Jolna hoop toch dat je ongi lekker weg blijft maar dan omdat je zwanger bent. Bbtje zo herkenbaar jouw gevoel nu, hoe langer het duurt hoe minder hoop je over houdt en het gevoel krijgt van tsja we zien het allemaal wel, moet eerlijk zeggen dat ik deze rond weer ietsje hoop heb maar wel heel erg reeel blijf dat het ook deze ronde mogelijk is dat het niet raak is. Wij gaan dan een zaadtest laten doen en hoop dat het niet nodig is want ben der best wel angstig voor, de arts zal maar zeggen dat hij slecht zaad heeft of nog erger dat hij onvruchtbaar is. Maar goed probeer daar zo min mogelijk aan te denken, wel lastig hoor.
Lieve iedereen, Bedankt voor alle berichtjes. Heel raar. Dus zo lang overtijd, verder bijna geen stress maar volgens de test (ik heb er maandag 1 gedaan en morgen ga ik er nog 1 halen) toch niet zwanger. Dit is de eerste keer dat ik mijn periode niet heb gehad sinds ik ben gestopt met de pil (januari 2010). Misschien moet ik toch maar naar de huisarts ook. Het was een hele teleurstelling maar we geven natuurlijk niet op. Misschien lukt het dit jaar nog! Groetjes, Elvira
Wat een rare ronde zeg voor een aantal meiden de afgelopen ronde... Ik bedoel maar: elvira, Sjors EN wolfje allemaal een extreem langere cyclus dan dat ze anders hebben... Gelukkig had ik afgelopen ronde mooi me eitje dag 13 en daarna dag 26 me ongi.... Deze ronde is het echter afwachten nog tot mijn eitje... vandaag dag 12 en donkere lijn maar nog geen knaller... hopelijk morgen!
En nu dus duimen draaien dat we alleen een kortere cyclus zullen hebben! hier in ieder geval aan de monnikspeper voor regelmatige cyclus...
vervelend hoor al die lange cyclussen ons lichaam kan toch ook echt zo raar doen he! Snapt ons lichaam dan niet dat het zo zenuwslopend kan zijn! Hoop dat jullie allemaal nu een regelmatige maar zeker een kortere cyclus krijgen.
net terug van accupunctuur: jeetje wat een heerlijk&fijn gesprek, ik ben helemaal om hoor.... Ik heb een hele leuke aardige man, (helemaal niet zo'n geitenwollesokken figuur LEES:VOOROORDEEL) en het is opzich best fijn om eens met iemand te praten die zoveel interesse in je (lijf) heeft... 1.5 uur hebben we vol gelult...(!) Tijd was zo voorbij, er is nog niks gedaan dus, conclusie tot nu toe: er is zeer zeker een verband met mijn buik verleden, schouder klachten, gewicht toename spierspanning en blessures en vooral het zwanger worden! Ik heb een kou op de spieren (niet kou gevat, maar zo noemen ze dat blijkbaar in dat wereldje daar) En mijn spieren moeten warmer worden, de spier bij mijn schouder klachten is erg week en ik span mijn spieren constant aan omdat ik als ik hem juist ontspan erg veel pijn heb, want dat schiet hij als het ware weg.... Door dat ik een kou op de spieren heb (door een te kort aan bepaalde voedingsstoffen, werkt mijn spijsvertering, buik, spieren en me hele lijf dus eink niet meer goed. Met als resultaat: PIJN , GEWICHT TOENAME & (waarschijnlijk als het niet iets meganische is) NIET ZWANGER WORDEN... hij wil als eerste met chinese kruiden of een homeopatische middel eraan gaan werken dat ik iig van de pijn af kom EN zwanger kan worden (als dr niks meganische is nogmaals) Ik ben hier erg blij om, geeft me een fijn gevoel om zo naar me gekeken te laten worden en dit te horen, hij is er vrijzeker van en snapt nu dus ook waarom al die andere hulp niks ziet... Ik hoop dat ik over ong. 6 weken kan zeggen dat ik in hem kan vertrouwen en dat iedereen accupunctuur moet gaan doen Zo nu eerst een ovutestje doen
Ik ben benieuwd!!!! Klinkt in ieder geval hoopvol!!! En waarom zou het niet werken? In je lichaam staat het een in verband met het ander, dus als dat verstoord is... Ik vind het wel logisch klinken! Enne, hoe was je testje? @ Wolfje en Wherona, inderdaad ons lichaam is iets raars.. Nu deze ronde een cyclus van 29 dagen, maar wat heeft mijn lichaam me weer gefopt.. Vandaag dus alsnog ongi geworden, wat ik ook wel had verwacht na de temp dip van gisteren. Dus helaas pindakaas, vol goede moed naar de volgende ronde. Waar ik voor de verandering eens niet ga tempen. Heb er geen zin meer in, zie het wel...
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEE....... Zie de foto.... 2 posi testen vandaag om 11.30uur... Gister aaf al lekker geklust.... (vanmorgen h8 was die nog nega) En vanaaf natuuurs weeer...
