Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ;)

Klopt ja, ik heb dat bv dat het meteen op me spieren slaat, en ik heb dan zelf vaalk het idee geen stress te hebben, toch blijkt het zo te zien, blijkt er iets te zijn.... ;)

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden ik ga nu vertrekken van me werk richting de gyn!!!!!!

Hou jullie op de hoogte... (ben zo zenuwachtig)

LiefssSjors

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heel veel succes meid, ik denk aan je!

4. Jolna

Jolna Lid

14 jun 2010
    22
    0
    1
    En? Hoe was het???

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Goedemorgen meiden,

Pff, ik voel elk spiertje in mijn lichaam haha... Maarjah vast voor een goed doel... als ik nu nog niet afval hahaha8)

Verders stiekem ff getempt, hij is stuk hoger als dat hij 3 dagen terug was dus...---> Me ei is geweest!! Daar zit ik dan alweer, op dat stomme wachtbankje... Me banner klopt helemaal ook!:)

Sjors, ik ben zooo benieuwd hoe het was, wat er gezegd& gedaan is en hoe je het ervaren hebt! Laat je het snel weten?:)

Jolna, hoe gaat jet met je? Weet ff niet meer waar ergens in je cyclus je nu zit, schaam schaam:)

6. Jolna

Jolna Lid

14 jun 2010
    22
    0
    1
    Nou schaam je, hihihi... Ik zit nu op cyclus dag 4...Ben dus heerlijk ongesteld.. Dus we beginnen dadelijk weer van voor af aan.. Maar voor jou dus lekker, je hebt je best weer gedaan en kan nu niets anders doen afwachten. Vind ik dus de vervelendste periode.. Heb je er een goed gevoel over?

Sjorsjette, hoe was het???

Elvira, snap dat je er van baalt.. Je bent of zwanger of niet, en als het niet zo is, laat me dan gewoon ook ongesteld worden. En niet dat lange wachten. Dan moet het ook gewoon klaar zijn. Maar nu zit je je alleen maar op te vreten en af te vragen of het wel of niet zo is. Heel frustrerend. Dikke knuffel meis...

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Wat betreft het vinden van mijn ei en het klussen heb ik er een goed gevoel over, we hebben nu 4 (!) dagen achter elkaar elke avond geklust en genoten van elkaar (;)) Kussentje onder me bips en zeker n uur blijven liggen met kont omhoog8) Dus ja meer kunnen we er niet aan doen....
    Maar ikzelf heb er verder geen hoop meer op, ik richt me al helemaal op de gyn in januari... ben bang dat het daarnaar toe uitloopt, maar misschien is dat wel goed! Dan denk ik er ook amper nog aan, en men zegt dat niet ermee bezig zijn een goed teken is;):p

We zullen zien, nog 12 dagen geloof ik...;)
    Nu is het bij ons herfstvakantie en dat betekend voor mij een weke lang meer werken (lees 3 hele dagen) ipv 4 halve dagen:p Dus lekker weinig tijd om eraan te denken:D

Succes met deze ronde dan meid, ennuh.... hopelijk is die rode zooi snel weg;)

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden!!!

Nou gister bij de gyn;
    Hij vertelde dat we eerst een vragenlijstje/gesprekje zouden doen en daarna echo en nog 2 onderzoekjes. Daarna weer gesprekje hoe en wat.

Uit echo bleek dat mijn baarmoederslijmvlies te dun was (had nu op dag 11 na 1e dag ongi) 11mm moeten zijn maar was bij mij 3 tot 4mm dat is dus ook niet helemaal zoals het zou moeten zijn :(

Verder is vele pijn bij ongi omdat ik ook slijmvlies buiten mijn baarmoeder heb (dus bloedprikkels ook buiten baarmoeder en dan tegen buikwand) hij zei das dan niet zo gek dat je pijn hebt! (was te vergelijken met blinde darm ontsteking) nooit gehad maar goed dat was zijn voorbeeld. Verder propverlies omdat ik zo'n lange cyclus heb.

