Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Als jullie je daar goed bij voelen zou ik dat zeker doen!
    En als je bij zwanger en kids die set van 50 besteld is dat echt al stuk goedkoper die heb ik nu ook thuis liggen geloof dat het dan 60 cent per testje is:D

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Spannend meid, ja je weet het maar nooit... en indd altijd weeet je het pas achteraf! Dat is iri aan dit he.... ik wist niet dat zwanger worden zoveel voeten in aarde KAN hebben...;):)

Maar meid, als ff je daar een dik rood kruis geeft (op dag 20) dan zou ik dat aanhouden hoor....

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    MD82: had ik ook hoor, mijn account was zelfs verwijderd. Met wat moeite kon ik dit topic weer terugvinden.

Hier wordt het steeds 'rooier' ben bang dat dit toch een echte ongi is die weliswaar voor mijn doen wel errug vroeg komt. Had net ook echte ongi buikpijn. Misschien heb ik dit keer helemaal wel geen ei gehad. Hopelijk komt de ongi zometeen dan ook echt goed op gang zodat ik zeker weet waar ik aan toe ben en kunnen we weer naar de volgende ronde...

BBtje: tsja ik denk dat alles in de war was en dat de FF mijn ei dus niet goed kon meten. Als ik nu ongi wordt dan wast ei zeker niet op dag 20.

Groetjes, Pien

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Nee dat klopt dan;) Wat vroeg! Maar ook ik heb al een keer mijn ongi gehad op dag 23 al:$ heel vreemd! Hoop dat er indd snel meer duidelijk voor je word, rood betekend niet zo posi, als het rose is en morgen weer weg is ZOU het posi kunnen zijn:D duim voor je!

maar wel voor je eigen rust denk ik slimmer om aan te houden wat ff zegt toch? Voordat je nod dadelijk uit blijft over 6 dagen....;)
    Zijn rare rondes de afgelopen ronde he,,,, allemaal gekke dingen bij ons hihi....:)

5. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    @bezigbijtje
    Ik gebruik helemaal niets meer. Het helpt toch niet!!
    Sorry, ben sip en chago vandaag. Moest op verjaardag en daar liep mijn nicht met d'r 34-weken buik. Grrrr!!! Zo leuk... was in 1x raak!! #$%*(*&$#@$%*(

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja dat is lastig, ik moet zeggen dat ik daar nog weinig moeite mee heb, denk wel van hmmm ik wil ook! maar kan echt blij zijn en meen het ook nog hahhaa, had ik niet gedacht:p

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @MD82: dat is ook lastig ja! Ik probeer me maar voor te stellen dat er ook genoeg zwangere vrouwen rondlopen waarbij het ook niet in 1 keer raak was, maar dat hoor je er dan meestal niet bij... Dan doet het er ook niet meer toe. Ik zou er voor tekenen als ik zeker wist dat het met een jaar klaar was ;)

@BB-tje. Knap hoor dat je er zo in staat! Is het beste voor jezelf met name. Maar je moet er wel mee leren omgaan. Ooit zijn wij aan de beurt he!

Ondertussen hier de hoop echt maar op gegeven. Tis zo rood als... als bloed ja :x met het gevoel dat er bij hoort. Dus dit keer een cyclus van 24 i.p.v 30 :(:(.

Zou het dan toch de omslag van het weer zijn ;). Laten we het daar maar op houden, want ik heb eigenlijk geen zin om me er druk over te maken :p

Groetjes, Pien

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@sjrosjette; als mannejte niet zo graag wil is het idd moeilijk vol te houden en dan begrijp ik zijn keuze tot ovu testen ook wel!
    Hier wil manlief elke dag wel, dus dat is soms ook lastig haha, vind ik weer iets te veel van het goede!
    wanneer krijg je de uitslagen nou ook al weer?

@pien; is idd lastig lange cyclus, maar ja niks aan te doen, als slik ik nu wel monnikspeper voor regelmatige cyclus...
    hopelijk heb jij snel duidelijkheid wat betreft je ei, wel net zo fijn! lees dat je nu dan toch rood bloed gespt hebt...pff bah!!!
    knuffel

@MD82; fijn dat je ons weer gevonden hebt meid! s6 met de zoektocht naar je ei!!!

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hee wat is het stil hier!
    Ik heb de hele dag moeten werken, morgen ook weer:)

Ik heb het idee dat ik de weg die mijn eitje afleg tot aan eventuele innesteling voel.... ik heb al 3 rondes de dag na me ei sprong tot aan de geschatte eventuele innesteling prikkelend gevoel met vlagen in me buik... thv rechter eileider.... las net dat dit indd zou kunnen!
    Grappig hahaha.....

ik ga lekker slapen, ben dood moe!

