lieve meiden hier even een stukje van een gyn over ovulatietesten met ochtendurine Ochtendurine heeft het voordeel, dat het geconcentreerd is. Die wordt dus meestal geadviseerd. > Ook als de streep vrij vaag is kan de test als positief worden beschouwd. --Dr J.W. van der SlikkeGynaecoloog, verbonden aan het VU medisch centrum te Amsterdam.
Nou meid daar geloof ik dus echt helemaal niks van! Ik gebruik dan al 3 rondes en de goedkope tot er een aardig donkere lijn staat en dan ook nog die dure cb digi... en pas als die goedkope KNALLEN echt kei donker zijn geeft cb dit ook aan, eerder niet. EN indd wat wolfje ook zegt, ik heb zelfs als ik ongi ben nog een streepje!! + er word echt afgeraden met ochtend urine JUIST omdat het dan geconcentreerd is.... want dan is het niet goed te meten... tussen 10.-- en 20.00 uur moet je het doen staat in alle bijsluiters. Omdat het dan aangemaakt word/is. Ik heb van deze ronde mooi voorbeeld: gister ochtend wel met ochtendurine gedaan (8uur) en was beide amper wat te zien, heel lichtjes en om 9.30 doe ik er nog een maar dan met "nieuw" urine en die knalde beide(!) dus echt lieverd... dat stukje klopt niks van!
tsja weet niet ik doe het wel al 3 rondes met ochtendurine en iedere ronde heb ik alleen dag 19 een donkere streep en dag 20 wordt ie al een stuk lichter en dag 21 is er niets meer te zien. de laatste ronde heb ik het voor alle zekerheid ook in de avond gedaan dus om 5.30 uur en om 18.00 en tot en met gisteren is de avond test altijd nega gebleven en de ochtend was op dag 19 posi dus weet niet hoe het allemaal zit maar geloof dat het bij mij toch echt wel goed gaat. Vanwege de verhalen heb ik dit gedaan (ja heeft me heel wat geld gekost maar heb het er voor over gehad) Denk dat ieder lichaam er dan toch anders op reageerd. Ach ja zolang je regelmatig aan de klus gaat kan je je eitje toch niet missen. Tis alleen fijn dat je zo je nod een beetje kunt uitrekenen.
De avond wil bij mij ook niet indd... dat klopt! Mij is nui al 2 rondes dat ik rond 10.00uur beste test heb verder.... als je indd genoeg klust mis je hem niet, maar ik vind ovu testen vooral fijn (net wat je zegt) dat ik weet wanneer mijn nod is dieetist was erg fijn, weet waar ik aan moet werken! 5 kilo moet er eink af, maar door het sporten zal dat misschien niet komen (spier op bouw) maar vet is echt HOOG! dus daar gaan we aan werken... --> meer eten moet ik whahaha!
Wat een verschillen dan meiden.. (mening van gyn en bijsluiters)... ik doe het for sure wel tussen 10:00 en 20:00.. en dan probeer ik elke x rond zelfde tijd... Zal morgen bij mijn gyn anders ook vragen. Hoe ist verders meiden???? LiefssSjors
He ladies, Ik was jullie even kwijt na al die toestanden met de site. Mijn account was gewoon helemaal verdwenen , dus ik heb maar een nieuwe aangemaakt. Er worden trouwens wel heel vaak nieuwe topics aangemaakt. Ik weet niet goed waar ik aan zal haken, dus ben maar weer op zoek gegaan naar het enige topic waar ik wat opgereageerd heb . En tis toch wel leuk om je ervaringen wat met anderen te delen. Over die ovulatietesten: ik heb deze maand voor het eerst eentje uitgeprobeerd. Heb er maar eentje gedaan omdat deze negatief was en ik eigenlijk, gezien mijn temperatuur, er wel van uit kan gaan dat hij nét geweest was. En dat vroeg mij dus af: zo'n test is toch vóór de eisprong positief? Stel dat je op de dag van de eisprong test, geeft ie dan negatief aan, omdat de LH piek dan al geweest is?? Ik heb 5 testen van Predictor en het leek me zonde om de volgende dagen nog door te testen. Maar hopelijk heb ik ze volgnde maand niet nodig ... En hier wel weer vreemde verschijnselen hoor. het lijkt wel of ik elke maand een ander soort zwangerschapsignaal vertoon, zonder ooit zwanger geweest te zijn . Nu heb ik sinds dinsdagavond een beetje bruinverlies, met name bij afvegen, maar ook wel wat in een maandverbandje. En dat is dus eind dag 20 begonnen. Dus, zo ben ik dan ook wel weer, zit aan een innestelling te denken... maar ik durf het niet te hopen, want heb regelmatig gedacht dat bepaalde signalen vast en zeker op een zwangerschap zouden duiden. Gister en vandaag had ik ook wat roze bloed en oud bloed bij het afvegen. Ik wordt er behoorlijk onzeker van... Iemand ervaring met bloedinkjes rond deze periode van de cyclus? Groetjes, Pien
@ bezigbijtje. Ik zie dat je er echt werk van hebt gemaakt! Goed bezig. Ik hoop dat het je helpt! Een lichaam in de juiste balans kan alleen maar een goede basis zijn voor een zwangerschap...