Alles bij elkaar genomen denkt hij dat we weinig eisprongen hebben. Daar waar je gezond gezien zo'n 11 á 12 eisrpongen hebt per jaar hebben wij er misschien maar 1 per 2 of soms 3 maanden :( maar dat gaan we verder onderzoeken. Hij wilt nu kijken naar waar dit door komt. Moest verders bloedprikken (hij had bij veeeeeeeel dingen een kruisje gezet) 11 buisjes bloed joh pfffff

Vriendlief moet dinsdag voor zaadonderzoek inleveren en dan wachten op zijn en mijn uitslag. Moet over 4 weekjes terug. Hij denkt dat ik nu weer een lange cyclus zal hebben ivm dat nog te dunne slijnvlies.. maar hoe lang is niet met zekerheid te zeggen.

Verder vind hij ovu's wel goed maar heeft hij ons nu nog afgeraden omdat ik lange cyclus heb en vaak geen ei. Als er bijzondere uitslag komt bellen ze en moeten we eerder terug.

Nou heel verhaal... maar dit was/is dus onze ervaring tot nu toe.
    Ik was me wel echt mega zenuwachtig joh!!!!

Hoe ist hier?????

LiefssSjors

ps; Sorry voor late reactie maar had geen verbinding (internet)grrrr

9. Zeepaardje

sjors meis wat een hoop buisjes bloed zeg!
    dus weinig eisprong, balen zeg!
    hopelijk heb je straks snel uitslag van zaadonderzoek...
    en dat er snel voor jullie een gepast stappenplan komt, heel veel succes meid!

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ja vond ook veel haha... maar dankje wolfje.. hoop ook dat het nu gaat rollen.. denk het wel. heb wel het gevoel dat de gyn het serieus neemt en ons niet gaat weg sturen met probeer nog maar een half jaar ofzo... (hoop niet dat hij dat dan ineens volgende afspraak gaat zeggen) hihi toch wel onzeker he.. :p

11. Zeepaardje

sjors; ik hoop ook dat jullie nu de goede hulp krijgen meid!

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    thnx.. zie bij jou dag 13, al ei gespot?

13. Zeepaardje

nee, maar ja dat kan ook wel even duren, aangezien laatste cyclus 54dg was...
    wel klussen we nu al om de dag!

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Fijn het dat je soms zo afhanhelijk kunt zien van de electronica:)

Duidelijk beschreven en uitgelegd aan jullie dan ook dus!
    Wel fijn dat je dit nu weet en hoe en wat... Maar wel ff slikken denk ik of niet! Hou je ons op de hoogte meissiej?

Je vriendje zal het ook wel eng vinden zo'n zaadtest of niet, die van mij kan zich dar nu al beetje druk om maken, mocht hij dat in jan. moeten...;) Wij hebben die vragenlijst al gehad en ingevuld... en ik denk dat ik als we door moeten in jan. ook zelfde onderzoeken krijgen.

Duim voor je meid, spannende 4 weken denk ik zo!

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Goede morgen meiden,

@BB, ja idd heel afhankelijk van de electronica :xgrrrr hahaha maar we zijn weer gewoon online :D
    Tja was wel even slikken ja, maar is nu al een en ander duidelijk en hebben/krijgen nu hulp. De komende 4 weekjes zullen idd wel spannend zijn. En vriendlief ziet tegen de zaadtest op ja... bang voor negatieve uitslag (toch mannelijk stukje dat ze ''behoorlijk'' zien als falen). Maar hij vond het ook heel rot voor mij dat ik echt ff in een dip zat dat mijn lichaam het dus niet helemaal doet zoals zou horen. En NATUURLIJK houden we jullie op de hoogte ;) vind het echt super fijn met jullie te kletsene en nu kon ik ook eens ipv alleen maar zeuren mijn ervaring delen van de gyn hahaha.

