Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hmm pien, even denken...

Het lijkt wel op een eistijging je temp! (zeker als ik je kaartje van de vorige maand rond je ei bekijk;) Maar zou indd erg vroeg zijn.

Maarjah andere kant, ik heb me ei tegenwoordig ook wisselend dag 12-16 steeds, dus het zou moeten kunenn.

Het zou zo kunnen zijn dat je dag 11posi test gehad hebt, mijn ei springt meestal 2 dgn daarna.

Maar ik denk dat we je temp even moeten afwachten iig tot dag 17.
    Als daar geen rare daling meer in zit, is je ei geweest. Het zou kunnen dat je temp deze ronde wat hogher dan gemiddeld zit door een of andere manier en je ei nog wel komt, zeker ook als je nog vruchtbaar slijm hebt....

lastig zoiets he!!

Oh ennuh, ik maak me niet zo druk over morgen hoor;)
    Maar meer over dat ik eink niet zo zin heb in klussen vanavond hihi,
    me buik/bm is namelijk nog behoorlijk gevoelig. En net helaas weer flink wat bruin gehad. (begrijp je nu! want dit is niet fijn, ik voel me eerlijk gezegd een beetje vies zelfs:):()

xxx

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Thanks voor je analyse BB! :)Tsja moet idd maar de temp de komende dagen in de gaten houden en ondertussen het klusschema (om de dag) nog ff aanhouden. M.a.w. vrijdag nog ff en dan is manlief een weekend weg... :(.

Dat je last van je buik hebt, is wel vervelend ja, misschien zakt het nog af, of misschien ff een paracetamolletje nemen van te voren? En tsja, het voelt niet fris nee, maar het kan wennen, maar dat hoeft gelukkig in jouw geval niet ;). Succes vanavond en morgen!

3. jo1984

jo1984 Niet meer actief

hmm Pien, volgens mij is dit de maand van het rare ei ;)
    ik geloof echt dat ik hem eindelijk heb gehad, twee dagen geleden ongeveer. Het gekke is dat ik vandaag erg sterk het idee heb dat ik zwanger ben, kan niet want er is (stel dat) nog geen eens een innesteling geweest ;)

BB, vervelend dat je toch nog buikkramp hebt en vanavond moet klussen... Zet em op meid!!!

Sjors, hoe is het meid?

Liefs

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    @all: ik heb net even in het profiel van sjors gekeken, en ik lees dat ze gister ergens een berichtje geplaatst heeft dat ze *helaas* ongi geworden is!

Dus sjors, bij deze een hele dikke knuffel voor lieve jij!

5. jo1984

jo1984 Niet meer actief

och SHIT
    Lieve Sjors, wat ontzettend balen...
    Héle dikke knuffel van mij

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ohh wat jammer Sjors! Ik vermoedde al zoiets, het was al een tijdje stil... Ook een hele dikke knuffel van mij!! En houd moed voor de volgende poging meid!

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Pien bah wat een onduidelijkheid weer zeg rond je ei altijd vervelend als je niet zeker weet of ie nou wel/niet is gesprongen.

@Sjors ook van mij een hele dikke knuffel meid flink balen weer hopelijk is drie keer scheepsrecht.

@BB succes meid vandaag

@Jo wat apart dat je zo sterk het gevoel hebt dat je zwanger bent laten we het hopen dat je gevoel gelijk heeft, dus je zit nu weer op de wachtbank en is het dus weer tijd om te gaan duimen draaien.

@ll vanavond de 20 weken echo wederom weer erg spannend.

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Jo: ik denk dat je vandaag OF op 2 of op 3 dpo zit... dus je kunt nog niks voelen dat je zwanger bent, maar wie weet heeft jou eigen gevoel het wel goed en ben je dadelijk wel zwanger:D:D:D IK duim!!

Wheroon: Dankje lieverd, komt goed;) &vanaaf bij jou komt ook goed! Geniet ervan!

@ALL: Klussen ging wel oke hoor, volgens mij is mijn buikpijn ook aardig verdwenen en nog geen bruin gespot meer!!

Opzich wel jammer dat sjors ook niet even hier langs is gewipt om dat te melden, we waren toch erg met haar aan het mee leven:)
    Ik zag het namelijk in een ander topic staan.

Dadelijk de samenlevingstest en dan zijn we "voorlopig" weer van all het gehannes af;)

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Jo: idd maand van het rare ei ;):D. Wat apart dat je zo'n gevoel hebt al, maar wie weet wat zo'n voorgevoel zegt! Ik heb nog nooit zo'n gevoel gehad en dat klopt dan ook wel weer ;)
    @Wheroon: ah wat leuk de 20 weken echo, je bent echt even ver als een vriendin van mij! Weet je nu wat het wordt of willen jullie dat niet weten? Die vriendin van mij dacht tot eergisteren dat ze het niet weten wilde, en gisteren vlak voor de echo ineens toch wel, haha;). Zij krijgen een jongetje.
    @BB: fijn dat het klussen goed ging en dat het bruin weg is, lijkt me goed voor de test! Denk dat je inmiddels wel bij het ziekenhuis bent? Ben benieuwd hoe het gegaan is meid!!
    @Sjors: Gaat het verder wel goed met je meid?

