Meiden die al langer dan 1/2 jaar bezig zijn opzoek naar een bevrucht ei???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bezigbijtje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ahh wat mooi Jo!!:D

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @One yes wat een goed nieuws nu op naar een geslaagde IUI poging

@Jo mooi hoor om te zien de echo, soms mis ik het wel om weer zwanger te zijn. Maar als ik dan jullie (jij en bbtje) lees over die misselijkheid dan denk ik jeetje dat wil je toch ook niet.

@Pien jij dus nog op het wachtbankje duimen draaien weer.

Hier gaat alles goed gisteren sint gevierd en Davey is erg verwend (nu al) Hij was erg rustig en vond het erg leuk om in een campingbedje te liggen met zijn nichtje van bijna 2 (ze is helemaal dol op Davey). Ook vond hij de grote hond toch wel interessant behalve als hij ging blaffen want daar schrok hij dan weer van en moest ie huilen. Hij is alweer bijna 3 maanden meiden pfff gaat echt hard maar moet eerlijk zeggen dat het nu ook wel wat leuker wordt want hij gaat nu echt reageren op dingen, en het is een echte lachebekkie hahaha.

3. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Haha klinkt heerlijk wheroon! En dat vraagt natuurlijk om een foto!!!!

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    One: whoehoe toch nog goed nieuws! Gelukkig meid! Deze ronde moet gewoon lukken, net voor kerst, zou dat ff mooi zijn :)!

1 voordeel van het vele thuiszitten meiden (BB en Jo) kunnen jullie lekker dit topic volkletsen :)! 2 vriendinnen van mij hebben ook medicatie gehad Jo, en denk dat ze ongeveer er even erg aan toe waren als Jo. Hadden ze gewoon bij de huisarts aangevraagd en die deden daar helemaal niet moeilijk over... En vervolgens voelden ze zicht echt stukken beter, bijna niet meer overgegeven daarna. Dus je moet nog maar even kijken. Snap wel dat je ook weer niet te makkelijk naar zoiets wilt grijpen. Maar als ik hun moet geloven kan het verder geen kwaad ofzo.
    Maar Jo: jij voelde toch wel dat je zwanger was op een of andere manier? Ik zit nu op dag 26 (9 dpo) en voel echt niets anders dan anders en tot nu toe is dat dus ook nog nooit wat geweest. Dus ja...

BB: hoop dat je kamer mooi wordt :) en natuurlijk dat je morgen fit genoeg bent om in elk geval je kerstsfeer aan te brengen! Klopt dat ik deze ronde aardig rustig ben. De vorige keer heb ik gewoon te veel hoop gehad (ook wel logisch na de tijdelijke stop), dus die hoop heb ik iets weten te temperen, wel zo rustig ;).

Wherona: leuk zeg die feestdagen voor het eerst met een kleine, geniet er lekker van zeg!

Sjors: hoe gaat ie met jou meid? Komen er al wat kwaaltjes opzetten, of valt het nog mee?

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O ja de echo van Jo nog: WOW!:D

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hay pien ja eindelijk eens weer goed nieuws :D.. Ja zou te mooi om waar te zijn wezen he! Ik ga ook proberen me zo rustig mogelijk te houden op t wachtbankje, en lekker veel afleiding zoeken...

duimen draaien nog steeds voor je hoor!
    xxx

7. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Pien ik had geen lichamelijke kwalen bedoel ik.

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Zo de pregnyl ook alweer gehad net trg

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Thanks voor het draaien One :), ik duim ook voor jou!
    Jo: voelde je echt helemaal niets? Maar je had dus wel een soort gevoel he. Tsja, weet niet of ik zo'n soort gevoel wel heb ;). Op welke dag had je ook alweer getest?
    Ik moet gewoon nog ff geduld hebben. En vooral rustig blijven.
    Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :D

10. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hallo allemaal,

hoe is het hier?
    ben al een tijd niet geweest, heb een heftige periode achter de rug.

bijna 2 maanden geleden is ons kleine meisje geboren.
    ik zou worden ingeleid ivm hoge bloeddruk maar na breken van de vliezen kwamen weeen spontaan op gang.
    8.5u later was ons meisje er, met een beetje hulp van een vacuum pomp.

2 weken later is mn ene opa overleden en nu sukkelt mijn andere opa heel erg met zn gezondheid.
    mn moeder heeft een tumor in haar baarmoeder en kan er morgen pas aan geholpen worden (hoorde ze op de dag dat onze dochter geboren is)

de laatste loodjes van mn zwangerschap waren toch wel erg zwaar en had weinig puf ergens voor.

ons bb'tje is zwanger van een 2-ling! super
    en zag dat jo ook zwanger is gefeliciteerd!!

ga nog een beetje terug lezen om te kijken hoe het met jullie gaat en als het even lukt vaker komen buurten.

kus

11. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sjors, gefeliciteerd met je zwangerschap!! voel je je goed??

