Jo spannend ik duim! Mijn eitjes zijn nog niet groot genoeg, dinsdag weerkomen pff 4e fm! Had vandaag een andere gyn, die zij ook huh normaal lukt t altijd direct en dan pregnyl... maar kan dat mijn lichaam nu aan de clomid 50 gewend is, dus nog even afwachten of alles wel doorgaat zo deze ronde, de iui ect. Enorm balen natuurlijk mja kan er niks aan veranderen, mijn eitje was 16x12 hij zij dus 14mm, maar dan staat ie stil..zij ik.. ? mijn eigen gyn heeft alleen 14mm gemeten 2 daen trg en dus geen 16, dus ik denk zelf nu dat er wel groei inzit maar superweinig. nja nog ff over 2 dagen kijken, en anders gaan we door met iui de volgende ronde. xxx
Jo: spannend zeg! Maar komt gewoon goed! Morgen zie je een mooi klein frummeltje zitten . Succes morgen! One: wat balen zeg, hopelijk gaat het nog wel lukken deze ronde. Ik duim voor je!
@Sjors ow dat is effe balen dat het verschoven is, wel heel erg apart precies een jaar later dat moet wel een teken zijn. @Jo heel veel succes morgen bij de echo en hoop een mooie echo foto te mogen zien van je @One ook flink balen zeg hopelijk groeien ze toch nog voldoende om deze ronde al met iui te beginnen.
hatsjikidee, we hebben een prachtige echo gehad! Een mooi boontje met kloppend hartje kunnen bewonderen. We zijn zelfs 'al' 4 dagen verder dan we dachten!
Wauw wat mooi Jo! @all Ja morgen maar ff weerkijken, hoop ook dat ze doorgroeien, dat ik niet voor niets clomid heb geslikt, blegghh baal er echt van! ga denk de kerstboom zo maar es opzetten, ff afleiding
@Jo yeah wat heerlijk zeg! Wat een geweldig geluid he het hartje te horen en je mini jullie te zien. Lekker van genieten hoor. @One Logisch dat je er flink van baalt hoop voor je dat je morgen beter bericht krijgt.
Wherona, ja idd, nu kerstboom enzo op aan t zetten, spulletjes enzo word al een leuke kerstsfeer hier hihi zoo gezellig he al die lichtjes en dingetjes...! ben dus druk druk haha, nu ff bakkie koffie doen zo weer verder xx
Gefeliciteerd Jo!! Heel fijn dat het 'boontje' het goed doet ! One: heerlijk lekker met de kerstboom bezig! Ik denk dat ik komend weekend maar eentje ga halen, gezellig . Ik duim voor je voor mooie eitjes morgen!
Ik heb een nepboom hihi vorig jaar wel een echte gehad jaa this zo gezellig hier nu hihi , ben direct weer een stuk vrolijker! En hoe gaat t met jou? nog 4 dagen!! spannend! xx
Hihi, daarom bewaar ik die boom voor komend weekend, wellicht dat ik dan ook wat opgevrolijkt moet worden . Ik voel zoals gewoonlijk helemaal weer niets bijzonders, dus durf ook weer nergens op te hopen... nog paar daagjes en dan zullen we het wel weer weten.
Pien; gek is dat he. Op een gegeven moment ben je niet meer zo bezig met het ongi worden omdat je het (voor je gevoel) tóch wel weer wordt. Je kent je lijf inmiddels zo goed. Meid ik hoop van harte dat je toch lekker bij Sjors, BB en mij aan kunt sluiten. One; balen dat je eitjes niet doen wat jij wilt. Dat worden vast eigenwijze kinderen Wheroon; we hebben het hartje (nog) niet gehoord. Alleen op de echo gezien. Maar wel erg bijzonder. En de kerstboom staat hier ook al. Miste het Sint vieren zo dat ik manlief de opdracht heb gegeven om het ding maar op te tuigen. Was vast een mooi gezicht, ik vanaf de bank manlief aan het dirigeren waar de ballen moesten hangen Zolang ik lig hoef ik namelijk minder te braken, zodra ik omhoog kom is het mis. Manlief heeft de boom ook uitgezocht en ik moet eerlijk zeggen; Tis een prachtboom, maar wel ietwat (lees behoorlijk) aan de grote kant! xxx
Wat heb je een lieve kerel Jo! Leuk toch zo'n grote boom . Tsja idd ik denk dat ik het wel weer weet, maar ik laat me natuurlijk wel graag verrassen over een paar dagen .
