Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sjors: oh... niet te hopen dat het weer afgelopen is. Heb je vaker roze voor je ongi of niet? Misschien is het zoals BB zegt dan ook wel een innestellingsbloeding... ik duim met BB mee!

BB: spannend joh, morgen al! Heel veel succes meid! En die weekendjes weg klinken inderdaad heerlijk, en super goedkoop zeg! Misschien moet ik ook maar eens gaan kijken op die site.

2. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Ow Sjors, ik hoop dat het roze geen slechte voorbode is! Duimen draaien overuren hier! succes...

BB, hopelijk extra vruchtbaar na HCG ;) succes meid!

Wherona, heb je ondanks het weer toch een beetje een leuke vakantie gehad?

MBTC, wat gaat het snel! Geniet!!!!!! ook een beetje namens mij ;)

Pien, hoe is het met jou en je bloedverlies steeds? heb je er nu nog niet over gehoord, of doe je dat bewust niet?

Hier net nog een knalpaarsere ovutest!!!! Woeiii, móet wel een superei zijn :p
    xxx

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Heej meiden,

jeetje ik heb t idee dat ik al mijn LH piek heb:$
    Ik liep op werk naar de wc (trap af, en dan nog zeker minuutje lopen is dat) en mijn buik voelde aan als een drilpudding, dat is hier altijd het teken dat ei eraan zit te komen. Dus ik denk op de wc: ff me vingers erin en checken... REKBAAR!!!!:$

Dus dadelijk rond h8 maar ff een testje doen, zou wel mega vroeg al zijn, dag 8 is het nu. Maarjah de ronde voor de afgelopen ronde had ik ei op dag 11, dus dag 9 zou dan me ovutest posi geweest zijn....

Nu zit ik alleen met het onderzoek, ben benieuwd of dat allemaal dan wel gewoon mag/door gaat!;) Morgen gaan we het merken!

**ben wel erg benieuwd naar de test nu zeg! ivm samenlevingsonderzoek**

sjors, en? Heeft het doorgezet?

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Jo: dat moet wel een goed ei zijn ;)! Met mijn bloedverlies gaat het precies zo als vorige ronde, ga nu richting mijn ei en gelukkig wordt het nu ook weer wat minder en merk ik meer slijm i.p.v. bloed/bruin. Dus dat lijkt positief. En ik hoop ook dat mijn ei uiterlijk zaterdag springt, want dan is manlief weg :(.

@BB: die samenlevingstest is toch nog niet morgen? Stel dat je je ei weer zo vroeg hebt, zouden ze die morgen op zich al wel kunnen doen, of niet? Hoe was de ovutest? Geen idee of die hsg door kan gaan vlak voor je ei... Je hoort het vast morgen.

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    uhm, nee die is als de ovutest posi aangeeft;) Dan moet ik meteen bellen en die aaf seks hebben en dan dag erna na zh.

MAAR.. de ovutest (wel een nieuw soort van zh voor mij, stom tuur ding:x Ik heb liever die met smile!;)) was nog niet posi! Dus morgen voor het onderzoek doe ik dr nog ff een:D

@JIJ: wat een vervelend iets zeg dat bloed steeds.
    Had je dat ook voor je met de pil begon? Kunnen ze daar nu verder niks (meer) aan doen?:(

6. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @bb heb nog wel een paar ovu testen van clearblue voor je als je interesse hebt?

x

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    smileys?

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dat scheelt misschien dus niet zoveel of je hebt je een positieve ovutest. Morgen idd nog maar eentje doen dan. Hopelijk kun je het dan wel goed aflezen. Ik dacht dat jij ook die van zwanger en kids gebruikte? Die zijn toch ook niet met smileys?

Dat bloedverlies is een raadsel, zal iets hormonaals zijn denk ik, omdat ze dat nog niet onderzocht hebben. Ik begin er zo langzamerhand aan te wennen. Ik geloof niet dat ik dat had voor dat ik aan de pil ging, kan me niet heugen in elk geval. En eerste jaar na stoppen met de pil ging het ook goed (ben jaar eerder gestopt dan dat we echt begonnen voor een kindje). Toen we voor een kindje wilden gaan begon het eigenlijk fout te gaan... ;):(. Wie weet kan de fertiliteitsarts wel een verklaring geven door een bloedtest te doen. Dat zie ik volgende maand dan wel.

Jij veel succes en sterkte morgen!!

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    dankje,

ja ik gebruikte z&k tot ik die posi vond, en deed ik vaak één smiley;)
    dan wist ik t zeker hahaha...

jullie horen t morgen;)
    Ga nu slapen en antibiotica innemen:)

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ow dat klinkt echt heerlijk ga ik zeker eens even een bezoekje brengen dan bedankt voor de tip. En ja we hadden voor het weer beter in NL kunnen blijven maar ach we hebben het naar onze zin gehad en das het belangrijkste toch.

11. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @bb ja met smiley's.

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    het is me ook erg meegevallen. Ik voelde alleen met het opblazen even een flinke ongi gevoel in buik/rug die er nu nog beetje zeurt. Verder heb ik beetje zweverig gevoel nu ik hier thuis op bank zit...:)

was super fijne arts, en goed uitleg en daarna beelden gezien, zag er erg leuk en goed uit. Alles weer prima!!!

