owja mn echo is vooruit geschoven. Mag nu al 5 december! De verpleegkundigen op de fertiliteitspoli waren zoooo blij voor ons en vonden dat wij niet zo lang hoefden te wachten op een echo Ook nog gevraagd naar die onderzoeken na de mk. Niks aan het handje. Was domme pech.
O wat fijn Jo dat je al eerder terecht kunt, 12 december klinkt ook nog zo ver weg. Leuk 5 december: mooi sinterklaaskado ! En bedankt voor je lieve woorden! Doet me goed
Jo fijn dat je het leuk hebt gehad!! en wat leuk een klein buikje al! hihi Pien ja ik zal ook ong 5 maandjes wachten en dan hulp vragen. @all Hier vandaag 37.1 x
Gaat goed One! Kun je je nog inhouden om te testen? Als ik je chart bekijk zou je ook nog op dag 18 je ei gehad kunnen hebben, in dat geval zou je zeker nog ff moeten wachten met testen, om teleurstelling te voorkomen. Je houdt het wel weer spannend .
hihi uhhmmm nee heb er vandaag 1 gedaan.. staat bij dat topic dat je hem kan showen maar ik weet t nier hoor, vaker zulke testen gehad en toch ongi, dus we wachten t gwn lekker zondag af, als me temp dn nog mooi hoog is test ik weer
pfff dag 5.3 doorgekomen zonder bloedverlies! Bij mijn mk begon het op die dag... Nog een paar dagen doorbijten (6.1) dan ben ik 'mijn kritieke fase' voorbij!
@BB Wat fijn dat het toch al weer wat beter met je gaat meid. ow klink leuk leuk leuk aan de bambino kamer starten! Haha. Weet je al wat je allemaal wilt enz? @Wheroon Jeedem wat gaat het hard hey al weer 2 maandjes pffff. Hoe gaat het verder met jou meid????? @One Ow ik ga je testje ff zoeken... ben benieuwd!!! Heb je middels al een nieuwe gedaan? Welke dag zit je nu? @Pien Hoe voel jij je nu???? Ben je aan het eispotten??? @Jo Wat fijn dat het bruinverlies weg is! Ow en je boobs enz klinkt inderdaad goed J ow zie dat je de 12e een echo hebt gaaf! Ik duim!!! Spannend hoor meid. Ow whaha lees nu net dat ie al 5 dec is!!! Leuk!!!!! @ALL Hier gaat het redelijk meiden. Ik was ff erg druk met werken (rapportjes komen eraan) en daarnaast had ik een studiedag in Nieuwegein en ben ook nog eens snipper de snipppp verkouden. Begon met me neus en 1,5 dag later hoest erbij loop nu met me meddd tassie met neusspray, hoestdrank en paracetamol (laatste puur voor als ik me echt echt echt beroerd voelde) en ook nog is strepsils pffffff. Maar al met al is er nu een week van de wachtweken af! Hahahaha dus zonder al te veel zenuwe zit ik al op de helft!!! had gisteraaf beetje pijn in me buik zou misschien wel innesteling kunnen zijn. Ach we zien wel. Liefs Sjorssie
Temp is gezakt vandaag dus zal wel ongi worden, van 37.1 naar 36.7 , en voel al aan mijn buik dat de ongi eraan komt, krampen enzo.. (reageer later verder) sorry ff de puf niet voor xx
Oef Sjors, zou het??? Ik gun je zo een plakbeeb meid! One, balen zeg! Apart trouwens dat je altijd streepjes plast... All; vanmiddag naar de kerk. De herdenkingsdienst van alle overledenen van dit jaar en dus ook van mijn opa. Ik ga met mijn moeder en oom en tante. Mijn tante is mijn tweede mama, dus ik ben benieuwd of ze 'iets' aan mij ziet Ik ben heel erg aan het afleiding zoeken de komende dagen. Niet aan denken dat het mis kan gaan Begin last te krijgen van ochtendmisselijkheid. Zo'n weeëg gevoel op mn maag steeds. Ik ben blij met alle kwalen, dan weet ik dat het goed zit Heel veel liefde en geluk voor jullie allemaal!!! xxx
@Jo Sterkte vanmiddag meis!!! Ik heb geen idee... omdat ik nu zo verkouden ben voel ik me gewoon bagger hihi dus echt afwachten. Heb geen testjes in huis en ga ze ook pas NA volgend weekend halen. Komende zaterdag is het 14 dagen na de iui.... ik ga die maandag als ongi uitblijft test halen. Weet je, het is woensdag een jaar geleden dat ik positieve ovulatie testen had.... en 13 dec testte ik toen met cb positief!!! Ochhhhh ik heb echt zo iets van... zou het dan... exact een jaar verder weer zwanger???
Jo: Ja en heb die van vandaag vergeleken met die van 12dpo hij's toch wel donkerder, mja wel ongi... ?!?! x
Oh dat zou wel erg bijzonder zijn! Een jaar later weer zwanger... Ik bestel mijn testen altijd via sensitest. Erg goedkoop én betrouwbaar. Misschien ook iets voor jou? Mijn duimen gaan overuren voor je maken meid!
One, je kunt geen streep plassen als je niet zwanger bent. Misschien iets om eens met je gyn te overleggen. Misschien gaat bij de innesteling steeds iets niet goed? Rook je ook? Ik weet dat een baby dan moeite heeft om in te nestelen...
Jo ja heb t al eens voorgelegd, maar hij zegt er niet veel verder over.... nja missch dat ik de testen dan wel meeneem als ik er weer heen moet! want jaa... wil toch wel eens weten hoe dat nou kan! :S Jaa ik rook wel, ben al veel geminderd, ik weet t stom kan beter stoppen mja zooo moeilijk! x
@Sjors zou erg mooi zijn als je nu zwanger zal raken van een plakbeeb nog een paar dagen afwachten op het (nare) bankje. Ik hoop het echt zo voor je. Lief dat je naar me vraagt, met mij gaat het goed zit al helemaal in het ritme en geniet er nog steeds erg van. Ik vindt het schitterend om te zien hoe zo een kleintje zo snel ontwikkeld. Het is echt een heerlijk kereltje . @Jo spannende tijd he meid, je klachten zijn der dus dat is alleen maar goed nieuws. @Pien jij weer op zoek naar je ei? hopelijk voor jou ook eens een keer geluk.
wou toch ff de foto delen.... http://www.mijnalbum.nl/Foto-MWN6LHEA.jpg Foto iets donkerder gemaakt .. Zo thuis zie je ze direct hoor, maar op de foto bijna niet... http://www.mijnalbum.nl/Foto-DEZWM6KI.jpg Foto in negatief