hay meiden vanochtend weer fm gehad yesyesyes! eitje 19 mm! vanavond pregnyl, donderdag iui nr 2! wat ben ik opgelucht zeg! xxx
One; YES! dit gaat m worden!! En bewaar je geduld, hoe moielijk ook! Leuk kerstsfeer in huis he Ik ga de boom niet zetten dit jaar. Maar wel een mini en lichtjes en aankleding.... jo; heb je al medicatie meid? Je klinkt helemaal hetzelfde als mij. Ik lag/lig ook alleen maar en zodra ik overeind kom gaat t vaak mis. Ik zou primperan vragen hoor! Knuffel voor jou, ik weet hoe hel het is! Geniet van je boom! Wheroon; knuffel voor lieve jij Pien; spannende dagen weer meid, en niks voelen zegt indd niks. Maar je klinkt erg rustg, houden zo @all; hier goede dagen gehad sinds donderdag. Alleen gister 3uurtjes naar werk geweest ivm sint en weer fouteboel de avond:x word er zo verdrietig van... IK WIL WERKEN! nu ga ik straks n uurtje kijken hoe dat dan gaat. En veel zitten. 4-5 en dan naar huis... ik zit al veel te lang thuis. Alles draait de hele dag om die stomme misselijkheid ipv om zwanger zijn... BLEGH! wij gaan vanvaond de woonkamer samen met zwager anders indelen... We hebben zulke zware dingen dat we er hulp wel bij moeten hebben. Eindelijk ff wat anders dan al 12 weken op de bank liggen en erna kijken hihi.... en dan morgen (helemaal vrij) als t lukt kerst inrichting doen...
hihi dankje BB hoop et! haha Jaa ben nu wel weer gerustgesteld hihi en weer rustig als er iets niet gaat zoals het moet heb ik direct stress hihi...en er was natuurlijk ook wat aan de hand met broertje, Oke leuk ff huis veranderen! Ja gezellig hoor die kerstspulletjes alemaal en lichtjes! xx
Nee gyn vind het niet nodig om medicatie te geven, helpt toch bijna niks zegt ze. Als je het met liggen op kunt lossen kun je dat beter doen aldus haar... Maar heb het niet zo erg als jou hoor. Ik heb hele slechte dagen (gister) dat ik echt alleen maar kan liggen en de andere dagen breng ik gedeeltelijk liggend door. Braak wel minimaal 1 x per dag... Vervelend dat jij op deze manier niet van je ukkies kan genieten. Kan me goed voorstellen dat je daar flink van baalt. Ik hoop dat het binnenkort toch echt beter gaat. Herken je gevoel van te willen werken, hier idem. Je hebt zo'n ideaal beeld in je hoofd; zwanger-> doorwerken tot je verlof -> na je verlof weer beginnen. Als je er dan al zo snel uitraakt is echt balen.. dikke knuf voor jou!
one spannund!!!! Ik hoop dat het raak is meid, zou wel erg fijn zijn! Pien; niks voelen zegt niks he, dat zag je wel bij mij Sjors; hoe is het met jou? Wheroon; hoe is het met jou en DAVEY!? xxx
Jo idd vervelend dat je zo misselijk bent, en niet kan werken terwijl je het wel wilt.... Jaa dankje meid, hoop et ook zal wel mooi zijn net voor kerst! xxx
Ja oke, bij mij is/was het echt minimaal 6x op een dag spugen. En ook als ik lig was het mis vaak. Al hielp dat wel wat. ze zijn niet zo happig op medicatie bij de gyn (begrijpelijk, ik wilde het zelf eink ook niet) maar op een bepaalt punt kun je niet anders meer. Ik denk zeker wel dat de primperan bij mij verlichting geeft sinds ik dat gebruik is het spugen meestal nog "maar" 4x op een dag met slechte dagen... en 2x met goede dagen. knuffel!