@ Jolna; balen meid van je ongi, nu weer met frisse moed de nieuwe ronde in! succes!!! @ BB; super je posi ovu test meid, zo duidelij! Klinkt hoopvol bij de accupuninst... (ofzo)
Balen meis... ik heb mijn afgelopen cyclus ook zo vaag en rot gehad.. kwam allemaal pas op dag 65 Ik ben op dag 46 naar ha gegaan en kreeg toen de verwijzing voor naar de gyn. vrijdag heb ik me 1e afspraak, vind het heel spannend.En ben ook blij dat ik naar ha ben geweest want het is na die 46 dagen dus nog effies door gegaan. Ook ik heb dus toen vele testen gedaan die alleneven negatief bleven.. snap heel goed wat je mee maakt. Op hoeveel dagen zit je nu??? LiefssSjors
Dankje wolfje!!!! Och echt kijk er nu echt naar uit. Was vorige week dinsdag avond op kamp ongi geworden... wil deze ronde starten met ovu testen... wat denk jij.. jullie?? Vandaag beginnen???? Of nog te vroeg voor ovu's? LiefssSjors
Sjorsjette; tja dure grap, maar ik doe het nu zelf wel... ik zou gewoon beginnen, maar als je weer zo'n lange cyclus hebt is het zo onzinnig maar ja dat weet je dus niet...
Dat is het dus, heb nu geen idee hoe lang het nu weer gaat duren. Maar ik weet dus ook niet op welke hoeveelste dag na 1e dag ongi de meeste beginnen met de ovu testjes. tis bij mij nu... 9e dag.. vandaar dat ik het vroeg. Tja dure grap... tis denk ff niet anders.. tenzij de gyn vrijdag iets anders gaat zeggen... Wanneer ben jij dan begonnen... welke dag/dagen... is dit jou eerste ronde met ovu's?
Welke dag zit je meid? Ik zelf begin altijd dag 10,,, maar moet wel zeggen dat ik namelijk al aantal keren dag 11 posi test heb vandaar.... maar ik zou de 1ste ronde indd dag 10 beginnen.... TIPJE: op zwangerenkids.nl vind je goedkope ovutesten (ik heb ze per 50 gekocht daar en dan zijn ze per stuk maar iets van 50 cent ofzo...!) onthou elke dag tussen 10 en 20uur testen en dan altijd zelfde tijdstip aanhouden! Proberen 2uurtjes ervoor niet te veel te drinken en te plassen NIET met ochtendurine....
ja eerste ronde... vandaag op dag 10... ik zou gewoon beginnen nu meid en hopen dat je een kortere cyclus hebt...
oh zie al dat je op dag 9 zit hahaha... ik ga altijd terug na me laatst geschreven bericht en vanaf daar begin ik omhoog te lezen Maar uhmz.... dag 10 is mooie om te beginnen de meeste vrouwen hebben 14 dagen na ongi hun ei.... bij een langere cyclus is dat moeilijker te zeggen,, (ook geen ervaring mee) maar ik weet wel dat als je je ei gespot hebt je zeker kunt zijn dat je NOD 12-16 dagen erna is (meestal 14!) ennuh.... de eerste rondes is het zoeken naar je eitje Ik weet nu ong. wanneer die komt dus gebruik ik dr nog maar stuk of 7 per ronde Scheelt veel! Maar ik vind ovutesten echt mega fijN!! Als julloie vrgaen hebben..... Oh en van die van zwanger en kids dus hieronder foto als die posi is
dank voor de tips meiden!!! @BB dat doe ik ook vanaf laatste bericht omhoog lezen.. lol Ik ga dan vandaag testjes halen want is nu wel te laat om ze nog te bestellen voor deze ronde. Is dan even niet anders. Och en meiden ik hoop echt dat dan na spotten ei het idd tussen de 12 en 16 dagen erna mijn nod is... hoop, duim om gezondere kortere cyclus. Trouwens nu ik toch op het vraagbankje zit haha... mijn liefje is sinds maandag nogal knuffelig.. zou het kwaad kunnen als ik (wij) donderdag klussen --> vraag dit ivm vrijdag gyn. Kweet natuurlijk niet of ze onderzoek/en gaan doen en of dat dan kwaad kan...
1ste je laatste vraag: Ik zelf denk dat het niet veel uitmaakt, maar ik zou er zelf voor kiezen om niks te doen die dag ervoor Stel dat ze gaan onderzoeken bij jou dan zit er nog van alles (dat is dan mijn gedachten he hahaha) weet niet of het kwaad kan, denk het niet anders zouden ze dit wel zeggen toch? dan over ovutesten: de van testpoint en kv zijn erg slecht! Geven lang niet altijd duidelijk en betrouwbaar resultaat(!) Ik zou als ik jou was (en kijk naar je cyclus) gewoon nu voor 5 uur nog op zwanger&kids.nl bestellen, en dan heb je ze uiterlijk zaterdag in huis. (dat is dan dag 12, dan zal die vast nog niet voorbij zijn!) Scheelt veel geld en stuk beter kwaliteit meis.