Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jo1984

jo1984 Niet meer actief

He Pien wat vervelend. Maar kan het me goed voorstellen met die gekke cyclus/bloedverlies van jou! Maar jij zal ook snel mogen beginnen met behandelingen lijkt me. Is meestal na een jaar, dus jij bent wel aan de beurt ;)
    Hihi en toch ook maar weer aan de ovutesten? Ik doe het maar even een paar dagen niet, heeft toch geen nut. S*x hebben we toch niet, manlief heeft koorts en is dus op zijn manier heul errug ziek en zielig.... pfff MANNEN :p
    Zal deze ronde dus wel wéér niks worden :( dus kunnen we afspreken dat we niet deze ronde, maar de ronde hierna met zijn allen zwanger zijn hihi ;)

xxx

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    *ff ego*

Ow meiden de hoop is hier 0,0%
    De moed daalde al met een flinke klap neerwaards bij ons beide... en nu heb ik ook nog is flinke krampen onder in me buik :( (NEE NOG GEEN ONGI)
    Heb al een mok thee gedronken en paracetamol.... als het zo door blijf gaan of erger word vrees ik zelfs dat ik ga grijpen naar die andere pillen, dat zegt dus wat.

We hebben samen tranen weg zitten pinken en gesproken. We hebben afgesproken dat we maandag de gyn bellen voor een spoedgesprek over hoe nu verder. We zien het op deze manier echt niet meer zitten. Als deze poging zou mislukken moesten we zowiezo met gyn praten over Menopur en hoe verder/evt ander medicijn of wat ook... maar we gaan dus echt aankaarten dat we het vertrouwen echt kwijt zijn in iui bij ons... zeker nu in combi met dus de ervaring vanaf 25 aug met Menopur.

We willen mogelijk aansturen op toch een andere behandeling... en mocht dan ter overbruggen (in bijv tussen tijd) een 5e iui kunnen dan staan we daar wel open voor, maar we zien het dus niet zitten om nog een 5e en 6e poging zo verder te sukkele en dan pas kijken hoe verder.

Het is ons namelijk ook erg zwaar gevallen dat het zo lang duurde voor er uberhaupt een ei was... en die teleurstellende fm's allemaal... 1 ei.. 2 eitjes... groei... groei-stop... ineens een ei kwijt.... acuut stoppen/hoog progesteron dus ei gemist... en toen weer wel ei geen ei enzzz en ophogen dosering blaaaaa.
    En juist nu we dan EINDELIJK een ei hadden en TOEVALLIG dan ook nog is een keer SUPER zaad en een moeizame en pijnlijke iui en goed klussen... pfffff.

Dus ff afwachten voor welke dag we een afspraak hebben.

Wel heeeeeeel erg dank voor het duimen en kaarsjes branden enz meiden! Jullie zijn stuk voor stuk echt steun voor mij & ons!

xxx Liefs Sjorsjette

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @One
    Dikke knuff meis!!!!

@Jo & Pien
    Ja meiden wie weet samen met z'n 4ren zwanger!!!
    Ik ben dus nog niet ongi... maar in mijn ''ff ego post'' omschrijf ik het een en ander dat dus geen moed geeft.

Ik kom vanaaf ff op gemak... nu ff wat eten. Ik wilde toch even gauw wat laten horen.

xxx

4. jo1984

jo1984 Niet meer actief

och sjors, ik kan me goed voorstellen dat je de hoop helemaal kwijt bent. Geef je je er maar even lekker aan over. Het is ook niet niks wat je allemaal hebt mee gemaakt de afgelopen tijd! Misschien is een tijdelijke stop even een uitkomst? Even rust voor jou en je man en dan uitgerust en vol goede moed er weer tegen aan? Dit is ook slopend zo en je komt ook niet tot rust..

Ennuh ik had ook fikse ongi krampen waardoor ik dacht dat de ongi er zat te komen en bleek ook zwanger, dus wacht nog ff met het grijpen naar de zwaardere middelen..

Ik denk aan je,
    Liefs

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

Gisteraaf dus met kramp & kruik naar bed gegaan en vandaag met vette ongi opgestaan! iui nr 4 is echt officieel GAME OVER!
    Wel snel, maar we hebben beide wel zoiets van oke; duidelijk!
    Ik heb wel veel buikpijn/kramp.... ga zo het zh bellen. Verder kijken we uit naar het gesprek wat hopelijk heel gauw komt.

