Sjors jaa vind het wel heeel spannend hoor, heb nu nog 1 test liggen voor op nod! en jij ? Wherona mooi mannetje zeg! smelt!
Wherona; wat een droppie die kleine van jou! Kunnen we ook iets van een gedeelde voogdij/oppasregeling regelen?
Pien, pff hou maar op over dat klussen Al moet ik zeggen dat ik bij manlief weinig te klagen heb. Alleen het feit dat hij het 'maar' 1 keer op een avond/dag kan... Zodra de ongi over is staat hij alweer te trappelen hihi
owja ik vind het een goede afspraak; one en sjors nu zwanger en pien en ik over drie weken.... KOn het niet laten en heb gisteren nog een ovutest gedaan (heb nog een stapel liggen) en die was helemaal negatief. Misschien heb ik deze maand geen ei, had ik de vorige keer ook na mk! GRRR
@Wheroon Jee meid wat een geweldig mensje zeg! Wauw mooie foto van zoonlief hoor! Idd sweet met handjes zo onder 'z'n hoofdje. Kan me ook goed voorstellen dat eht best zwaar valt maar zoals je zelf al zei dat heb je er dan voor over. Sterkte met kolve en al meid, komt allemaal goed. @Jo haha toch maar teste hé balen dat je niks hebt kunne spotte. Welke dag zit je nu ook al weer? @ALL We hebben besloten toch morgen ochtend te testen. Ik heb nu herfstvakantie en vriendlief moet gewoon werken. Heeft van de week 2 dagen klein beetje door gewerkt zodat hij vandaag halve dag weg kan (komt dus zo thuis ) en eh hij maakte me vanmorgen vroeg wakker om te vragen of we morgen testen vond dat wel zo lief dat ik dacht; tja dan moet ik wel wachten. DUs morgen ochtend testen we hier. One... jij ook morgen ochtend??? xxxx
@Pien ik heb nog tot begin februari verlof, twee weken langer als gebruikelijk want tussen kerst en oud en nieuw is het bedrijf gesloten en zijn daar verlofdagen voor gebruikt dus 2 weken langer verlof @Jo hahaha je mag gerust een keer oppassen hoor geen probleem @Sjors spannend dan morgen meid ik zal voor je gaan duimen en indd erg lief van je vriend dat hij dat vroeg daar kan je dan ook geen nee tegen zeggen toch en het is ook wel leuk om het samen te doen.
Sjors Ik zit rond dag 15, meestal dag 16 ei... maar dit keer dus niet ben ik bang ik duim voor een knaltest morgen!
dank voor duimen!!!!!! Eh dag 15 hmmmzz maar kan dus absoluut nog wel... kan nog beetje overhoop liggen... ik duim ook voor jou! xxx
Jo: balen van die negatieve ovutesten... maar kan het niet toevallig al gesprongen zijn? En aan de andere kant, je hebt toch ook wel eens langere cycli dan gemiddeld? Dus dan zou het ook nog wel kunnen komen... Da's het nadeel dat je laat begonnen bent met testen: tip doe het voortaan helemaal of helemaal niet, anders blijf je in onzekerheid zitten. Zie aan je tempkaartje dat je ook nog niet getempt hebt. Ik twijfel ook nog hoor of ik het wel of niet zal doen deze ronde. Wil ook es gewoon zonder er al te veel bij na te denken proberen. Gewoon van dag 10 t/m 18 om de dag klussen, want mijn ei is tot nu toe altijd wel binnen die dagen gebleven. Misschien nog ff tempen op gegeven moment. Tis bijna te verleidelijk om het niet te doen he . Wheroon: oh heerlijk zeg tot februari verlof ! Dat klinkt in elk geval nog lekker ver weg. Lekker van genieten meid, zeker nu je je wat beter gaat voelen! Daar kan ik ook al naar uitkijken he: als alles goed gaat natuurlijk, maar dan lekker paar maanden thuis met de kleine. Misschien romantiseer ik het wel hoor (ongetwijfeld), maar daar kan ik me nu al op verheugen . Sjors: succes morgen met testen! Duim voor je! One: en jij, heb jij nog getest, of ga je morgen ook testen? Duim ook voor jou!! 'k ga morgenochtend spieken of er hier nog wat roze strepen te melden zijn !! BB: nog buikfoto's??
@Jo idd zoals Pien al zei, lastig of je nu moet door testen. Anders idd ook ff temp blijve checke.. en dan evt bij temp verandering nog is teste. Meid you never know. Ik heb ook voorheen debiel lange cyclusse gehad met hele late eitjes of geen... dus believe me... het kan nog! @Pien idd meid morgen meer nieuws, ik hoop idd op een 2e streep!
Hoe kan dit nou meiden? Wat vreselijk balen Sjors en One!! Snap er niks van... het leek zo positief... Dikke knuffel van mij voor jullie!!
Huh Sjors, hoe kan dat nou? Maar niet ongi? Dat geeft dan weer ietsiepietsie hoop toch? En one ook niet..?? Hier snap ik niks van. Ik denk kom even spieken en had zelfs mijn felicitatietekst al klaar... Voor jullie beiden een dikke knuf!!! Nahja, dan maar de komende ronde met zijn 4-en zwanger..??!! xxx
Ach het went eigenlijk nooit One... maar soms komt het heftiger aan dan andere keren, dat wel. Maar het was je eerste IUI en je had een licht streepje, dus kan me je baalmomentje zeker voorstellen!! En Sjors, inderdaad wie weet is er nog hoop, als je nog geen ongi hebt gespot... En anders maar wat Jo zegt: volgende ronde met z'n viertjes tegelijk zwanger!! Moet eerlijk bekennen dat mijn eigen hoop weer ver te zoeken is, op een of andere manier bekruipt me zo'n gevoel dat m'n schildklier echt niet de enige boosdoener is... m'n ongi is nog steeds te lang en dat kan toch geen goed teken zijn denk ik dan... maar goed, ik zit hier ook al de hele dag alleen en alle tijd om te gaan sippen, niet echt goed voor me. O ja, ik kon het niet laten en heb alsnog wat ovutestjes gekocht .