Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Sjors, ik zag dat je banner op dag 1 van een nieuwe cyclus staat. Betekent dit dat je tóch weer ongi bent geworden? Ik hoop het niet zeg, dat zou wel heel erg balen zijn!!!

Hier nog steeds geen ei!!! GRRRRR

Liefs

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Ik heb vandaag (dag 16 na ''2e'' iui) weer getest... en weer negatief:(... maar goed... nog steeds geen ongi... geen kramp... dus ik wacht het maar weer af. Wie weet is hetw eer het zelfde als vorig jaar, dat ik heeeeeeeel laat pas positief test. Ik wacht met testen tot donderdag of vrijdag (mits ongi natuurlijk).

Verders niets bijzonders, gister lekker naar het strand geweest en vandaag naar jaarmarkt en braderie (spinozaweg en bij zuidplein/Ahoy).

xxx LiefsSjors

Ow en ik zal banner ff aanpassen! Haha is echt nog geen nieuwe ronde hoor!!! ;)

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Jo
    jee wat schrikken van je liefje... weet je al wat meer????

@BB
    Haha vriendlief wilt hier ook en ook ik huiver er niet zo voor... ook om dit soort dingen ;)

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hoi meiden was ik weer

sjors je maakt het weer onwijs spannend meid ik ga weer duimen draaien

voor de rest alles goed met jullie?

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Wheroon
    Jeeeeeeee meis je zit al bijna op de 20 weken :$ waar gaat de tijd naar toe zeg!? Hoe ist met je??? ga zo gelijk ff spieken of je nieuwe pic's hebt.

Ja kan er niets aan veranderen maar ik hou het inderdaad spannend. Echt nog geen ongi en geen kramp. De ervaring dat ik latere positieve test had vorige keer geeft toch wel wat hoop. En daarbij had ik voor mmm een mega lange cyclus dus kan wel kloppen. Het vage is wel dat ik vorige iui op dag 16 ongi werd... dus gelijk met vandaag.. en was ook echt in één keer goed ongi... tja wat kan ik nog zeggen? Gewoon maar weer braaf blijven zitten op wachtbankje. En duimen.

xxxLiefsSjors

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @ Sjors ja gaat snel he de tijd alweer 20 weken :D met mij gaat het goed kleintje is steeds meer beweegelijker aan het worden dus erg leuk jammer dat je het nog niet aan de buitenkant kan voelen hoop dat dat ook snel volgt zodat aanstaande papa de kleine kan voelen.

Nou meid ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen bij je, krijg inderdaad ook wel een beetje hoop, nou nog effe geduld dan he (is bij mij altijd ver te zoeken)

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He Sjors, en heb je nog steeds hoop? Is de ongi nog altijd spoorloos? Ik hoop het zo voor je! Mijn duimen draaien rustig door!

@Wherona: wow dat gaat inderdaad hard zeg! Fijn dat alles goed gaat. Lijkt me heel bijzonder om voor het eerst je kindje te voelen. Ook wel heel apart, dat er iets in je buik zit te bewegen... Wondere wereld!

8. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hallo allemaal, na een heerlijke week vakantie ben ik weer helemaal terug!

heb in de vakantie de kleine regelmatig gevoeld. en vandaag bij de controle was t ook heel erg druk. heb ook al een paar x aan de buitenkant kunnen voelen pappa was zo trots! is wel vroeg maar volgens mij heeft t hele goede beenspieren!

moet nog even terug lezen maar denk zal vast laten weten dat ik er weer ben!

x

9. jo1984

jo1984 Niet meer actief

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik heb een positieve ovulatietest én vruchtbaar slijm!!!!!!!!!!!!! he he dat werd ook wel eens tijd ;)
    Nu ga ik het vanavond maar even gezellig maken!!!;)

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He Mbtc daar ben je weer! Ik wist niet (meer) dat je op vakantie was joh, heb je het leuk gehad? Hoe lang zijn jullie weggeweest? Wel paar weekjes of niet? En goed te horen dat het goed gaat met jou en de kleine!!

11. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @pien, ja volgens mij had ik het wel gezegd dat we op vakantie gingen 1.5 week zijn we weggeweest. heerlijk! nu weer proberen het forum wat actiever bij te houden.
    heb steeds meer energie dus moet ook wel wat makkelijker gaan nu.

@jo maak er een gezellig avondje van! veel vruchtbaarheid van deze kant stuur ik naar jou toe....

x

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Heel veel plezier en zet 'm op ;):D!!
    Fijn dat je 'm eindelijk gevonden hebt!

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O lekker zeg! Ben jaloers ;). Wij gaan in augustus pas...
    Gezellig dat je er weer bent :)!

14. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @pien, eigenlijk zou ik begin september pas gaan maar dan mag ik niet meer vliegen en met 3 weken te gaan zit ik denk ik niet zo lekker in Italië. dus ipv met mijn schoonouders op vakantie ben ik nu maar met mijn eigen ouders mee gegaan anders had ik helemaal geen vakantie gehad.
    maar baal wel dat ik geen vakantie meer met zn 2e heb. had ik toch wel lekker gevonden!

het is zo augustus! nog een week of 8 dan is het al zover. nog 11 weken werken en dan is het eind aug. tijd vliegt!

x

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hahahah wat grappig MBTC wij zouden ook begin september met mijn ouders op vakantie gaan maar hebben we dus ook moeten annuleren, we zouden naar Griekenland gaan. Vandaar dat we afgelopen week naar Frankrijk zijn geweest, alleen jammer dat het weer echt bagger was veel regen :(. Wij gaan nu ook niet echt meer op vakantie maar we gaan eens kijken of we er wat weekendjes van kunnen maken om zo er toch nog een paar keer eruit te gaan met ze 2en

Jo hopelijk was het een leuke avond :)

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Jo
    Aaaaaaaahhh vet cool meis.... hoop dat je het goed gezellig en knuszz hebt gehad gister.

@mbtc
    Haiiiiiiii fijn dat je er weer bent meis! Ja balen dan eigenlijk he dat je niet je eigen vakantie kon doorzetten. Maar je krijgt er wel iets mega moois voor terug toch! Wat gaaf ook dat je de kleine lekker voelt bewegen enz. Geniet er lekker van hoor meis.

@ALL
    Had hier bij eerste wc bezoek roze bij afvegen :(... zou het dan toch echt over zijn??? Volgende wc bezoekjes maar ff goed kijken.
    Zo maf want helemaal geen kramp :( Zucht.
    Hou maar rekening met einde 2e iui.

xxx

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

jeetje en hier was het weer zo mooi:O
    Had je beter in nl kunnen blijven:cool:;)

moet je eens kijken op www.hotelkamerveiling.nl of vakantieveiling.nl

I LOVE IT!:D:D

Gister 2 weekendjes "gewonnen" een overnachting in 4sterrenhotel incl bubbelbad op kamer... voor 35,- en een overnachting aan zee incl toegang voor 2 dgn in welness van het hotel met sauna, jacuzzi, stoombad enz.....voor maar 40,- zoooooo zin in!

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Jeetje wat balen! Ik duim op inn.bloed:)

Lijkt me dat je na je IUI extra hoop hebt, dus leef enorm met je mee!

Bij mij is het morgen zover..... HSG onderzoek... ben benieuwd:)

19. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @bb, wat is een HSG onderzoek?

@wherona jammer dat je slecht weer had wij zaten in valkenburg en hebben echt heerlijk weer gehad! mannetje was helemaal verbrand. moet je je niet insmeren? nee ik niet. hij helemaal rood ik blij dat ik me goed had ingesmeerd!

@sjors, balen meis! hopelijk zet het niet door...duim voor je!

x

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    zoiezo belangrijk dat je goed smeert en niet te veel in de zon, mijn nicht heeft zwangerschaps masker gehad, jongste is nu 8 en ze heeft er nog last van:O

uhmz, lang verhaal kort: ze gaan met slang me baarmoeder in en spuiten dan vloeistof rond in mijn buik/eileiders enz. om te kijken of alles open is.

Deel Deze Pagina