@Wolfje.. hmmmzz oke meis.. balen he zo'n lange cyclus en dan ook niet weten hoe lang deze dan gaat zijn. Zo zo om de dag klussen nu al.. hihi kilo's vliegen er zo af :p grapje hoor ;) Vind heel goed van jullie. Wij hebben nu toevallig ook 2 dagen achter een klusje gedaan hahahaha.. ben alleen bang dat we dat niet volhouden om de dag tot...... hebben wat klussen betreft een klein dipje.. maar ik hou de moed erin wie weet gaat vriendlief het wel volhouden!!!
    Hij heeft aangegeven dat hij (een beetje tegen het advies van gyn in) toch ovu testjes wilt doen maar dan om de dag.. hij zei; dan zijn het er misschien wel veel maar minder dan dat we er elke dag 1 zouden doen en ja ik wil niet alleen wachten op uitslagen..

@ALL hoe is het verders bij jullie meiden?????
    't is soms zo stil... hier...

LiefssSjors

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoi allemaal!

Nou wat een verhalen alweer. Spannend hoor Sjorsjette hoe het dan nu verder gaat. Ik hoop dat je de moed er wat inhouden kan. Maar je hebt nu in elk geval goede begeleiding.
    En Wolffje ook al zo'n lange cyclus. Dat lijkt me toch moeilijk hoor.

Bij mij nu ook weer vreemde dingen. Agelopen menstruatie was anders dan anders: geen lange voortekenen met bruine afscheiding en nasleep met bruine afscheiding, maar vrijwel direct mooi helder rood bloed. Met 5 dagen was het klaar. Da's voor mij kort! Heerlijk op zich, vond ik. Maar nu, vanaf dag 20 tot dag 25 heb ik toch weer bruine afscheiding. Wel veel te vroeg naar mijn idee om van een ongesteldheid te spreken. Maar op een innestelling o.i.d durf ik ook niet te rekenen. Mijn temp is sinds gisteren toch weer behoorlijk gezakt. Normaal (nou ja normaal, tis de derde keer tempen) zakt ie pas als ik flink ongesteld ben. Dus volgens mij is alles behoorlijk in de war. Zou ik mezelf dusdanig in mijn hoofd gek maken dat mijn lichaam protesteert? De fertilityfriend gaf steeds maar geen eisprong aan tot vandaag. Dag 20! I.p.v. 15 zoals ik zelf gedacht had. Heb net 1 datum aangepast op dag 14 (iets naar beneden bijgesteld) en toen sprong ie toch naar dag 15... Ik snap er niets meer van. Zou mn eisprong dan toch zoveel later zijn geweest dan anders? Mijn cyclus is al ruim een jaar redelijk regelmatig, van 29 tot 32 dagen.
    En dat bruinverlies hangt me de keel uit, tenzij het een goed teken is natuurlijk, maar ja zoiets weet je altijd pas achteraf :(
    Dat was het weer eventjes. Fijne zondag allemaal!
    Groetjes, Pien

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    sjors in ieder geval weet je nu iets meer, wel ff schrikken dat je zo weinig eisprongen hebt dan. Worden hele spannende weken voor je.

Hierzo niet veel bijzonders te melden we moeten nog 5/6 dagen wachten op nod en dan zullen we weer zien wat het is. Denk dat ik gewoon ongi ga worden, mijn kleine beetje hoop dat ik had is inmiddels toch ook wel weer verdwenen. We zullen het weer moeten afwachten.

18. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Pien,
    Jeetje meid vervelend dat het bij jou nu ook rommelig is... lijkt wel de tijd van het jaar! Hahaha sorry (misschien flauw grapje) maar zijn echt veel meiden waarvan de lopende cyclus echt chaos is. Zie dat wel bijna je nod is.. eh nou ja los van wat er nu allemaal gaande is.... hoop voor je dat er toch iets anders aan de hand is..

@Wherona Dankje meis! Balen dat je denkt dat het toch niet raak is.. maar nog even moed houden.. je nod is bijna!!!!

19. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Hoi!!

Ik heb jullie weer gevonden... De server was een tijdje offline en ik ook... Maar ben er weer! Weer druk met tempen, ovu-testen en klussen... Helaas nog geen ei gevonden...
    Als ik heb straks spot zit ik weer op 41 dagen... Vind het véééééél te lang!!!

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja dat is indd niet fijn!
    Gebruik je al iets om je cyclus korter te maken?

Deel Deze Pagina