hai meiden, Ben weer terug van kamp, was erg leuk (1e x voor mij) heel maf met de 1e klassen want geef geen les in de onderbouw dus kon ze helemaal niet. Maar ken ze nu wel en heb met een aantal een leuke band op kunnen bouwen. Verder heb ik wel nieuws; Midden op kamp op dag 65 kwam mijn ongi!!! Echt vaag, maar goed... ik vloei veel en veel proppen en krampen. Heb proberen te lezen wat ik allemaal gemist heb maar er is dus een probleempje op de site.. nou ja... hoe is het hier???? Mensen nog nieuws???? liefssSjors
ik kon er vandaag weer de hele dag niet op hadden jullie dat ook? echt zooo iri begin het wel vervelend te vinden nu hoor.. vandaag lekker met van alles en nog wat bezig geweest... hondje gelopen in het bos, nieuwe wastafel opgehaald voor NOP en hij is echt nog nieuw!!!!!!!! zo blij ermee Verder hier beetje hoofdpijn maar komt van de pijn in rug/schouder/nek de laatste 2 dagen al... balen dus!!! hoe gaat het met jullie meiden?
Ik klets ook graag mee hier! Ben nu in ronde 9 en niks, nakkes, nada. 1 januari 2010 met de pil gestopt. Nu wel (vandaag) 9 dagen laat. Dat is voor het eerst. Ben er harstikke zenuwachtig over want ik wil niet volgende week mijn eerste test doen en dat dan blijkt dat het negatief is. Daar zou ik zo van balen... Sowieso, wanneer moet ik gaan testen? Vanaf wanneer kan dat? Mijn man en ik doen trouwens niet aan ovulatietesten en het meten van mijn temperatuur, ik wil het liever gewoon laten gebeuren. Liever vrijen wanneer we het echt willen en niet volgens een kalender. We willen het op deze manier een jaar lang doen, als het januari 2011 nog niet is gelukt gaan we wel tellen! liefs
@sjorsjette; fijn dat kamp leuk was meid, en dan nu toch ongi! @elvirahappy; hoop dat je snel zwanger bent
Spannend weer! Maar ik denk dat je er dan inderdaad wel vanuit mag gaan dat je ei geweest is! En zo vervelend is het klussen nu ook weer niet, toch? Hier gaat het ook gewoon door! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad én dat je ongesteld bent geworden. Maar misschien een ronde overgeslagen waardoor je zo vloeit? Of misschien toch iets gezeten wat niet goed gegaan is? Ik had je nog gepb't voor die shampoo, maar dat is nu waarschijnlijk door die storing ook verdwenen, of heb je hem nog wel gehad? QUOTE=bezigbijtje;8193393]ik kon er vandaag weer de hele dag niet op hadden jullie dat ook? echt zooo iri begin het wel vervelend te vinden nu hoor.. vandaag lekker met van alles en nog wat bezig geweest... hondje gelopen in het bos, nieuwe wastafel opgehaald voor NOP en hij is echt nog nieuw!!!!!!!! zo blij ermee Verder hier beetje hoofdpijn maar komt van de pijn in rug/schouder/nek de laatste 2 dagen al... balen dus!!! hoe gaat het met jullie meiden?[/QUOTE] Ik vind het ook een beetje vervelend worden. Een keer kan, en nog een keer ook, maar nu gebeurd het wel heel erg vaak.. Was heerlijk weer he? Vandaag.. Wij zijn naar Beverwijk geweest. Vindt het altijd zo leuk om daar lekker te struinen. Mare, wacht dat je van je nek laten masseren door je mannetje???? Ik ben nu 2 keer zwanger geweest, en heb beide keren een week na mijn NOD getest. Maar daar zit jij dus al overheen. Dus ik zou zeggen, gewoon doen! Hier is het een nog afwachten... 'normaal' zou ik nu mijn NOD al moeten hebben, maar dacht dus dat mijn ei later was. Dan zou het dus maandag moeten worden. Dat is voor het eerst dan, dat mijn cyclus 28 dagen is. Ben dus benieuwd! Voor alsnog niets gespot...
Ik vind het ook een beetje vervelend worden. Een keer kan, en nog een keer ook, maar nu gebeurd het wel heel erg vaak.. Was heerlijk weer he? Vandaag.. Wij zijn naar Beverwijk geweest. Vindt het altijd zo leuk om daar lekker te struinen. Mare, wacht dat je van je nek laten masseren door je mannetje???? Ik ben nu 2 keer zwanger geweest, en heb beide keren een week na mijn NOD getest. Maar daar zit jij dus al overheen. Dus ik zou zeggen, gewoon doen! Hier is het een nog afwachten... 'normaal' zou ik nu mijn NOD al moeten hebben, maar dacht dus dat mijn ei later was. Dan zou het dus maandag moeten worden. Dat is voor het eerst dan, dat mijn cyclus 28 dagen is. Ben dus benieuwd! Voor alsnog niets gespot...[/QUOTE] hihi deed me mannetje dat maar Ja beverwijk vinden wij ook altijd erg leuk.... we zijn er al ruim n jaar niet meer geweest, willen dr ook weer snel eens heen gaan Spannend dat je ook "overtijd" bent... maar ik weet uit ervaring dat het ook gewoon n ronde langer kan hoor spannend wel...
