weten en dat wil ik ergens ook nog wel ff zo houden. En ach ja, de positiviteit komt straks wel weer terug. En dan gaan we er weer voor! Gek ei heb je zeg! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt m.b.t. je verdwaalde ei! @BB: Welterusten en ik duim voor warme voeten en hoge temp !
@Pien Wat naar dat je downtjes gevoel hebt meis! Dikke knuff voor jou!!! Ik begrijp je heel goed hoor. Heb gister de 1e en 2e aflevering (had beide niet gezien) van babyboom gekeken op uitzending gemist... vond 't aan de ene kant heel leuk om te zien en soms ook sneu voor de gene bij wie het minder ging... maar had ook wel een down gevoel bij de gene die wel zwanger zijn en of die gingen vertellen hoe snel het raak was enz. En toevallig toen ik klaar was met kijken smste een vriendin van me om te vertellen hoe haar 1e echo was (wist wel dat ze zwanger was) maar dat stak ook ff.... zij was in 2e ronde zwanger (NA 10 JAAR PIL) . @BB Hoe ist nu met jou?? ''bloedvrij/schoon'' de nacht door gekomen????? xxx
ja da's wel moeilijk soms he. Het leven gaat gewoon door, anderen worden 'gewoon' zwanger, en wij staan er naar te kijken... tenminste zo voelt het voor mij af en toe, dat je aan de zijlijn staat zeg maar. Maar ja, je moet verder he, blijven hopen anders wordt 't nooit wat. Hoe voel jij je nu? Nog steeds erg moe? Verder nog wat verschijnselen of niet? Wanneer is nu precies je NOD? Komt nu toch wel heel dichtbij toch?
Je maakt het wel weer spannend BB! Waarom ben je eigenlijk op het laatst toch gaan tempen deze ronde? Voel je iets speciaals aankomen of wil je gewoon weten wanneer je je ongi kan verwachten?
Oh nee, ik voel niks speciaals, maar ik vond het erg "beangstigend" dat ik zomaar overvallen kon worden door de ongi. Dus vandaag vanaf 11dpo gaan tempen zodat ik de ongi kan zien aankomen. Ik voel vandaag niks, dus ook geen ongi gevoel die er gister en eergister zo erg was. Heel vreemd... Maar zal morgen dan wel ongi worden!
BB TEESSTTEEEENNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je bent gewoon hartstikke zwanger man!!! wedduh
dat zei je gisteren én eergisteren ook al Ow meid zou toch super zijn ennuh anders woensdag testen hoor! Je kunt het ons hier niet aandoen om ook zo lang in spanning te laten zitten
Ok BB, dan nog is het wel spannend natuurlijk. Zeker als we jou hier een beetje opjutten . Rustig afwachten hoor, negatief testen is nog vervelender dan ongesteld worden volgens mij... Succes met wachten en mijn duimen draaien overuren!
bb hoe is het? is je temp nog hoog? hope so! hier last van schommelende temperaturen... hij is weer veel te lang hoog gebleven. Nu had ik zondag een bijna positieve ovu test, maar deze was maandag weer compleet negatief. Blegh, is zeker een afstraffing na mijn mooie cyclus van vorige maand! xxx
Hoi! Spanning begint ook bij jou te stijgen Sjors, nog eventjes geduld meid! @BB: volgens mij is je temp gedaald, ik heb je tempkaartje bekeken... Hoe is het nu met je? Ben je ongi geworden of nog niet? Ik hoop natuurlijk van harte dat de tempdaling nog niet het einde betekent... Laat je snel wat van je horen? In elk geval een dikke knuffel voor jou!
hoi meiden, zo mijn 2 hele dagen werken zitten erop! ik ben zoals verwacht ongesteld geworden... Gelukkig heb ik er weinig last van Keer wat anders! Nu lekker al weekend! Heeerlijk gana genieten van het zonnetje en hondje dus! Onze tijd komt nog wel! Ga nu eten! xxx
Zo hard aan het werk geweest! That's the spirit meid! Vind het knap hoor. Hoop dat ik bij een volgende mislukte ronde ook zo kan denken als jij. Maar je hebt gelijk: onze tijd komt nog wel! Geniet van je weekend! En hopen dat de pijn lekker wegblijft! Ik moet nog 1 dagje... en het wordt mooi weer, dus idd genieten!
Ja ik kan wel depri worden, maar daar heb ik alleen mezelf mee denk ik hihi Ach als je langer bezig bent went het vanzelf baal wel dat ik t onderzoek moet doen, maar ook daar denken we maar weer aan de voordelen (nou ja 1tje dan) ik ben meer vruchtbaar komt goed lieverd, en fijn laatste dagje werken dan!
Ja klopt helemaal daar heb je alleen jezelf mee, en met een beetje pech ook je omgeving... . Ga zo door met deze spirit ! Ja zo'n onderzoek lijkt me wel spannend. HSG is dat dat ze de eileiders doorspoelen o.i.d.? Of zit ik er dan erg naast? Samenlevingstest is misschien qua ingreep niet zo zwaar, maar is voor het gevoel misschien wel raar. Tenminste dat zou ik hebben denk ik. Wanneer moet je naar de gyn? En doen ze dan de samenlevingstest en HSG in 1 keer? Nou ja Pien, niet voor uit lopen op de zaken, BB moet eerst genieten van haar mooie weekend!! Ik ga zo maar eens de sportspullen bij elkaar zoeken.
Een hsg is indd dat ze een contrastvloeistof daar rond laten gaan om te kijken of alles open is. EN dan word er rontgen foto van gemaakt. Het schijnt erg vervelend en pijnlijk te zijn, dus ben benieuwd! Ik laat t op me af komen, kan me wel druk maken maar heeft geen zin. Ik heb net zitten tellen (nadeel dat het nu wel weer meot voor zh dus!) en ik zit 8juni op CD9 en dan denk ik 12 of 13 april posi ovulatie test. Dat is dan CD12/13. Dan bellen en dan dag erna langskomen. Dus moet ook weer aan de slag met ovutesten! Ik denk ook wel dat ik het zo kan omdat ik er niet meer op hoop Pien. Dat geeft echt rust. Ik denk dat het zonder hulp niet gaat lukken. Maar ik wil wel me ei wetne, want dat was nou juist wat me de laatste dagen die onzekerheid gaf. Tempen ga ik ii niet meer doen, ook niet ana eind van me cyclus! xxx
Respect voor jou BB, keep up the good work!!! Flink van je dat je er zo mee om kunt gaan, echt! Maar toch krijg je een dikke knuffel van mij omdat je toch ongi bent geworden! ***KNNUUUFFFF*** Liefs
WAUW BB helemaal met JO eens... knap dat je er zo mee om kunt gaan. Ook toch knufje van mij Ja en meiden word nu spannend hier, voel nog niks... maar dus ook geen ongi... spannend spannenddddd. xxx