@Jo
    Heb nu maar wel naar zwaardere pijnstiller gegrepen. Verder hebben we (wel een niet hele grote maar toch) pauze gehad... we hebben dat wel ter sprake gebracht hoor... maar is niet wat we willen. Zeker met mijn cyclus... dan staat de boel echt stil.. en als je dan weer gaat starten valt het qua lichaam weer heel zwaar enz.
    Maar goed we wachten het nu af.

xxx Sjors

6. jo1984

jo1984 Niet meer actief

kus voor jou! SSSSSMAKKKK

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Sjors ahh meid wat jammer!
    knuffel!

@all hier gaan we zo ff naar koopzondag!
    ff lekker afleiding SHOPPUHH !:D hihi

x

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Och arme Sjors! Wat ontzettend jammer dat het mislukt is en wat super vervelend dat je er ook nog van die fiks krampen bij hebt :(:(. Ik kan me best voorstellen dat je ff klaar bent met de IUI... M.n. die hormonen slikken en wachten tot je een ons weegt op een ei, da's slopend natuurlijk en zeker als het dan achteraf ook nog niets oplevert. Ik hoop ontzettend voor jullie dat het mogelijk is om een ander traject in te gaan, eentje waar jullie weer met vertrouwen in kunnen stappen.
    Nogmaals een dikke knuffel van hier!!

@Jo: hoe ist bij jou? Heb jij nog een ei kunnen spotten of niet? Lekker weertje vandaag he, ga je nog ff wandelen met de hond?
    Ik ga vanmiddag een poging wagen 5km hard te lopen...

Fijne dag meiden!

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Goed idee One, shop til you drop ;), veel plezier!

10. jo1984

jo1984 Niet meer actief

One; shopse!!!!

Pien, flink hoor 5 km hard lopen.
    Ik ben net met hondje naar de zeedijk geweest, even uitwaaien. Verder nu huishouden doen, voor mannetje zorgen (die is ziek) en straks gourmetten bij mijn ouders. Mijn mem is morgen jarig. Druk zat dus en ik ben zo moehoe ;)

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Sjors en One flink balen meiden het zag er zo positief uit. dikke knuf voor jullie.

En Sjors inderdaad op je strepen gaan staan bij je gyn hoor meis jullie hebben genoeg te verduren gehad dus op naar een nieuwe behandeling zou IVF of ICSI iets kunnen zijn voor jullie?

Pien en Jo nou meiden nu is het jullie beurt hoor laat die posi testen nu maar komen en die prachtige echo's

Wou dat ik wat voor jullie kon doen zodat jullie allemaal zwanger raakte en 40 weken later een kleintje in jullie armen kunnen sluiten. Vindt het echt heel erg emo dat het nog niet is gelukt.

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey meiden
    vandaag cd 3 had ik een fm ..
    kon anders vanmiddag clomid halen maar dat gaat dus niet door ?! heb een cyste van 5.5 cm .. dus deze maand afwachten of die weg gaat vanzelf, en anders missch kijkoperatie voor t verwijderen van de cyste :( Pffff ben zo bang voor operatie's hoop echt dat ie vanzelf verdwijnt , dus voor ons deze maad geen hormonen en geen zw.schap .. hoop ook dat mijn cyclus nu niet zo lang weer word als eerst xxxx

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    maar zat ff te denken.... ik had maar 1 eitje rechts vorige keer ? hoe kan dan die cyste komen ?

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Heb net t ziekenhuis ook weer gebeld, de gyn ( andere als normaal ) wou me laten wachten tot nog een ongi... en dan pas weer echo om te kijken naar de cyste, maar vind dat toch wel link! dus heb gevraagd of ik wel tussendoor mag komen kijken of die niet groter word enzo... dat was geen probleem de assistentte begreep ook goed dat ik dat wou... dus 8 nov weer komen xxx

15. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Jeetje one, balen zeg van een cyste! Sterkte!!!

Knuffel

16. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Pien heb jij ook niet eens een cyste gehad?
    Bedacht ik me inenen...

17. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Hier nog steeds geen ei te bekennen en manlief is nog steeds ziek. Wordt dus weer niks deze maand! grrrr

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Thanks jo.. Pff jaa zie het echt niet zitten zo'n operatie! BRRR
    dus hopen dat die gwn weggaat!

ohh nog geen ei? welke cyclus dag zit je ? misschien komt die nog???

Ja pien vertel! ging die bij jou wel gwn zo weg??!!

19. jo1984

jo1984 Niet meer actief

One, ik zit op dag 16, normaal heb ik rond die dag mijn ei, maar nu nog niet eens een posi ovu test!
    We wachten nog ff, maar ga er maar van uit dat dit een eiloze maand wordt hihi

xxx

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oke nou ik hoop dat je eitje nog komt!
    duimduim!
    x

Deel Deze Pagina