Liefs

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    1 voordeel van veel te vroeg ongesteld zijn, is dat ik niet lang op het wachtbankje hoefde te zitten... Dus BB-tje jij mag weer in spanning afwachten of 't misschien raak is deze maand! Wat maf dat je je eitje op die manier kan voelen. Ik duim voor je!
    Hier geen nieuws. Heb het de komende dagen en weekend errug druk dus denk niet dat ik vaak tijd heb om uitgebreid te schrijven. In mijn fase van de cyclus is het allemaal ook nog niet zo spannend.
    Ik bedacht me vandaag wel weer dat ik meer moet proberen te kijken naar wat voor leuke dingen ik nu allemaal doe en welke lieve mensen ik om me heen heb i.p.v. me te veel te focussen op de toekomst... Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar wel het proberen waard.
    @Wolffje: monnikspeper? Net zoiets als Sint Janskruid? Daar wordt ook veel over gesproken. Altijd het proberen waard toch. Hopelijk wordt je cyclus er wat korter door en regelmatiger.

Groetjes, Pien

11. Zeepaardje

@pien; weet niet of dat het zelfde is, maar ik hoop zeker dat cyclus korter wordt nu en regelmatiger, we wachten het af!
    fijne drukke week en weekend meid!

@bb ja was er gister niet, solly:)

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Wolfje...
    Uitslag van bloed vrijdag... als het goed is.. maar van vriend weet ik nog niet... hij kon vandaag en donderdag maar is vandaag niet gegaan omdat hij a; zich echt verslapen had en vergaering had. Inleveren moet tussen 8-9 en mag vanaf 7 uur zijn niet ouder... dat ging dus mooi niet op omdat hij 7:45 wakker werd en 8:30 op kantoor moest zijn :( Dus donderda dan maar. In het zh hebben ze aangegeven dat uitslag zaad er altijd de volgende dag is... dus ehhhh kan vrijdag lijkt mij.

@ALL
    Ik heb trouens pas over 6 weken een vervolg afspraak!
    Van de zenuwen lette ik niet op bij maken afspraak.. ik belde gister de afdeling en zei.. hallo de gyn zei 4 weken en ik tel 6 weken... ja ehhhh er is eerder geen plek! Pfffffffffffffff is dat wat...

13. Zeepaardje

Sjorsjette; ojee verslapen, nou je morgen nieuwe kansen en dan vrijdag uitslag, spannend!
    eind nov pas weer 2de afspraak, tja duurt lang, maar niks aan te doen!
    s6 met wachten meid...

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    tis idd niet anders, wel balen.. zegt de gyn tot over 4 weken dan denk je (ik te minste) ow oke 4 weekjes.. en is het ineens 6 en een beetje :( Na ja.. het si zoals het is.

15. Zeepaardje

tja idd maar wel balen nu dan

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

wel ff flink balen 2 xtra weken erbij voor volgende afspraak. Je kunt er inderdaad helaas niets aan doen.

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hier is de hoop ook helemaal vervlogen, vanmiddag al wat bruinverlies gespot en heb nu ongi gevoel in mijn buikje dus we zullen wel weer een ronde verder moeten vrees is :(.

Pffff worden jullie niet moe van al dat wachten enzo? ik begin toch echt aan mezelf te merken dat ik er niet zo heel goed meer tegen kan allemaal en er steeds meer moeite mee krijg. Vandaag was ik echt onwijs emo iedere keer als de gedachte van het krijgen van een beebje door mijn hoofd heen ging zaten de tranen in mijn ogen op springen.

18. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hallo,

Ik onderbreek jullie even, heb van Nana de tip gekregen om misschien hier mee te komen schijven, kan wel wat steun gebruiken van meiden die ook al wat langer bezig zijn!!!

Zal me even voorstellen,
    Devil 81,
    woonachtend in Noord-Brabant,
    29 jaar,
    en al 9 maanden bezig voor een klein wondertje!!

Vinden jullie het goed als ik af en toe even meeschrijf??

30-42-32-43-31-31-35 ronde 8

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Tuurlijk meid!
    Gezellig, al is het niet het topic waar we toen we begonnen met de wens in hoopte te komen....:)

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    vandaag geschrokken van geelzig verlies in me inlegkruisje... en plakkerig dat het is:$

Verder nergens last van en zou niet weten wat het kan zijn, maar oke... we zullen zien...

verder een ongelofelijk kut telefoontje net, me buuf heeft waars. een miskraam gehad, morgen rond 1uur weten we meer!
    Ben zo intens verdrietig voor ze! Hoop zo dat ze het zelf misheeft!

Deel Deze Pagina