heeej pien... uhmz en ovu test die positief is geeft aan dat je binnen 24 - 48uur erna je eitje zal springen Dus indd de dag dat je ei springt is die alweer negatief! predictor hoor ik slechte verhalen over meis &heb dr indd werk van gemaakt.... hoop dat het heltp! gisteer EN vandaag posi ovutest.... vandaag knalt hij echt... beide dagen geeft cb digi posi aan
He BB-tje, Goed dus dat ik de overige testen heb laten liggen... Maar predictor is niet zo'n goede keus? Ik wilde niet de goedkoopste nemen, maar ook weer niet de duurste en dit merk is wel bekend, vandaar de keuze. Maar ja, ik temp ook nog, en m'n cyclus is wel redelijk regelmatig, dus hoe nodig is het he? Dus jij mag aan de klus, doe je best !
zwangerenkids.nl is goedkoop en hel goed! (gwoon die staafjes.) en indd als je tempt zie je het ook, maar daarna... daarom temp ik niet meer.... (af en toe n dagje) en doe ik alleen nog ovurtesten\ indd we zijn weeer aan de klus... en deze ronde wel weer met kusswen onder me kont hhahaha
heej lieve meiden,, wolfje: Hopelijk komt je eitje snel meis! sjors: Jij hebt vandaag de afspraak toch? Ooh ik ben zo benieuwd voor je meid.... laat je het weten? Pien: Hoe gaat het vandaag met je meid? Wheroon: Hoe gaat het vandaag met je? Weer misselijk deze ochtend? Hier weinig nieuws, me temp is ligt gestegen... van 36.50 naar 36.70 dus ik denk dat me eitje vandaag springt Heb vriendlief wel even gevraagd om vanavond iets minder te drinken (feestje!) hihii.... daarna wil ik nog wel een keertje klussen hoor hahaha....
Pff meiden, heb net een groepsles gedaan in de sport school met me collegatje.. IK LEEF NOG, daar is ook alles mee gezegd whahaha.. Vanavond kan ik niet meer lachen op het feestje, en morgen kom ik het bed denk ik niet meer uit....8) hihi.... MAAR laten we vooral niet vergeten: ik denk dat ik ook echt afval en mooier lichaam kan krijgen8)
BB- als jij maar tevreden bent met je zelf, dat is het belangrijkste! Maar ik wens heel veel succes met afvallen! Als je er in gelooft kun je alles! ;zeg ik altijd tegen me zoontje
bezigbijtje you go girl weg met dat vet ik ben nu 9 kilo kwijt en ik voel me echt super voel me meer aantrekkelijk durf weer wat stakkere kleding te dragen voel me veel zekerder erdoor. Ik merkte dat ik voor ik was afgevallen mezelf heel erg aan het verstoppen was in kleding, maar nu durf ik leggings te dragen en jurkjes enzo. Ik ben der nog niet maar voel me echt zo veel fijner door die minder kiloos. Gaat jou ook lukken. Met mij gaat het wel goed vandaag geen misselijkheid gehad alleen wel nog steeds opkomend zuur onwijs irritant, en mijn tepels nog steeds erg gevoelig. En zo heel af en toe wat spelden prikjes in de schaamstreek. Dus niet zo heel erg bijzonder allemaal. we zullen nog een week moeten wachten
Hallo meiden, Wat leuk om al jullie berichten te lezen. En het is voor iedereen zo spannend de hele tijd! Ik heb me een paar dagen stil gehouden, daar had ik even behoefte aan. Afgelopen maandag getest nadat ik 9 dagen overtijd was. Uitslag negatief. Wel allerlei rare kwaaltjes waar ik anders nooit last van heb. Gisteren een tweede test gedaan (12 dagen overtijd) maar ook uitslag negatief. Het is de eerste keer dat ik mijn periode oversla terwijl ik in januari al ben gestopt met de pil. Het is nooit onregelmatig geweest. Ik heb wel een beetje stress in mijn leven (nieuw huis kopen) maar ik heb niet het idee dat dat zo erg is dat het mijn hele lichaam uit balans haalt. Ik snap er dus maar weinig van. De banner heb ik aangepast, die staat nu op tellen vanaf 30 september, de dag dat ik eigelijk mijn periode moest beginnen. Dan maar zo toch? We blijven dus proberen! Groetjes
elvirahappy; wat balen van je negatieve testen zeg!!! en al wel huis gekocht? hopelijk snel minder stress en duidelijkheid!
hey lieverd balen van je nega testen weet hoe je je voelt ook ik ben 1x 13 dagen overtijd geweest, was niet fijn. Maar ook ik had in deze maand best wel stress, je hormoonhuishouden schijnt hier heel erg gevoelig voor te zijn, dus zou best wel met de spanningen te maken kunnen hebben. Hopelijk heb je snel duidelijkheid meid dit is niet leuk zo lang moeten wachten.