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O ja, nu mezelf nog ;). Denk dat mijn ei al wel geweest is... temp was weer hoog. Wel een beetje raar meetmoment, omdat ik veel te vroeg wakker was en toen al ging denken: ik moet weer gaan slapen anders is mijn temp misschien niet goed berouwbaar straks als ik al zo lang wakker ben :cool:. Dom he... Maar ja, ik denk dat de temp wel klopte. Gister voor de zekerheid toch maar weer geklust.

Dus Jo: ik zit ongeveer op hetzelfde wachtbankje als jij :)!

11. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Ja gek he, heb het een keer eerder gehad, toen heb ik een vroege mk gehad... Dus wie weet! Zou wel eens fijn zijn. (naja zwanger zijn, de miskraam niet natuurlijk ;))
    Ik weet dat het nog niet kan, vandaar dat ik het ook zo gek vond :p

12. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Yeey!!! gezellig, kunnen we (wie weet!) misschien samen testen en elkaar vlak voor NOD opruien :p
    Ik heb geen banner, maar ga lekker die van jou in de gaten houden.
    Gezellig zo samen op de wachtbank, zit ie wat lekker?

xxx

13. jo1984

jo1984 Niet meer actief

zet em op met de samenlevingstest!!!!!!!!!!!!!! woeiii laat ze maar zwemmen hihi

14. jo1984

jo1984 Niet meer actief

leuk leuk leuk!!!! Kom je hier even vertellen wat het wordt ;) ik ben helemaaaal niet nieuwsgierig hoor.... wil gewoon graag alles weten;)
    Veel plezier vandaag bij de echo

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    dank je heb hem vanavond om 19.30 en als die kleine het wilt laten zien dan willen we graag weten wat het is en dat horen jullie dan zeker wel, voor de familie en vrienden willen we het wel geheim houden dat wordt dus een hele opgave voor mij hahhaha

16. jo1984

jo1984 Niet meer actief

oei ja, lijkt me ook lastig om dat stil te houden! Je verspreekt je toch snel lijkt me... Helemaal als je over de kleine praat en je weet wat het is zeg je toch al snel hij of zij ;)
    Heb je zelf al een voorgevoel wat het is?
    Ben benieuwd!!!!!!!!!

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Had ik het verkeerd gelezen, dacht dat je het gisteravond had, maar je hebt het vandaag. Nou heel veel plezier dan alvast!! En denk dat het een hele opgave zal zijn om het geheim te houden ;). Die vriendin van mij wist bij haar vorige zwangerschap wat het werd, maar haar vriend wilde dat voor de omgeving geheim houden. Daar had zij idd heel veel moeite mee, ze had het bij mij al per ongeluk verklapt. Daarom wilde ze het nu niet weten, omdat ze het niet geheim kon houden. Maar dit keer vond haar vriend het geen probleem om het gewoon te vertellen en dus wilde ze het alsnog toch weten. Heel verhaal sorry ;). Maar gelukkig kun je het ons wel vertellen, wij vertellen het niet door hoor ;):D.

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja hij zit goed hoor :D alleen is ie altijd zo lang ;). Heb je voor mij dan ook alvast een gevoel? Ik hoop zo dat jouw gevoel klopt, ben heel benieuwd, maar dan moet het gewoon goed aflopen hoor!! Ik begin alvast met duimen!

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    @ALL:

Nou mooi balen:(
    Ik had om 10.20 de afpraak liep al een half uur uit, en toen had ik niet mijn eigen gyn maar iemand anders (had ik ook niet verwacht maar toch wel gehoopt haha) en die heeft 5x geprobeerd de eendenbek goed in mijn doos te krijgen, maar dat lukte niet:$ En elke keer deed het echt zeer, en het was al zo gevoelig door HSG& natuurlijk ovulatieperiode. Na 5x proberen ging ze *gelukkig* mijn lieve gyn erbij roepen, die had het in een keer goed, en ze zei meteen dat alles er perfect uitzag, helder/wit en zeer vruchtbaar.

Maar toen ze spul wilde afnemen zag ze dat er bloed bij/aan kwam, dat KAN nog door hsg zijn, maar dat was bruinzig en sinds gister avond niet meer aanwezig. Maar kon ook door dat gekut van die muts zijn.

RESULTAAT: TEST ONBRUIKBAAR!!:(:(

Dus nu volgende maand pas de uitslage en weer op commando seksen , gelukkig in onze vakantie (1ste dag vakantie als het zo gaat zoals het nu ging met cyclus) dus vriendje kan dan wel mee:D
    BAH! ik baal vreselijk!

En ook nog eens een geiriteerde doos door die muts ook:(

stel dat er uit test van juli negatief uit komt, dan in augustus weer een en komt daar weer negatief uit dan pas in sept. verder voor IUI.. OF als het positief is wachten (en ondertussen hopen) tot januari2012 voor IUI:)

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jeetje BB wat een toestand! Domme doos die jouw doos sloopt! Wat vreselijk balen, moet je weer wachten en dat is al zo moeilijk. Nou ik baal met je mee, en je krijgt een dikke knuffel omdat je het zo goed oppakt. Ik denk wel dat het positief is dat de gyn zei dat het er wel perfect uitzag, dus dat heb je dan alvast wel.

Deel Deze Pagina