Hier dus nu ook flink misselijk. BB kan me nu een beetje indenken hoe jij je hebt gevoeld. Zal er waarschijnlijk ook ietsje minder zijn... xxx
Goedemorgen meiden, Owwwwwwwwwww ik zit hier helemaal te trippen!!!!!! Heb vanmorgen om 08:25 een testje gedaan . Ik zat nog op de wc, zie de urine zeg maar door het venster lopen en binnen 3 seconde staan er 2 mooie strepen!!! Ik ben ZWANGER!!!!!! Kan wel janken zeg! Whaaaaa hoe ist mogelijk gewoon raak de 5e iui.. oeffff en dus geen ICSI / IVF !!?? Owwwww echt een geschenk uit de hemel! Ben zooooo blij. Post zo een foto van me test. xxx Liefs Sjors
Die slaapt nog . dus weet het nog niet Ik was gisteraaf op de bank in slaap gevallen en hij maakte me om 02:00 wakker om naar bed te gaan hij was tot die tijd wakker. Vervolgens was ik aardig wakker en ging ik tv kijken in bed en na 20 min zei ik tegen hem schattttt ik heb honger hihi dus was hij uit bed gegaan om iets voor me te maken. Vervolgens is hij pas om 03:20 gaan slapen en ik zelfs om 04:00 want ik keek naat whit out a tracé dat was zo spannend dat ik dacht, kijk het wel af. Hihihi. Vanmorgen werd ik wakker omdat ik moest plassen (meteen test gedaan) maar hij ligt nog voor apegape ik gun hem nog ff zn rust
Ohh hahahaa, ik ben net zo als jou, mijn vriendje maakt dan ook altijd wel wat lekkers voor me hihi... oke ohh ik denk dat ik bovenop hem had gesprongen van blijdschap hihi LOL haha idd gun hem zen rust nog maar ff hihihihi... whaaa ben wel benieuwd zeg hoe die reageert! xxx
@wheroon whaaaaa krijg gewoon weer tranen in me ogen bij het lezen van jullie leuke reacties!!! Dankje lieve wherona!!!
Bij het invullen van je banner moet je de 1e dag van je laatste menstruatie invullen en dat was bij mij 23 oktober. Daardoor geeft ie 5 weken en 1 dag aan. Dit komt dus door mijn verwarde cyclusse met en zonder medicatie. Maar goed ik hou er rekening mee dat ik bij de 1e echo terug gezet zal worden hoor. (dat is altijd bij mij).
In het ziekenhuis rekenen ze ook vanaf de 1e dag van je laatste ongi hoor! Ze rekenen totaal niet vanaf iui datum. Maar eh zit nu op dag 16 na iui en 18 na pregnyll
wauw Sjors!!!!!!! Joepiedepoepie! Zijn we lekker saampies zwanger! YEAH!!!!!!! En deze keer gaat het bij ons beide goed! Punt! Lieverd, geniet er van! Ik heb trouwens wel gerekend vanaf waarschijnlijk ei, niet vanaf ongi. Dan zou ik nu ook al ruim een week verder zijn Spannend zeg, we schelen ook gewoon bijna niks! Kun je saampies met mij naar het juli topic! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/314062-bevallen-de-mooie-maand-juli-d.html xxx