(waarom lukt t dan toch niet he;) vriendje is er beetje van overtuigd dat er iets uit samenlev. komt..."even een pilletje en t is goed" zei hij net op terug weg hihi. We gaan het zien!

eitje duurt niet lang meer;)

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He BB, wat fijn dat het goed gegaan is en dat het meegevallen is! Dus het was allemaal goed daarbinnen? Nou gelukkig maar, maar aan de andere kant wel vreemd dat het al zo lang duurt bij jullie... wie weet dat de samenlevingstest dan toch iets afwijkends laat zien. Dus je eitje staat al weer bijna klaar om te springen? Wat gaat dat toch vlot bij jou!

Mijn ei hier weet weer niet wat ie zal volgens mij... ben door mijn ovutestjes heen, heb dat 12 en 14 (vandaag) eentje gedaan, maar allebei negatief, ook niet beetje positief. Kan de piek misschien net gemist hebben op dag 13, maar meestal heb ik wel 2 dagen positieve test, dus kan me haast niet voorstellen :( Ik had wel slijm vandaag dat er goed uitzag, dus het kan volgens mij nooit heel lang meer duren. Maar ja, blijf wel weer tempen, dan kom ik er vanzelf wel weer achter.

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Sjors: hoe is het met jou nu?

15. jo1984

jo1984 Niet meer actief

BB, fijn dat het onderzoek mee viel! Nu maar hopen dat het iets 'los' heeft gemaakt waardoor je lekker vlot zwanger bent!
    En als er iets uit de samenlevingstest komt, moet je IUI toch?

Hier vandaag weer negatievere ovutest, ei is geweest!!!!

Liefs

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ik heb nu toch wel wat flinke buikkrampjes afwisselend... pff:(
    Balen, hopelijk na nachtje slapen over!!

We zullen altijd IUI gaan krijgen, alleen wanneer er niks uit samenlevingstest komt zal dit pas januari 2012 worden. Anders zal er actie ondernomen (waars. in de zin van IUI maar weet ik niet zeker)

Morgen afspraak maken met de gyn, voor uitslag samenlevingstest. Ik verwacht posi ovu uiterlijk zaterdag te hebben!:) Hij is al aardig donker! EN rekbaarslijm+buikpijn had ik gister.

Nu heb ik nog wat bloed verlies, dus ik kijk en voel maar even niet;)

SJorsje, wat is het geworden? Hoop zo dat je ongi weg gebleven is!

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hoi lieve meiden,

ik had gehoopt dat hij nog een dagje zou wachten maar helaas (zie foto) na mijn idee heb ik nu echt mijn piek.

Dus net gebeld en ik moet morgen om 10.20 in het zh zijn voor de samenlevingstest. Toch wel spannend vind ik dat omdat vriendje al weken roept dat het daaraan ligt. Is een gevoel zegt hij "en dan krijg je een pilletje en is het goed" hihi waar die dit vandaan haalt weet ik niet, maar als het zo kan lopen... dan is het goed;);)

zelf had ik gehoopt dat het dagje later was omdat vriendlief dan mee kon (ik ga liever niet alleen namelijk) en ook omdat mijn buik erg hard bezig is met opknappen/afstoten van het onderzoek van gister. Ik heb nog af en toe een veeg bruinverlies en mijn buik is kramperig en hard (??) dit blijkt normaal te zijn.

Maarjah.... om nou te zeggen dat ik zin heb om vanavond dan te klussen;) vriendje wel, haha die stond al te springen (3dgn geen seks meer gehad kan die blijkbaar niet aan:p)

Morgen nieuwe afspraak maken voor uitslagen. Ik denk dat ik dit plan in onze vakantie, maar als het eerder kan dan toch misschien eerder:)

@Sjors, lieverd, waar ben je nu??:(

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    had al in ander topic op je gereageerd maar wens je nogmaals alvast heel veel sterkte morgen en hoop dat dit ook allemaal meevalt.

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He BB,

Kan me voorstellen dat je liever niet alleen gaat... jammer, maar ja die dingen zijn niet te plannen he. Over dat bruinverlies kan ik meepraten, niet echt een fijn gevoel als je dan wilt klussen. Maar probeer daar niet aan te denken en vooral veel plezier te beleven bij het klussen, zoals anders, want dan is de test het meest representatief. Maar het is te hopen dat het bruinverlies na het klussen wel zo goed als over is, want misschien kan het de test negatief kan beinvloeden...? Maar ja daar moet je nu ook niet aan denken, dat zie je morgen wel weer. Gewoon vanavond nog ff lekker genieten van je mannetje en dan morgen er tegen aan! Sterkte alvast!!

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik heb weer een 'ei-issue'... mijn temp is al omhoog, maar heb nog geen positieve ovutest gehad... zoals ik gisteren al zei had ik nog maar 2 testjes over en heb op dag 12 en 14 negatief getest. Dag 14 is mijn temp al wat omhoog gegaan en dag 15 (vandaag) nog iets hoger. De temp zegt dus dat ik dag 13 al mijn ei heb gehad.... maar dat kan ik niet rijmen met de test van dag 12. BB, weet jij dat? Wat is in zo'n geval betrouwbaarder: test of temperatuur? Mijn ei is bijna nooit zo vroeg en ik had vandaag nog aardig wat vruchtbaar slijm. Gisteren had ik wat buikpijn wat ik relateerde aan ei... Zou ie al geweest zijn? Weet niet of ik daar blij mee moet zijn, gisteren beetje slechte kluspoging (heb niet alles goed binnengekregen denk ik :)) en maandag was ik voor mijn gevoel nog erg droog...

Deel Deze Pagina