@Jolna bedankt voor je reactie! Ja, ik ga het maandag gewoon doen. Net tegen mijn man gezegd dat ik 9 dagen (over een half uur alweer 10 dagen) overtijd ben en hij reageerde enthousiast Wel zenuwachtig hoor - we willen zo graag maar volgens mij beseffen we helemaal niet wat een enorme impact het zal hebben op ons leven! Bovendien zijn we nu bezig met het kopen van een huis... het is allemaal wel veel stress hoor. En nu dus hopen dat ik niet overtijd ben door de stress! Is verder nooit gebeurd trouwens... Nogmaals bedankt voor je aanmoediging!
Spannend! Beide trouwens, een huis kopen doe je ook niet iedere dag.. Ik ga voor je duimen morgen! Hier vandaag nog niets te zien... Maar ik verwacht wel vanavond of morgen ongesteld te worden. Merk aan niets dat het nu weleens raak zou kunnen zijn. Dus ook hier nog even afwachten. @ BB, ik weet het, daarom stel ik me ook nergens op in, des te groter is de verrassing! Ik ga nu lekker naar buiten, genieten van het mooie weer!
Hey meiden, @ElviraHappy... welkom!!!! Mijn duimen draaien voor je @Jolna... oeps ik denk dat het berichtje van de shamp me is ontgaan dan... ga zo ff spieken hoe het precies heet... kweet ff niet meer uit me hoofd. @BB, gaat het bij jou?? @ALL Ongi hier bijna over, man wat heb ik een last gehad (nog een beetje) echt me rug en krampen pfffffff. Maarrrr wel bijna naar de gyn!! Och wat kijk ik daar naar uit. Moet ik denk iets minder doen. Stel nou dat ze niet heel serieus nemen of nog even willen wachten met blabla of van kastje naar de muur sturen... dan is het zo'n domper. Na ja het zonnetje is wel lekker daar kan ik ook wel happy van worden. LiefssSjors
Sjors: fijn dat je ongi bijna weg is.... ik heb het sommige rondes ook veel erger/pijnlijker als andere:x dat is zoooo iri!! @ALL: Hier is de badkamer zooo mooi geworden hahaha.... wat alleen een nieuw wasmeubel al kan doen zeg! En nog gratis ook.... ik zal dadelijk eens een foto maken & plaatsen! Hihi.... het is eit helemaal onze stijl maar als het gratis en nog zgan is, tja dan doe ik niet zo moeilijk hoor8) Vandaag ovu testje vergeten te doen, zijn net pas klaar, was pokken klus en alles zat tegen!! Hele dag zonder water gezeten dus ook.... Dan merk je pas hoe veel je dat gebruikt! Ga zo nog maar eens een ovutestje doen en de ander dagen dan rond 9.30 steeds aanhouden, dat komt mij het beste uit namelijk Verders, erge pijn/kramp/spanning in me schouders en me rug, en het erge is dat als ik dat heb ik niet meer weet hoe ik het moet ontspannen dus dan word het alleen maar erger BALEN! Hopelijk is het morgen weg/minder na een lekker nachtje slapen
@ Sjors, Ik had je gepb't, maar door die storing zal dat ook wel verloren gegaan zijn, ligt dus niet aan jou! Je moet vrijdag naar de gyn he? Spannend! En je inderdaad niet van ht kastje naar de muur laten sturen.. Kom op, een cyclus van 65 dagen is niet normaal. @ BB, Heerlijk he? Als je iets opknapt en dan zo mooi wordt, en dan ook nog een zo goedkoop? Kun je dan echt trots op zijn! Enne, nog een testje gedaan?
Heej meiden,,, pff heb me toch beroerd geslapen Maar toch wel ff stiekem me temp gemeten hihi... 36.63 dus me ei is nog niet geweest, ik was dr ff bang voor omdat dag 6 het lijntje stuk beter zichbaar was als dat hij nu is.... maar nu word het een heel laat eitje ben ik bang... zucht!:x Hier nog even een foto van me badkamermeubel Niet helemaal onze stijl maar hij is wel mooi, nieuw&gratis!!! Rond 9.30uur ga ik nog ff een testje doen word dus vervolgt!
hmmm misschien komt mijn eitje toch nog niet zo laat.... Kijk de foto---> (in het echt zijn ze bijna hetzelfde)
hoi meiden hier momenteel kots misselijk blegh gister ochtend ook al, maar heb ook dit helaas wel eens eerder gehad dus het zegt helemaal niets. Maar echt prettig is het niet. Als ik een slok van mijn thee neem dan heb ik de neiging om het eruit te spugen. En heb nu ook een beetje last van mijn buik. En nog steed onwijs gevoelige tepels. Maar ja niets nieuws hebben we wel eens vaker gehad, afwachten maar weer.
En toch heb ik daar een goed gevoel over.. Ik ga gewoon 10 dagen voor je duimen! Hier komt vandaag denk ik mijn ongi. Vandaag een lagere temperatuur. Ik had het vrijdag al verwacht, maar niets.. Gisteren getest, maar met een plasje van tussen de middag, en tig bekers thee. Negatief natuurlijk, maar stiekem hoop en voel je toch van alles. Helaas.. Waarschijnlijk op naar de volgende ronde. Wat dan wel weer positief is, is dat mijn cyclus dan deze ronde 29 dagen geduurd heeft. Word ik een beetje blijer van.
Balen meis... al hoop ik dat je ongelijk krijgt en je alsnog een uitblijvende ongi hebt+ een posi test8)
mijn OVUtestje is vandaag zelfde of ietsjes donkerder.... hopelijk vanavond of morgenochtend een knal test maar moet wel zeggen dat ik er eerlijkgezegd allemaal niet zoveel zin meer in heb ben dr een beetje klaar mee. Dus we gaan wel zien hoe het gaat zonder dat we er moeite voor doen.