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He lieve Mbtc! Wat goed weer even wat van je te horen! Wat heftig allemaal zeg, wat er allemaal in korte tijd kan gebeuren :(. Geluk en verdriet liggen echt dicht naast elkaar...
    Hoop dat het wel helemaal goed is met de kleine?
    Sterkte met je moeder en opa, hopelijk komt het goed! Knuffel van hier en natuurlijk zou ik het leuk vinden als je hier weer wat vaker mee komt kletsen :).

13. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Ik wist het op de een of andere manier dit keer. De vorige keer had ik dan minder omdat het volgens mij niet kón.
    Ik dacht dat ik 1 dag voor nod getest had, achteraf blijkt het 3 dagen na nod te zijn geweest hihi
    Succes!!!!!

14. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Jeetje meid, wat een heftige periode idd. Ik weet niet of ik je gefeliciteerd heb met je dochter dus bij deze! Hoe heet de kleine spruit?
    Sterkte met je moeder en je opa

15. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @pien, ik ga het zeker proberen vaker te kletsen. vond het altijd wel gezellig hier!

@jo, dank je voor de felicitaties, onze kleine meid heet Juna.
    gaat alles goed met je zwangerschap? las dat je ook wel misselijk was?

@wheroon, lekker dat alles goed gaat met Davey. en je hebt lang genoeg bv gegeven. als het niet meer gaat dan gaat het niet. hij heeft genoeg antistoffen binnen gekregen via jou denk ik zo. hij moet alleen nog even leren s nachts door te slapen begreep ik.
    ik geef bv en gelukkig gaat het soepel en vind t een gezellig momentje als ze zo lekker tegen me aan ligt. gelukkig hebben wij niet echt gebroken nachten gehad. vanaf nacht 2 slaapt mevrouw door! heel af en toe dat ze snachts komt, maar meestal huilt ze snachts als er wat aan de hand is. dan heeft ze last van krampjes. gelukkig komt dat ook niet zo vaak vooor en kunnen we gewoon zo'n 7u slapen!

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @MBTC jeetje wat een heftige periode. en heel veel sterkte met je moeder en je andere opa. Wat heerlijk zeg dat Juna al zo snel de nachten doorsliep ben jaloers hahaha. Ach bij Davey komt het ook nog wel (hoop ik) :D. Het is zeker een heerlijk moment he als die kleintjes aan de borst liggen, vond dat ook altijd wel fijn. Leuk dat je weer wat vaker komt mee kletsen gezellie hoor.

@Jo hoe gaat het nu met je? nog steeds zo misselijk?

@Pien nog een paar dagen toch spannend hoor Davey en ik duimen voor je

@Sjors hoe gaat het met jou nu?

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hay meiden
    Net thuis vn de Iui 2 , deze keer viel reuze mee, wat was ik bang zeg.. dat het weer pijn deed, en bloeden ...maar niks hihi zo fijne gyn had ik in t ander ziekenhuis! En t was zo gepiept!

Nu dus op t wachtbankje!
    xxx

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    fijnn om te horen one! Ik heb de IUI die ene keer alles behalve als onprettig ervaren. Heb dr niks van gevoeld en voor zover mogelijk werden we er erg bij betrokken.

mbtc; hello jij! lang geleden, maar ik volg je (en jij mij:p) via facebook!
    Je hebt aardig wat mee gemaakt en je zit er nog midden in. Pittig! Sterkte ermee ook. Lijkt me niet niks. Juna doet het goed he? Mooie meid :D

sjors; hoeist met je meid? Zelf t voorgevoel dat t er 2 zijn? Ik heb t namelijk de hele tijd wel gehad. Zeker omdat op me nod die test streep al zo donker was....;):)

jo; hoeist met je? En de misselijkheid? Wat bij mij erg helpt (en geen straf is:p) is waterijsjes, ik heb al bergen raketjes weggewerkt.... Alleen had ik dan liever deze periode in de zomer willen hebben hihi...

xxxx

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oke ja ik werd er ook erg bij betrokken deze keer, en vriendje ook! alles is erg fijn verlopen.... en de zaadjes weer beter dn vorige keer ;) :) das altijd fijn om te horen hiih..

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Fijn One dat de IUI goed is verlopen, dat heb je dan in elk geval weer mee deze ronde :)! Nu 'lekker' op het wachtbankje. Nou ik heb 'm aardig voor je voorgewarmd ;). Maar zit er nog steeds op, op het randje :). Kan nooit lang meer duren.... bleeh als de ongi komen moet, mag het bruin nu wel beginnen, anders ben ik m'n mooie ritme van in het weekend zwaar ongesteld zijn kwijt ;). Maar natuurlijk wil ik liever dat ie helemaal niet komt, pfff, moeilijk hoor wachten. Is goed dat ik morgen ga werken (heb anders vrij op vrijdag, maar zo spaar ik een extra vakantiedag voor de kerst op), heb ik tenminste afleiding. En morgenavond met vriendinnen uiteten. Hoop dat ik dan meer weet, want als ik ongi ben, neem ik lekker wat wijntjes! Heb ik nu al zin in :) (en nee ik ben geen zuipschuit hoor, lig met 2 al onder de tafel hihi).

Deel Deze Pagina